gif
gif mobile
تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل به همراه راهنمای کامل ست کردن لباس

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل به همراه راهنمای کامل ست کردن لباس

یکی از متنوع ترین آیتم ها در استایل کردن شلوارها هستند که مطابق با انواع سلیقه ها طراحی می شوند و اسم های متفاوتی دارند. شلوارها با جنس های مختلف مانند جین، نخی، کتان، کرپ و... در فروشگاه های اینترنتی لباس موجود هستند، که یکی از پرطرفدارترین آنها شلوار جین می باشد. شلوارهای جین دارای مدل های متنوع و رنگ بندی های زیبایی هستند که می توان آنها را در بیشتر فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه یافت، در اینجا می خواهیم با دو مدل از شلوارهای جین و تفاوت هایشان آشنا شویم. امروزه شلوار مام فیت و مام استایل مورد توجه زنان و دختران قرار گرفته است و به یکی از ترند های مد دنیا تبدیل شده است و در کمد هر کس حداقل یک نوع از شلوار مام فیت و مام استایل پیدا می شود. شلوار مام فیت و مام استایل در طی سال هایی که وارد مد شدند، دچار تغییرات زیادی شدند و مدل ها یا طرح ها و سایزهای متفاوتی تولید شده است و به عرصه بازار ارائه شدند؛ شلوار های مام فیت و مام استایل دارای تنوع بسیاری هستند، مزیتی که دارد این است که شما برای انتخاب شلواری که با سلیقه شما مطابقت داشته باشد، دست باز دارید. این شلوار ها نسبتا راحت و آزاد بوده که برای استایل های اسپرت مناسب هستند. علارقم اینکه شلوار مام فیت و مام استایل تفاوت های زیادی دارند، متناسب با اکثر اندام ها بوده است که به همین دلیل علاقمندان زیادی پیدا کرده اند. مام استایل و مام فیت دو نوع از شلوارهای پرطرفدار و پرفروش دخترانه و زنانه هستند که دراین مقاله، پادمیرا شما را به تفاوت های میان آنها و نحوه ست کردن به همراه ویدئو آموزشی بطور مفصل به آن خواهیم پرداخت. برای انتخاب درست متناسب با سلیقه تون و خرید شلوار مام استایل و خرید شلوار مام فیت. تا پایان مقاله همراه ما باشید.

فرق بین شلوار مام فیت و مام استایل چیست؟

تفاوت شلوار مام استایل با مام فیت در نگاه اول مشخص نیست به طوری اغلب افراد در ابتدا به این فکر می کنند که فرق شلوار مام استایل و مام فیت چیست؟ اما زمانی که آن را می پوشید. فرق مام استایل و مام فیت از لحاظ استایل و سبک مشحص می شود. آن ها مشخص می شود. در این قسمت از مقاله می خواهیم بیشتر با تفاوت مام فیت و مام استایل آشنا شویم تا راحت تر بتوانیم در موقعیت های مختلف یکی از این دو مدل را انتخاب کنیم.

ویدئو ست کردن مام استایل و مام فیت

دیدن ویدئو ست کردن مام استایل و مام فیت

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل ( فرق شلوار مام استایل و مام فیت )

در ابتدا می بایست که به تاریخچه ی شلوارهای مام استایل و مام فیت پرداخت. این روزها موقع خرید شلوار حتما اسم‌ شلوار مام استایل و‌مام فیت به گوش شما رسیده. اما حالا این شلوارها چه مدلی هستند؟ شلوارهایی معمولا از جنس پارچه های جین هستند شکل ظاهری آنها گشاد به همراه فاق بلند هستند که مناسب هرفصلی هستند و ست کردن لباس با این شلوار ها بسیار راحت بوده و استایلی شیک و خاص به تیپ شما میدهد.
پیش از اینکه بطور مفصل به تفاوت ها، نحوه ی ست کردن شلوارهای مام فیت و مام استایل بپردازیم. باید بگم که اگر با این موضوع آشنا هستید، پس این زیر رو بزنیدو شلوار مام استایل یا مام فیت مورد نظرخودتون رو خرید کنید. و در غیر این صورت تا پایان مقاله همراه ما باشید و در انتها برای خرید شلوار جین مام فیت یا خرید شلوار جین مام استایل اقدام نمایید.

