gif
gif mobile
نحوه ست کردن هودی و مانتو

نحوه ست کردن هودی و مانتو

هودی ها در اصل همان سوییشرت های جلو بسته کلاه دار اند که چند سالی است در دنیا ترند شده است. اما پوشیدن هودی برای ما خانم ها کمی مشکل است، زیرا این لباس کمی برای بانوان کوتاه بوده و برای داشتن پوشش بیشتر باید از پوشش اضافی استفاده کنیم مانند ست هودی و مانتو که یک استایل با حجاب کامل به شما می دهد. به نظر ما پوشیدن هودی روی مانتو می تواند کمک بزرگی باشد تا در عین سادگی و داشتن پوشش مناسب از پوشیدن هودی لذت ببرید. البته برای داشتن پوشش مناسب راه های دیگری نیز وجود دارد که ما در این مقاله از پادمیرا مگ آن ها را نیز به شما نشان خواهیم داد.

نحوه ست کردن هودی و مانتو

با هودی زنانه چی بپوشیم

هودی یکی از لباس هایی است که برای اولین بار در دهه 1980 محبوبیت زیادی پیدا کرد و به همین دلیل است که با استایل رترو همراه شده است. در واقع، بسیاری از طراحان از باز تولید سبک های قدیمی برای ایجاد ترند های مد منحصر به فرد خود با الهام از گذشته استفاده می کنند. یکی دیگر از مزایای پوشیدن هودی این است که می توان آن را به روش های مختلف پوشید، بنابراین فقط یک استایل مشخص ندارد. در برخی موارد، هودی را می توان بیشتر به عنوان یک لباس مستقل در نظر گرفت تا اینکه صرفاً به عنوان یک لباس در کنار لباس های دیگر پوشید، اما پوشیدن آن با لباس های بلند پوشش بیشتری به شما می دهد. ما در وهله اول باید بدانیم که چه لباس هایی را می توان با هودی زنانه پوشید. همانطور که می دانید هودی یک لباس گرم، زمستانی و بسیار راحت است که با خیلی از استایل ها به راحتی ست می شود. اما دقیقاً به دلیل همین خصوصیاتی که گفتیم نمی توان آن را با هر لباسی پوشید. در ادامه برخی از لباس هایی را که می توان با هودی ست کرد نام برده ایم:
• مانتو: شما می توانید از یک مانتو ساده استفاده کرده و آن را زیر هودی خود بپوشید و یک ست هودی و مانتو داشته باشید.
• کت: پوشیدن هودی زیر کت های زخیم در زمستان یکی از ترند های زیبایی است که احتمالاً همیشه مد باشد.
• پالتو بلند: یک هودی با رنگ خنثی زیر یک پالتو بلند می تواند بسیار جذاب باشد فقط توجه داشته باشید که حتماً کلاه هودی از یقه پالتو بیرون باشد.
• تونیک بلند: پوشیدن تونیک های بلند با رنگ های خنثی نیز زیر هودی می تواند به شما پوشش بیشتری بدهد.
• شلوار جین: شما می توانید زیر یا روی هودی هیچ چیز نپوشید و مستقلاً آن را با یک شلوار جین اسپرت ست کنید.

آیا می توان هودی را با مانتو ست کرد؟

شایان ذکر است که اگرچه می توانید بسیاری از لباس ها را با هم بپوشید، اما باید تفاوت بین نحوه پوشیدن لباس ها با یک دیگر را بدانید. این به شما کمک می کند تا همه چیز را در استایل خود منظم و شیک نگه دارید. پوشیدن هودی با مانتو و شلوار ممکن است از نظر مد زیاد توصیه نشود، اما یکی از روش های پوشیدن هودی برای بانوان محجبه است. در اکثر اوقات سال، کمد لباس ما عمدتاً از مانتوها و شلوارهای رنگارنگ تشکیل شده است. البته که این پوشش بدون شک برای کسانی که در آب و هوای گرم تری زندگی می کنند همیشه کافی است، اما در بسیاری از نقاط نیز ممکن است روزهای سردی پیش بیاید که پوشیدن فقط یک مانتو و شلوار باعث می شود شما تا حد مغز استخوان خود احساس سرما کنید. اینجاست که لباس های گرم مانند هودی به کار می آیند. این لباس ها را می توان به راحتی به عنوان یک لایه اضافی از لباس روی یک مانتو یا تونیک پوشید و گرمای بیشتری را احساس کرد. البته برای ست کردن مانتو و هودی ابتدا باید مطمئن شوید که هودی که انتخاب می کنید با بقیه لباس هایتان تداخل نداشته باشد، مثلاً شما نمی توانید یک هودی قرمز انتخاب کنید در حالی که یک مانتو آبی زیر آن پوشیده اید. در هر صورت، بهتر است یک مانتو ساده با رنگی خنثی مانند مشکی را با یک شلوار جین ساده و یک هودی مشکی ساده بپوشید تا استایل بهتری داشته باشید.

