gif
gif mobile
چگونه هودی را تا کنیم؟

چگونه هودی را تا کنیم؟

1401/6/28 آموزش

چند سالی است که پوشیدن هودی در میان مردم به شدت ترند شده است. این مدل لباس به دلیل راحتی بیش از حد و داشتن محافظت زیاد در برابر سرما در بین جوان ها و نو جوان ها بسیار محبوب است. اما یکی از مشکلاتی که اغلب افراد با نگه داشتن هودی در کمد خود دارند، این است که با روش تا کردن هودی آشنا نیستند. در ادامه این پست می خواهیم در مورد هودی و چند نمونه از نحوه تا کردن هودی برای صرفه جویی در فضا صحبت کنیم. پس با ما در پادمیرا مگ همراه باشید.

چگونه هودی را تا کنیم؟

هودی چیست؟

جالب است بدانید با آن که هودی چند سالی است که ترند شده، اما از گذشته وجود داشته است. هودی های اولیه تمام قد بوده و شبیه ردای راهب ها بوده اند. این مدل لباس یکی از قدیمی ترین لباس هایی است که جهان تا به حال دیده است و مدت زمان زیادی را طی کرده تا به این سطح از نوآوری و ظرافت در طراحی رسیده است. طبق برخی بررسی ها می توان گفت تاریخچه هودی به بیش از 3000 سال قبل و تمدن یونانیان و رومیان باستان باز می گردد. نسخه مدرن تر هودی که امروزه می شناسیم از Champion Products سرچشمه گرفته است، که به گفته رولینگ استون، این مجموعه به عنوان شرکت بافندگی Knickerbocker در سال 1919 شروع به کار کرده است. اگر شما عاشق خریدن و پوشیدن سویشرت های کلاه دار یا همان هودی هستید، می دانید که سازماندهی تعداد زیادی از آن ها داخل کمد چقدر می تواند خسته کننده باشد. این مدل لباس ها به نوعی درهم و برهم هستند و به این راحتی در کشو ها جا نمی شوند. البته برخی افراد ترجیح می دهند هودی های خود را روی چوب لباسی داخل کمد آویز کنند، اما آویزان کردن آن ها آن چنان هم باعث صرفه جویی در فضا نمی شود. بنابراین جواب به سوال چگونه هودی را تا کنیم؟ احتمالاً چیزی است که به آن نیاز خواهید داشت.
به نظر می رسد، چند راه ساده اما موثر برای تا زدن هودی ها وجود دارد به گونه ای که در کشو یا داخل یک چمدان مرتب و منظم بمانند. با ما در ادامه این پست همراه باشید تا با روش های تا کردن هودی آشنا شوید، این روش ها به شما کمک می کنند تا هودی های خود را به راحتی مرتب کنید، تا در فضای کمد خود صرفه جویی کنید. در نگاه اول، به دلیل شکلی که این لباس ها دارند، ممکن است روش های تا کردن هودی کمی سخت به نظر برسند. اما با یادگیری تکنیک های مناسب، می توانید هودی های خود را بسیار سریع، آسان و جمع و جور تا کنید. شما می توانید بسته به سلیقه و زمان خود یک مدل تا کردن ساده یا یک مدل تا کردن پیچیده برای هودی های خود انتخاب کنید. زمانی که بتوانید هودی های خود را به درستی تا کنید، می توانید به راحتی آن ها را در کمد خود مرتب کنید.

چگونه هودی را تا کنیم؟

روش اول: تا کردن هودی

• هودی را به عقب و وارونه برگردانید. برای این روش تا کردن هودی را روی یک میز قرار دهید و آن را طوری دراز کنید که پشت آن رو به بالا و انتهای هودی رو به پایین باشد. برای مثال، اگر هودی شما دارای جیب جلویی است، در این مرحله جیب هودی شما باید رو به پایین باشد. اگر نمی توانید یک میز پیدا کنید، روی زمین یا یک سطح بزرگ صاف این کار را انجام دهید.
• بازوهای هودی را از پشت رد کنید. برای این روش تا کردن هودی هر بازوی هودی را یک به یک گرفته و از وسط هودی عبور دهید. شکل هودی باید یک مستطیل باشد که کلاه آن از پایین آن بیرون زده باشد. در این مرحله کلاه هودی را بدون مزاحمت رها کنید، بعداً به آن نیاز خواهید داشت تا از ما بین هودی بیرون بیاید.
• هودی را به صورت افقی از وسط تا کنید. نیمه بالایی هودی را بگیرید و به طور مساوی روی نیمه پایینی تا بزنید. در حالی که قسمت پایین هودی را با شانه ها تراز می کنید، بگذارید کلاه هودی از پایین آن آویزان شود.
• در این روش تا کردن هودی باید آن را به صورت عمودی به چهار قسمت تا کنید و یک مربع ایجاد کنید. یک طرف هودی را بگیرید و روی نیمه دیگر آن را به صورت عمودی تا کنید. دوباره اجازه دهید کلاه هودی از پایین آن آویزان شود و آن را از بین تاها بیرون بکشید.
• کلاه هودی را روی بقیه قسمت های تا کرده هودی قرار دهید. سپس کلاه هودی را باز کنید و آن را روی مستطیل تا شده بکشید تا تمام بدنه هودی شما در قسمت کلاه لباس قرار بگیرد. کل هودی را کاملاً داخل کلاه هودی کنید و بند کلاه را بکشید، تا در زمانی که آن را در کمد خود نگه می دارید، محکم در جای خود بماند و تای آن باز نشود. در این روش تا کردن هودی در نهایت هودی تا شده باید شبیه به یک مربع باشد و به صورت کامل داخل کلاه هودی قرار بگیرد.