شلوار مام استایل چیست؟

شلوار مام استایل چیت و فرق مام استایل و مام فیت چیست؟ شلوار های مام استایل در واقع از قدیمی ترین سبک های شلوار جین است که چند سالی است وارد بازار شده و جزو پرفروش و محبوب ترین شلوار های جین است. در واقع این مدل از شلوار مام استایل گشاد و دارای فاق بلندند و جیب های بزرگی دارند پارچه شلوارهای مام استایل از جین های ضخیم هستند که کشسانی هم ندارند در قسمت ران و‌ ساق آزادند و در قسمت مچ پا کمی جمع تر میشوند قسمت کمر شلوارهای مام استایل بصورت کشی و یا کمربندی تولید می شوند. شلوار های مام فیت در داشتن فاق بلند و گشادی مانند شلوار مام استایل است اما فرق مام استایل و مام فیت که این دو را از هم متمایز کرده در قسمت ران و ساق پا است که معمولا در شلوارهای مام فیت جذب و یا گشاد است و پارچه شلوار مام فیت با ضخامت های مختلف دوخته میشود و کشسانی دارند.

شلوار مام فیت چیست؟

شلوار مام فیت چیست و فرق مام فیت با مام استایل چیست؟ شلوار مام فیت هم مثل شلوار مام استایل محبوبیت ویژه ای بین طرفداران مد دارد بلکم کمی هم بیشتر و افراد بیشتری ان را خریداری میکنند . همانطور که از اسمش پیداست فیت بدن است اما تنگ وچسبان نیست و نسبت به شلوار مام استایل گشادی کمتری دارد که باعث میشود پاها را کشیده تر و خوش فرم تر نشان دهد این از اصلی ترین فرق مام فیت و مام استایل به حساب می آید. از ویژگی های دیگر شلوار مام استایل این است که فاق بلندی دارند و کمر آن ها بالای ناف می رسد که این ویژگی تقریبا به مام استایل شباهت دارد. شلوار های مام فیت را با پارچه های جین کشی یا ضخامت های متفاوت می دوزند از این رو استایل نسبتا جذب در قسمت ساق پا دارند. بنابراین افراد بیشتری از شلوار مام فیت در استایل خود استفاده میکنند.

شلوار مام فیت مردانه چیست؟

مام فیت یا مام استایل بودن شلوار ها در واقع نوع ایست و ظاهر شلوار را تعیین می کند بنابراین سبک مردانه این شلوار ها تفاوت زیادی با سبک زنانه ندارد. از آن جایی که معمولا قد آقایون از خانم ها کمی بلند تر است. تفاوت اصلی آن ها روی قد شلوار به حساب می آید یعنی شلوار مام فیت مردانه قالبا از نظر قدی بلندتر دوخته می شود معمولا روی مچ پا را می پوشاند. هرچند که در مدل های جدید شلوار های مام فیت پاچه شلوار را تا می زنند و سبک این استایل ها را نسبت به قبل متفاوت تر می کند. بنابر این اگر طرفدار سبک مام استایل و یا مام فیت هستید به راحتی می توانید از آن ها بهره ببرید.

تفاوت مام فیت و مام استایل

تاریخچه و قدمت شلوارهای گشاد مام استایل و‌مام فیت:

ابتدا در دهه ۸۰ میلادی این شلوار ها پا به عرصه صنعت مد گذاشت و این مدل شلوار جین های گشاد مام فیت و مام استایل در همون سال ها یکی از ترندهای معروف بوده اند اما مام فیت و مام استایل تفاوت هایی داشتند که امروزه تقریبا از سال ۲۰۱۸ به محبوبیت بیشتر و ویژه ای رسیده اند تا حدی که افراد مشهور و سلبریتی ها و همچنین مدلینگ های سرشناس برای استایل های خاص خود به جین های دهه 80 برگشته و از جین های گشاد مام فیت و مام استایل استفاده میکنند. حتی به این صورت که علاقمندی امروزه به شلوار های مام استایل و مام فیت بیشتر از دهه ۱۹۸۰ است .

