gif
gif mobile
چطور ست تابستانی جذابمان را بسازیم؟

چطور ست تابستانی جذابمان را بسازیم؟

چگونه استایل تابستانه خنک و شاد داشته باشیم؟ بدیهی است که با شروع فصل گرما تمایل افراد به سمت لباس های خنک و نازک بیشتر می شود اما اگر می خواهید در روزهای گرم سال نیز مانند سایر روزها تیپ و استایل شیکی داشته باشید باید یک سری نکات را رعایت کنید تا هم از جذابیت و زیبایی در استایل خود برخوردار باشید و هم لباسی خنک و راحت به تن کنید. حالا علاوه بر سوال اول این پاراگراف این سوال ها نیز ممکن است به ذهن شما خطور کند که در تابستان چه رنگ ها و پارچه هایی بپوشیم و یا چگونه برای خودمان یک استایل منحصر به فرد بسازیم؟ با پادمیرا مگ همراه باشید تا نکات لازم در خصوص داشتن یک ست لباس تابستانه جذاب و شیک را برای شما بگوییم.

چطور ست تابستانی جذابمان را بسازیم؟

چگونه یک تیپ تابستانی شیک و خنک داشته باشیم؟

ست تابستانی ازجمله ست هاییست که به دلیل رنگارنگ بودن و متنوع بودن آن برای بسیاری از افراد به خصوص بانوان جذابیت خاصی دارد. از این رو ما در این مقاله بیشتر در مورد نکات استایل تابستانی بانوان صحبت خواهیم کرد. البته آقایان نیز اگر تمایل داشته باشند می توانند از مطالب این مقاله استفاده کنند. اما می خواهیم بدانیم چگونه تیپ تابستانه خنک داشته باشیم؟ در تابستان علی رغم تصور عموم مردم تنوع در انتخاب پوشش بسیار زیاد است ولی همانطور که در قسمت قبل گفتیم برای داشتن یک استایل شیک و جذاب در تابستان باید یک سری نکات را در انتخاب لباس ها رعایت کرد که هم زیبایی و هم راحتی و خنک بودن را همزمان داشته باشید. نکاتی از قبیل:

چطور ست تابستانی جذابمان را بسازیم؟

• مانتو

شیک ترین استایل تابستانه دخترانه به لباس های آزاد و راحت گره خورده است. در روزهای گرم سال پوشیدن لباس های گشاد و آزاد موجب عبور هوا و خنک نگه داشتن بدن می شود. استفاده از مانتوهای آزاد و راحت یکی از این لباس هاست. مانتوهای نخی، کتان و لینن می تواند گزینه ی خوبی برای روزهای گرم سال جهت استفاده طولانی مدت در دانشگاه یا محل کار و یا خرید روزانه، باشد. مانتو عبایی (مانتوهای جلو باز و عموماً بلند) ، مانتو کیمونو (مانتوهایی بدون حلقه آستین و یا آستین های یکسره)، مانتو جلو بسته یا تونیک کوتاه ازجمله مدل های مانتوی خنک و راحت در فصل تابستان هستند.

• شلوار

ست تابستانه دخترانه خود را می توانید با پوشیدن شلوار گشاد به یک ست راحت تبدیل کنید. این مدل شلوارها از مدل راسته شروع می شود تا مدل شلوار دامنی یا دامن شلواری ختم می شود. در این بین میزان گشادی شلوار بستگی به سلیقه و خلاقیت شما دارد. هرچه شلوار گشادتر احساس راحتی بیشتر می شود. اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هرچه میزان گشادی شلوار بیشتر باشد پس باید جنس پارچه ی آن نازک تر و ظریف تر باشد. البته دامن شلواری های مجلسی نیز وجود دارد که نازک تر و پر چین تر هستند. یکی از مدل های دیگر شلوار گشاد، شلوار بگ و شلوار نیم بگ است که در گذشته درباره ی تعریف هرکدام و تفاوتهای بین شلوار جین زنانه بگ و نیم بگ صحبت کرده ایم.

چطور ست تابستانی جذابمان را بسازیم؟

• پیراهن

ست لباس تابستانی دخترانه می تواند با یک پیراهن بلند و آزاد شما را از پوشیدن هر مدل شلواری راحت کند. پیراهن های بلند از جنس نخ، کتان و لینن که چند سالیست مورد توجه قرار گرفته است می تواند یک گزینه خوب برای روزهای گرم سال باشد. شما می توانید از پیراهن های حلقه ای زیر مانتو های جلو باز یا همان مانتو عبایی استفاده کنید و یا با پوشیدن پیراهن های آستین بلند خود را از شر یک لباس دیگر راحت کنید. پیراهن هایی با طرح های ساحلی، راه راه و گل گلی و یا ساده می توانند گزینه های مناسبی باشند که انتخاب هرکدام بستگی به سلیقه ی شما و البته موقعیتی که می خواهید آن را بپوشید دارد. فقط دقت کنید که این مدل لباس بیشتر اسپرت است و نمی توان در مجالس رسمی از آن استفاده کرد.

