gif
gif mobile
استایل و ست لباس مناسب فصل برای خانم ها

استایل و ست لباس مناسب فصل برای خانم ها

مسئله لباس یکی از مهم ترین مسائلی بوده که بشر درگیر آن می باشد. مسئله لباس و ست کردن آن مربوط به سن خاصی نیست و مربوط به همه ی سنین می باشد. به طور کلی لباس ها به دو دسته تقسیم می شوند، دسته ی اول مناسب برای پوشیدن در بیرون از منزل و دسته ی دوم مناسب برای پوشیدن در منزل می باشند. اما ما به موارد دیگری مثل رنگ مناسب و جنس لباس ها در فصل های مختلف نیز باید دقت کنیم. هرفصلی، استایل متناسب با خود را دارد. آب و هوای هر فصل تعیین کننده ی نوع پوشش شما خواهد بود. افراد می توانند با توجه به رنگ و حس و حالی که فصل ها به انسان منتقل می کنند، استایل خود را انتخاب کنند. برای مثال شما نمی توانید لباس های مورد نیاز برای فصل سرما را در فصل های گرم سال بپوشید، چرا که مناسب پوشیدن در فصل گرما نخواهند بود. ما در این مقاله روش های ست کردن لباس را در فصل های مختلف به شما آموزش می دهیم.

1- رنگ مناسب برای هر فصل

برای داشتن یک استایل زیبا و جذاب متناسب با هر فصل، شما باید یک رنگ متناسب با هر فصل را انتخاب کنید. اگر به این ترکیب رنگ ها هنگام ست کردن لباس اهمیت داده نشود، باعث بد جلوه دادن استایل شما می شود. ما سعی می کنیم در این مقاله استایل های مختلف و لباس های متناسب با هر فصل را برای شما توضیح دهیم.

استایل و ست لباس مناسب فصل برای خانم ها

• رنگ مناسب با فصل بهار

از جمله رنگ هایی که در این فصل می باشند می توان رنگ های صورتی بسیار کم رنگ، آبی ملایم، کرم، زرد کم رنگ، بنفش کم رنگ و رنگ هلویی را نام برد. رنگ های مناسب برای فصل بهار اغلب روشن و ملیح هستند. رنگ هایی که هیچ گاه شما را خسته نمی کنند و روحیه ای شاد در شما ایجاد می کنند. رنگ های شاد، استایل شما را بسیار روشن نشان داده و شما را فردی شاد و بانشاط در بین مخاطبانتان جلوه می دهند. اگر هم که استایل شما دارای رنگ های تیره باشد، حدالامکان از یک شال یا یک کیف به رنگ روشن برای استایل بهاره خود انتخاب کنید. برای مثال ممکن است که شما مانتو و شلوار لی زنانه خود را به رنگ های تیره مثل آبی پررنگ یا مشکی انتخاب کرده باشید. در این صورت بهتر است برای کیف و شال یا کتونی خود از رنگ های بهاره برای ایجاد استایل مناسب در این فصل استفاده کنید. برای انتخاب کتونی می توانید رنگ سفید را امتحان کنید.
استفاده از رنگ قرمز ملایم هم ایده مناسبی می تواند برای فصل بهار باشد. رنگ قرمز باعث سرحالی و با نشاط شدن استایل شما می شود. شما اگر یک استایل خنثی را برای فصل بهار انتخاب کرده باشید، با استفاده از رنگ قرمز می توانید به استایلتان انرژی دهید. می توانید از این رنگ برای یک تونیک و شلوار ست با آن استفاده کنید. ایده ی استفاده از رنگ صورتی و بنفش می تواند برای فصل بهار بسیار مناسب باشد. زیرا اغلب این رنگ ها در این فصل در گل ها  و شکوفه ها دیده می شوند و دیدن آن بسیار دلنشین و دلچسب می باشد. این رنگ ها به استایل شما رنگ و بوی زندگی می دهند. استفاده از رنگ صورتی و بنفش در استایل شما، باعث می شود شما فردی آرام و خونسرد بنظر بیایید. رنگ هایی مثل رنگ سفید و کرم نیز مناسب برای فصل بهار می باشند. این رنگ ها اغلب به همراه رنگ آبی و سبز و رنگ های دیگر پوشیده می شوند. رنگ های آبی و سبز در ترکیب استایل شما، می تواند یک حالت رسمی ایجاد کند. این رنگ ها اغلب حس پر انرژی بودن و سرزنده بودن را به شما و اطرافیانتان می دهد.