شلوار مام استایل :

شلوار مام استایل چیه؟ شلوارهای گشاد مام استایل در زمان خودش حدود 50 سال پیش در صنعت مد یک استایل فان و مسخره و بی معنی به شمار میرفته حتی تا حدی که سوژه شوخی ها و جوک های مردم بود. برند topshop اولین برندی است که مجددا شلوارهای مام استایل و مام فیت را به عنوان ترند معرفی کرد بعد از این برندهای پرطرفدار جهانی مثل H&M و ASOS که بین نوجوانان محبوبیت دارد این ترند را دنبال کردند.
یکی از تفاوت هایی که این شلوارها نسبت به گذشته دارند تا زدن پاچه های انها به اندازه تقریبا دوسانت است و همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر بین طرفداران شلوارهای مام استایل ومام فیت شده است که اینکار نمایی خاص و شیک به استایل ها میدهد از دیگر تغییر آنها این است که شلوار های جین اولیه بسیار گشادتر از حالا بود و در مدل مردانه زیپ شلوارها جلو و در مدل زنانه زیپ ها در کنار شلوارها در پشت قرار داشت همچنین از پرچ های مسی برای افزایش مقاومت لبه های جیب ها استفاده میکردند تا ایست بهتری داشته باشد.

شلوار مام استایل

البته امروزه شلوارهای مام استایل و مام فیت تنوع بیشتری نسبت به دهه 80 دارد چرا که به جز لی با جنس کتان و یا کتان های ذغالی و رنگی هم تولید میکنند. البته با تنوع مدل های مختلف شلوار مام استایل و مام فیت، تفاوت های بسیار زیادی با هم دارند که در ادامه به فرق مام فیت و مام استایل بیشتر خواهیم پرداخت.

قیمت شلوار های مام فیت و مام استایل؟

فرق مام فیت با مام استایل در قیمت شاید چندن زیاد نباشد و معمولا در یک رنج قیمتی قرار دارند. اما این شلوارها باتوجه به جنس و کیفیت پارچه و همچنین طراحی هایی که می شوند دارای رنج قیمت متفاوتی است. اما برای خرید شلوار جین زنانه ارزان سایت لباس زنانه پادمیرا بهترین انتخاب شما خواهد بود.

قد شلوار های مام استایل و مام فیت:

فرق شلوار مام فیت با مام استایل در قد چگونه است؟ شلوار های مام استایل و مام فیت به دلیل آزادی که در استایل خود دارد خیلی بلند نیستند چرا که آزاد بودن پاچه شلوار در مدل مام استایل هنگام پوشیدن نسبت به جین های جذب خود را کوتاه نشان نمیدهد و در نگاه اول قد مناسبی دارند به همین علت معمولا بین 90 تا 95 و به ندرت تا قد 100 تولید میشوند.

بیشتر بخوانید : شلوار قد نود چیست؟

قد شلوار مام فیت یا مام استایل 4


شلوارهای مام استایل و مام فیت را چگونه میتوان ست کرد؟

فرق شلوار مام فیت ومام استایل در ست کردن لباس چگونه است؟ شاید برای شما سوالاتی ازین دست پیش آمده باشد که شلوارهای مام فیت یا مام استایل رابا چه لباس هایی ست کرد؟ یا با چه کفش هایی می توان پوشی؟ و یا اینکه با چه رنگی میتوان لباس خود را هماهنگ کنیم؟ در ادامه به تمامی این سوالات شما پاسخ خواهیم داد. با ماهمراه باشید:
یکی از پیشنهادهای جذاب برای ست کردن کفش با شلوار های مام استایل و مام فیت کفش های اسپرت و اسنیکرز و کتونی بخصوص کتونی سفید که گزینه بسیار مناسبی است چرا که رنگ سفید به تنهایی این قدرت را دارد که باعث متمایز کردن تیپ‌ و استایل شما شود. اما به جز کتونی شلوار مام استایل را با هر کفش دیگه ای حتی پاشنه دار هم میتوان آن را ست کرد که این استایل بین دختران جوان طرفداری خاص خودش را دارد اما برای شلوار مام فیت بهتر است از کفش پاشنه دار استفاده نشود. برای مام فیت کفش کتونی و کالج و اسنیکرز مناسب هستند. اگر قصد استفاده روزانه یا پیاده روی دارید بهتر است همراه شلوار مام استایل و یا شلوار مام فیت از کتونی ها در استایل خود استفاده کنید.

