gif
gif mobile
راهنمای کامل و جامع خرید جوراب

راهنمای کامل و جامع خرید جوراب

ارزش دقت کردن به جزئیات خرید لباس زمانی مشخص می شود که یک زیرپوش نامرغوب خریده باشیم و در تمام طول روز تنمان را بخورد و یا باعث بیشتر عرق کردنمان شود. یا دقیقا زمانی متوجه می شویم باید در خرید جوراب دقت کرد که کش جورابی که خریدیم مچ پایمان را به شدت آزار می دهد که به اجبار باید وسط مهمانی، بهانه ای آورده و آن را در بیاوریم. خارج از اینکه شما قصد خرید جوراب زنانه دارید یا جوراب مردانه، بدون شک هیچ کدام از ما دوست نداریم کمترین مبلغی از پولی که به زحمت به دست می آوریم را خرج اجناس بی کیفیت یا نامناسب بکنیم. جوراب دخترانه و جوراب زنانه نیز با پیشرفت صنعت نساجی و پوشاک، در انواع مختلفی تولید و عرضه می گردد. به همین علت خرید جوراب زنانه جزو خریدهای جذاب قرار گرفته است. اما این روزها که هر کاری به صورت اینترنتی قابل انجام است، خرید اینترنتی جوراب زنانه نیز با استقبال گسترده ای مواجه شده است. حال برای خرید اینترنتی جوراب زنانه چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟  دونستن چند نکته مهم در خرید جوراب کمکمون میکنه تا در طول روز حس بهتری داشته باشیم و استایل شیک تری برای خودمون بسازیم.

چون جوراب نوعی پوشیدنی مشترک در بین همه آدم ها در نظر گرفته می شود که از بانوان، آقایان و کودکان، پیر و جوان تعدادی از آن را در کشوها و کمدهاشون دارند. افراد با توجه به استایل، رنگ لباس و همینطور موقعیت و مکانی که قرار است در آن حضور داشته باشند، جوراب های مختلفی را انتخاب می کنند. انتخاب جوراب بستگی به سلیقه و خلاقیت افراد دارد، اما در این میان نکاتی نیز هست که باید قبل از خرید جوراب به آنها توجه کرد. در این مقاله پادمیرا مگ قصد دارد نکات مهم در خرید این پاپوش دوست داشتنی را بیان کند.

راهنمای کامل و جامع خرید جوراب

جوراب زنانه چیست؟

جوراب زنانه را در مقالات گذشته بررسی کردیم، شما می توانید برای مطالعه بیشتر در مورد جوراب زنانه مقاله "انواع مدل جوراب زنانه" را مطالعه نمایید. اما بد نیست پیش از آن که به سراغ نکات مهم در هنگام خرید اینترنتی جوراب زنانه برویم، یادآوری داشته باشیم از اینکه جوراب زنانه چیست و چه کاربردی دارد و سپس با انواع جوراب زنانه آشنا شویم و بعد به موضوع اصلی این مقاله یعنی راهنمای خرید اینترنتی جوراب زنانه بپردازیم. پس تا انتها با ما باشید.
جوراب زنانه پوشینه ایست که به منظور پوشاندن پا از آن استفاده می شود. جوراب از مچ تا قسمتی از ساق پا را می پوشاند و میزان سطح پوشش آن بر روی ساق پا بسته به کاربرد و انواع مختلف آن می تواند متفاوت باشد. جالب است بدانید در گذشته جوراب های خود را از چرم یا پوست حیوانات تهیه می کردند که با گذشت زمان و پیشرفت صنعت نساجی به الیافی نظیر نخ، پنبه، نایلون و... که برخی از این الیاف نیز برگرفته از طبیعت می باشند استفاده می شود. همچنین برای افزایش سطح نرمی از الیاف دیگری همچون ابریشم، کتان، بامبو، ترمه را به این الیاف اضافه نموده تا تغییرات جدیدی را در این صنعت به وجود بیاورند. فروشگاه اینترنتی پادمیرا عرضه کننده ی انواع جوراب زنانه مانند جوراب زنانه مشکی شیک می باشد.

