gif
gif mobile
نحوه ست کردن هودی با استایل های مختلف

نحوه ست کردن هودی با استایل های مختلف

هودی ساده ممکن است شیک ترین لباس موجود در کمد لباس هایتان نباشند، اما یکی از راحت ترین و کاربردی ترین لباس ها برای کسانی هست که به تیپ اسپرت علاقه دارند. شاید جالب باشد بدانید که هودی های جذاب و پرطرفداری مثل هودی تدی، هودی پشمی، هودی اورسایز، هودی نیم تنه و... که امروزه به تن خیلی از افراد خوش پوش و خوش استایل می بینید، با الهام از لباس کشیش ها و رهبران مذهبی ساخته شده است. لباس های گرم و پرطرفداری که در فصل پاییز و زمستان بیشتر دیده می شود. اگر نمی دانید که چگونه هودی خود را به بهترین شکل ممکن بپوشید، با پادمیرا  مگ همراه باشید تا نحوه ست کردن هودی زنانه را با هم بررسی کنیم.

نحوه ست کردن هودی با استایل های مختلف

هودی چیست؟

هودی ها نوعی سوییشرت کلاهدار هستند که جلو بسته بوده و زیپ و دکمه ای ندارند. با هودی می توانید یک استایل اسپرت ایجاد کنید اما در عین حال بسیار شیک و به روز باشید. این لباس کلاه دار جذاب را می توانید با لباس های مختلفی بپوشید و استایل پاییزی و زمستانی ایجاد کنید، البته باید برای ست کردن لباس ها از خلاقیت خود نیز استفاده کنید. هودی لباسی است که به دلیل راحت و کاربردی بودن، در هر سن و استایلی می توان از آن استفاده کرد. البته همانطور که می دانید هودی ها ذاتا لباس هایی آزاد و رها هستند، پس می توانید آن ها را با لباس های آزاد دیگر نیز بپوشید. هودی ها از پارچه دورس یا پارچه های مشابه تهیه می شوند که بسیار سبک و در عین حال گرم هستند. استایل کردن با هودی در میان آقایان و خانم ها، مخصوصا نوجوانان بسیار پرطرفدار است. خرید ست هودی و شلوار زنانه می تواند یکی از لذت بخش ترین خرید ها برای شما باشد، با پوشیدن هودی استایلی کژوال و خاص را صاحب شوید و احساس راحتی بسیار زیادی با این لباس جذاب داشته باشید. پس اگر در کمد لباستان هودی ندارید، پیشنهاد ما به شما این است که از این جذاب رها غافل نشوید و حتما یک هودی برای خود بخرید.

نحوه ست کردن هودی با استایل های مختلف

تاریخچه استایل با هودی

برند ورزشی چمپیون در اوایل سال 1930 میلادی شروع به تولید سوییشرت کرد. بعد ها با تغییرات در این لباس و اضافه کردن کلاه به سوییشرت ها برای گرم کردن ورزشکاران و حفاظت از سر آنها توسط این برند صورت گرفت. با استقبال از این مدل، استفاده از سوییشرت کلاه دار یا هودی میان ورزشکاران و افراد مختلف رایج شد. در دهه 1970 میلادی فرهنگ پاپ در حال توسعه بود و موجی از دستورات را به اجتماع تزریق می کرد که بخش پوشش هم از آن مستثنا نبود.
تسلط فرهنگ پاپ یعنی شبیه شدن آدم ها به یکدیگر در ابعاد مختلف زندگی و پذیرش چیزهایی از سوی عموم مردم. هودی هم در فرهنگ عامه مردم آمریکا جای گرفت، بطوریکه با توافق جمعی محبوب شده و به کمدهای لباس راه پیدا کرد. البته هودی ها اوایل مورد توجه افراد خاصی از جامعه مانند سبک هیپ هاپ، اسکیت بازان، اسنوبرد سواران، جوانان عصبانی و خطرناک و همچنین دانشجویان دانشگاه قرار گرفت و در نهایت به لباس هایی عادی تبدیل شدند که عموم مردم از آن استفاده می کنند.