ست کردن شلوار مام استایل و مام فیت در فصل های مختلف

◘ ممکن است سوال پیش بیاید که شلوار مام استایل را با چه مانتویی بپوشید. در واقع مانتو های جلو باز گشاد می توانند بهترین ترکیب را برایتان ایجاد کنند. از این جهت که شلوار شما آزاد است و معذب نیستید و از طرفی شلوار مام استایل شما به خوبی خود را نشان می دهد.

◘شلوار های مام فیت و مام استایل را میتوان در هرفصلی به راحتی و با لباس های مناسب همان فصل ست کرد. مثلا در تابستان میتوانید شلوار خود را با یک پیراهن یا تی شرت ساده یا طرحدار بپوشید و با یک کفش اسپرت استایل خود را تکمیل کنید.

◘ در پاییز با پولیور و کتونی و یا لباسی هایی از جنس بافت های ریز به همراه یک نیم بوت

◘ در فصل زمستان با پالتو های بلند و بوت همراه کلاه و شال گردن بافتنی بسیار هماهنگ خواهد شد پیشنهاد میکنم استایل های زمستونی با شلوار های مام فیت و مام استایل را از دست ندهید زیرا در عین سادگی تیپ های خاص و جذابی ایجاد میکنند.

◘ این شلوار های مام استایل و مام فیت در فصل بهار با یک پیراهن آستین دار بسیار جذاب و خاص میشود همچنین یقه دار بودن پیراهن میتواند جذابیت بیشتر و فاخری به استایل شما بدهد.

مام فیت یا مام استایل

شلوار جین مام استایل مناسب چه افرادی است؟

همان طور که می دانید شلوار های مام استایل طرفداران زیادی دارند.تقریبا همه افراد دوست دارند یک دونه از شلوار های جین مام استایل را در کمد خود داشته باشند. اما بهتر است قبل از انتخاب به فرم بدن و هیکل خود توجه کنید زیرا شلوار مام استایل برای افراد چاق قد کوتاه مناسب نیست باعث می شود چاقی آن ها مخصوصا در ناحیه پا شما را چاق تر نشان می دهد در صورتی که یکی از اصول استایل کردن این است که ابتدا برآمدگی ها و نقص های بدنی را بپوشانیم و یا به کمک خطای دید تعادل را در ظاهر خود ایجاد کنیم. با این حال برای افرادی که کمی اضافه وزن دارند و قد بلندند و یا فراد چاق قد بلند پوشیدن شلوار مام استایل مناسب است.

چگونه شلوارهای مام فیت و مام استایل را با لباس های رسمی ست کنیم؟

یکی از تفاوت های مام استایل و مام فیت ست کردن با لبس های رسمی است. شما می توانید در ست کردن شلوار های مام استایل و یا مام فیت از ترکیب انها با لباس های مدرن هم استفاده کنید مثلا با یک ‌شومیز و یا سارافون حریر به همراه یک کفش پاشنه بلند استایل خاص خود را تکمیل کنید.

برای حضور در یک محیط رسمی هم میتوان از این دو مدل شلوار گشاد مام استایل و مام فیت به همراه یک کت کوتاه و یا کت بلند استفاده کرد ک باعث ایجاد تضاد خاصی در استایل شما میشود. همینطور میتوانید شلوار مام فیت خود را با مانتوهای کتی و بافت های پاییزه و یا کت های جین به خوبی ست کنید و در استایل های روزانه خود از این هماهنگی استفاده کنید.

برای استایل های خیابانی تنوع های زیادی وجود دارد مثلا در یک مدل می توانید از تی شرت زنانه یا شومیز ساده استفاده کنید و بخشی از قسمت جلویی لباس خود را داخل شلوار زده و یا شلوار مام استایل خود را تماما روی لباس خود بزنید و بعد از یک‌ کمربند زیبای دخترونه برای جذابتر شدن استایل خود استفاده کنید. در مدل بعد میتوان شلوار مام استایل یا مام فیت خود را با یک‌ کاپشن کوتاه جلو باز ست کنید .

یک فرق مام استایل ومام فیت دیگر ست کردن شلوار مام استایل با یک مانتو جلو باز و تیشرت روشن است که این استایل در عین سادگی بسیار شیک , پر طرفدار و پرکاربرد است. مدل دیگری که میتوانید ست کنید استفاده از یک پیراهن کاملا پوشیده به همراه شلوار جین مام استایل یا مام فیت خود البته بهتر است ک‌ شلوار روی لباس بیفتد.

