gif
gif mobile
15 ایده جذاب برای ست کردن کت مخمل زنانه

15 ایده جذاب برای ست کردن کت مخمل زنانه

لباس های مخمل از مناسب ترین پوشش ها برای فصل زمستان هستند. پیراهن، ست بلوز و شلوار مخمل محبوبیت خیلی زیادی در بین خانم ها دارند اما چیزی که این روز ها بیشتر توجه ها را به خود جلب کرده است و یکی از ترندهای دنیای مد محسوب می شود کت مخمل است. حتما شما هم با این سوال مواجه شده اید که چگونه می توان با کت مخمل استایل کرد؟ در ادامه قصد داریم به بررسی استایل های مختلفی که می توان با کت مخمل ایجاد کرد بپردازیم.

چه لباس هایی با کت مخمل بپوشیم؟

برای استایل با کت مخمل زنانه کار سختی پیش رو ندارید زیرا می توان کت های مخمل را با همه لباس ها و در موقعیت های مختلف از مناسبت های غیررسمی تا مهمانی های رسمی پوشید. این کت ها استایل را بهبود بخشیده و ظاهر شیکی به استایل غیررسمی می دهند. اگر قصد دارید به یک قرار کاری بروید یا برای شلوار جین زنانه خود جایگزینی مناسب می خواهید که با کت مخمل بپوشید استفاده از شلوار مخمل گزینه خوبی است. در انتخاب رنگ برای استایل مهمانی می توانید از رنگ های روشن مانند صورتی و قرمز استفاده کنید و یا به جای کت و شلوار مخمل، پیراهن مخمل سبزتان را بپوشید. همینطور می توانید یک کت مخمل سایزبزرگ را با بوت بلند تا روی زانو بپوشید و استایل شیکی برای خود بسازید. ساده ترین و راحت ترین استایلی که می توانید با کت مخمل داشته باشید، پوشیدن آن با یک تیشرت و شلوار جین است. بنابراین ایجاد استایلی شیک با کت مخمل زمانی که بدانید چه چیزی را با آن ترکیب کنید کار دشواری نیست.

نکات مهم برای ست کردن کت مخمل

• برای ایجاد استایل کاری غیررسمی می توانید کت مخمل تان را با شلوار جین سفید زنانه بپوشید و برای یک استایل غیررسمی آن را با شلوار جین آبی ست کنید.
• بهترین مدل مویی که در استایل با کت مخمل می توان انتخاب کرد دم اسبی بالا و گوجه ای مرتب است.
• از ایده های مجذوب کننده دیگر، استفاده از کمربند به همراه کت بدون آستین می باشد. اگر از کت به عنوان بلوز یا پیراهن بهره می برید فقط با بستن یک کمربند به دور کمرتان استایلی شیک برای خود ساخته اید.
• درست است که بوت های تا زانو با کت مخمل ترکیبی زیبا ایجاد می کند اما می توانید از کفش های کتانی و کفش های پاشنه بلند نوک باریک نیز برای داشتن استایل غیر رسمی استفاده کنید. با ست کردن کت و شلوار مخمل و کفش پاشنه بلند مدادی، که بهترین انتخاب برای شماست استایلی شیک برای خود بسازید.

چند ایده جذاب برای استایل با کت مخمل

1- استایل غیررسمی شیک

حتما از پوشیدن ترکیب شلوار جین و پیراهن خسته شده اید پس می توانید در زمستان به جای پوشیدن بافت از کت مخمل استفاده کنید. زمان هایی که وقت کافی آزمون و خطا برای ست کردن لباس هایتان را ندارید می توانید این استایل را امتحان کنید. یک تاپ و شلوار جین را به همراه کت مخمل بپوشید و با کیف دستی کلاسیک و عینک آفتابی ست نمایید و استایلی غیر رسمی و شیک ایجاد کنید.

