gif
gif mobile
شلوار اسلش چیست به همراه انواع ست های جذاب با شلوار اسلش

شلوار اسلش چیست به همراه انواع ست های جذاب با شلوار اسلش

درباره شلوار اسلش

در این مقاله قصد داریم که درباره شلوار اسلش صحبت کنیم و اینکه شلوار اسلش چیست؟ و شلوار اسلش زانانه یا شلوار اسلش دخترانه و یا مردانه چه تفاوتی باهم دارند؟ شلوار اسلش کتان با دیگر شلوارهای اسلش چه تفاوت هایی دارند؟ قیمت شلوار اسلش را باهم بررسی کنیم و اینکه برای خرید شلوار اسلش چگونه بایداقدام کرد. با پادمیرا (فروشگاه اینترنتی لباس زنانه) همراه باشد.

شلوار اسلش چیست؟

شلوار اسلش که در زبان لاتین به این مدل از شلوار ها، شلوار جاگر joggers هم گفته می شود. حتما این روزا اسم شلوار اسلش به گوش شما هم خورده است و در رنگ ها و مدل های مختلف آن را دیده اید. اگر به ظاهر شلوار های اسلش دقت کنید در قسمت کمر و پاچه ها کش دارند و در قسمت ران گشادتر و هرچه به سمت پاچه های شلوار می آید تنگ تر می شود اما نه در حد چسبان بطوری که فقط در حد مچ پا حالت کش بافت یا گتر دار باشد به همین دلیل به آنها شلوار راحتی هم می گویند که این گشادی ها متفاوت هستند و ممکن است برخی مدل ها جذب تر و برخی گشاد تر باشند که با توجه به سلیقه و نیاز استایل خود از آنها استفاده میکنید.

البته شلوار اسلش ها از شلوار گرمکن ها سبک ترند. اما از شلوار های خونگی ضخیم تر و خوش ایست ترند به طوری که به غیر از ورزش و پیاده روی از این شلوارها برای استایل روزانه هم استفاده می کنند ولی در نظر داشته باشید که شلوارهای اسلش رسمی نیستند اما می توان با این شلوار استایلی زد که کمی به تیپ های رسمی نزدیک باشد. این شلوار ها مدل کش بافت هستند که حالت کشسانی دارند و معمولا مدل پارچه آن از پلی استر و پنبه است و به دلیل همین کشسانی و راحتی که دارد باعث شده است در باشگاها و یا تمرین های ورزشی مختلف ازش استفاده کنند.

شلوار اسلش دخترانه

از این مدل شلوارهای اسلش در ابتدا فقط مدل مردانه بود که به محبوبیت بالایی هم برای جوانان و نوجوانان رسید و در کنارش مورد توجه خانم ها هم قرار گرفت. البته که این مدل شلوار بسیار جذاب است اما شلوار اسلش مدل دخترانه ندارد و کسانی که شلوار اسلش خوب زنانه تولید کنند کم هستند بنابر این خانم ها برای داشتن سلوار اسلش یا از مدل های مردانه دریافت می کنند و یا مدل های تین ایجر(teenager) بهره می برند و یا با زحمت زیاد موفق به پیدا کردن شلوار اسلش مد نظر خود می شوند.

خرید شلوار اسلش دخترانه

شلوار ارلش دخترانه

ست کردن با شلوار اسلش چگونه است ؟

اول از همه باید بدانید که برای ست کردن با شلوار اسلش نباید انتظار یک استایل رسمی را داشته باشید زیرا شلوار اسلش یک شلوار راحتی هست و بیشتر مناسب استایل های کژوال است و به راحتی می توانید با کمک این شلوار انواع استایل های متفاوت و شیک را داشته باشید.

قدم اول >> برای یک استایل شیک کژوال با شلوار اسلش داشتن یک تی شرت و یک کتونی سفید ساده است که درکمال سادگی بسیار پر طرفدار و بروز است.
در مرحله بعد >> شما میتوانید یک کت تک نازک و اسپرت به استایل خود اضافه کنید.این یک استایل خاص و شیکی است که برای تمام فصول کاربرد دارد فقط سعی کنید هنگامی که از یک کت تک اسپرت برای استایل خود استفاده می کنید شلوار بیش از حد گشاد نباشد. این استایل میتواند تا حدی نیمه رسمی و مناسب برای قرار ملاقات های دوستانه در رستوران یا دور همی های خانوادگی باشد حتی میتوانید بجای کفش اسپرت از کفش های کالج و یا لوفر هم استفاده کنید.