نحوه ست کردن هودی و مانتو

چگونه هودی را با مانتو ست کنیم؟

هنگامی که یک هودی و مانتو را با هم می پوشید، ضروری است که تمرکز اصلی را روی یکی از لباس ها قرار دهید. به عنوان مثال، اگر می خواهید هودی زیپ دار نازک را روی یک مانتو قرار دهید، باید با انتخاب یک رنگ ساده و یک دست برای هودی، اجازه دهید مانتو غالب استایل شما باشد. این کار اطمینان حاصل می کند که همه نگاه ها به مانتو شما باشد نه لایه رویی آن. یک راه خوب برای ست کردن مانتو و هودی به بهترین نحو، پوشیدن مانتو تیره زیر یک هودی با رنگ خنثی است. همچنین اگر مانتو روشن می پوشید، باید رنگ های مشکی یا آبی سرمه ای را برای هودی خود انتخاب کنید و بالعکس. هنگام ست هودی و مانتو ایجاد تضاد رنگی، ظاهری بسیار شیک تر نسبت به زمانی که لباس های هم رنگ می پوشید به استایل شما می دهد. آخرین چیزی که باید هنگام ست هودی و مانتو زنانه در نظر گرفت راحتی در هر دو لایه لباس است. در حالی که مهم است که بهترین ظاهر خود را داشته باشید، اما شما لباس هایی را می خواهید که به راحتی در آن جا به جا شوید بدون اینکه سنگینی کنید.
با پیروی از نکات آسان ست هودی و مانتو، می توانید استایلی برای خود بسازید که به شما کمک می کند هم در محل کار و هم در بیرون به بهترین شکل ظاهر شوید. استفاده از کت و هودی با رنگ خنثی تنها بخشی از این کار است، اما حتی همین تغییر کوچک نیز می تواند تفاوت را ایجاد کند. پس دست به کار شده و مانتو خود را زیر یک هودی ساده مشکی و یک شلوار جین زیبا بپوشید تا به راحتی یک ست اسپرت، راحت و گرم برای فصول سرد سال داشته باشید. همچنین اگر تصمیم دارید این دو تکه لباس را با هم ترکیب کنید، در اینجا چیز دیگری هم وجود دارد که باید بدانید. اگر بخواهید می توانید هودی را زیر مانتو کتی خود بپوشید، اما برای این کار آستین های مانتو باید به اندازه کافی بلند باشند، در این صورت به احتمال زیاد همه چیز خوب پیش خواهد رفت. نکته نهایی این است که مطمئن شوید که مانتو شما به خوبی با هودی تان تناسب دارد و خیلی گشاد یا خیلی تنگ تر از هودی نباشد. همچنین مهم است که مطمئن شوید لباس دقیقاً به تن شما می آید، هنگام انتخاب مانتو، مانتویی را انتخاب کنید که کاملاً مناسب باشد و آستین های ساده داشته باشد و به طرق مختلف قابل پوشیدن باشد.

هودی را با چه مانتویی بپوشم؟

اینکه بخواهیم بدانیم که چه مانتویی مناسب پوشیدن با هودی است ابتدا باید بدانیم می خواهیم به چه صورت آن ها را باهم ست کنیم. ست هودی و مانتو به دو صورت قابل اجرا است:
1- پوشیدن هودی روی مانتو ساده
2- پوشیدن هودی زیر مانتوهای کتی

نحوه ست کردن هودی و مانتو

پوشیدن هودی روی مانتو

اگر محل کار شما از نظر سبک پوشش اجازه خلاقیت بیش از حد به شما نمی دهد، مهم ترین چیزی که باید روی آن تمرکز کنید تناسب لباس شماست. وقتی در محیط رسمی تری لباس می پوشید، بسیار مهم است که لباس هایتان به خوبی به تن شما بیاید. برای چنین موقعیت هایی بهتر است برای داشتن یک ست هودی و مانتو مناسب هودی خود را روی مانتو خود بپوشید و از یک مانتو ساده جلو بسته استفاده کنید. همچنین هنگام پوشیدن مانتو زیر هودی باید به سادگی طرح مانتو و رنگ خنثی آن دقت بسیاری کنید. یکی از مواردی که باید همیشه در بین گزینه های خود برای محل کار داشته باشید، پوشیدن یک مانتو تیره زیر یک هودی تیره است که قسمت پایین آن کمی گشاد باشد و پوشش خوبی به شما بدهد. دلیل اینکه می گوییم سایه های تیره تر را انتخاب کنید، این است که این رنگ به پوشاندن مناطق برجسته بدن شما کمک بیشتری می کند، البته اگر بخواهید چنین پوششی داشته باشید.