انواع هودی:

◘ هودی ساده

این مدل هودی با داشتن ظاهری ساده از زیبایی خاصی برخوردار است و طرفداران خاص خود را دارد.

نحوه ست کردن هودی با استایل های مختلف

◘ هودی اورسایز

هودی اورسایز به نسبت سایر هودی ها ترند تر و خاص تر به نظر می رسد و روش ست کردن خاصی ندارند و می توان با انواع شلوارها و لگ ها ست کرد .

نحوه ست کردن هودی با استایل های مختلف

◘ هودی بلند

این سبک از هودی جز دسته هودی اور سایز است که بهترین هودی ها برای پوشیدن خارج از منزل هستند و با انواع شلوار  جین و لگ ست می شوند.

نحوه ست کردن هودی با استایل های مختلف

◘ هودی کوتاه

این مدل جزو پرطرفدارترین هودی بین دختران است که مناسبترین ست هودی نیم تنه و شلوار دخترانه برای ست کردن شلوارهای فاق بلند جین و اسلش هستند و مناسب استفاده در محیط باشگاه و منزل می باشند.

نحوه ست کردن هودی با استایل های مختلف

استایل هودی با انواع شلوار

ست هودی و شلوار اسلش دخترانه

یکی از ویژگی های هودی این است که تقریبا با همه نوع لباسی ست می شود. امروزه یکی از تیپ های اسپرت مورد علاقه نوجوانان و جوانان، ست هودی و شلوار اسلش است. هودی ها از انواع مختلفی در بازار موجود هستند و می توانید به راحتی با شلوارهای اسلش ست کنید و استایل اسپرت شیک و زیبایی داشته باشید. برای ست هودی بلند و شلوار اسلش دخترانه بهتر است به سراغ شلوارهای اسلش جذب بروید، چون اگر شلوار اسلش شما بیش از اندازه گشاد و آویزان باشد، استایل شما را خراب می کند و تیپتان را بیش از حد راحتی نشان می دهد. برای تکمیل ست هودی شلوار اسلش می توانید از کفش های اسپرت یا نیم بوت استفاده کنید. سعی کنید در زمان خرید از قیمت ست هودی و شلوار اسلش دخترانه از جنس و رنگ لباس و با توجه به اینکه با سایر لباس ها و کفش هایتان تناسب دارد یا خیر غافل نشوید و بهترین و مناسب ترین خرید را داشته باشید.

نحوه ست کردن هودی با استایل های مختلف

ست هودی و شلوار جاگر

احتمالا اولین گزینه برای ست کردن با هودی که به ذهنتان می رسد شلوار جاگر است. اگر می خواهید استایلی اسپرت اما هوشمندانه داشته باشید هودی خود را با شلوار جاگر ست کنید. این استایل ظاهری راحت و البته ترند و شیک به شما می دهد که چه برای فعالیت های روزمره و چه برای خیابان گردی ایده ال است. اگر می خواهید با این ست جذاب تر به نظر برسید حتما لایه به لایه لباس بپوشید. برای این استایل می توانید ست هودی جاگر را خریداری کنید و یا حتی آنها را به صورت جداگانه خریداری و ست کنید.

نحوه ست کردن هودی با استایل های مختلف

ست هودی با شلوارهای دوخته شده

اگر قصد دارید استایلی جدید بزنید، هودیتان را با شلوار رسمی و دوخته شده در خیاطی امتحان کنید. یکی از طراحان صنعت مد می گوید: ما شاهد حرکتی واقعی به سمت هودی ها هستیم، بنابراین هودی خود را با شلوارهای گشادتر و کت رسمی و بلند ترکیب کنید و انقلابی در ظاهر خود ایجاد کنید. برای ست هودی شلوار می توانید از هودی رنگ خنثی و یک جفت کفش ورزشی به همراه شلوار رسمی بپوشید.

