gif
gif mobile
هودی را با شال بپوشیم یا روسری؟

هودی را با شال بپوشیم یا روسری؟

نکات ست کردن هودی با شال و روسری موضوعی ست که امروزه بین جوانان و اغلب نوجوانان گسترش پیدا کرده است. هودی که نوعی لباس مخصوص فصل سرماست چند سالی ست وارد دنیای مد ایران شده و طرفداران خاص خود را خصوصاً در بین جوانان پیدا کرده است. هودی ازجمله لباس هایی ست که باید در انتخاب سایر لباس ها هنگام ست کردن با آن دقت شود در غیر این صورت ظاهری نامناسب برای شما به وجود خواهد آورد. هودی چیست؟ با هودی شال بپوشیم یا روسری؟ تیپ دخترانه با هودی و شال چگونه است؟ نکات کاربردی برای ست کردن هودی با شال چیست؟ و سوالاتی از این دست که ما در این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت. با ما، تیم پادمیرا مگ همراه باشید.

هودی را با شال بپوشیم یا روسری؟

هودی چیست؟

با هودی شال بپوشیم یا روسری؟ برای این که بدانید هودی را با چه نوع لباسی ست کنید بهتر است اول هودی را بشناسید. هودی نوعی سوییشرت یا همان ژاکت کلاه دار ولی جلو بسته است که معمولاً در قسمت جلو آن جیب هایی کنار هم برای گرم کردن دستان یا قرار دادن وسایل کوچکی مثل موبایل یا کیف پول و یا کلید استفاده می شود. در گذشته هودی بیشتر مورد توجه افراد اسپرت پوش و کسانی که اهل موسیقی رپ بودند قرار داشت. اما با پیشرفت صنعت مد امروزه مشاهده می کنیم که بسیاری از افراد چه خانم و چه آقا به پوشیدن هودی علاقه پیدا کرده اند.
هودی در واقع یکی از انواع لباس های گرم برای فصول سرد سال محسوب می شود و این روزها با جنس های مختلفی تولید می گردد. هودی ها لباس های آزادی هستند و می توانید آن ها را با لباس های آزاد دیگری بپوشید. جنس هودی معمولا از نخ پنبه و داخل آن از پشم می باشد. اما امروزه ما این لباس های راحتی با جنس لطیف تر و نازک تر که برای فصل هایی مثل بهار و پاییز مناسب باشند نیز مشاهده می کنیم. اگر بخواهیم بدانیم که با هودی شال بپوشیم یا روسری باید انواع آن را بشناسیم و سپس با توجه به مدل هودی شال یا روسری مناسب آن را انتخاب کنیم.

هودی را با شال بپوشیم یا روسری؟

انواع هودی

نحوه پوشیدن شال با هودی و یا روسری با هودی همانطور که گفته شد بسته به نوع و مدل هودی دارد. هودی ها امروزه در انواع و مدل های مختلفی تولید می شوند و بسته به فصل مدل های متنوعی در بازار عرضه می گردد. شما با شناخت مدل هودی می توانید تیپ دخترانه با هودی و شال و یا روسری که مناسب با استایلتان باشد را داشته باشید. انواع مختلف هودی عبارتند از:
* هودی زیپ دار که قسمت جلوی آن ها از قسمت کلاه تا انتهای قد لباس زیپ دارد.
* هودی نیمه زیپ دارد قسمت جلوی آن ها از قسمت کلاه تا تقریباً روی شکم زیپ کوتاه دارد.
* هودی یکسره هیچ زیپی ندارد و مانند پلیور یا تیشرت های زمستانی ولی با کلاه هستند.

هودی را با شال بپوشیم یا روسری؟

نکات ست کردن هودی با شال و روسری

وب سایت پادمیرا با معرفی محصولات بصورت کامل با جزئیات و دقیق برای همه پوشاک بخش توضیحات و راهنمای سایز، مشتریان را جهت خرید محصول مورد نظر خود راهنمایی می نماید. پوشیدن شال با هودی یا روسری با هودی بستگی به این دارد که می خواهید استایلتان چگونه باشد. یک استایل روزمره، دخترانه، زنانه، خودمانی و... همه ی این ها در ست هودی و شال یا هودی و روسری دخیل هستند. ما در این بخش از مقاله ست هایی را برای کمک به شما آورده ایم. با ما باشید.