استایل و ست لباس مناسب فصل برای خانم ها1

• رنگ مناسب فصل تابستان

از رنگ های مورد استفاده در فصل تابستان می توان سفید، زرد لیمویی، صورتی پررنگ و پرتقالی را نام برد. رنگ هایی که در این فصل می شود پوشید اغلب رنگ هایی هستند که با نگاه کردن به آن ها حس خنکی و سردی را بتوان از آن ها گرفت. از جمله رنگ هایی که می توان در ترکیب استایل در تابستان استفاده کرد می توانند رنگ های پاستیلی باشند، که اغلب این رنگ ها را برای فصل تابستان استفاده می کنند. این رنگ ها باعث افزایش تعریق در بدن شما نخواهند شد بلکه ترکیب این رنگ های پاستیلی باعث دور شدن گرما از بدن شما می شود. سعی کنید از این رنگ ها در ترکیب مانتو یا شال استفاده کنید. سفید و صورتی های ملیح و کم رنگ، یا قرمز و آبی روشن از جمله رنگ های تابستانی زیبایی هستند که می توانید در انتخاب استایل خود استفاده کنید. اما همانطور که می دانید برای دیده شدن برخی از ترکیب لباس ها باید در کنار این رنگ ها از یکسری رنگ های خنثی نیز استفاده نمود. با این کار رنگ قالب لباس شما بیشتر خود نمایی می کند.
اگر بخواهید برای پوشش خود می توانید از پارچه های خنک که در تابستان بسیار مورد توجه و استقبال قرار می گیرند استفاده کنید. این پارچه ها می توانند کتان و ریون و پارچه های پنبه ای و نخی و لینن و شانتون نخ باشند. با این پارچه ها می توان شومیز های ساده و زیبایی برای زیر مانتو یا به صورت پیراهن های مردانه خنک تهیه کرد.

استایل و ست لباس مناسب فصل برای خانم ها2

• رنگ مناسب با فصل پاییز

برای فصل های پاییز و زمستان ست کردن و انتخاب رنگ استایل مناسب راحت تر است، زیرا که در فصل های بهار و تابستان ما رنگ های بسیاری برای انتخاب در استایل مورد نظر خود داریم. اما در فصل پاییز و زمستان رنگ های کمتری در تولید لباس ها به کار برده می شود. اغلب لباس های پاییزه به رنگ های تیره و رنگ های گرم می باشند. از آنجایی که در این فصل ما شاهد ریختن برگ درختان هستیم، این فصل از جمله فصل هایی است که از تنوع رنگی بالایی برخوردار است. به همین علت است تمایل شما به سمت رنگ های قهوه ای و نارنجی و شتری بیشتر می شود. اگر در فصل پاییز استایل شیکی می خواهید از رنگ های قهوه ای، شکلاتی و نسکافه ایی می توانید برای استایل خود انتخاب کنید. در استایل پاییزه خود نیز می توانید برای بهتر دیده شدن رنگ لباستان از رنگ های خنثی در ترکیب این رنگ ها استفاده کنید. برای مثال شما با پوشیدن یک کت به رنگ شتری باید یک شلوار به رنگ کرم یا یک رنگی که قرار است با رنگ شالتان هم خوانی داشته باشد انتخاب کنید.
به مواردی که نام بردیم، باید رنگ های یاسی، خردلی، طلایی، شتری، خاکستری، آبی، رنگ بنفش، رنگ ارغوانی، طرح های چهارخانه را به رنگ های پاییزه اضافه کرد. لباس های چهارخانه که اغلب برای این فصل با رنگ های گرم همراه است، چند سالی می شود که مورد توجه بانوان قرار گرفته است. اغلب رنگ هایی که در این فصل برای لباس های چهارخانه در نظر می گیرن، ترکیبی از قرمز و نارنجی و مشکی و زرد می باشد. این لباس های چهارخانه که به حالت لباس های مردانه نیز دوخته می شوند را می توانید با لگ چرم ست کنید. از جمله لباس هایی که می توان برای پاییز انتخاب نمود، انواع بارانی ها و کت های تدی، پانچ و شنل، کت های گرم اشاره کرد. هر کدام از این مواردی که گفته شد، می توانید با نیم بوت و پوتین و شال و روسری مناسب با رنگ لباستان انتخاب کنید. رنگ های آجری و زرد و نارنجی نیز از جمله رنگ هایی است که باید در این فصل ها استفاده شود. این رنگ ها حس گرمی را به مخاطب می بخشند.

