gif
gif mobile
شلوار کمر هویجی چیست و نحوه ست کردن آن

شلوار کمر هویجی چیست و نحوه ست کردن آن

شلوار جین انواع زیادی دارند و شما می توانید بسته به سلیقه ای که دارید و مدلی که انتخاب کرده اید و یا مکانی که می خواهید از آن استفاده کنید آن را تهیه کرده و به کمد لباس هایتان اضافه کنید. در این مقاله از پادمیرا مگ قصد داریم تا به شما انواع و اقسام مدل های شلوار جین را معرفی کنیم و نحوه ست کردن برخی از آنها را شرح دهیم. پارچه جین از شهرنیم در کشور فرانسه متولد شده است. اولین بار این پارچه به عنوان لباسی برای ملوانان طراحی شده است. این پارچه به مرور زمان در کشورهایی مثل آمریکا گسترش یافت و امروزه ازجمله لباس های محبوب در سراسر جهان است. هنگام خرید شلوار جین باید به یکسری نکات دقت کنید. پارچه هایی که در دوخت شلوارجین استفاده می شوند رنگ ها و طرح های مختلفی دارند. پس هنگام انتخاب شلوار جین سعی کنید از طرح هایی که در کمد لباس خود ندارید انتخاب کنید تا لباس هایتان تنوع بیشتری داشته باشند.
معمولا تفکر افراد بر این است که راه های انتخاب شلوار جین بسیار دشوار است اما اگر هنگام خرید شلوار لی کمی دقت کنید نه تنها دشوار نیست بلکه می تواند این خرید برایتان لذت بخش باشد. شلوار جین انواع مختلفی دارد که به توضیح برخی از معروف ترین آنها به صورت کوتاه خواهیم پرداخت. مدل شلوار جین سیگاری از قسمت باسن تا ران جذب و از قسمت ران به پایین آزادترهستند. این شلوارها معمولا طول کمی دارند و حدود 3 تا 5 سانتی متر بالا مچ پا قرار می گیرند. شلوار جین مام استایل که امروزه از محبوب ترین شلوارهای مورد انتخاب بانوان هستند به این شکل می باشند که فاق بلندی دارند و کمرو باسن را خوش فرم تر نشان می دهند. مدل شلوارجین لوله تفنگی نیز از مدل های محبوب شلوار جین به حساب می آیند. این مدل شلوار که در ابتدا گفته می شد مناسب افرادی است که ران های بزرگی دارند. پس ازمدتی متوجه شدند این مدل شلوار نه تنها این شلوار مناسب این بانوان نیست بلکه باعث بیماری هایی مثل عفونت ادرار نیز می شوند. پس بهتر است این مدل شلوار توسط افراد لاغر استفاده شود. شلوار جین مدل کمر هویجی سبکی جدیدی در مدل های شلوارجین می باشد. شلوار جین کمر هویجی دارای فاق بسیار بلندی است و در قسمت کمر، این شلوارها به حالت کشی می باشند به این مدل از شلوار کمرهویجی می گویند.

تاریخچه

شلوار جین توسط لوی استراوس طراحی و تولید شد. این طراح موفق نام برند خود را لیوایز گذاشت. اما طولی نکشید که برندهای بسیار زیادی در تولید این مدل پوشاک وارد بازار شدند. یکی از این کمپانی ها، کمپانی لی بود و آنقدر محبوب شد امروزه هم این شلوارهای جین را با نام شلوار لی می شناسند.

شلوار کمر هویجی چیست و نحوه ست کردن آن

شلوار کمر هویجی چیست و چگونه باید ست کرد؟

شلوار کمر هویجی همانطور که قبلا هم به آن اشاره شد مدل این شلوارها به گونه ای است که دارای فاق بلند و کمری کش دار هستند. امروزه این مدل شلوار مورد پسند کودکان نوجوانان و جوانان قرار می گیرد. شلوار کمرهویجی انواع و اقسام گوناگونی دارد که در ادامه به اینکه چگونه می توان شلوار کمرهویجی را با لباس و کفش هماهنگ با آن به راحتی ست کرد خواهیم پرداخت.