ست هودی با جوراب شلواری

هودی را می توانید با یک جوراب شلواری بلند نیز ست کنید. انواع جوراب شلواری که با رنگ هودی هماهنگ باشد گزینه مناسبی است، برای مثال در پاییز و زمستان برای این ست می توانید از جوراب شلواری های بافت استفاده کنید و در تابستان از مدل لانه زنبوری آن می توان استفاده کرد. برای خرید جوراب شلواری علاوه بر قیمت باید به طرح هودی نیز توجه داشته باشید اگر هودی شما ساده است از انواع رنگی و طرح دار جوراب شلواری استفاده کنید و اگر هودی شما رنگی و طرح دار است سراغ جوراب های ساده تر بروید.

ست هودی با شلوار راسته

از دیگر تیپ های جذابی که به همراه هودی می توان پوشید، یک هودی ساده با طرحی خاص را انتخاب کنید و به راحتی با شلوار راسته کوتاه و کفش لوفر پشت باز ست کنید تا ظاهری شیک و شبیه به بسیاری از استریت استایل ها برای خود خلق کنید. از دیگر استایل هایی که می توانید برای ست هودی و شلوار دخترانه بزنید، گاهی هودی ها شبیه به یک تی شرت ضخیم هستند که می توان آنها را با یک شلوار راسته ست کرد.

ست هودی گشاد به همراه شلوار جین مام استایل

برای داشتن ست هودی شلوار دخترانه خفن می توانید یکی از هودی های سایز بزرگ خود را انتخاب کرده و با شلوار جین مام استایل ست کنید و تیپی مثل افراد دهه 90 میلادی را برای خود به تصویر بکشید.

نحوه ست کردن هودی با استایل های مختلف

ست هودی با شلوار دمپا سایز بزرگ

از دیگر اصول ست کردن هودی و شلوار می توان به استایلی ساده با یک شلواردمپا گشاد مشکی اشاره کرد.

ست هودی و شلوار زاپدار

همچنین می توانید یکی از هودی های ساده دخترانه خود به رنگ نارنجی را با یک کت سبز ارتشی و شلوار جین پاره ست نمایید و استایلی خفن و شیک برای خود ایجاد کنید.

ست هودی با لگینگ

با پوشیدن یک پالتو بلند به همراه هودی طرحدار دخترانه و پیراهن بلند می توانید یکی از استایل های خفن و راحت را برای شروع روز پرانرژی خود انتخاب کنید. همچنین می توانید با پوشیدن یک لگینگ به طراحی استایل خود پایان دهید.
یکی دیگر از استایل هایی که با لگینگ می توانید ایجاد کنید این است که با پوشیدن یکی از هودی های ساده و سایز بزرگ خود و ست کردن آن با لگینگ چرم  حالت زیبایی تیپ خود را حفظ کنید.

نحوه ست کردن هودی با استایل های مختلف

نحوه ست کردن هودی

همانطور که در بالا گفتیم هودی ها استایل مناسبی برای فصل پاییز و زمستان هستند و به راحتی می توانید با آنها یک ست جذاب برای خود بسازید. مدل هودی ها بگونه ای است که هم می توان زیر آنها یک لباس دیگر پوشید و هم می توان روی آنها از کت زمستانی، بارانی یا کاپشن استفاده کرد، و همین دلیل باعث می شود تا برای داشتن انواع تیپ زمستانی انتخاب خوبی باشد. اگر قصد دارید یک هودی زیبا و جذاب خریداری کنید، توجه داشته باشید که مهم تر از هر چیز دیگری ست کردن هودی است. پوشیدن هودی با کت چرم، شلوار جین، سوییشرت یا کاپشن، هر کدام سبک خاص خودش را دارد تا بتوانید حتی در سرمای پاییز و زمستان یک فرد جذاب و خوش استایل به نظر برسید. پس اگر برای شما هم سوال است که هودی را با چی ست کنیم؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

◘ ست هودی به شکل ساده

یکی از راحت ترین استایل هایی که می توانید با هودی داشته باشید، ست هودی پشمی یا ست هودی تدی با یک شلوار جین یا کتان است. از این استایل ساده و راحت معمولا به عنوان استایل روزمره استفاده می کنند. همچنین می توانید با پوشیدن یک کتانی سفید استایل خود را کامل کنید و با استفاده از یک کیف کوچک می توانید سادگی استایل خود را حفظ کنید.