انواع جوراب زنانه

لباس زنانه به دلیل این که دارای تنوع بسیاری در انواع پوشش است، برای جوراب زنانه نیز انواع مختلفی تولید و عرضه می گردد که هرکدام کاربردهای متفاوتی دارند. بسته به این که چه لباسی می خواهید بپوشید و چه کفشی را انتخاب کرده اید، جوراب شما می تواند متفاوت باشد. این تنوع در جوراب زنانه از نظر میزان ضخامت و قد جوراب می باشد. فروشگاه اینترنتی پادمیرا عرضه کننده ی انواع جوراب زنانه مانند جوراب توری زنانه می باشد. که در ادامه به مهم ترین آن ها می پردازیم.

• انواع جوراب زنانه از نظر میزان ضخامت:

 

◘ نازک

جوراب نازک زنانه که به آن پارازین نیز می گویند بیشتر مصرف مجلسی دارد و یا خانم هایی که از سن جوانی رد شده اند تمایل بیشتری به استفاده از این جنس جوراب دارند.

◘ متوسط

جوراب زنانه متوسط یا اسپرت همان جوراب هاییست که بیشتر خانم ها و دخترهای جوان آن را در طرح و رنگ های مختلف و مدل های گوناگون استفاده می نمایند. جنس این جوراب ها نرم و لطیف و مناسب هر فصلی می باشد.

◘ ضخیم

جوراب زنانه ضخیم یکی از انواع جوراب زنانه است که بافت کلفت تر و ضخیم تری نسبت به جوراب اسپرت دارد و این میزان ضخامت می تواند برای مصارف مختلف نیز متفاوت باشد. اگر بخواهیم مثالی از جوراب ضخیم بیاوریم می توان به جوراب های ورزشی یا جوراب های مخصوص کوه اشاره کرد که هر کدام ضخامت متفاوتی با دیگری دارد.

• انواع جوراب زنانه از نظر قد:


◘ جوراب پنجه پوش زنانه

جوراب زنانه پنجه پوش تنها پنجه های پا را می پوشاند و مخصوص کفش های کالج یا تابستانی می باشد.

◘ جوراب پاپوش زنانه

جوراب زنانه پاپوش شباهت بسیاری به جوراب زنانه پنجه پوش دارد و تفاوت آن ها در میزان پوشش روی پا یا همان قسمت پنجه های پا می باشد. در جوراب زنانه پاپوش تنها قسمت بالایی انگشت های پا پوشیده می شود و مناسب کفش های مهمانی یا کالج می باشد.

◘ جوراب مچی زنانه

جوراب مچی زنانه همانطور که از نامش پیداست تا مچ پا یا همان قوزک پا را می پوشاند و بیشتر در فصل تابستان و با کفش های کتانی که ساق کوتاه هستند مورد مصرف قرار می گیرد.

◘ جوراب یک ربع، دو ربع، سه ربع

جوراب زنانه های یک ربع، دو ربع و سه ربع به ترتیب قد آن ها از قوزک پا بالاتر رفته تا جوراب سه ربع که تقریباً زیر زانو یا چند انگشت زیر زانو قرار می گیرد. این جوراب ها هم در جنس های نازک یا پارازین تولید می شوند و هم در جنس های متوسط یا اسپرت که مورد مصرف آقایان نیز قرار دارد.

◘ جوراب ساق بلند زنانه

جوراب زنانه ساق بلند دارای قدی بلندتر از زانو می باشد. این مدل جوراب با دو قد تولید می گردد. یکی تا بالای زانو و دیگری تا بالای ران می باشد. بسته به مورد مصرف و یا سلیقه ی شما می تواند متفاوت انتخاب گردد.

◘ جوراب شلواری زنانه

جوراب شلواری زنانه همانطور که از نامش پیداست مانند شلواری که جوراب به آن وصل شده می باشد ولی با این تفاوت که جنس آن ظریف تر از شلوار است. جنس جوراب شلواری ها از جنس پارازین بوده که در ضخامت و تراکم های مختلف تولید و عرضه می گردد.