هودی را با شال بپوشیم یا روسری؟

◘ ست هودی و شال

• ست هودی و شال اسپرت برای زمانی که می خواهید از هودی های یکسره استفاده کنید مناسب است. شما می توانید این ست را به همراه یک شلوار کتان سفید و یک کتانی سفید به همراه اکسسوری زیبا مثل ساعت اسپرت که می تواند بر زیبایی استایل شما بیافزاید و یک استایل روزمره یا کژوال برای شما بسازد.
• ست هودی و شال اسپرت هم برای کسانی که علاقه به استفاده از شلوارهای اسلش دارند نیز مناسب است. این ست مانند ست قبلی می تواند هودی یکسره به همراه یک کتانی با رنگ خنثی و اکسسوری های اسپرت مانند گردنبند و یا دستبندهای اسپرت یک استایل اسپرت و راحتی برای شما به ارمغان بیاورد.


• ست هودی و شال اسپرت تک رنگ اگر با کلاه نیز همراه شود می تواند مورد پسند قشر نوجوان جامعه باشد. این ست با هودی زیپ دار را به همراه یک لگ مشکی جذب و کتانی ترجیحاً به رنگ مشکی به همراه یک ساعت مشکی مانند اپل واچ می توانید تیپ دخترانه با هودی و شال جذاب داشته باشید.
• استایل با هودی و شال می تواند با پوشیدن هودی های یکسره به همراه یک شلوار اسلیم مشکی ست کنید. یک استایل ساده و راحت که برای استفاده روزمره مناسب است. از کیف های کوچک و کمری و کتانی ساده نیز می توانید برای راحتی بیشتر استفاده کنید.


• استایل با هودی و شال با هودی یکسره علاوه بر شلوار اسلیم مشکی می توانید با شلوار اسلیم جین نیز ست کنید که بیشتر به اسپرت بودن استایل خود تأکید داشته باشید. کتانی سفید یا طرح دار و کیف کوچک مدل کج نیز می تواند اسپرت بودن شما را دو چندان کند.
• تیپ دخترانه با هودی و شال اگر با هودی یکسره و شلوار جین نیم بگ و کتانی سیاه و سفید همراه باشد کاملاً استایل خودمونی و راحتی دارد. می توانید برای استفاده روزمره نیز از آن استفاده کنید و به همراه یک کوله پشتی ظریف دخترانه بودن استایل خود را بیشتر نمایان کنید.


• ست هودی و شال یک رنگ به همراه شلوار راسته اسپرت یک رنگ نیز یکی دیگر از استایل های پرطرفدار است که بیشتر برای پیاده روی به همراه کتانی مشکی یا سفید استفاده می شود. در این استایل نیازی به استفاده از کیف ندارید و می توانید از جیب های جلوی هودی برای قرار دادن موبایل و کیف پول و کلید خود استفاده کنید و یا اگر تمایل به استفاده از کیف دارید، کیف های کمری مدل کج مناسب این استایل است.
• ست هودی و شال اسپرت اگر با پافر که این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته استفاده شود یک استایل شیک و دخترانه برای شما خواهد ساخت. می توانید از شلوار چرم نیز برای این استایل استفاده کنید. اگر پافر شما بلند است بهتر است از شال های بلند استفاده کنید تا همخوانی بین شال و قد لباس شما ایجاد شود. همچنین کتانی به رنگ پافر استایل شما را زیباتر خواهد کرد.


• ست هودی و شال اسپرت به همراه پافرهای کوتاه نیز از دیگر گزینه هایی ست که می توانید در فصل پاییز و زمانی که احتمال بارندگی وجود دارد استفاده کنید. شلوار جین مام استایل به همراه نیم بوت یا کتانی و کیف های کمری ست های خوبی برای این مدل استایل دخترانه خواهند بود.
• ست هودی و شال حریر تک رنگ که با هودی نیمه زیپ دار استفاده می شود به همراه شلوار جین بگ و کتانی به رنگ خنثی بهترین گزینه برای فصل بهار می باشد.