◘ ست هودی با کت چرم

اگر به دنبال یک استایل منحصربه فرد و شیک با هودی هستید، می توانید یک کت چرم را روی هودی خود بپوشید. این تیپ جذاب را برای قرارهای کاری و ملاقات های دوستانه به عنوان استایل رسمی یا نیمه رسمی می توانید داشته باشید. استفاده از کت های چرم به همراه هودی استایلی شبیه به ستاره های موسیقی راک به افراد می دهد. همچنین پوشیدن شلوار راسته  می تواند این استایل راک گونه را به خوبی تکمیل کند.

نحوه ست کردن هودی با استایل های مختلف

◘ ست کردن هودی با کت جین

کت های جین یکی از مناسب ترین گزینه های استایل پاییزی هستند. پوشیدن این کت ها از روی هودی جلوه ای بسیار زیبا به استایلتان می بخشد و بسیار راحت می باشد. به طور معمول کت های جین آبی رنگ گزینه مناسب تری هستند زیرا این رنگ را می توان به راحتی با سایر رنگ های دیگر ست نمود. لگ های مشکی یا جین و یا شلوارهای اسلیم که گزینه های بسیار مناسبی برای این استایل هستند، البته می توانید در این استایل از شلوارهای جین آزاد نیز استفاده کنید. البته برای کفش نیز می توانید از اسنیکرز های سفید یا نیم بوت های ساده استفاده نمایید.

نحوه ست کردن هودی با استایل های مختلف

◘ ست هودی با کت ساده

اگر می خواهید یک استایل روزمره به سبک اسمارت کژوال برای خود بسازید، می توانید هودی را با کت ساده و شلوار مام استایل بپوشید. همچنین می توانید برای از بین بردن سادگی استایلتان از جوراب های ساق بلند به رنگ کت خود استفاده کنید. برای این استایل یک کفش کتانی پوشیده و از استایل جذابی که برای خودتان خلق کرده اید لذت ببرید. بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که تناژ همخوانی با هم داشته باشند مثلا هودی و کت تناژ آبی، خاکستری، طوسی و یا سبز تیره داشته باشند. بهترین کفش برای اسن استایل بوت بندی یا بوت چلسی است. اگر می خواهید هودی را با کت بپوشید بهتر است از هودی حجیم استفاده نکنید.

◘ ست هودی با پالتو

برای این استایل می توانید هودی را زیر پالتو بپوشید و یک استایل کژوال برای خود ایجاد کنید. ترکیب هودی و پالتو یکی از بهترین استایل های زمستانی است که بسیاری از علاقه مندان به مد از این استایل به خوبی استقبال می کنند. ترکیب لباس کژوال مثل هودی و لباس رسمی مثل پالتو با شلوارهای آزاد هماهنگی جالبی به استایل شما می دهند که باید توجه داشته باشید بین رنگ های قسمت های مختلف استایلتان هماهنگی ایجاد کنید. موقع ست کردن هودی با لباس های مختلف باید جسارت داشته باشید و از ترکیب لباس های رسمی و کژوال هراس نداشته باشید. برای کفش هم می توانید از نیم بوت بند دار یا بوت بلند استفاده کنید.

نحوه ست کردن هودی با استایل های مختلف

◘ ست هودی و پیراهن

هودی را می توانید با پیراهن های گشاد چهارخانه و یا ساده بپوشید، پوشیدن لگ های مشکی گزینه بسیار مناسبی برای این استایل هستند. همچنین می توانید از شلوار جین زغالی و یا شلوار جین آبی استفاده کنید که جذابیت استایل اسپرت شما را بیشتر به نمایش می گذارد. انتخاب کفش در این استایل برای هر فرد با توجه به سلیقه شخصی متفاوت است اما بهترین گزینه استفاده از نیم بوت یا بوت های بند دار و کتانی است.