چرا جوراب می پوشیم؟

بازار پر از انواع جوراب برای مهمانی، محل کار، جوراب زمستانه زنانه، جوراب مچی زنانه ، جوراب نخ پنبه زنانه، مردانه و... است. استفاده از جوراب نیز مانند سایر لباس ها پیشینه طولانی دارد. از لحاظ زیبایی شناختی استفاده از جوراب به پاهای شما جلوه خاصی بخشیده و عیب های پا را می پوشاند. به همین دلیل در انتخاب و خرید جوراب نیز باید به اندازه کافی دقت کنیم زیرا این پوشینه علاوه بر محافظت از پا در برابر ساییدگی، پوشیدن راحت تر کفش، گرم و تمیز نگه داشتن پا و جلوگیری از بیماری های پوستی، به یکی از اجزای کامل کننده تیپ افراد خوش پوش و اهل مد تبدیل شده است. به همین دلیل است که بی دقتی در انتخاب و خرید جوراب به بهانه کم اهمیت و ارزان بودن، جایز نیست.
اهمیت انتخاب جوراب مناسب برای افرادی که روزانه به دلیل فعالیت طولانی بیرون از خانه، همواره کفش به پا دارند و یا افرادی که به هر دلیل پایشان زیاد عرق می کند، همینطور ورزشکارانی که باید بیشتر از سایرین به سلامت پا و کیفیت کفش و جورابشان اهمیت بدهند، بیش از سایرین حس می شود. شاید به این موضوع توجه نشود اما جوراب تا حدی فشارهای وارده به پا را در هنگام راه رفتن و ورزش کردن کم می کند. با توجه به مزایای استفاده از جوراب، داشتن یک راهنمای خرید جوراب خوب اهمیت ویژه ای دارد. فروشگاه اینترنتی پادمیرا با چندین سال سابقه در زمینه پوشاک بیش از هر چیز قصد دارد انواع پوشاک با کیفیت در طرح و رنگ متنوع را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برای خرید جوراب دخترانه و زنانه از سایت فروشگاه پادمیرا دیدن فرمایید.

کاربرد جوراب زنانه

جوراب زنانه همانطور که گفته شد به جهت پوشاندن پا که شامل کف پا تا قسمتی از ساق پا می باشد، استفاده می گردد. اما این پوشش بی دلیل نیست و فقط صرفاً برای این که یک لباسی را به تن پاهای خود کرده باشید تولید نمی شود. بیشترین کاربرد جوراب در محافظت از پا و پوست پا در برابر شرایط محیطی که می تواند در اثر اتفاقات مختلف به وجود بیاید، می باشد. همانطور که گفته شد در گذشته از چرم و پوست حیوانات و یا برگ گیاهان به کمک ریسه هایی که با دست بافته می شد، برای پوشاندن پاهای خود استفاده می کردند و دلیل آن هم محافظت از پا بود.
جوراب زنانه را اگر بخواهیم از لحاظ کاربرد دقیق تر بررسی کنیم در واقع می توان گفت اصلی ترین کاربردش همین محافظت از پا می باشد. چرا که پا قلب دوم انسان است و نیاز شدیدی به مراقبت و محافظت دارد. از آن جا که فاصله ی پا با چشمان انسان زیاد است و شما نمی توانید دائماً به پاهای خود چشم بدوزید تا خدایی نکرده آسیبی نبینند، پس باید از جوراب استفاده کنید. بله، مهم ترین و اصلی ترین کاربرد جوراب که شاید به چشم هیچ کس نیاید و بسیار پیش پا افتاده باشد، موضوع محافظت است. اگر شما هنگام خواب در پاهای خود احساس راحتی داشته باشید، مطمئناً خواب خوبی نیز خواهید داشت.

نکات مهم در خرید اینترنتی جوراب زنانه

لباس زنانه از آن جا که دارای گستردگی و تنوع بسیاری در هر نوعی می باشد، لذا برای خرید هر نوع لباسی باید دقت لازم را به عمل آورد. جوراب زنانه نیز از جمله لباس های زنانه ای به شمار می رود که همگام با سایر پوشاک زنانه، پیشرفت چشمگیری در زمینه جنس و طرح و رنگ داشته است. به همین علت هر بانویی که قصد خرید جوراب زنانه را داشته باشد باید به اندازه ی کافی برای آن وقت بگذارد تا جنس و طرح و مدل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نماید.
جنس جوراب زنانه، اندازه جوراب زنانه، طرح و رنگ جوراب زنانه و شاید از همه مهم تر قیمت جوراب زنانه مواردی هستند که باید پیش از خرید جوراب زنانه نسبت به آن ها آگاهی لازم را داشته باشید. چرا که اغلب این تنوع و گستردگی موجب سردرگمی می شود و ممکن است در نهایت خریدی که انجام می دهید باب میل نبوده و از خرید خود پشیمان شوید. حال تصور کنید که بخواهید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. اگر نسبت به جنسی که می خرید آگاهی کامل نداشته باشید قطعاً از انتخاب خود ناراحت و پشیمان خواهید شد. به همین منظور ما در این بخش از مقاله نکاتی را گردآوری کرده ایم تا به شما در هنگام خرید اینترنتی جوراب زنانه کمک کنیم تا بهترین انتخاب خود را داشته باشید. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