• ست هودی و شال علاوه بر فصول سرد سال می تواند برای بهار نیز مورد استفاده قرار گیرد. اگر هودی خود را با پیراهن های گشاد یا اصطلاحاً اورسایز بپوشید به همراه یک شلوار اسلش ظریف تر و راحتی و یک کیف کمری استایلی روزمره و راحتی و مخصوص پیاده روی خواهید داشت.
• ست هودی و شال به همراه پیراهن اورسایز چهارخونه اگر با شلوار جین مام فیت و کتانی رنگی و یک کیف بلند رودوشی استفاده گردد یک استایل دخترانه که برای دورهمی های دوستانه می توان پوشید می باشد. همچنین می توانید از اکسسوری های اسپرت نیز در این استایل استفاده کنید.

هودی را با شال بپوشیم یا روسری؟

◘ ست هودی و روسری

• اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که همواره روسری را به جای شال انتخاب می کنید و همچنین به پوشیدن هودی نیز علاقمند هستید پس به شما پیشنهاد می کنیم از هودی یکسره به همراه روسری هایی با قواره کوچک استفاده کنید تا کمی استایلتان به سمت اسپرت متمایل شود.
• با هودی شال بپوشیم یا روسری؟ برای علاقمندان به روسری و هودی یک پیشنهاد خوب داریم. شما می توانید هودی یکسره خود را به همراه کت چرم و شلوار جین جذب و یک بوت یا نیم بوت چرم ست کنید تا استایلی شیک و زنانه داشته باشید. به همراه داشتن کیف بلند که مدل کج استفاده شود بر زیبایی استایل شما می افزاید.
• برای ست کردن هودی با روسری و کت چرم علاوه بر شلوار جین جذب گزینه ی دیگری مثل شلوار جین بگ به همراه نیم بوت پییشنهاد می کنیم. یک استایل خاص و منحصربه فرد که آدم را به یاد استایل مکزیکی های قدیم می اندازد. ولی روسری همچنان قواره کوچک و با طرح های ساده باشد.


• ترکیب هودی با کت‌های ضخیم چهارخانه به همراه روسری کوچک با یکی از رنگ های کت چهارخانه نیز می‌تواند انتخاب بسیار خلاقانه و البته زیبایی برای پاییز و زمستان باشد. این استایل را می توانید بسته به رنگ کت چهارخانه خود، با شلوار اسلیم متناسب با آن ست کرده و از کتانی سفید رنگ به عنوان کفش استفاده کنید تا جلوه‌ای زیبا به استایل خود ببخشید.
• با هودی شال بپوشیم یا روسری؟ باز هم برای شما جای سوال دارد؟ بسیار خوب. پس به این قسمت توجه کنید. ست هودی یکسره به همراه روسری قواره کوچک و شلوار جین جذب و همچنین بوت یا نیم بوت چرم می تواند به همراه پالتو یکی از زیباترین استایل های زنانه به همراه هودی مورد علاقه شما باشد. یک جفت دستکش چرم به همراه کیف کوتاه دستی بر زیبایی و زنانگی استایل شما می افزاید.
• یکی دیگر از انواع ست های هودی با روسری قواره کوچک به همراه پالتو می تواند با شلوار جین آزاد و نیم بوت استفاده شود. این یکی از استایل های کلاسیک و مورد توجه افراد خاص پسند است. اگر جرأت و جسارت پوشیدن لباس های خاص را دارید این گزینه را امتحان کنید.


• ست هودی با روسری قواره کوچک به همراه کت جین همیشه جذاب. کت های جین یکی از مناسب ترین گزینه ها برای پاییز می باشند پس یکی از اصلی ترین استایل ها با هودی، ست کردن آن با کت جین است. پوشیدن این کت ها از روی هودی می تواند جلوه ای بسیار زیبا به استایل فرد بخشیده و نیز بسیار راحت می باشد. معمولا کت های جین آبی رنگ گزینه مناسب تری می باشند، زیرا این رنگ دست فرد را در انتخاب سایر المان های استایل باز می گذارد. شلوار‌های اسلیم یا لگینگ جین و یا مشکی گزینه های بسیار مناسبی برای این استایل می باشند. البته می توانید از شلوار‌های جین آزاد نیز استفاده کنید. برای کفش نیز می توانید از کتانی سفید و یا نیم بوت های ساده استفاده کنید.