◘ ست هودی با کاپشن

اگر هوا به قدری سرد است که هودی به تنهایی جواب نمی دهد، می توانید روی هودی کاپشن بپوشید و خودتان را گرم نگه دارید. این استایل با یک شلوار مام استایل، راسته، آزاد و یا جین می تواند جذابیت خاصی به تیپ تان ببخشد. همچنین یک کفش اسپرت مانند آل استار نیز به خوبی با این استایل هماهنگ می شود. فقط به این نکته توجه داشته باشید که چون هودی کلاه دارد، از پوشیدن کاپشن کلاه دار خودداری کنید زیرا دو کلاه روی هم نمای زیبایی ایجاد نمی کند.

◘ ست پافر و هودی

پافر یکی از لباس های زمستانی است که در چند سال گذشته به یک ترند تبدیل شده است و محبوبیت بسیاری بین مردم دارد. یکی از مناسب ترین گزینه ها برای ست کردن با هودی، پافرها هستند. اگر هودی به رنگ روشن تن کرده اید با یک پافر تیره می توانید تضاد رنگی زیبایی ایجاد کنید. همینطور می توانید ست پافر و هودی را با شلوار اسلیم چرم تکمیل کنید.

نحوه ست کردن هودی با استایل های مختلف

◘ بخشی از ظاهر لایه ای

تا الان هر چه در مورد استایل با هودی گفتیم به عنوان عضویت در یک گروه خاص بود. اما نباید ست کردن با هودی را به عنوان بخشی از ظاهر رویی دست کم بگیرید. پوشیدن و ست کردن هودی کمک می کند که علاوه بر داشتن ظاهری شیک و جذاب، بدنتان را در روزهای سرد زمستان گرم نگه دارید. به عنوان مثال می توانید یک هودی زیپ دار را روی یک تیشرت سفید به همراه شلوار جین تنگ بپوشید. هیچ محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت.

◘ ست هودی با کت و شلوار

اگر فکر می کنید که نمی توانید از ترکیب هودی با کت و شلوار استفاده کنید سخت در اشتباهید. روش های زیادی وجود دارند که می توانید با به کار گیری آنها در ست کردن هودی با کت و شلوار بهره ببرید. گیلز فارنهام، رئیس استودیوی استایل ریور آیلند اعتقاد دارد که: استایل هودی با شلوار جین راسته و کفش ورزشی ترکیبی است که سالها کار کرده است. اما اگر می خواهید سنت شکنی کنید کنید و تیپ جدیدی را امتحان کنید، هودی خود را زیر کت و شلوار بپوشید و از تجربه استایلی جدید لذت ببرید. مثلا هودی خاکستری زغالی را با کفش های کتانی بند دار سفید و یک دست کت و شلوار امتحان کنید.

نکات مهم استایل با هودی

• برای استایل باهودی به کفش هایتان توجه کنید. زیرا هودی استایل کژوال دارزد و نمی تواند به شما استایل رسمی نمی بخشد، پس گزینه مناسب برای این استایل نیم بوت و کفش های اسپرت هستند.
• برای ساخت استایلی زیبا با هودی، به جنس ورنگ لباس هایی که با هم ست می کنید توجه کنید. برای داشتن استایلی شیک مدل های مشابه را ببینید و از آنها الگو بگیرید.
• برای استایل با هودی می توانید با عینک آفتابی و اکسسوری های مختلف مثل گوشواره ست جذابی داشته باشید.
• برای اینکه از سرمای فصل زمستان در امان باشید از یک کلاه مخصوص بری ست با هودی استفاده کنید.
• برای اینکه استایل ساده هودی خود را به استایلی سیک تغییر دهید با استفاده از لباس های بیرونی لایه بندی کنید.
• برای اینکه انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید هودی های جلو بسته را انتخاب کنید که نسقبت به هودی های زیپ دار مناسب ترند.
• هودی خود را با ست های مختلف بپوشید تا استایل تان تکراری نشود.
• اگر می خواهید یک استایل شیک داشته باشید از کت جین یا چرمی به همراه هودی استفاده کنید.
• اگر می خواهید در استایل تان از لباس های دیگر استفاده کنید، هودی های بسیار گشاد یا بلند مناسب نیستند.

