gif
gif mobile
اصول و نکات تخصصی پوشیدن مانتو برای افراد لاغر

اصول و نکات تخصصی پوشیدن مانتو برای افراد لاغر

پوشیدن لباس مناسب می تواند ایرادات اندام شما را بپوشاند. فرقی هم ندارد که شما جزو دسته افراد چاق هستید و یا لاغر زیرا انتخاب و پوشیدن لباس صحیح می تواند تاثیر چشمگیری در ظاهر شما داشته باشد. برای همه افراد انتخاب مانتو زنانه باید براساس یکسری معیارها و اصول، مانند رنگ پوست فرم بدن و مدل لباس باشد. که با رعایت کردن برخی موارد می توانید در ساده ترین لباس های معمولی، شیک و جذاب به نظر برسید و ایرادات خود را بپوشانید. در این بین برخی افراد تصور می کنند تنها کسانی که هیکلی پر و چاق دارند با پیدا کردن لباس مناسب مشکل دارند در صورتی که اینطور نیست و افرادی که لاغر و قد بلند هستند در انتخاب و پوشیدن مانتو و لباس های مختلف باید یکسری اصول را بیشتر رعایت کنند. البته منظور این نیست که قد بلند و یا لاغری و چاقی ایرادی برای بدن باشد خیر منظور از رعایت نکات این است که متناسب با فرم و بدن لباسی را برگزینید تا ظاهر شما را آشفته و نامناسب نشان ندهد همچنین زمانی که خانم ها به قصد خرید به بازار می روند معیار اصلی آن ها در انتخاب لباس یا مانتو رنگ، مدل، جنس پارچه، جدید بودن و ... است اما توجه به چاقی و لاغری از معیار های اساسی و اجباری در هنگام خرید مانتو دخترانه است. به همین منظور در این مقاله می خواهیم درباره مانتو مناسب برای افرادی که لاغر و قد بلند هستند صحبت کنیم.

اصول و نکات تخصصی پوشیدن مانتو برای افراد لاغر

مانتوهای مناسب افراد لاغر و قد بلند

یکی از لباس های مهم برای دختران جوان مانتوها هستند که انتخاب صحیح آن ها می تواند تاثیر چشمگیری در زیبایی و استایل آن ها داشته باشد. همچنین این موضوع یکی از مشکلاتی است که اکثر افراد لاغر با آن درگیرند. زیرا تصور اکثر افراد این است که لباس پوشیدن برای افرادی که لاغر اندام اند بسیار راحت است چرا که نقصی ندارند همه مدل لباس به آن ها می آید. در صورتی که اینطور نیست و افراد لاغر هم همیشه مشکل پیدا کردن مانتو مناسب دارند و باید طبق معیارهای مشخصی مانتو مناسب انتخاب کنند تا استایل آن ها را بهم نزند. با مراجعه به فروشگاه پادمیرا می توانید انواع مانتو های مناسب را پیدا کنید. در ادامه مقاله می خواهیم با انواع مانتو های مناسب و همچنین نکات مهم درباره انتخاب مانتو ایده آل برای افراد لاغر و قد بلند بپردازیم:

1- انتخاب مانتوهای خیلی تنگ برای افراد لاغر و قد بلند ممنوع است

انتخاب مانتو تنگ برای افردی که لاغر اندام اند اصلا مناسب نیست چرا که سبب می شود تا ایرادات اندام آن ها بیشتر نمایان شود. همچنین افرادی که لاغر و قد بلند و یا قد کوتاه هستند هم باید از پوشیدن مانتو کوتاه دخترانه خودداری کنند چرا که قد آن ها را دو چندان به نمایش می گذارد و تناسب استایل آن ها را بهم می زند. از طرفی پوشیدن مانتو های کوتاه و تنگ سبب می شود تا بیش از اندازه واقعی خود، لاغر تر نشان داده شوید.

اصول و نکات تخصصی پوشیدن مانتو برای افراد لاغر1

2- انتخاب مانتو با راه راه افقی به جای عمودی

لباس هایی که راه راه افقی دارند سبب می شود تا شما را پرتر و عریض تر نشان دهد در صورتی که راه راه های عمودی شما را کشیده تر و بلندتر به نمایش خواهد گذاشت. بنابراین همیشه داشتن یک لباس با راه راه افقی برای خانم هایی که لاغر اندام هستند واجب است مخصوصا لباس هایی که در قسمت سینه راه راه های افقی داشته باشند. همچنین می توانید از لباس ها با طرح های نقطه ای، اشکال هندسی و یا طرح های گل دار هم در استایل خود بهره ببرید.