فرق شلوار مام فیت و مام استایل در استایل های هنری : شلوار های مام استایل و مام فیت را میتوانید با تیپ های هنری هم ست کنید. تیپ هنری تلفیقی از رنگ های شاد در استایل های مخصوص خود را دارا هستند. بنابراین میتوانید از کفش های رنگی ساق دار مثل ال استار و یا اگر کتونی شما سادست از جوراب رنگی استفاده کنید. از طرفی شال های رنگی با مانتوهای آزادی از جنس پنبه و الیاف طبیعی استفاده کنید و میتوانید آستین ها را کمی به بالا تا داد که این استایل مورد علاقه بسیاری از تینیجرهاست. می توانید برای ایجاد یک تیپ اسپرت از این شلوار مام استایل خود به همراه یک هودی و کفش کتونی استفاده کنید. با توجه به ست شدن های راحت این شلوار ها و پرکاربرد بودن و اینکه استایل های شیک و خاص خود را ایجاد میکنند در کمد هر خانمی یکی از این شلوارها وجود دارد.

شلوارها ی مام فیت و مام استایل مناسب چه افرادی هست؟

اگر کمی شکم دارید پیشنهاد می شود از این شلوارها استفاده کنید زیرا برای این افراد به دلیل بلند بودن فاق شلوار که بالای ناف بسته میشود و گشادی که دارد باعث جمع شدن شکم و پهلو میشود آنها میشود و هنگام پوشیدن شلوار مام استایل و مام فیت دیگر نیازی به استفاده از گن نیست البته به این معنا نیست که افراد لاغر نمیتوانند از این شلوارها استفاده کنند اما برای افرادی که کمی شکم دارند و تپل هستید اما قد کوتاهی دارند این مدل شلوار های مام فیت و مام استایل برای آنها مناسب نیست.
مام فیت یا مام استایل

روش صحیح شستشوی شلوار جین برای اینکه مدت طولانی تری عمر کند چگونه است؟

شستشوی شلوارهای مام استایل و مام فیت مانند شلوار و لباس های جین دیگر است و فرقی باهم ندارند اما به طور کلی جین ها نسبت به پارچه های دیگر عمر طولانی و مقاومت بالایی دارند اولین نکته ای که تاکید میکنم برای ماندگاری بیشتر جین و سالم ماندن انها در طول دوره استفاده از آنها باید انجام داد، این است که وقتی از شلوار جین استفاده نمی کنید حتما آن ها را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید تا کمتر باعث پارگی و فرسودگی شود همینطور رنگ ها و طراحی ها سالم و دست نخورده باقی بماند و به شلوار آسیب نرسد. نکته بعدی اینست که باید توجه داشته باشید شلوار های جین نیاز به شستشوی زیاد ندارند مثلا بعد از دوبار استفاده هرگز آنها را در سبد لباس های کثیف قرار ندهید. زیرا این شلوار های جین تا زمانی که پشت زانو آنها جمع نشده و قسمت زانو شلوار سفید نشده است نیاز به شستشو ندارند.

مام فیت یا مام استایل

اصول شستشوی لباس های جین با ماشین لباسشویی چگونه است؟

موقع شستشو جین ها به هیچ عنوان از آب گرم نباید استفاده کرد و ‌بهترین گزینه شستشو با آب ولرم است. در مرحله بعد اگر از ماشین لباسشویی برای شستن جین های خود استفاده میکنید اول از همه بهتر است جین ها را باهم بشورید و یا لباس هایی ک رنگ مشابه با جین دارند همراه انها شسته شود. در بخش بعد آن را حتما روی دور ملایم و حساس تنظیم کنید و از سفید کننده و یا مواد شوینده ای که دارای سفید کننده هستند هرگز استفاده نکنید.

◘از نرم کننده ملایم پارچه استفاده کنید.