راهنمای کامل و جامع خرید جوراب1

1- به اندازه جوراب دقت کنید

سایز جوراب از آیتم های مهم در زمان انتخاب به شمار می رود، در حالیکه بسیاری از افراد به آن توجه نمی کنند. اگر در زمان خرید یک جوراب کوچک تر و تنگ تر از سایز پای خود تهیه کنید با کاهش گردش خون در پا، باعث خستگی بیشتر و همچنین خارش و تاول در پوست ایجاد می کند. اما یک جوراب مناسب به خوبی قالب پا را به خود گرفته و فشاری را به پا وارد نمی کند. ولی در مقابل اگر اندازه جوراب بزرگتر از پای شما باشد کم کم جوراب فرم و شکل خود را از دست می دهد. همینطور باید بدانید جورابی که از سایز پای شما بزرگتر باشد در زمان راه رفتن اصطکاک به وجود آورده و باعث می شود پای شما تاول بزند. در نتیجه بهترین گزینه در زمان خرید، انتخاب جوراب هایی با اندازه مناسب پای شما می باشد.
سایز بندی جوراب ها نیز مانند کفش ها با اعداد مشخص شده است. در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی سایز جوراب را با سایز کفش یکی می دانند و معیار آن ها برای تعیین سایز جوراب زنانه، سایز پای شما هنگام خرید کفش است و جوراب ها به دلیل این که قابلیت کشسانی دارند معمولاً برای چند سایز مختلف مناسب می باشند. به عنوان مثال جورابی که در فروشگاه اینترنتی با سایز 42/38 می بینید، برای افرادی که سایز پای آن ها بین 38 تا 42 می باشد، مناسب است. البته اغلب خانم ها سایز پای کوچکی دارند و معمولاً این سایزبندی ها بین 40/36 قرار دارد. دقت کنید جوراب خوب و با کیفیت، قابلیت کشسانی بالایی دارد و این نیز جزو آیتم های تعیین سایز می باشد.
جوراب های فری سایز (Free Size) از متداول ترین و محبوب ترین انواع جوراب ها هستند. همانطور که از اسم این جوراب ها مشخص است دارای سایزبندی و شماره گذاری نیستند و طبق قابلیت کشسانی مناسب شون، به خوبی قالب هر پایی رو به خود می گیرند ( بدون اینکه فشاری به پای شما وارد کنند.) در صورتی که انتخاب شما جوراب فری سایز بود حتما قبل از خرید، کشسانی آنها را مورد بررسی قرار دهید. الاستین ماده ایست که به نخ قابلیت کشسانی می بخشد و شما می توانید با دیدن مشخصات جوراب از وجود این ماده در الیاف آن مطمئن شوید. البته با کشیدن جوراب به دو طرف نیز امکان تست این ماده وجود دارد. فروشگاه اینترنتی پادمیرا عرضه کننده ی انواع جوراب زنانه با قیمت های متنوع می باشد. برای تماشای محصولات ما و خرید جوراب فانتزی زنانه اینجا کلیک نمایید
.