3- پوشیدن مانتو های رنگ روشن برای افراد لاغر

از نکات مهم دیگر در انتخاب مانتو برای افراد لاغر رنگ آن است. اکثرا افراد چاق برای اینکه لاغر تر به نظر برسند از رنگ های تیره مانند مشکی، سرمه ای طوسی تیره و ... بهره می برند. در مقابل افراد لاغر اندام و قد بلند هم برای اینکه پرتر نشان داده شوند باید از رنگ های روشن مانند صورتی و آبی روشن، زرد و یا قرمز روشن، انواع رنگ های پاستیلی و ... استفاده کنند.

4- بهره مندی از استایل لایه به لایه برای افراد لاغر و قد بلند

یکی از استایل هایی که در چند سال اخیر ترند شد و طرفداران زیادی پیدا کرد سبک لایه به لایه است. این سبک از آن دست استایل هایی است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف پیدا کرده است. البته لایه لایه پوشیدن از استایل هایی است که بیشتر در فصول سرد مورد استفاده قرار می گیرد این سبک سبب می شود که حجم بدنتان بیشتر نشان داده شود. بهره مندی از سبک چند لایه با رنگ های روشن می تواند استایل و اندام شما را به صورت معجزه واری تغییر دهد.

اصول و نکات تخصصی پوشیدن مانتو برای افراد لاغر2

5- انتخاب مانتو هایی با یقه های بزرگ و پهن

استفاده از مانتو و لباس هایی با یقه های درشت پهن برای افرادی که هیکلی درشت دارند اصلا مناسب نیست در مقابل این سبک یقه ها برای افراد ظریف و ریز نقش و لاغر که قد بلندی هم دارند بسیار مناسب و ایده آل است چرا که می تواند ظرافت هیکل آن ها را کاور کرده و کمی پرتر نشانشان دهد. اگر سرشانه های ظریفی دارید استفاده از لباس هایی با یقه انگلیسی بزرگ و یا یقه آرشال بزرگ می تواند عالی ترین انتخاب برای این افراد باشد. از طرفی افرادی که لاغر و قد بلند هستند باید از پوشیدن لباس هایی با یقه های هفت و گرد همچنین دیپلمات دوری کنند چرا که این سبک از یقه ها سبب می شود تا ظرافت شانه های شما را چند برابر کند در نتیجه شما را لاغر تر از استایل واقعی خود نشان می دهد.

اصول و نکات تخصصی پوشیدن مانتو برای افراد لاغر3

6- جنس مانتو برای افراد لاغر و قد بلند حائز اهمیت است

دقت کرده اید که برخی مانتو ها با اینکه طرح های یکسانی دارند اما استایل آن ها توی تن متفاوت است که در وحله اول به فرم بدنی بر می گردد و در مرحله بعد به جنس پارچه ها. برخی پارچه ها هستند که اندام شما را پر و درشت تر نشان می دهند پارچه هایی که ایست دار و حالت دار هستند مانند پارچه ساتن و مخمل و جین که این جنس از پارچه ها برای افراد لاغر و قد بلند مناسب تر است. از طرفی اگر علاقه ندارید که مانتو های شما همه از یک جنس باشد و یا اینکه این جنس ها مناسب فصل گرم نیست می توانید از آن ها به عنوان خرج کار لباس و مانتو خود استفاده کنید.

7- بهره مندی از پیراهن های مردانه برای افراد لاغر و قد بلند

به راحتی می توان در جواب سوال چه مانتویی مناسب افراد لاغر و قد بلند است گفت هیچ مانتویی. بلکه تنها بولیز و پیراهن های مردانه می تواند بهترین انتخاب برای آن ها باشد. زمانی که مانتوی مناسبی پیدا نکردید و به دنبال تنوع می گردید می توانید از پیراهن های مردانه پدر، برادرتون و یا همسرتون استفاده کنید. همچنین می توانید یک پیراهن جین مردانه با یک تی شرت بلند که از نظر رنگ بندی همخوانی داشته باشند را با هم ست کنید. در نتیجه این ترکیب یک استایل کامل و مناسب برای این دسته از افراد بوجود می آید. به این ترتیب شما هم از قانون چند لایه بودن هم پیروی کردید و هم استایل شیک و مناسبی را برای خود تدارک دیده اید. یکی از فروشگاهایی که می توانید این سبک لباس ها را با تنوع زیاد تهیه کنید مجموعه پادمیرا است.

اصول و نکات تخصصی پوشیدن مانتو برای افراد لاغر4

8- انتخاب مانتو هایی با مدل چین دار برای افراد قد بلند و لاغر

چین سوزنی در واقع به چین هایی گفته می شود که از دوختن کش به پارچه و یا دوختن ریز ریز خود پارچه بوجود می آید. افرادی که لاغر و قد بلند هستند اگر قصد دوختن لباس و مانتو دارند حتما به خیاط خود یادآوری کنند که دوخت خط کمر و قسمت دور حلقه آستین لباس را از چین سوزنی استفاده کنند. این کار سبب ایجاد پف می شود در نتیجه هیکل شما را بیش از اندازه لاغر و ظریف نشان نمی دهد. داشتن چین سوزنی در طراحی لباس و مانتو سبک نوستالژی و قدیمی دارد چرا که سبک لباس های سنتی مامان بزرگاست. اما اگر طرفدار سبک نوستالژی و کلاسیک هستید به هیچ وجه از این مدل غافل نشوید و در استایل های خود از این سبک نوستالژی و کلاسیک استفاده کنید.