نحوه ست کردن هودی با استایل های مختلف

چه باید ها و نباید هایی را در استایل با هودی رعایت کنیم؟

با هودی کلاه دار، کلاه بافت نپوشید:

از اشتباهات رایج افراد استفاده از کلاه بافت در کنار هودی های کلاه دار است. باید توجه کنید که تنها در صورتی می توانید با هودی کلاه دار، کلاه بپوشید که از کلاه های ورزشی کپ یا کلاه پارچه ای استفاده کنید.

هودی را متناسب با سایزتان انتخاب کنید:

یکی از ویژگی های هودی آزاد بودن آن ها است که به همین دلیل می توان از آن به عنوان لباسی فری سایز یاد کرد. هودی های مخصوص خانم ها معمولا در 3 سایز، کوچک، متوسط و بزرگ دسته بندی می شوند و با همین سایزبندی پاسخگوی نیاز سایز های 36 تا 48 هستند. ولی باید توجه کنید که در انتخاب لباس های فری سایز نیز باید سایز متناسب با اندام خود را انتخاب کنید. هودی های بلند و زیادی گشاد شما را شلخته و نامرتب جلوه می دهند.

هودی را داخل شلوار نکنید:

از اشتباهاتی که بعضی افراد مرتکب آن می شوند، ترکیب نادرست ظاهر لباس هایی است که به تن می کنند. مثلا درست نیست یک لباس کژوال را داخل شلوار یا دامن قرار دهید، بلکه حتما باید روی شلوار قرار بگیرند. در مورد هودی ها این موضوع اهمیتی چند برابر از دیگر لباس ها دارد.

نحوه ست کردن هودی با استایل های مختلف

روی هودی تان کت کلاسیک نپوشید:

باید به این نکته توجه کنید که هیچ وقت نباید لباس های رسمی را در کنار لباس غیر رسمی قرار داد. اگر این نکته را رعایت نکنید می تواند ظاهر و استایل شما را نامرتب و به دور از سلیقه نشان دهد. کاپشن یا پافر می تواند گزینه بهتری در مقابل کت کلاسیک برای ست کردن با هودی باشد.

با هودی دامن کلوش نپوشید:

یکی از روش هایی که می تواند ظاهر شما را با استفاده از لباس های غیر رسمی مثل هودی تا حدودی نیمه رسمی کند، دامن است. در انتخاب دامن نیز باید توجه کنید که فقط مجاز هستید از دامن راسته و تنگ استفاده کنید و نمی توانید یک لباس آزاد مانند هودی را با یک دامن آزاد مثل دامن کلوش ست کنید.

نحوه ست کردن هودی با استایل های مختلف

نتیجه

در این مقاله با هم روش های ست کردن هودی را خواندیم و استایل های مختلفی که می توان با هودی ایجاد کرد را بررسی کردیم. در ست کردن با هودی باید به تضاد رنگی و کفشی که برای این ست انتخاب می کنید توجه داشته باشید، زیرا هودی لباسی کژوال است و نمی توان با آن استایل رسمی داشت، از جمله لباس هایی که می توان با هودی ست کرد شلوار جین مام استایل دخترانه، شلوار جین جذب زنانه، شلوار جین راسته، کت جین، کت چرم، پالتو، شلوار اسلش و... می باشد. همچنین باید توجه داشته باشید که هنگام پوشیدن هودی چه نکاتی را رعایت کنید تا از جذابیت استایل خود نکاهید. فروشگاه اینترنتی پادمیرا با چندین سال سابقه در زمینه پوشاک، می تواند پاسخگوی سوالات شما باشد. پیشنهاد می کنیم به سایت فروشگاه اینترنتی پادمیرا سر بزنید و همچنین از ست هودی و شلوار جذاب پیج اینستا نیز دیدن فرمایید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/