◘مطالعه اطلاعات هر لباس

دقت کنید اگر برچسبی روی شلوارهای جین هست حتما آن را بخوانید شاید در مورد شستشوی آنها نکته هایی نوشته شدست که لازم است بدانید مثلا نکاتی در رابطه با اولین شستشوی جین مورد نظر که باید رعایت کنیم چه چیزاهایی است. برای احتمال از بین نرفتن رنگ شلوار های جین بهتر است آن را برعکس کنیم و زیپ ها و دکمه ها را ببندیم. بعد از تمام شدن شستشو با ماشین لباسشویی, موقع پهن کردن جین ها بهتر است روی بند در هوای آزاد به صورت برعکس آن ها را پهن کنیم. اما دقت کنید هرگز آنها را در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار ندهید. از خشک‌کن لباسشویی برای خشک‌ کردن جین ها استفاده نکنید و یا حداقل از دور آرامتر خشک کن استفاده کنید زیرا موقع درآوردن آنها از ماشین باید کمی نم دار باشند تا به هنگام پهن کردن بتوان کمی شلوار را کشید و بعد روی بند آویزان کنیم در اینصورت شلوارها موقع خشک شدن دیگر چروک نیستند.

◘شستشو با دست و بدون ماشین لباسشویی

در صورت شستشو با دست بهتر است وان حموم یا تشتی بزرگ را پر آب کنیم و مواد شوینده مناسب را با آب مخلوط کنیم بعد اجازه دهیم شلوار جین به مدت 10 تا 20 دقیقه در تشت خیس بخورد و بعد آن را آبکشی کنیم. شستشو با دست میتواند رنگ ها را تا مدت ها حفظ کند و باعث کاهش سایش و فرسودگی حاصل از شستشو با ماشین شود.

تفاوت مام فیت و مام استایل تفاوت مام فیت و مام استایل فرق مام استایل و مام فیت فرق شلوار مام استایل و مام فیت تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت تفاوت مام استایل و مام فیت فرق مام استایل ومام فیت فرق بین مام فیت و مام استایل فرق شلوار مام فیت و مام استایل فرق مام فیت با مام استایل شلوار مام استایل چیست نی نی سایت فرق مام فیت و مام استایل نی نی سایت مام فیت مام فیت چیست فرق شلوار مام فیت و مام استایل چیست؟ فرق شلوار مام فیت با مام استایل تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل فرق بین شلوار مام فیت و مام استایل چیست شلوار مام فیت بهتره یا مام استایل نی نی سایت شلوار مام فیت چیست فرق شلوار مام فیت ومام استایل شلوار مام فیت مردانه چیست شلوار مام فیت نی نی سایت فرق شلوار مام استایل با مام فیت تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت چیست شلوار مام فیت با مام استایل چه فرقی دارد تفاوت مام فیت با مام استایل فرق مام فیت ومام استایل شلوار لی مام فیت تیپ با شلوار مام فیت مام فیت شلوار شلوارمان فیت شلوار مام فیت و مام استایل چیست شلوار مام فیت و مام استایل شلوار مان فیت تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل چیست تفاوت شلوار مام فیت با مام استایل شلوار پارچه ای مام فیت مام فیت یعنی چه شلوار مام استایل برای افراد چاق نی نی سایت شلوار مام فیت با چی ست کنیم مدل مام فیت تفاوت شلوار مام استایل با مام فیت معنی کلمه مام استایل مام فیت یا مام استایل ست کردن شلوار مام فیت نحوه تا زدن شلوار مام استايل مردانه شلوار مام فیت مردانه شلوار جین مام فیت استایل با شلوار مام فیت شلوارمام فیت شلوار مام فیت با هودی جین مام فیت تنخور شلوار مام استایل معنی مام استایل شلوار فیت استایل شلوار مام فيت شلوار مام استار شلوار مانفیت مام‌فیت مدل شلوار مام فیت فیت استایل شلوار جین مام فیت چیست شلوار مام استایل و مام فیت شلوار مام فیت با چی ست میشه

مقالات مرتبط پادمیرا مگ:

>> همه آنچه که در باره لینن باید بدانید (لینن چیست؟)
>> همه ی ترفندهای پیشگیری و رفع زانو انداختن شلوارهای جین
>> فرق هودی، دورس و سویشرت چیست؟ آموزش کامل به همره ویدئو ست کردن
>> انواع لباس بافتنی، پلیور و ژاکت و نحوه ی ست کردن آنها
>> شلوار اسلش چیست (به همراه انواع ست های جذاب با شلوار اسلش)

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/