• دامن

ست لباس تابستانی زنانه همراه با یک دامن می تواند جزء استایل رسمی نیز به حساب بیاید. شما در فصل تابستان و هوای گرم با پوشیدن یک دامن خنک و راحت با طرح ها و مدل های مختلف به همراه یک شومیز جذاب می توانید هم استایلی اسپرت برای خود بسازید و هم استایلی رسمی که البته این مورد بستگی به جنس دامن و شومیز دارد. دامن کمر کش، پیله ای، پلیسه، فون، کلوش، راسته و ... از مدل های مختلف دامن است که اگر نخی باشد استایل اسپرت و کژوال است و اگر از جنس کرپ یا پارچه هایی که کمتر چروک می شوند باشد، استایل رسمی می شود. اگر اسپرت است با یک کفش کتانی و اگر رسمیست با یک کفش پاشنه دار ست لباس تابستانی دخترانه شیک خود را کامل کنید.

چطور ست تابستانی جذابمان را بسازیم؟

• سرهمی

ست لباس زنانه تابستانی اسپرت با یک سرهمی می تواند خیلی خاص و منحصر به فرد باشد. سرهمی یا اورال یا جامپ سوت به مدل لباسی گفته می شود که به صورت یک تکه بوده و کل بدن را از گردن تا مچ پاها می پوشاند. این مدل لباس که البته کمی استفاده ی آن ممکن است سخت باشد برای افرادی که می خواهند خاص دیده شوند مناسب است. سرهمی های نخی و خنک را می توان با یک مانتو کوتاه جلو باز و یک کفش کتانی به استایل اسپرت تبدیل کرد و اگر اورال های با جنس کتان را همراه با یک کت زیبا و کفش پاشنه دار بپوشید می توانید یک استایل شیک و منحصر به فرد بسازید.

برای مشاهده ی انواع ست لباس تابستانی در فروشگاه اینترنتی پادمیرا اینجا کلیک کنید.

چطور ست تابستانی جذابمان را بسازیم؟

در تابستان چه رنگ‌ها و پارچه‌هایی بپوشیم؟

ست تابستانه همواره با رنگ های شاد و روشن آمیخته است. با شروع فصل گرما لباس های خنک با رنگ های شاد و خنک جایگزین لباس های ضخیم و تیره زمستانی می شوند. البته در هیچ فصلی محدودیتی برای پوشیدن لباس های رنگارنگ وجود ندارد ولی در فصل سرما به دلیل بارندگی کمتر می توان از لباس های رنگ روشن استفاده کرد و همچنین در گرما به دلیل این که لباس های تیره نور خورشید را در خود نگه می دارند و موجب گرم تر شدن و تعریق بدن می شوند، بیشتر از لباس های با رنگ روشن استفاده می گردد. اما برای پوشیدن لباس های رنگی باید اصولی را رعایت کنیم و ترکیب رنگ ها و ویژگی های آن ها را بشناسیم. در این بخش از مقاله چند نمونه را برای شما گردآوری کردیم. ازجمله:

◘ سفید

ست لباس تابستانه با رنگ سفید آغاز می گردد. رنگ سفید یادآور هوای گرم و آفتابی تابستان است که با پوشیدن لباس های سفید می توان خنکی را احساس کرد. سفید نماد پاکی و خنکی ست و پوشیدن لباس سفید آرامش خاصی را به شما می دهد و در عین حال شیک و خاص دیده می شوید. پوشیدن لباس سفید نشان از این دارد که شما فردی خاص پسند و خیلی تمیز هستید چرا که رنگ سفید خیلی زود کثیف می شود و پوشیدن آن کار هر کسی نیست. رنگ سفید از جمله رنگ های خنثی محسوب می شود و می توانید آن را با هر رنگی و حتی رنگ های تیره مثل قهوه ای، سرمه ای و مشکی ترکیب کنید.

◘ قرمز

ست تابستانی که ترکیبی از رنگ قرمز باشد دلفریبی و جذابیت خاصی به همراه دارد. رنگ قرمز یادآور هیجان و شور و انرژیست و همچنین از شادترین رنگ هاست که می توانید آن را با رنگ های خنثی مثل مشکی، خاکستری و یا سفید ترکیب کنید و یا با رنگ های زرد، قهوه ای، آبی، نارنجی سبز نیز یک استایل جذاب و زیبا از خود بسازید. فقط دقت کنید در استفاده از رنگ قرمز زیاده روی نکنید زیرا همانقدر که می تواند جذاب و دلفریب باشد اگر زیاد از حد در لباس خود از آن استفاده کنید باعث دلزدگی می شود.