مدل شلوار مام استایل کمرهویجی 

یکی از مدل های پر طرفدار مدل شلوار مام استایل کمرهویجی می باشد و به این شکل است که دارای فاق بلند و کمرکش دار آن می باشد که در بالای ناف بسته می شود. استفاده از این مدل شلوار باعث زیباتر شدن فرم اندامتان می شود. این مدل شلوار در قسمت ران و ساق گشاد است. معمولا شلوار مام استایل کمرهویجی حالت هنری دارد و هنگامی که آن ها را با رنگ های شاد و روشن ترکیب می کنید استایل خوبی به شما می دهد. اگرمی خواهید در زمستان از کلاه ی بافتنی استفاده کنید شلوار مام استایل کمر هویجی به شما کمک می کنند تا استایل شما به همراه کلاه بهتر بنظر برسد. اگر فردی درشت اندام هستید شلوار مام استایل برای شما مناسب است. این شلوار را می توانید در زمستان با پالتو بپوشید و همچنین می توانید از بافت ها و نیم بوت مشکی برای ست کردن با این شلوار استفاده کنید.

مدل شلوار مام فیت کمرهویجی

مدل شلوار مام فیت کمرهویجی نیز مشابه مام استایل می باشد به این شکل که دارای فاق بلند و کمری کش دار است و در بالای ناف بسته می شود. این مدل شلوار در قسمت ران و ساق پا به صورت جذب می باشد. مدل شلوار مام فیت کمرهویجی را عمدتا با لباس های بلند و تیشرت های گشاد ست می کنند. تیشرت های گشاد را می توانید به این شکل بپوشید که نیمی از آن بیرون بوده و نیمی دیگر داخل شلوار قرار بگیرد. البته که با تیشرت های تنگ و معمولا مخالف رنگ شلوار نیز می توان ست کرد. اما شما می توانید این مدل شلوار را با مانتوهای جلو باز و بلند هم ست کنید. این مدل شلوارها علاوه بر مانتوهای بلند می توانند با مانتوهای کوتاه و جلو بسته که معمولا به صورت تونیک دیده می شوند نیز استایل خوبی به شما بدهند.

شلوار کمر هویجی چیست و نحوه ست کردن آن

ست کردن شلوار جین کمر هویجی با هودی :

دقت کنید اگر شلوار کمرهویجی شما رنگ تیره دارد سعی کنید هودی های رنگی به تن کنید و اگر رنگ روشن تری دارد از هودی کلاه دار و کتونی مشکی استفاده کنید. شلوارهای کمرهویجی دو مدل طراحی می شوند یا به این صورت هستند که دم پاهایی با کش دارند یا به صوررت آزاد و ساده در قسمت مچ پا طراحی شده اند. مدل دم پای کش دار معمولا اسپرت تر هستند و مورد استفاده نوجوانان  و کودکان قرار می گیرند. نوجوانان معمولا این مدل شلوار کمرهویجی با دم پای کش دار را با مانتوهای ساده و راحت می پوشند و یک نوع سادگی و راحتی در پوشش شما نمایان می کنند.

شلوار کمر هویجی چیست و نحوه ست کردن آن

ست کردن شلوار کمرهویجی با کفش مناسب:

برای انتخاب کفش مناسب شلوار مام فیت و مام استایل کمرهویجی بهتر است از کفش های پاشنه بلند استفاده نکنید چون مدل این شلوارها حالت اسپرت دارند. برای ست کردن کفش با این شلوار می توانید از کتونی های ساق دار استفاده کنید یا اگر از کتونی های ساده استفاده می کنید که بدون ساق می باشند می توانید جوراب های رنگی به استایل خود اضافه کنید. در مقاله ی "با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟" درباره ی انواع ست کردن شلوار جین با کفش بصورت مفصل پرداخته ایم. اما درباره ی ست کردن شلوار جین کمر هویجی با کفش باید بگوییم که : شلوار جین کمرهویجی را با کفش های مجلسی یا صندل ها نپوشید زیرا به شما یک استایل نامنظم می دهد. همانطور که قبلا هم به این موضوع اشاره شد این شلوارها فقط با کفش های کتونی باید ست شوند.