15 ایده جذاب برای ست کردن کت مخمل زنانه

2- استایل صورتی ملایم

معمولا رنگ های ملایم و یواش برای تعطیلات انتخاب های مناسبی هستند. از کت مخمل صورتی ملایم می توان برای شرکت در مناسبت های غیررسمی استفاده کرد. برای این استایل یک تاپ براق را با شلوار جین ست کرده و کت صورتی خود را روی آن بپوشید. برای اینکه بیشتر در این استایل بدرخشید یک کیف مجذوب کننده و کفش پاشنه بلند براق را به استایل خود بیفزایید.

15 ایده جذاب برای ست کردن کت مخمل زنانه1

3- کت مخمل بنفش و پیراهن

بسیاری از افراد به پیراهن ماکسی لخت علاقه دارند اما برای اینکه زیبایی پیراهن دو چندان شود می توانید برای روی آن از کت مخمل استفاده کنید. پس علاوه بر اینکه می توان کت مخمل را با شلوار جین و پیراهن پوشید که می توان آن را با پیراهن نیز ست کرد. همچنین با افزودن کمربند و بوت نیز استایلتان جذاب تر می شود.

15 ایده جذاب برای ست کردن کت مخمل زنانه3

4- کت مخمل مشکی

با کت مخمل مشکی می توان ظاهر بسیار جذابی برای خود ساخت. این کت به گونه ای است که حتی اگر آن را با لباس خاصی ست نکنید باز هم خواهید درخشید. یک کت اورسایز مخمل مشکی را می توان با شلوار و کفش پاشنه بلند بند دار یا بوت تا روی زانوی مشکی ست کرد. با افزودن کیف و جواهرات مورد علاقه تان استایلی شیک و دلخواه برای خود بسازید.

5- کت و شلوار سبز مخمل

سبز زمردی یکی از زیباترین رنگ ها در پارچه مخمل است که از این ترکیب جذاب می توان در مهمانی شام رسمی نیز استفاده کرد. کت و شلوار سبز مخمل یک استایل جذاب و رسمی ست که با اضافه کردن اکسسوری های ساده مانند گردنبند و یا ساعت می توان ظاهر آن را بهبود بخشید. حتما برای تکمیل استایلتان به دنبال کفشی مناسب هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که کفش پاشنه بلند با پاشنه های باریک را انتخاب کنید اما اگر می خواهید استایلی منحصر به فرد داشته باشید کفش پاشنه بلند پلنگی را انتخاب کنید که مناسب ترین گزینه است.

15 ایده جذاب برای ست کردن کت مخمل زنانه2

6- استایل تمام مشکی

این استایل را برای افرادی که به رنگ مشکی علاقه دارند و اکثر اوقات با تیپ تمام مشکی در موقعیت های مختلف حاضر می شوند برای تنوع ارائه کردیم. چرم و مخمل از ترکیب های بسیار جذابی هستند که بر دنیای مد تاثیر می گذارند و تیپ و استایل را تغییر می دهند. برای این استایل ابتدا یک تاپ مشکی را با کت بلیزر مخمل مشکی ست کنید و با پوشیدن یک شلوار چرم زیبایی استایلتان را دو چندان کنید. استایل تمام مشکی فوق العاده خود را با یک کفش پاشنه بلند مشکی و عینک آفتابی تکمیل کنید.

15 ایده جذاب برای ست کردن کت مخمل زنانه4

7- کت مخمل صورتی جیغ

اگر از آن دسته افرادی هستید که به رنگ های شاد و جیغ علاقه دارید پس این استایل پای ثابت تیپ های شما می شود. برای لباس پوشیدن در یک موقعیت غیررسمی می توانید از این استایل استفاده کنید. یک شلوار جین زاپدار دخترانه و تاپ سفید را با کت صورتی جیغ خود ترکیب کنید و برای این استایل شیک و جذاب از اکسسوری هایی مانند عینک و کفش کتانی بهره ببرید.