نحوه ست کردن هودی و مانتو

پوشیدن هودی زیر مانتو

برای پوشیدن هودی زیر مانتو بهتر است، از یک مانتو کتی استفاده کنید. ترنچ کت ها از انواع مانتوهایی هستند که همیشه یک کلاسیک جاودانه بوده و هستند و هرگز از مد نمی افتند و استایل شما را نیز رسمی نگه می دارند. می توانید یک کت معمولی بردارید و یک هودی کلاه دار زیر آن بپوشید تا مفهوم همه کاره بودن این نوع کت ها را درک کنید. در ادامه این پست ما می خواهیم در مورد ست کردن مانتو کتی و هودی صحبت کنیم تا بیشتر با این نوع استایل آشنا شوید. ممکن است فکر کنید که هودی ظاهر رسمی شما را به هم می زند، اما این درست نیست. در این مدل ست مانتو و هودی، هودی شما به سادگی بخشی از استایل رسمی شما می شود و حواس مخاطب از رسمی بودن آن منحرف نمی شود. حتی اگر لباسی زیر کت می پوشید آن لباس باید راحت باشد و هودی یکی از راحت ترین لباس های زمستانی است که می توانی زیر کت خود بپوشید.
کت ها در نوع دوخت و رنگ بسیار متنوع هستند و باید با توجه به نوع کت یک هودی مناسب با آن پوشیده شود. تقریباً یک کت ساده و اسپرت را با هر چیزی که خیلی عجیب و غریب نباشد بپوشید. همچنین می توانید با اضافه کردن لباس های جدید و مد روز، مانند یک جفت کفش پاشنه بلند زیبا و برخی اکسسوری ها، مانتو کتی استفاده کنید. حتی می توانید ست هودی و مانتو کتی خود را به راحتی با یک شلوار جین نیز بپوشید. البته بهتر است لباسی بپوشید که کمی غیررسمی تر از حالت معمولی برای کت ترنچ باشد، زیرا این کار هنگام ست کردن هودی و کت باعث می شود شما شیک تر از چیزی که هستید ظاهر شوید. کت های ترنچ کلاسیک هستند و برای مدت طولانی در دسترس بوده اند و در طول سال ها استایل های قابل اعتمادی ارائه داده اند. وقتی مانتو کتی و هودی را با هم می پوشید، ترکیبی عالی از مد و عملکرد خواهید داشت، زیرا هر دو لباس کاربردی و زیبا هستند. همچنین این مدل استایل، ظاهری است که در تیپ های مختلف بدن خوب به نظر می رسد. مزیت اضافی دیگر آن نیز این است این لایه لایه پوشیدن که به شما کمک می کند تا در فصل زمستان با جلوگیری از ورود هوای سرد به لباس های خود گرم بمانید.

نحوه ست کردن هودی و مانتو

برای ست کردن هودی و مانتو کتی چند راه راحت برای به دست آوردن یک استایل منسجم وجود دارد. بهترین راه این است که ابتدا یک هودی تک رنگ پوشیده و سپس روی آن یک مانتو کتی ساده بپوشید. لباس های تک رنگ معمولاً با سایر لباس های تک رنگ و ساده بهتر ست می شوند. همچنین توصیه می کنم سعی کنید یک کت ترنچ به رنگ تیره پیدا کنید و سپس آن را با یک هودی رنگ روشن بپوشید، در این ست هم کت تک رنگ به شما کمک می کند تا به ظاهر مناسب برسید. گزینه دیگر اضافه کردن اکسسوری های زیبا مانند روسری یا کمربند برای ست کردن بهتر همه لباس ها با هم است. یکی از توصیه های خوبی که می توان در مورد نحوه پوشیدن کت ترنچ داد این است که مراقب باشید زیاده روی نکنید. شما می توانید با پوشیدن هر چیزی که "خیلی زیبا" به نظر می رسد، سعی کنید لباس خود را خیلی شیک تر نشان دهید، اما زیاده روی نکنید زیرا هودی یک لباس ساده و اسپرت است و ممکن است مضحک به نظر برسید.

نتیجه:

به عنوان یک خانم شیک پوش شما می توانید مانتو خود را زیر هودی و یا روی هودی خود بپوشید. ست کردن هودی و مانتو آن چنان هم سخت نیست فقط نیازمند رعایت اصول اولیه استایل و سادگی است. مثلاً همین مانتو کتی های ساده شما یک ظاهر کاملاً جدید را می توانند با ست هودی و مانتو شما بدهند، ظاهری که می تواند در عین سادگی بسیار شیک و خانمانه باشد. در حالی که پوشیدن یک هودی تیره روی یک مانتو ساده و تیره با قدی تا روی زانو می تواند به شما یک ظاهر ساده، راحت و حتی مناسب محل کار و دانشگاه بدهد که در روز های سرد سال به شما کمک زیادی می کند. با ورود به سایت اینترنتی فروشگاه پادمیرا از انواع لباس های زنانه و هودی های متنوع آن دیدن فرمایید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/