gif
gif mobile
شلوار قد 90 چیست؟

شلوار قد 90 چیست؟

شلوار قد نود از انواع لباس هایی است که طرح و رنگ آن می تواند روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها تاثیر بسزایی داشته باشد، البته همانند دیگر شلوارها می تواند از جنس پارچه های مختلف تهیه شده باشد. از این رو شلوار جین قد نود، شلوار پارچه ای قد نود و ... هم زنانه و هم مردانه تولید می شوند. اما شلوار قد 90 با توجه به ظاهر منفاوتی که دارد استایل متفاوتی را به افراد هدیه می کند. در این مقاله از پادمیرا مگ به تعریف شلوار 90 و اینکه یک شلوار جین قد نود زنانه را چگونه می توان ست کرد خواهیم پرداخت:

جین کمرکش سرمه ای

شلوار قد 90 چیست؟

مدل شلوار قد ۹۰ از انواع طرح های زیبا و پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید استایل و ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است از این طرح شلوار در پوشش خود استفاده نمایید. هر شلواری که در ظاهر کوتاه باشد و وقتی که پرو می کنیم یا شلوار را می پوشیم و روی مچ پای شما ایست می کند در واقع شما شلوار قد 90 خریداری کرده اید. اینطور می توان گفت که شلواری که روی قوزک پای شما ایست کند، شلوار قد 90 است.

پیشنهاد پادمیرا : خرید شلوار جین قد 90

شلوار قد 90 مناسب برای چه قدهایی است؟

هرچه قد شما بلندتر باشد فاصله ی شلوار شما از قوزک پای شما بیشتر خواهد بود. البته که برای افراد خیلی بلند، مناسب نخواهد بود.

ست کردن انواع لباس با شلوار قد 90

شلوار قد 90 مناسب چه استایلی است؟

شلوارهای قد 90 از پارچه ها و دوخت های مختلف تهیه می شود. اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است از شلوار پارچه ای در پوشش خود استفاده نمایید. برای ست کرد شلوار قد 90 در این شرایط می توانید با شومیز و تاپ و نیم تنه و … بپوشید که در این صورت بهتر است رنگ شلوار و لباس را به صورتی انتخاب نمایید که با یکدیگر مطابقت و همخوانی داشته باشند. اگر تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس بلوز و شلوار بپوشید بهتر است در انتخاب اکسسوری هایتان حساسیت لازم را به خرج دهید همچنین می توانید این طرح شلوار را با کفش پاشنه بلند و صندل و کفش جلو باز و … بپوشید و استایلی متفاوت برای حضور در مجالس داشته باشید.

شلوار جین قد نود

خانم ها و دخترهایی که قصد دارند استایل اسپرت بزنند می توانند از شلوار جین قد 90 زنانه استفاده نمایند. یک انتخاب عالی. اگر شما تمایل دارید به مهمانی یا دورهمی دوستانه ای بروید بهتر است از این طرح شلوار در پوشش خود استفاده نمایید. همچنین می توانید از این طرح شلوار برای حضور در مکان های عمومی استفاده نمایید.

شلوار قد 90 را با چه کفشی بپوشیم؟

شلوار قد نود را با چه کفشی می توان ست کرد؟

1- کفش اسپرت و شلوار قد 90

اگر علاقه زیادی به استایل اسپرت دارید، ست کردن کفش کتونی با شلوار جین قد 90 بسیار ست جذابی خواهد شد.

2- کفش پاشنه بلند و شلوار جین قد 90

اما اگر تمایلی به استایل اسپرت ندارید. اگر شلوار جین جذب دارید با کفش پاشنه بلند فانتزی استایل خوبی خواهد شد و خوشتیپ می شوید.

3- کفش کلاسیک و شلوار قد 90

معمولا بعضی از مدل های کفش کلاسیک با همه ی مدل های شلوار جین نیز قابلیت ست شدن دارند و استایلی زیبا و جذاب در کنار شلوار جین به شما می دهند.

4- بوت و شلوار جین قد 90

بوت با شلوار جین می تواند یک انتخاب عالی برای آقایان و خانم ها باشد. بوت ها این قابلیت را دارند که به همراه شلوار جین هم استایل معمولی و هم استایل شیک را هدیه کنند. اگر به دنبال ظاهری معمولی هستید، استایل هایی مثل بوت های مخصوص پیاده‌روی را انتخاب کنید. اگر به دنبال ظاهری شیک هستید، بوت های چلسی یا چاکا را در نظر بگیرید.

5- کفش کالج و شلوار قد 90

پوشیدن کفش کالج به همراه شلوار جین برای تابستان بسیار مناسب است. برای بالا بردن سطح زیبایی این کفش مناسب و شیک، آنها را با لباس های اصلی تابستانی تان همراه کنید تا استایلی شیک وکامل و جذاب داشته باشید.

واید استایل ZARA

جین جذب سفید

کمرهویجی ذغالی

جین طوسی زاپدار

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/