15 ایده جذاب برای ست کردن کت مخمل زنانه5

8- کت مخمل بنفش

در صورتی که جزو افرادی هستید که اهل ریسک کردن و ترکیب رنگ های مختلف هستید و از طرفداران استایل های رنگی، حتما به این استایل علاقه مند می شوید. شاید هم از رنگ های خنثی خسته شده اید، بخواهید رنگ ها را وارد استایلتان کنید و شیک و جذاب بنظر برسید. در این صورت می توانید دامن سبز را با تاپ زرد ترکیب کنید، اما نباید به همین بسنده کنید برای کت مخمل باید رنگ های روشن تر و تیره تر مثل بنفش و صورتی پررنگ را هم به استایلتان بیفزایید. و در نهایت از کفش پاشنه بلند باریک سفید جهت هماهنگی استایل و ایجاد تیپی خلاقانه با رنگ های روشن تر و تیره تر کار خود را به پایان برسانید.

15 ایده جذاب برای ست کردن کت مخمل زنانه6

9- کت مخمل و پارچه پولکی

برای استایل تمام مشکی ایده ی دیگری نیز داریم که می توانید با آن به جذاب ترین روش ست کنید. در این استایل شلوار پولکی خود را با تاپ مشکی ساده زیر کت مخمل مشکی بپوشید و برای اینکه استایلتان بیشتر به چشم بیاید گوشواره های نقره ای و کیف نقره ای را هم به ست خود اضافه کنید و استایلی شیک و عالی برای مهمانی بسازید.

15 ایده جذاب برای ست کردن کت مخمل زنانه7

10- کت مخمل قرمز

اگر می خواهید یک استایل منحصر بفرد برای خود بسازید از کت مخمل قرمز استفاده نمایید اما در استایل کردن با آن باید بسیار دقت شود. توجه داشته باشید این کت حتما با رنگ ها و طرح های مناسب با خود ست شود تا ظاهری جذاب برای شما ایجاد کند. کت مخمل قرمزتان را می توانید با شلوار چهارخانه و بوت بلند تا زانو ست کنید. شلوارهای چهارخانه با کت مخمل قرمز عجیب و درشت به نظر نمی رسند.

15 ایده جذاب برای ست کردن کت مخمل زنانه8

11- کت مخمل و دامن بلند

کت های مخمل مناسب خانم هایی ست که همیشه خوش استایل و خوش پوش می باشند. می توانید کت مخمل خود را با یک دامن زیبای بلند به رنگ روشن و تی شرت ست کنید. اگر در این استایل بنا را به انتخاب رنگ های روشن بگذاریم پس کت خود را از رنگ های خیلی روشن انتخاب کنید. در انتخاب رنگ نیز دقت نمایید که حتما مکمل یکدیگر باشند تا ظاهری شیک و زیبا برای خود بسازید. معمولا اکثر خانم ها در استایل خود از چند زیورآلات و اکسسوری استفاده می کنند در این استایل نیز می توانید از کلاه و دستبند استفاده کنید. شما می توانید با پوشیدن کفش پاشنه بلند نوک باریک سفید و در دست گرفتن یک کیف دستی استایلتان را تکمیل کنید.

15 ایده جذاب برای ست کردن کت مخمل زنانه9

12- کت مخمل با تاپ پولکی و براق

اگر به لباس های براق و پولکی علاقه دارید این استایل را حتما امتحان کنید. برای مناسبت هایی مانند سال نو می توانید یک تاپ پولکی را با لگ چرم و کت مخمل ست کنید. دست شما در انتخاب رنگ باز است، می توانید یک استایل تماما مشکی داشته باشید و یا با رنگ های مختلف این استایل را ایجاد کنید.

15 ایده جذاب برای ست کردن کت مخمل زنانه10

13- کت مخمل کوتاه

به دورهمی دعوت شده اید که نمی خواهید استایلی خیلی رسمی و یا خیلی غیررسمی داشته باشید، استایلی ما بین این دو مناسب است. کت کوتاه مخمل خیلی غیررسمی نیست و می توان با تاپ، شلوار جین و بوت مشکی ست کرد. در صورتی که این استایل برایتان تکراری و خسته کننده شد می توان به آن یک کمربند شیک اضافه کرد و برای تکمیل آن یک کیف دستی به استایلتان اضافه کنید.