◘ زرد

ست لباس تابستانه زنانه همراه با رنگ زرد بیانگر درخشندگی خورشید و زیبایی خیره کننده ی آن است. رنگ زرد عضو جدا ناپذیری از رنگ های تابستان است و شما می توانید با ترکیبی از رنگ زرد با سیاه و یا خاکستری و یا بنفش، آبی یک استایل رسمی و شیک ایجاد کنید. همچنین استفاده از طیف های دیگر رنگ زرد مانند رنگ لیمویی یا زرد پاستلی به همراه رنگ هایی مثل سفید و خاکستری حس خنکی و درخشندگی را در شما دو چندان می کند.

چطور ست تابستانی جذابمان را بسازیم؟

◘ آبی

ست تابستانه با رنگ آبی آرامش را برای شما به ارمغان خواهد آورد. رنگ آبی نشان از رنگ دریا و آسمان دارد و در عین حال که آرامش خاصی در آن نهفته است اُبُهت و صلابت را نیز به همراه دارد. رنگ آبی می تواند یک گزینه ی در دسترس و راحت برای استایل های اسپرت و رسمی باشد. شما می توانید طیف های رنگ آبی را با رنگ زرد، خاکستری، سفید، صورتی، قرمز، سبز، بنفش و قهوه ای ست کنید. انواع رنگ آبی که می توان در تابستان از آن استفاده کرد آبی آسمانی، آبی نیلی، آبی فیروزه ای، آبی پررنگ می باشند.

◘ صورتی

ست لباس تابستانی دخترانه نوجوان پسند با رنگ صورتی کامل می شود. رنگ صورتی یک رنگ پرنشاط و سرزنده است. رنگ صورتی جزو رنگ هاییست که می توان در تمام فصول از آن استفاده کرد. شما می توانید با ترکیب رنگ صورتی ملایم با رنگ هایی مثل سفید، آبی آسمانی، طوسی یک استایل اسپرت و خنک طراحی کنید. همچنین اگر صورتی را با رنگ هایی مثل سرمه ای، زیتونی، سبز، شکلاتی، قهوه ای ست کنید یک استایل شیک رسمی خواهید داشت.

◘ پارچه

نکات استایل تابستانی با انتخاب پارچه ی مناسب تکمیل می شود. برای انتخاب جنس پارچه اولویت با پارچه های نخی، کتان و پنبه است. این پارچه ها، سبک و خنک هستند و مانع تجمع رطوبت و عرق روی پوست شما می شوند. این جنس پارچه ها تار و پود با تراکم کم دارند و از این رو نفوذ و گردش هوا درون لباس به راحتی صورت می‌گیرد. اما لازم است هنگام خرید این نوع لباس مطمئن شوید پلی استر در جنس پارچه های آن ها به کار نرفته باشد. چرا که پلی استر باعث ایجاد تعریق بیشتر در بدن شده و از گردش هوا در بدن جلوگیری می کند.

چطور ست تابستانی جذابمان را بسازیم؟

چگونه برای خودمان یک استایل منحصر به فرد بسازیم؟

ست لباس تابستانی دخترانه ایرانی اگر با دقت و کمی سلیقه انتخاب شود می تواند یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین استایل ها باشد. شما با انتخاب یک کت به همراه شلوار مناسب و یا دامن و همچنین اکسسوری متناسب با استایل خود می توانید یک استایل منحصر به فرد بسازید. فقط دقت کنید که در انتخاب اکسسوری ها و رنگ و طرح لباس خود زیاده روی نکنید. به یاد داشته باشید که سادگی همیشه زیبایی و شیکی را به همراه دارد. نیاز نیست برای داشتن یک استایل جذاب هزینه ی گزافی انجام دهید. فقط کمی سلیقه و دقت و همچنین رعایت نکات گفته شده می تواند برای شما کارساز باشد.

عکس ست لباس تابستانی

چطور ست تابستانی جذابمان را بسازیم؟

چطور ست تابستانی جذابمان را بسازیم؟

چطور ست تابستانی جذابمان را بسازیم؟

چطور ست تابستانی جذابمان را بسازیم؟

چطور ست تابستانی جذابمان را بسازیم؟

چطور ست تابستانی جذابمان را بسازیم؟

جمع بندی

ست تابستانه با ترکیب رنگ های روشن و شاد و همچنین پارچه های خنک و لباس های گشاد و آزاد همراه می باشد. شما با در نظر گرفتن نکاتی که در این مقاله گفته شد می توانید تابستان را با خنکی و به دور از هرگونه حساسیت پوستی سپری کنید. نکته ای را که باید در خصوص رنگ لباس ها به آن دقت کنید این است که رنگ ها جنسیت ندارند و نیاز نیست که آقایان در استفاده از لباس های رنگی خیلی حساسیت به خرج دهند. فروشگاه اینترنتی پادمیرا عرضه کننده انواع لباس های تابستانه برای خانم ها و آقایان می باشد. برای تماشای انواع ست لباس تابستانی از فروشگاه اینترنتی پادمیرا اینجا کلیک کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/