ست کردن شلوار کمرهویجی با انواع اکسسوری :

اکسسوری هایی که می توانید برای خود با شلوار جین کمرهویجی انتخاب کنید نباید خیلی شلوغ باشد مثلا می توانید از شال یا روسری مناسب رنگ شلوار جینی که انتخاب کردید بپوشید یا کلاه نیز می تواند یک انتخاب خوب برای استایل شما باشد. اگر شلوار کمرهویجی مشکی و جین آبی رنگ استفاده می کنید سعی کنید رنگ روسری که انتخاب می کنید نیز هم رنگ شلوار یا نزدیک به رنگ شلوار باشد یا می توانید شلوار جین کمرهویجی تیره یا مشکی را انتخاب کنید و با یک شال و مانتو روشن و یک زیر مانتویی تیره و کتونی مشکی ست کنید. برای ست کردن کیف با شلوار کمرهویجی می توانید از کیف های دوشی با بند بلند اما بسیار ساده استفاده کنید. استفاده از عینک دودی نیز می تواند انتخاب خوبی باشد.

شلوار کمر هویجی چیست و نحوه ست کردن آن

انواع رنگ های شلوار جین کمرهویجی

شلوار کمرهویجی و به طور کلی شلوار جین رنگ های متفاوتی دارند که هنگام خریدن باید به رنگی که انتخاب می کنید دقت کنید. برای مثال شلوار جین کمرهویجی دخترانه با رنگ آبی به انواع آبی کم رنگ و پررنگ تقسیم می شود. اولین رنگ از شلوار جین است و شما هنگامی که به شلوار جین فکر می کنید این رنگ از شلوار در ذهنتان می آید. در قسمت نحوه ست کردن انواع رنگ در شلوار جین کمرهویجی را با لباس و کفش مناسب با آن را آموزش می دهیم .

◘ شلوار جین آبی کمرهویجی

برای ست کردن شلوار کمرهویجی آبی رنگ شما می توانید از رنگ های پررنگ تر و متفاوت با رنگ شلوار برای انتخاب کفش استفاده کنید. امروزه کتونی های سفید رنگ بیشتر به همراه شلوار آبی استفاده می شوند. برای انتخاب پیراهن یا مانتو و یا تیشرت هم می توانید از یک لباس به رنگ سفید برای ست کردن با این رنگ شلوار استفاده کنید. هنگام ست کردن شلوار جین دخترانه کمرهویجی آبی برای زمستان می توانید همراه با آن یک بافت ساده را انتخاب کنید. اگر شلوار جینی که انتخاب کردید رنگی تیره دارد می توانید با یک پیراهن یا یک بافت با رنگ های روشن برای پوشیدن انتخاب کنید. برای مثال رنگ های پاستیلی و قهوه ای و سفید می توانند انتخاب خوبی باشند.

◘ شلوار جین خاکستری کمرهویجی

از دیگر رنگ هایی که در شلوار کمرهویجی محبوب می باشد رنگ خاکستری و سفید هستند. معمولا این رنگ ها به انسان حس نشاط و سرزندگی می دهد. این رنگ از شلوار کمرهویجی معمولا باعث جلب توجه بیشتری می شوند. برای اینکه پوشیدن رنگ سفید یا خاکستری شلوار کمرهویجی زیادی جلب توجه نکند سعی کنید برای انتخاب لباس مناسب از مانتو بلند استفاده کنید و مانتوی شما رنگی مخالف با رنگ شلوار شما نداشته باشد و باید نزدیک به رنگ شلوارتان باشد. برای مثال می توانید برای ست کردن با شلوار های روشن کمرهویجی برای لباس از رنگ های کرم استفاده کنید. باید هنگام ست کردن این رنگ از شلوار دقت شود زیرا شما لباس های تیره را راحت تر می توانید ست کنید. برای انتخاب کفش هم از یک رنگ کاملا خنثی استفاده کنید.