استایل و ست لباس مناسب فصل برای خانم ها3

• رنگ مناسب برای فصل زمستان

همانطور که گفتیم در فصل های زمستان و پاییز اغلب از رنگ های گرم و تیره استفاده می شود. رنگ مشکی و رنگ های قهوه ای و نسکافه ای معمولا انتخاب بسیار مناسبی برای استایل می باشند. می توانید در کنار این لباس ها و رنگ لباس مورد نظرتان از دستکش و کلاه همراه با کتتان ست بپوشید. رنگ های بهاری مانند خود بهار هستند، رنگ هایی روشن و مطبوع و رنگین کمانی هستند که با نگاه کردن به آنها بوی گل ها به مشام انسان می آیند. البته که برخی از ترکیب رنگ ها نیز می تواند جلوه خوبی دهد. مثلا لباس بافتنی زنانه با رنگ های قرمز و آبی و ترکیب آن با رنگ های تیره مثل مشکی می تواند شما را در این روز های سرد سال، پرانرژی و سرزنده نشان دهد. اگر دقت کرده باشید هنگام استفاده از لباس ها با رنگ های گرم و روشن، سن شما از آن چیزی که هستید کمتر معلوم می شود.

2- جنس لباس ها در فصل های مختلف

استایل و ست لباس مناسب فصل برای خانم ها4

• جنس لباس در فصل بهار

موارد دیگری که باید برای ترکیب استایل شما در فصل های مختلف اشاره کرد، جنس لباسی که انتخاب می کنید و مدل و طرح این لباس ها می باشد. برای مثال برای هوای بهاری، که همچنان هوای نسبتا سردی دارد، شما باید زیر لباس و مانتوی خود یک لباس نسبتا گرم بپوشید. می توانید از برخی بافت های نازک دخترانه که بعضی اوقات در فصل پاییز نیز پوشیده می شوند هم استفاده کنید. پوشیدن برخی تونیک های ساده که به صورت تونیک و شلوار ست می باشند، به همراه یک کتونی می تواند انتخاب مناسبی برای روزهای گرم فصل بهار باشد. در صورت گرم تربودن هوا نیز می توانید از یک زیر مانتویی که به حالت تیشرت آستین حلقه ای زنانه می باشد، استفاده کنید.

استایل و ست لباس مناسب فصل برای خانم ها6

• جنس لباس در فصل تابستان

در فصل تابستان، که دمای هوا بسیار بالا است، با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارید در صورت شدید بودن آفتاب، باید لباس های بسیار کمتری پوشید و حتما از لباس و شلوار با پارچه ی خنک استفاده کرده و برای زیر لباس و مانتو زنانه خود نیز لباس کاملا ساده و بدون آستین را انتخاب کنید. تا آنجایی که می شود از پوشیدن لباس هایی که نخی نیستند هم اجتناب کنید. معمولا لباس های نخی یک انتخاب همیشگی و مناسب برای فصل های گرم سال می باشند.