یکی از ست های پرطرفدار شلوار اسلش : ست هودی و شلوار اسلش هست. این مدل شلوارهای اسلش با هودی یا سوییشرت هم بسیار کاربردی و جذاب می شوند مخصوصا برای فصل پاییز که هوا کم کم رو به سرما میرود و با پوشیدن تی شرت به همراه یک سوییشرت استایل خود را تکمیل کنید. که دختران خیلی استفاده می کنند. >> ست هودی و شلوار اسلش دخترانه

بخش مهمی که باید درباره استایل با شلوار اسلش دقت کرد مدل کفش هاست البته مناسب ترین کفشی که بتوانید ست کنید کتونی است اما کتونی ها مدل های مختلفی دارند مثلا :
اگر اسلش گشاد پوشیده اید بهتر است از کتونی ورزشی استفاده کنید و کتونی های اسپرت تر را با اسلش های جمع و جورتر ست کنید.
اگر قد شلوارتون کوتاست به طوری که مچ پا و جوراب نمایان می شود بهتر است از برای ست کردن به رنگ جوراب خود هم توجه داشته باشید تا استایل شما مرتب و منظم باشد.

شلوار اسلش دخترانه



بخش بعدی >> که بهتر است برای استایل خود با شلوار اسلش دقت کنید انتخاب بولیز مناسب با فصل است.
◘ در فصل بهار می توانید شلوار اسلش خود را با یک بولیز آستین بلند استفاده کنید.
◘ برای فصل تابستان می توانید از یک تی شرت آستین کوتاه به همراه شلوار اسلش خود استفاده کنید.
◘ برای فصل پاییز می توانید برای تکمیل استایل خود با شلوار اسلش از هودی و یا بولیز آستین بلند استفاده کنید و در کنارش هودی یا سوییشرت و یا کت همراه خود داشته باشید.
◘ برای فصل زمستان که سرد است اول باید از اسلش های پشمی گرم استفاده کنید و بعد برای بولیز از پولیور و کاپشن بهره ببرید. دقت داشته باشید که از پیراهن های مردانه رسمی و یا دکمه دار با شلوار اسلش خود استفاده نکنید.

استایل دیگری >> که با شلوار اسلش می توانیم ترکیب کنیم این است که یک هودی و یا بولیز هم رنگ شلوار بپوشیم و از داشتن استایل سر تا پا تک رنگ هراس نداشته باشیم. به راحتی استایل خود را با رنگ دلخواهتون یکدست کنید البته برای تنوع می توانید از کفش با رنگ تضاد و یا رنگی که به استایل شما نزدیک باشد استفاده کنید. تیپ مشکی یکی از حالت های پر طرفدار و و ساده است که به راحتی می توانید از این مدل استفاده کنید اما برای اینکه این مدل را از سادگی خارج کنید می توانید قد شلوارتان را کمی بالاتر از مچ شلوارتان انتخاب کنید.

شلوار اسلش دخترانه : شلوار اسلش بین دختران هم طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است که استایل های متفاوت و جذابی می توانند به کمک آنها داشته باشند. مثلا می توانند شلوار اسلش را با یک تی شرت و مانتو جلو باز خود ست کنند و یک صندل بندی بپوشند تا استایل خود را ترکیب کنند.
حتی در مهمانی ها و دورهمی های دوستانه خود از این شلوار استفاده میکنند. به این صورت که یک تیشرت کوتاه و شلوار اسلش را با یک جفت کفش پاشنه دار ترکیب میکنند که بسیار جذاب است و یک استایل کاملا تابستانی خواهید داشت.
برای فصل زمستان میتوانید در کنار بارانی های خود از این شلوار به همرا یک نیم بوت تخت و یا کمی پاشنه داراستفاده کنید که یک ظاهر و استایل زمستونی کاملی خواهید داشت.

به طور کلی شلوار های اسلش هم برای خانم ها و هم برای آقایان بسیار پرکاربرد هستند و برای ست کردن و ترکیب یک استایل شیک به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد.

شلوار اسلش دخترانه

تفاوت شلوار اسلش با سایر شلوار ها

◘ شلوار جاگر

یکی از مدل هایی که اکثرا آن را با شلوار اسلش اشتباه می گیرند شلوار جاگر است زیرا از نظر ظاهری کاملا شبیه بهم هستند اما از نظر جنس پارچه باهم متفاوت اند زیرا شلوار های اسلش از پارچه های ضخیم تر درست شده اند اما شلوار های جاگر را از پارچه های نازک تر درست می کنند که مناسب فصل بهار و تابستان است البته برای ورزش های سنگین شلوار های اسلش به دلیل بافت ضخیم تری که دارد مناسب تر هستند.


◘ شلوار مام استایل

همان طور که گفتیم شلوار های اسلش بیشتر از جنس پلی استر و پنبه هستند و کشسانی دارند اما شلوار های مام استایل بیشتر از جنس جین هستند و کشسانی ندارند و مثل شلوار های مام فیت در قسمت مچ پا گت دار و یا کش باف نیستند در صورتی که شلوار های اسلش در قسمت مچ پا جمع شده است تفاوت دیگر این دو مدل شلوار در ناحیه کمر آن است که شلوار های مام استایل دارای فاق بلند و معمولا بدون کشسانی هستند یعنی برای این مدل شلوار ها از دکمه و یا زیپ استفاده کرده ان در صورتی که اسلش ها فاق خیلی بلندی ندارند و در این قسمت کشی هستند.