شلوار کمر هویجی چیست و نحوه ست کردن آن

◘ شلوار جین مشکی کمرهویجی

شلوار جین دخترانه کمرهویجی مشکی محبوبیت خاصی دارد و این رنگ شلوار را می توانید با پیراهن ها و یا مانتوهایی به رنگ خاکستری و سفید و سیاه و رنگ های روشن و خنثی مورد استفاده قرار دهید. از این رنگ برای استایل های رسمی نیز می توانید استفاده کنید. اگر نظرتان بر این است که رنگ و مدل شلوار بیشتر به چشم بیاید باید از لباس ها و روسری هایی استفاده کنید که بیشتر از همه با رنگ شلوار انتخابی شما مخالف باشند. مثلا اگر شلوار جین شما تیره یا مشکی می باشد باید از مانتوهای به رنگ روشن استفاده کنید مثل قهوه ای در فصل زمستان و رنگ های قرمز و سبز در فصل تابستان و رنگ های کرم برای انتخاب روسری یا شال استفاده کنید. سعی کنید هنگام خرید شلوار کمرهویجی دقت کنید. شلوار جین از انواع و اقسام پارچه های نازک و ضخیم تولید می شوند. معمولا سعی کنید از شلوار کمرهویجی استفاده کنید که جنس نازک تری دارند. این مدل مناسب برای تابستان می باشد. در زمستان هم از جنس ها و پارچه های ضخیم تر آن استفاده کنید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت و مشاهده مدل های متنوع شلوار کمرهویجی به سایت پادمیرا مراجعه کرده و در صورت تمایل خرید آنلاین و حضوری داشته باشید.

شلوار کمر هویجی چیست و نحوه ست کردن آن

نتیجه گیری

شلوار جین مدل های بسیار زیادی دارند. معمولا هر مدل شلوار نیز دارای طرح ها و رنگ های بسیاری می باشد. برای مثال شلوار کمر هویجی از جمله شلوارهای جین می باشد که در این سالها مد شده است و دارای طرح های زیادی است. برای مثال شلوار جین مام فیت و شلوار مام استایل کمر هویجی یا طرح هایی با دم پاهای کش دار یا بدون کش از مدل های است که این شلوار شامل می شود. مدل دمپای کش دار معمولا در بین کودکان و نوجوانان محبوب است و معمولا در سنین بالاتر از مدل شلوار دمپای بدون کش استفاده می کنند. مدل مام فیت و مام استایل کمرهویجی دارای فاق های بلند هستند و معمولا در بالای ناف بسته می شوند اما یک تفاوتی که دارند این می تواند باشد که در مدل شلوار مام استایل کمرهویجی شما احساس راحتی بیشتری می کنید اما مدل مام استایل به حالت جذب می باشد. همانطور که گفته شد شلوارها از تنوع رنگی بسیاری نیز برخوردار هستند برای مثال جین های آبی کم رنگ و پر رنگ یا رنگ های خاکستری و سفید یا رنگ های بسیار تیره و مشکی را شامل می شوند که البته معمولا رنگ های آبی کم رنگ و پر رنگ طرفداران بسیار بیشتری دارند و راحت تر ست می شوند. در آخر هم به این نکته توجه داشته باشید که این مدل شلوار معمولا استایل راحت و اسپرتی دارند و حتما از کتونی های ساده برای ست کردن با این مدل شلوار استفاده کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/