استایل و ست لباس مناسب فصل برای خانم ها7

• جنس لباس در فصل پاییز

پاییز و زمستان از جهت دمای هوا باهم فرق زیادی دارند. در پاییز هوا همچنان حال و هوای تابستان را دارد و رفته رفته رنگ و بوی برف و بوران زمستان را به خود می گیرد. اما در این فصل توصیه نمی شود که از بافت های ضخیم یا پالتو های بزرگ و گرم و لباس های پشمی استفاده کنید. بلکه شما می توانید با انتخاب یک کت ساده و مناسب و یک بافت نزدیک به رنگ کت و پالتو خود بپوشید. برای انتخاب شلوار هم از لگ های چرم استفاده کنید.

استایل و ست لباس مناسب فصل برای خانم ها8

• جنس لباس در فصل زمستان

همواره کاپشن یک ترکیب پرانرژی برای شما به همراه خواهد داشت. در این فصل از آنجایی که با سردی هوا روبرو هستیم، به لباس های با ضخامت احتیاج داریم. از جمله مهم ترین لباس های مناسب برای این فصل را می توان کاپشن نام برد. هنگام سرد شدن هوا حتی با داشتن انواع ژاکت شما بی اختیار به سمت کاپشن کشیده می شوید. اما به غیر از کاپشن کوتاه زنانه و یا بلند، هودی زنانه و پالتو و کت های ساده اما گرم نیز انتخاب خوبی می تواند برای برخی از روزهای زمستان باشد. همراه این کاپشن و هودی و پالتو، می توانید به دلخواه خود از کلاه و شالگردن ست نیز به پوشش خود اضافه کنید.
ست کردن لباس های زمستانه در آقایان به این شکل می باشد که، همراه با یک پالتو می توانند از نیم بوت استفاده کرده و یک شال گردن را همراه با آن بپوشند. البته پوشیدن هودی با یک شلوار ساده همیشه یک انتخاب ساده ولی راحت بوده است.

3- مدل لباس مناسب برای هر فصل

استایل و ست لباس مناسب فصل برای خانم ها5

• مدل لباس در بهار و تابستان

در فصل تابستان، سعی کنید لباس را فیت بدنتان انتخاب نکنید. در این فصل به دلیل دمای بالای هوا و تعریق زیاد بدن باعث می شود لباس به تنتان بچسبد و حتی باعث تعریق بیشتر هم می شود. بهتر است لباس هایی که در این فصل انتخاب می کنید گشاد و آزاد باشند تا از تعریق زیاد جلوگیری شود. انتخاب یک تونیک و شلوار آزاد از جنس نخ، انتخاب مناسبی برای این دو فصل می باشد. اما در صورتی که دنبال یک انتخاب مناسب برای محل کار هستید، با توجه به این که کسب و کار شما چیست، پیشنهاد می دهیم از پارچه های نخی یا لنین های ساده به رنگ های کرم استفاده کنید.

استایل و ست لباس مناسب فصل برای خانم ها9

• مدل لباس در فصل پاییز

در این فصل به دلیل گرم بودن هوا و بعد رفته رفته سرد شدن آن، می توانیم برخی از کت های آسترداری را پیشنهاد دهیم که برخی آنها پشمی و برخی ساده هستند. برخی از کت و پالتوهای مناسب برای فصل پاییز را می توانید با دستکش های چرم و نیم بوت ست کنید. مدتی نیست که  شال های موهر هم باعث جلب نظرها شده است. این شال ها از تنوع زیادی برخوردار هستند و بسیار لطیف می باشند. در صورت داشتن تمایل، می توانید یک شال موهر را همراه با استایلتان داشته باشید.