راهنمای کامل و جامع خرید جوراب2

2- ضخامت کف جوراب

یکی از  قسمت های جوراب که بیشترین اصطکاک را با کفش و یا سایر سطوح دارد قسمت کف یا همان پایین جوراب است. کف جوراب باید از ضخامت مناسبی برخوردار باشد تا کمترین فشار به کف پا وارد شود. در پیاده روی های طولانی و زمان هایی که برای ساعت های زیاد پا درون کفش قرار دارد، این موضوع خود را بیشتر نمایان می کند. ضخامت مناسب کف جوراب به خصوص در قسمت های پاشنه و پنجه باعث می شود به میزان قابل توجهی فشار به پا کاهش پیدا کند و پیاده روی برایتان راحت تر می شود. با توجه به اصطکاک بالای این قسمت جوراب با سطوح مختلف، جنس و ضخامت مناسب موجب افزایش طول عمر جوراب شما می شود.
جوراب های زنانه دارای سه ضخامت نازک، متوسط و ضخیم هستند. هنگام خرید جوراب زنانه باید حتماً به این نکته دقت کنید که چه جورابی را برای چه کفشی می خواهید خریداری نمایید. اگر جوراب زنانه ی شما نازک و یا پارازین باشد، برای استفاده در کفش های اسپرت یا ورزشی مناسب نخواهد بود چرا که پا دائماً داخل آن سر می خورد. همچین جوراب زنانه ی انتخابی شما اگر ضخیم باشد باید کفش شما یک سایز بزرگتر از سایز معمول باشد چرا که ضخامت جوراب باعث تنگ شدن سایز کفش می گردد. پس در هنگام خرید جوراب زنانه به آیتم ضخامت آن نیز توجه داشته باشید.

»» بیشتر بخوانید : آشنایی با انواع مدل جوراب

راهنمای کامل و جامع خرید جوراب

3- خاصیت آنتی باکتریال

جالب است بدانید باکتری ها عامل اصلی به وجود آمدن بوی بد پا هستند. این موجودات بسیار ریز در فضاهای مرطوب رشد می کنند و باعث ایجاد بوی نامطبوع می شوند. همچنین باید بدانید که این موجودات ذره بینی بیماری ها و التهابات پوستی را با خود به همراه می آورند. البته می توانید برای جلوگیری از رشد و تکثیر این موجودات، از جوراب های با خاصیت ضد باکتری استفاده کنید. در جوراب های ضد باکتری با استفاده از تکنولوژی نانو، مواد آنتی باکتریال به الیاف آن اضافه شده و از رشد باکتری جلوگیری کرده و مشکلاتی که در بالا گفتیم را از بین می برد.
این نکته را هرگز نباید فراموش کنید که به هیچ وجه کفش را بدون جوراب نپوشید. اگر بدون جوراب، کفش بپوشید باعث مرطوب شدن لایه های درونی کفش می شوید و در نتیجه باکتری ها سریع تر رشد می کنند. و دیگر مواد آنتی باکتریالی هم وجود ندارد که به مبارزه با این موجودات بپردازد. به غیر از این باید بدانید پوشیدن کفش بدون جوراب می تواند باعث ایجاد تاول و التهابات پوستی نیز در فرد شود. برای اینکه از ضدباکتری بودن جوراب اطلاع پیدا کنید باید مشخصات روی اتیکت را مطالعه و یا از فروشنده در این رابطه سوال کنید.

راهنمای کامل و جامع خرید جوراب

4- جنس جوراب

شاید یکی از پارامترهای مهم البته به غیر از طرح، رنگ و زیبایی در زمان خرید جوراب جنس و کیفیت آن باشد که باید مورد توجه خریدار قرار گیرد. شاید این مثل قدیمی که پا قلب دومه آدمه مناسب ترین مثال برای توضیح اهمیت این عضو از بدن باشد. پا می تواند سرمنشا بروز بیماری های پوستی و غیر پوستی باشد پس نباید به راحتی از کنار جنس و کیفیت پاپوش عبور کرد زیرا جوراب بیشترین تماس را با پا دارد. جوراب  ها را از مواد مختلفی از جمله پشم، پنبه، اکریلیک، نایلون، پلی استر و بسیاری مواد دیگر تولید می کنند.
• اما در این میان می توان جوراب پنبه ای زنانه یا مردانه را به عنوان بهترین و پرکاربرد ترین نوع جوراب شناخت. این محصولات از نرمی و لطافت خوبی برخوردارند و اکسیژن و رطوبت را به میزان مناسبی به پا می رسانند. البته از دیگر ویژگی های جوراب های پنبه ای ضخامت بیشتر آنها به نسبت جوراب های نایلونی می باشد که باعث کمتر شدن فشار وارده به پا است. جالب است بدانید طبق تحقیقات جدید دانشمندان جوراب های صد در صد پنبه ای موجب تاول زدن پوست خواهند شد و نباید الیاف جوراب از پنبه خالص باشد.