چگونه هودی را تا کنیم؟

روش دوم: نحوه تا کردن هودی برای صرفه جویی در فضا

1- برای این روش تا کردن هودی ابتدا آن را روی میز یا یک سطح صاف مانند زمین بگذارید، زیرا برای تا کردن هودی باید از یک سطح صاف استفاده کنید. ابتدا شما باید هودی را روی سطح مورد نظر قرار داده و هودی را رو به پایین قرار دهید تا جیب یا قسمت جلویی هودی رو به پایین باشد.
2- دو طرف هودی را به سمت مرکز تا کنید. سپس هودی را رو به پایین آن روی تخت یا میز قرار دهید. پس از آن هودی را به صورت عمودی به یک سوم تا کنید و یک سوم انتهایی را به سمت یک سوم مرکزی تا کنید تا دو انتهای آن با هم برخورد کنند. در این مرحله آستین ها را از وسط تا نکنید، زیرا بعداً این کار را انجام خواهید داد. این روش تا کردن هودی، روشی راحت برای تا کردن لباس ها است که فضای اشغال شده توسط لباس ها را در کمد به حداقل می رساند.
3- در مرحله بعدی آستین ها را به صورت افقی از دو طرف تا کنید. هر آستین را بگیرید و یکی یکی آن ها از وسط تا کنید. دراین روش تا کردن هودی باید آستین ها را طوری قرار دهید که هر کدام روی 2 انتهای تا شده وسط قرار بگیرند. در این مرحله هودی باید به شکل مستطیل شکل دربیاید طوری که کلاه هودی از بالا بیرون زده باشد. سپس بعد از هر بار تا کردن، لبه ها را صاف کنید تا هودی در هنگام قرار گرفتن در کمد تمیز و مرتب دیده شود.

4- کلاه هودی را از روی خط درز لباس تا کنید. سپس کلاه را بگیرید و آن را روی خط درز هودی تا کنید و در حین انجام این کار، هر گونه چین و چروک را صاف کنید. کلاه باید روی وسط آستین های هودی و کناره های تا شده قرار بگیرد.
5- سپس هودی را به یک سوم تقسیم کنید و برای آخرین بار تا کنید. در این روش تا کردن هودی باید هودی خود را به سه قسمت بالا، پایین و وسط تقسیم کنید. یک سوم پایینی هودی را از وسط بغلتانید و روی آن را بچرخانید تا تای شما محکم و یکدست شود. در مرحله آخر نیز، هودی باید مانند یک لوله کوچک و جمع و جور به نظر برسد.

چگونه هودی را تا کنیم؟

آخرین مرحله: تا کردن هودی برای صرفه جویی در فضا

◘ هودی های خود را ساده تا کنید اما آن ها را در کمد یا قفسه های خود روی هم قرار دهید. هودی های تا شده ساده اغلب مربع های حجیمی را تشکیل می دهند اما به راحتی می توانند روی هم قرار گیرند. شما می توانید برای صرفه جویی در فضای کمد یا قفسه های خود از یک روش تا کردن هودی ساده استفاده کنید اما هودی های تا شده را روی هم از پایین به بالا قرار دهید. البته به یاد داشته باشید زمانی که می خواهید لباس های خود را روی هم قرار دهید باید فقط به یک روش لباس خود را تا کنید و از ترکیب تا کردن ساده و روش های تا کردن هودی آموزش داده شده در بالا خودداری کنید، زیرا در نهایت فضای بیشتری را اشغال می کنند.
◘ هودی های تا شده به روش های اول و دوم را باید به صورت عمودی در یک کشو مرتب کنید. بر خلاف هودی های تا شده با روش های ساده، هودی هایی که به روش های بالا تا شده اند را نمی توان روی هم قرار داد. در عوض، با روش های تا کردن هودی که آموزش داده شد می توانید هودی های خود را در کشو های کمد خود قرار داده و کشو ها را سر تا سر با هودی های مورد علاقه خود پر کنید.

چگونه هودی را تا کنیم؟

نتیجه:

ما به شما بهترین نحوه تا کردن هودی دخترانه برای صرفه جویی در فضا آموزش داده ایم. مثلاً تا کردن هودی های ساده، هودی اورسایز، هودی بلند به روش تا کردن اول و قرار دادن آن ها به صورت عمودی به شما این امکان را می دهد که همه آن ها را به یکباره بدون اشغال فضای زیادی ببینید و راحت تر انتخاب کنید تا بفهمید کدام را می خواهید بپوشید. همچنین بهتر است یک قسمت خاص در کمد خود را به محل نگهداری هودی اختصاص دهید. همیشه بهترین کار این است که کمد خود را به قسمت های مختلف برای نگهداری لباس های مختلف تقسیم کنید. در نتیجه برای هودی های خود نیز باید قسمت خاصی داشته و همه هودی های تا شده خود را در همان قسمت کمد جدا از سایر لباس ها مرتب کنید. برای مثال می توانید هودی های خود را در یک کشو یا قفسه کمد خاص نگهداری کنید. حتی می توانید از تقسیم کننده های قفسه کمد برای چیدن یا چیدمان هودی های تا شده خود در کمد خود استفاده کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/