استایل و ست لباس مناسب فصل برای خانم ها10

• مدل لباس فصل زمستان

بهتر است در این فصل از تونیک زنانه و لباس بافتنی و لباس های پشمی نازک استفاده کنید که هنگام پوشیدن در زیر مانتو، تعریق شما افزایش پیدا نکند. اگر می خواهید کمتر تعریق داشته باشید از یک لباس ساده یا یک تیشرت معمولی برای زیر لباستان استفاده کنید و بعد لباس بافت را روی آن بپوشید. به این شکل دیگر لباس بافتنی با پوست بدن شما تماس نخواهد داشت و باعث تعریق بیش از حد شما در هنگام فعالیت های روزانه نمی شود.

4- کفش مناسب هر فصل

• مدل کفش در فصل بهار

اما در بهار، از آنجایی که این فصل گاهی اوقات هوا بارانی و گاهی اوقات هم هوا صاف و آفتابی است، بهتر است از کفش های جلو بسته استفاده کنید. استفاده از این کفش ها ممکن است گاهی باعث تعرق بیش از حد شود پس شما می توانید از کتونی ساده و سبک برای این مدل محیط ها که قرار است مدت زمان زیادی پای شما در کفش باشد، استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که در فصل بهار برای انتخاب رنگ کفش خود از سفید یا رنگهای بسیار ملیح مانند بنفش کم رنگ، یاسی یا صورتی کم رنگ استفاده کنید.

• مدل کفش در فصل تابستان

در فصل تابستان بهتر است از صندل ها استفاده کنید. این صندل ها مناسب برای روزهای گرم سال می باشند. برای محیط های کاری هم کفش کالج و کتونی در فصل تابستان و بهار می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

استایل و ست لباس مناسب فصل برای خانم ها11

• مدل کفش در فصل زمستان

توصیه می کنیم برای گرم نگه داشتن پای خود حتما از کفش های جلو بسته که پارچه ای نباشد استفاده کنید. پارچه ای نبودن آن باعث می شود که در صورت آمدن باران و یا برف، پای شما سرما را احساس نکند. در این فصل سرد انتخاب نیم بوت و پوتین و کفش های دوخته شده با چرم مصنوعی و کفش های اسپرت را برای پوشیدن به شما پیشنهاد می دهیم. برای انتخاب رنگ کفشتان در فصل زمستان و پاییز، از آنجایی که کفش بیشتر از سایر لباس ها در معرض آلودگی می باشد، می توانید از رنگ مشکی برای انتخاب نیم بوت و پوتین خود استفاده کنید، تا از کثیف شدن کفشتان در این فصل جلوگیری کنید.

نتیجه گیری

آب و هوای فصل ها برروی طرز لباس پوشیدن شما تاثیر می گذارند. با توجه به رنگ های بی شماری که در طبیعت وجود دارد، این رنگ ها را می توان در چهار فصل سال تقسیم بندی کرد. در فصل بهار از رنگ های بسیار ملایم استفاده می کنیم. در تابستان رنگ های پررنگ و لیمویی و پرتقالی زیبایی استایل شما را دوچندان می کنند. در پاییز استفاده از رنگ های قهوه ای و نسکافه ای و شتری می تواند ترکیب زیبایی برای شما ایجاد کند و در زمستان اغلب از رنگ های مشکی یا خاکستری و کت هایی با ترکیب رنگ های سفید و سیاه پوشیده می شوند. اما موضوعی که مهم است پس از انتخاب رنگ مورد نظر خود، بیایید از رنگ های خنثی استفاده کنید مثل سفید و کرمی تا ترکیب رنگ قالب شما کاملا مشخص شود. شما می توانید با توجه به هر فصل لباس های مناسب استایل خود را از جمله تیشرت نخ پنبه زنانه، تاپ دخترانه، شلوار جین زنانه، هودی، لباس بافت زنانه و ژاکت و... از فروشگاه اینترنتی پادمیرا تهیه کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/