• جوراب های نایلونی، سبک و نازک بوده و با توجه به منافذی که در بافت های آنها وجود دارد باعث تعریق کمتر پا به نسبت جوراب های پنبه ای می باشد.
• بهترین جنس برای جوراب ترکیب پنبه و نایلون است. کمپانی های بزرگ تولید کننده جوراب در دنیا از جوراب های فانتزی مانند هپی ساکس و چه جورابب های ورزشی مانند نایکی، محصولات خود را از ترکیب پنبه و نایلون تولید می کنند.
• از دیگر مدل های جوراب نیز جوراب های پشمی هستند که کاربرهای خاص خود را دارد و بیشتر در مناطق سردسیر و فصل زمستان مورد استفاده قرار می گیرند.

راهنمای کامل و جامع خرید جوراب3

5- دوخت جوراب

همانطور که می دانید جوراب ها دوخت چندانی ندارند اما همان دوخت کمی که در قسمت جلوی انگشتان پا قرار دارد نباید ضخیم باشد. اگر دوخت جوراب به اندازه کافی با دقت و ظرافت انجام نشده باشد، باعث مزاحمت و سایش و خوردگی پوست پا می شود. به هیچ عنوان پارچه جوراب نباید در قسمت گوشه های درز جلوی جوراب گلوله شده باشد. همچنین نخ به کار رفته در دوخت درز نباید قسمت اضافی داشته باشد. دقت در کیفیت و ظرافت دوخت جوراب فقط مربوط به قسمت درز جلوی جوراب نیست و باید به قسمت مچ نیز توجه داشت. کش دوزی مچ جوراب نیز باید با ظرافت انجام شود. پس موضوع دوخت جوراب هم باید به اندازه کافی جدی گرفت و در زمان انتخاب و خرید نیز به طور کامل این قسمت ها را بررسی کنید. اگر قصد خرید جوراب زنانه را دارید بیشتر به کیفیت، رنگ، دوخت و کاربرد آن توجه نمایید. برای خرید جوراب در طرح و رنگ متنوع به سایت فروشگاه پادمیرا مراجعه نمایید.

6- متناسب با فصل باشد

پوشیدن جوراب باید منجر به آسایش بیشتر پا و از آسیب های سطحی به پوست جلوگیری کند، نه اینکه خودش عاملی برای بیماری پا باشد. زمانی این اتفاق رخ می دهد که در زمان خرید جوراب جنس متناسب با فصل را در نظر نگیریم. برای مثال جوراب های گرم و ضخیم زنانه یا مردانه که الیاف آنها ترکیبی از جنس پشم و پنبه است برای فصول گرم سال یا هوای مرطوب و شرجی مناسب نیستند. همچنین جوراب نخی نازک زنانه یا مردانه هم نمی توانند از پا در مقابل سرمای فصل پاییز و زمستان مراقبت کنند.

راهنمای کامل و جامع خرید جوراب4

7- متناسب با موقعیت باشد

جوراب نیز باید مانند سایر لباس ها متناسب با موقعیت و مکانی که قرار است در آن بپوشیم، انتخاب شود. کاملا مشخص است جورابی که برای یک روز کاری استفاده می شود با جوراب ورزشی از نظر جنس و سایز بسیار متفاوت است. به هیچ عنوان نمی توان از یک جوراب نازک پنبه ای توقع داشت در روزهای پرتکاپوی باشگاه دوام بیاورد. در حقیقت جنس و سایز جوراب انتخابی شما به دلیل و مکانی که قرار است در آن پوشیده شود بستگی دارد. بنابراین برای خرید جوراب باشگاه بهتر است از جوراب ضخیم و ساق بلند زنانه یا مردانه و برای استایل های رسمی، جورابی با کیفیت اما کوتاه و نازک تر انتخاب کنید. برای خرید جوراب نازک زنانه یا خرید جوراب کوتاه زنانه می توانید از فروشگاه پادمیرا بهترین ها را خریداری نمایید.