هودی را با شال بپوشیم یا روسری؟

با هودی شال بپوشیم یا روسری

ست هودی و شال یا روسری یک امر کاملاً سلیقه ایست. اما به دلیل ماهیت اسپرت بودن هودی، بیشتر افراد تمایل به استفاده از شال به همراه هودی دارند. اما برخی نیز از بین شال و روسری همواره روسری انتخاب اولشان بوده و هست. بنابراین همان طور که گفتیم ست هودی و شال یا روسری امری کاملاً سلیقه ایست و نمی توان هیچ کدام را رد کرد. شاید شما هنوز در انتخاب شال یا روسری سردرگم باشید. اما ایرادی ندارد. ما در ادامه شما را از این سردرگمی نجات خواهیم داد.
ست هودی و شال یا ست هودی و روسری برای این که جذاب و زیبا باشد باید علاوه بر این که انواع مدل های هودی را بشناسید، باید با شال و روسری نیز آشنایی داشته باشید. ما در تیم پادمیرا در مقالات گذشته در خصوص تفاوت های بین شال و روسری صحبت کردیم ولی برای افرادی که آن را مطالعه نکردند و یا زمانی برای برگشتن و مطالعه کردن مقاله ندارند به اختصار درباره شال و روسری صحبت می کنیم تا برای تصمیم گیری بین شال و روسری هنگام ست کردن با هودی راحت تر و آسوده تر باشید.

شال زنانه چیست؟

شال، پارچه ای مستطیل شکل است که نوع کاربری آن از گذشته تا کنون تغییر کرده است. در گذشته شال برای بستن گردن و کمر استفاده می شد اما امروزه با پیشرفت صنعت مد، از شال برای پوشش سر استفاده می گردد. البته در بسیاری از مناطق همچنان از شال برای بستن گردن و کمر استفاده می شود اما دیگر به آن شال گردن یا شال کمر می گویند. امروزه شال به معنای پارچه ی مستطیل شکلی که برای پوشش سر بانوان استفاده می شود وجود دارد.

روسری زنانه چیست؟

روسری پارچه ایست که برای پوشاندن موی سر از آن استفاده می شود. شکل روسری مثلثی است اما برای این که شما در فرم بستن و میزان بزرگی و کوچکی آن ابتکار عمل داشته باشید، روسری ها را به صورت مربعی تولید می کنند و با تا کردن به صورت مثلثی می توان از آن استفاده کرد. روسری نیز مانند شال در ایران و کشورهای اسلامی نوعی پوشش یا همان حجاب سر و مو محسوب می شود اما در کشورهای دیگر، روسری را برای مصارف دیگری مانند محافظت از سر یا مو در برابر باران، باد، خاک، سرما، گرما، مصارف بهداشتی، به عنوان اکسسوری در مد و یا موقعیت های اجتماعی پوشیده می شود.
حال که انواع هودی را شناختید و همچنین درباره شال و روسری دانستید، وقت آن رسیده که بتوانید با هودی مورد علاقه ی خود شال یا روسری مناسب آن را ست کنید. استایل با هودی و شال یا هودی و روسری کمی هم به سلیقه ی افراد بر می گردد. اگر شما فردی سخت گیر هستید و در انتخاب های خود مردد هستید دیگر نگران نباشید. با مطالعه ی مطالبی که گفته شد و نکات کاربردی برای ست کردن هودی با شال یا روسری به راحتی می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

هودی را با شال بپوشیم یا روسری؟

جمع بندی

با هودی شال بپوشیم یا روسری؟ این که بخواهید برای ست کردن هودی دخترانه با شال یا روسری بر روی یک کدام از آن ها تأکید کنیم یک امری اشتباه است. چرا که بخش عمده ی نحوه ی ست کردن استایل ها به سلیقه ی افراد بر می گردد. اما اگر بدانید که هودی چیست و انواع آن را بشناسید و همچنین شال و روسری را نیز بشناسید می توانید به راحتی برای استایل خود ست های جذابی مانند ست هایی که در این مقاله گفته شد فراهم کنید. فروشگاه اینترنتی پادمیرا با فروش لباس های با کیفیت همواره سه اصل ارسال به موقع، ضمانت بهترین قیمت و تضمین با کیفیت بودن کالا را سرلوحه خویش قرار داده است. برای خرید انواع هودی و اطلاع از قیمت هودی مورد علاقه خود از فروشگاه اینترنتی پادمیرا اینجا کلیک کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/