15 ایده جذاب برای ست کردن کت مخمل زنانه11

14- استایل نیمه رسمی

در این ست جذاب می توانید از بلوز چهارخانه و شلوار قد 90 در کنار کت مخمل استفاده کنید. به جز بلوز می توان از تیشرت های غیررسمی و شلوارجین نیز برای استایل نیمه رسمی بهره ببرید.

15 ایده جذاب برای ست کردن کت مخمل زنانه12

15- کت و شلوار مخمل صورتی جیغ

می خواهید در مهمانی که دعوت شده اید همه توجه ها به سمت شما باشد کت و شلوار مخمل صورتی جیغ این کار را برایتان می کند. این رنگ در پارچه مخمل بسیار زیبا و جذاب است و همه نگاه ها را به سمت شما جلب می کند. از این استایل می توانید در همه مناسبت ها استفاه نمایید فقط کافیست زیر کت خود یک تاپ بپوشید و از گردنبند و گوشواره بهره ببرید و کفش پاشنه بلند را فراموش نکنید.

15 ایده جذاب برای ست کردن کت مخمل زنانه13

ست کردن کت مخمل در استایل چگونه است؟

این موضوع به استایل شخصی هر فرد بستگی دارد. به طور مثال اگر به دنبال استایلی غیررسمی هستید می توانید کت مخمل خود را به سادگی با تیشرت و شلوار جین ست کنید. در صورتی که برای استایل کاری غیررسمی خود به دنبال لباسی مناسب می باشید می توانید از کت مخمل بهره ببرید و با تاپ و شلوار جین آن را تکمیل کنید. برای یک استایل شیک و جذاب مهمانی نیز می توانید در هر موقعیت و مناسبتی از کت های مخمل رنگ روشن با پیراهن و بوت استفاده کنید.

آیا می توان کت مخمل را برای محل کار استفاده کرد؟

بله، کت های بلیزر اغلب رسمی شمرده می شوند و مناسب محیط کار نیز می باشند زیرا ظاهری فوق العاده حرفه ای را ایجاد می کنند. بنابراین برای داشتن استایل رسمی کامل در قرارهای کاریتان می توانید از کت و شلوارهای مخمل استفاده کنید. اگر هم می خواهید در استایل کاری غیر رسمیتان از کت مخمل بهره ببرید با پوشیدن یک تاپ و شلوارجین می توانید ست خود را کامل کنید. در استایل خود از چند اکسسوری نیز استفاده کنید.

چه زمانی می توان از کت مخمل استفاده کرد؟

بهترین فصل هایی که می توان در آن از کت مخمل استفاده کرد فصل های پاییز و زمستان هستند. امکان استفاده از کت های مخمل برای مناسبت های مختلف غیر رسمی و دیدارهای روزانه وجود دارد. همچنین با این کت ها می توان یک استایل جذاب و شیک برای بیرون رفتن و مهمانی در شب داشت. استایل با کت مخمل در هوای سرد جذابیت بیشتری دارد.

جمع بندی:

همانطور که در این مقاله گفتیم بهترین زمان استفاده از کت مخمل زنانه در روزهای سرد فصل پاییز و زمستان می باشد. از این کت ها می توانید در استایل های مختلف مانند بیرون رفتن، مهمانی و محل کار بهره ببرید و ست های جذاب و شیکی برای خود ایجاد کنید. کت های مخمل را می توانید به سادگی با لباس های مختلف مثل تیشرت زنانه، پیراهن مجلسی، تاپ دخترانه، شلوار لی زنانه و بوت های بلند ست کنید. برای خرید بهترین و با کیفیت ترین مدل های لباس مخمل به سایت فروشگاه اینترنتی پادمیرا مراجعه نمایید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/