راهنمای کامل و جامع خرید جوراب5

8- متریال مورد استفاده در تولید جوراب

هیچ وقت ارزانی بی دلیل نیست. اگر یک مدل جوراب را در بازار با دو قیمت متفاوت یافتید به این موضوع توجه کنید که ممکن است در رنگ آمیزی جوراب ارزان از موادشیمیایی و نامناسب که مورد تایید وزارت بهداشت نیست، استفاده شده باشد. البته با این تولیدی ها به شدت برخورد می شود اما بعضی از آنها برای اینکه جنس ارزان قیمت تری تولید کنند از رنگ های مصنوعی و مسمومیت زا استفاده می کنند. حالا سوال این است که چطور آنها را تشخیص دهیم؟ تشخیص پارچه جورابی که با رنگ طبیعی و سالم رنگ شده از جورابی که با مواد شیمیایی رنگ شده کار چندان سختی نیست. بنابراین شما نیز برای کمی ارزان تر خریدن جوراب، سلامت پای خودتان را به خطر نیندازید. حتما حواستان را جمع کنید جورابی که می خرید کیفیت رنگ آن از ظاهرش مشخص باشد. همینطور اگر بعد از یک بار پوشیدن جوراب متوجه شدید که جوراب شما رنگ پس می دهد فورا آن را دور بیندازید.

9- طرح و رنگ جوراب زنانه

جوراب زنانه همانطور که در قسمت های قبل گفتیم دارای تنوع بسیاری در طرح و رنگ و مدل می باشد. شما ابتدا باید بدانید که برای چه لباسی و چه تیپ و استایلی جوراب می خواهید، سپس از بین هزاران جورابی که در فروشگاه های اینترنتی وجود دارد، جوراب دخترانه یا جوراب زنانه ای که به طرح و رنگ مد نظر شما نزدیک تر است را خریداری نمایید. دقت داشته باشید که رنگ ها از مانیتور معمولاً کمی پررنگ تر یا کم رنگ تر دیده می شوند. پس در هنگام خرید به این نکته نیز توجه داشته باشید که پس از تحویل محصول دچار دلسردی نشوید.

10- قیمت جوراب زنانه

خرید اینترنتی جوراب ارزان شاید در نگاه اول بسیار جذاب و وسوسه کننده باشد اما باید دقت کنید که هر جنس ارزانی ممکن است از کیفیت خوبی برخوردار نباشد. پس زمانی که می خواهید از یک فروشگاه جوراب زنانه به صورت اینترنتی خرید نمایید، ابتدا کیفیت و کارایی را مد نظر قرار دهید و سپس به سراغ قیمت آن رفته و با هر سایت خرید جوراب زنانه ی دیگری مقایسه نمایید تا ارزان ترین و باکیفیت ترین را خریداری نمایید. همچنین می توانید برای تماشای محصولات پادمیرا و مقایسه قیمت جوراب زنانه و کیفیت آن با سایر فروشگاه های اینترنتی اینجا کلیک نمایید تا کیفیت بالا و قیمت مناسب را باهم تجربه کنید.

جمع بندی:

جوراب زنانه یکی از چندین نوع پوشاک زنانه است که در طرح و رنگ و جنس های مختلف و متنوعی تولید و عرضه می گردد. آنچه در این مقاله مطالعه کردید مهمترین نکات راهنمای خرید جوراب بود که حتما باید در زمان انتخاب جوراب آنها را در نظر بگیرید. هنگام خرید اینترنتی جوراب زنانه باید به آیتم های جنس، ضخامت، سایز، طرح و رنگ و از همه مهم تر شاید، قیمت جوراب زنانه، متناسب با موقعیت و مکانی باشد که قرار است در آنجا بپوشیم، متناسب با فصل باشد، توجه به دوخت جوراب است. چرا که در نهایت اگر انتخاب خوب و با دقتی نداشته باشید از خرید خود ناراضی خواهید بود. با خرید از فروشگاه اینترنتی پادمیرا می توانید از بهترین اجناس و کیفیت بالای محصولات برخوردار شوید. پادمیرا بهترین فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه ارائه دهنده انواع مدل های جوراب زنانه، جوراب ساق بلند زنانه، جوراب کالج زنانه، جوراب شیشه ای زنانه، جوراب های اسپرت و ورزشی و... می باشد.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/