>> خرید شلوار مام استایل

شلوار مام استایل



◘ شلوار مام فیت

شلوارمام فیت بیشتر از جنس جین هستند که در قسمت ران و ساق پا جذب ترند در صورتی که شلوار های اسلش مدل آزاد و راحتی دارند یک تفاوت دیگر برای این دو مدل شلوار مچ دار و یا کش بافت بودن شلوار های اسلش است در صورتی که شلوار های مام فیت در قسمت مچ پا ساده هستند.

>> خرید شلوار مام فیت

شلوار مام فیت




◘ شلوار کتان

شلوار کتان را معمولا به عنوان یک مدل شلوار کلاسیک و نیمه رسمی می شناسند اما شلوار اسلش جزو شلوارهای راحتی و اسپرت به حساب می آید و به همین دلیل شلوارهای کتان حتی از نظر ظاهری هم با اسلش ها بسیار متفاوت هستند. کتان ها برخلاف اسلش مدلای مختلفی دارند مثلا کتان راسته ، دم پا گشاد ، دم پا چاکدار و زاپدار و یا ساده و ... در صورتی که اسلش به طور کلی یک مدل راحتی با کمر و دم پا های کتر دار است.

>> خرید شلوار اسلش کتان

◘ شلوار بگ

شلوار بگ (شلوار جین بگ) یک مدل دیگر از شلوارها هستند که در قسمت کمر آن اندازه است و بعد به پایین گشاد و آزاد هستند به همین دلیل در فصل بهارو تابستان از آن ها بسیار استفاده می شود بنابراین یکی از تفاوت های این شلوار با اسلش فصل استفاده از آنهاست. زیرا جنس سبک و راحت و مدل آزادی که شلوار ای بگ دارند آن را برای این فصل بسیار پرکاربرد کرده اما اسلش ها در قسمت کمر و پاچه شلوار تنگ و به صورت کش باف هستند و در بقیه قسمت ها آزاد و راحت هستند ک هرچه به مچ پا نزدیکتر میشود جمع تر میشود اما چسبان نیستند البته اسلش ها ه را هم در فصل بهار تابستوان میپوشند اما به دلیل پارچه ضخیم تری که دارد در فصل پاییز و زمستان هم استفاده می شود.

>> خرید شلوار بگ جین

شستشوی شلوار اسلش ها

به طور کلی برای شستشوی لباس ها بهتر است اول از همه به برچسب شستشوی روی هر لباس دقت کنید زیرا اگر شرایط خاصی داشته باشند به صورت نماد به شما اطاع میدهد که مثلا این لباس بهتر است با چه دمایی شسته شود یا دمای اتو چقدر باشد با ماشین لباسشویی شسته شود یا خیر و ... .
مثلا اگر عکس مثلثی بود و روی آن ضربدر زد یعنی از مواد شوینده سفید کننده استفاده نکنید یا یک دایره ای درون مربع بود و ضربدر زد یعنی از ماشین لباسشویی برای شستن این لباس استفاده نکنید یا ممکن است بجای ضربدر یک عدد باشد که درجه دمای مناسب لباس شویی را قرار داده است و یا شکل اتویی که درجه دما روی آن است گرمای مناسب برای اتو کردن است که باید قبل از شستشو به این علامت ها توجه کنیم.

بعد از این مرحله به راحتی میتوانید تصمیم بگیرید که لباس و یا شلوار مد نظر خو د را چگونه بشویید. قاعدتا شستشو با آب داغ برای پارچها بخصوص پارچه های طرحدار مناسب نیست و بهتر است برای از بین نرفتن آنزیم ها و تارو پود و رنگ پارچه از آب سرد و یا معمولی استفاده کنیم.
نکته دیگر که برای شستشو باید دقت کنید اول این است که برخی لباس های ضخیم تر مثل شلوار های جین که حالت محکم تر و ایست دار ترند را نباید خیلی بشورید زیرا از عمر و دوام لباس کم می کند و از رنگ و رو می افتند مورد بعدی درباره مواد شوینده ای است که می خواهید استفاده کنید که قاعدتا نباید دارای مواد سفید کننده باشد زیرا رنگ لباس های شما را به مرور زمان از بین می برد.
بعد از کسب اطلاعات کافی برای شستشوی لباس مورد نظر موقع شستشو بهتر است را برعکس بشورید تا دوام لباس بیشتر باشد و به برای خشک کردن لباس ها آنها را برعکس همان طور پهن کرده و دقت کنید که مستقیما زیر نور مستقیم آفتاب نباشند.


قیمت شلوار اسلش نسبت به بقیه شلوارها

شلوار ها به طور کلی دارای قیمت های متفاوتی هستن که این تفاوت قیمت بسته به جنس پارچه زمان دوخت مقاومت و دوام شلوار است. از طرفی شلوار های اسلش از لحاظ قیمت نسبت به بقیه شلوار های بیرونی مناسب تر است
شلوار های بگ و کتان هم دو نوع از شلوار های پر کاربرد روزانه اند که تقریبا در یک رنج قیمت هستند .
بنابراین شلوار های اسلش با توجه به کارایی و جنس و مقاومتی که دارند نسبتا دارای قیمت مناسب تری هم هستند.

شلوار اسلش دخترانه

>> تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/