9- مدل مانتو هایی که از کمر برش خورده اند

سبک مانتو دیگری که این دسته از افراد می توانند انتخاب کنند. مدل برش از کمر است که در اصطلاح خیاطی به آن کمر جدا گفته می شود. این مدل مانتو به دلیل سبکی که دارد باعث می شود تا قسمت پایین تنه درشت تر نشان داده شود در نتیجه برای افراد لاغر و قد بلند و همچنین کسانی که می خواهند ایرادات پایین تنه خود را بپوشانند انتخاب مناسبی است.

اصول و نکات تخصصی پوشیدن مانتو برای افراد لاغر5

10- انتخاب مانتو کلوش مناسب برای افراد لاغر و قد بلند

مانتو کلوش زنانه به مانتو هایی می گویند که از قسمت زیر سینه و یا کمر گشاد می شود. از این رو برای افراد لاغر و بلند قد بسیار مناسب است و پیشنهاد می کنیم حتما از این مدل مانتو در کمد خود داشته باشید. چرا که سبک گشاد پایین مانتو های کلوش باعث می شود تا بلندی قد و ظرافت اندام شما را جوری پوشش دهد که هیکل شما متناسب جلوه کند.

اصول و نکات تخصصی پوشیدن مانتو برای افراد لاغر6

11- انتخاب مانتوهای پیله دار

مانتو هایی که در دوخت آن از طرح های پیله دار استفاده می شود مناسب افراد لاغر و قد بلند است. پیله در طراحی مانتو مانند چین سوزنی است و فضای بیشتری را ایجاد می کند. البته پیله درشت تر از چین سوزنی است و معمولا تعداد پیله روی لباس مشخص است از طرفی در طراحی و دوخت مانتو پیله دار برای افراد قد بلند و لاغر بهتر است پیله ها را برای قسمت آستین، کمر و کارور پشت انجام دهید این طراحی سبب می شود تا افرادی که جسه ی ظریفی دارند کمی پرتر جلوه کنند.

12- انتخاب مانتو چهارخونه

یکی از طرح های مورد علاقه خیلی از افراد مانتو هایی با طرح چهارخونه است. طرح چهار خونه مانند مانتوهای راه راه افقی عمل می کنند. هرچه طرح مانتوی شما شلوغ تر باشد موجب می شود تا شما لاغرتر نشان داده شوید. از طرفی مانتو چهارخونه ها همچنان ترند هستند و به این زودی از مد خارج نمی شوند و طرفداران خود را دارند. هر زمان این مدل مانتو ها وارد بازار شد استقبال خوبی کردند. فروشگاه پادمیرا از مجموعه های معتبر و مناسبی است که می توانید این سبک مانتو ها را از آن جا تهیه کنید. با توجه به ویژگی و سبکی که دارند برای افراد لاغر و قد بلند بسیار مناسب هستند و اندام آن ها را مناسب تر نشان می دهند.

جمع بندی

در این مقاله با انواع طرح مانتو برای افراد قدبلند و لاغر آشنا شدیم و گفتیم که برای انتخاب مانتو مناسب چه معیار هایی را باید رعایت کرد تا استایل آن مانتو توی تن شیک و ایده آل دیده شود زیرا یکی از مشکلاتی که افراد لاغر و قد بلند دارند انتخاب مانتویی ست که قد بلند و لاغری آن ها را طوری پوشش دهد که هیکل آن ها متناسب دیده شود. معمولا افراد تصور می کنند تنها افراد درشت هیکل هستند که مشکل انتخاب مانتو و لباس های مختلف دارند تا لاغرتر دیده شوند در صورتی که این تصور غلط است چرا که به همان اندازه افراد لاغر و قدبلند هم برای اینکه کمی پرتر نشان داده شوند به دنبال طرح هایی خاصی از مانتو می گردند از جمله مدل مانتو مثل کلوش، برش از کمر، مانتو با طرح های راه راه افقی و یا چهارخونه، مانتو پیله دار و چین دار و ... دو نکته که در انتخاب این سبک مانتو ها در مقاله توضیح دادیم رنگ مانتوهاست که باید روشن باشند و اینکه از پوشیدن مانتوهای خیلی چسبان و تنگ دوری کنند. برای مشاهده انواع مدل های مانتو زنانه می توانید به سایت پادمیرا مراجعه نمایید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/