gif
gif mobile
شلوار جین ذغالی را با چه لباس هایی ست کنیم؟

شلوار جین ذغالی را با چه لباس هایی ست کنیم؟

یکی از گزینه های محبوب و پرطرفداری است که انتخاب و پوشیدن آن سن و سال ندارد و همه افراد در هر سنی که باشند، هم خانم ها و هم آقایون می توانند از انواع استایل و ست شلوار جین زغالی با پیراهن، تی شرت، مانتو و لباس های مختلف در استایل های خود بهره ببرند. ست کردن با شلوار جین ذغالی و پوشیدن لباس هایی که جذاب و خوشتیپ بنظر برسیم، دغدغه ای است که برای علاقمندان به شلوار جین ذغالی (زغالی)، مطرح می شود که این دغدغه را می توان در بین دختران و زنان بیشتر متوجه  شد. در این مقاله گروه نگارش پادمیرا بطور مفصل در باره شلوار جین ذغالی و نحوه ی ست کردن شلوار جین ذغالی زنانه و مردانه پرداخته است.

 

درباره استایل با شلوار جین ذغالی

جین ها از پارچه هایی مقاوم و با دوامی هستند که ابتدا از آن ها برای تولید شلوار جین استفاده شد و بعد ها به تولیدات متنوعی با پارچه های جین روی آوردند. از آن جایی که این پارچه ها مقاومت بالایی دارند، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و اگر مراقبت های لازم را داشته باشید مدت زمان بیشتری را می توانید از آن ها استفاده کنید از طرفی برای اینکه استایل شما با شلوار جین تکراری نشود می توانید به راحتی با انواع تی شرت ها و مانتو و پیراهن های خود بپوشید زیرا خاصیت شلوار های جین که آن را محبوب کرده است ست کردن راحت آن با انواع تی شرت هاست.


چرا باید خوشتیپ باشیم؟ امروزه شلوار های جین سبک ها و رنگ های متنوعی دارند که باز هم ست کردن با آن ها راحت است و نیاز به هزینه های زیادی ندارد. یکی از رنگ بندی های پرکاربرد و البته پر طرفدار برای  شلوار های جین رنگ ذغالی است. که امروزه جزو رنگ های خاص و پر فروشی است که به راحتی استایل های متفاوت و جذاب را می توان با این رنگ ایجاد کرد. همان طور که اطلاع دارید شلوار های جین در کنار رنگ بندی ها مدل و سبک های متفاوتی دارند از طرفی  همه مدل ها و سبک های شلوار جین به رنگ ذغالی تولید می شوند تا افراد با هر تیپ و سبک بتوانند استایل خود را با این رنگ پر طرفدار تکمیل کنند.
 
البته شلوار جین های ذغالی هم از آن دسته از رنگ هایی هستند که معمولا با انواع  رنگ  بندی تی شرت و پیراهن ها همچنین مانتو ها و پالتو  و حتی کفش های مختلف ست می شوند و یک استایل خاص و منحصربفردی را ایجاد می کنند. حتی می توان در فصل های مختلف از این رنگ برای استایل های خود به کار برد و با رنگ های شاد تابستونی ترکیب کرد همچنین برای رفتن به محیط های رسمی جلسات کاری همایش و کنفرانس و سخرانی و .. می تواند انتخاب مناسب و خوبی باشد.

شلوار جین ذغالی را با چه لباس هایی می توان ست کرد؟

همان طور که درابتدا گفتیم ست کردن با شلوار جین ذغالی کار راحتی هست و شما می توانید برای استفاده روزمره خود آن را هر روز با انواع رنگ های مختلف تی شرت بپوشید. از طرفی ممکن است گاهی بین مشکی بودن و ذغالی بودن جین ها دچار مشکل شوید بنابراین نکته ای وجود دارداین است که شلواری که به عنوان جین تیره خطاب می شود شبیه به رنگ های نیلی خام و یا سایه های ذغالی است در واقع روشن تر و یا تیره تر از رنگی است که نمی توان آن را مشکی نام برد و اکثر همان جین های ذغالی هستند همچنین که جین های ذغالی هم از این خاصیت پیروی می کنند و با اکثریت رنگها سازگاری داشته  و هماهنگ می شوند از طرفی رنگ های تیره جین باعث می شود تا استایل شما رسمی تر دیده شود و برای چنین محیط هایی از این رنگ استفاده کنید.

 

ست کردن شلوار ذغالی زنانه

 

نحوه ی ست کردن جین ذغالی زنانه با لباس های مختلف:

به جرات می توان گفت یکی از راحت ترین و شیک ترین استایل ها ترکیب با رنگ ذغالی است. زیرا رنگی بین مشکی و طوسی به حساب می آید و هر رنگی در ترکیب با ذغالی خود را نشان می دهد و استایل شما را جذاب می کند. تنها نکته ای که باید در استایل کردن با آن ها دقت کنید سبک شلوار و یا لباس هاست. زیرا برای اغلب خانم ها سوال پیش می آید که شلوار ذغالی با چه رنگ مانتویی ست می شود؟ در این مرحله بیشتر رنگ های شاد، البته با توجه به سلیقه افراد، با رنگ ذغالی ترکیب می شوند شما تنها باید به سبک شلوار جین ذغالی خود دقت کنید تا با مانتو و یا لباس های شما ست شود. در ادامه با برخی از استایل های پر کاربرد با ست شلوار ذغالی آشنا می شویم:

شلوار جین ذغالی و سبک کژوال

یکی از استایل های محبوب و پرطرفدار ست شلوار جین ذغالی با مانتو های کژوال است. مخصوصا اگر شلوار جین ذغالی مام استایل باشد به راحتی می توانید آن را با مانتو های آزاد و راحت که جلو باز هستند ست کنید تنوع مانتو های کژوال بسیار زیاد است که می توانید استایل های غیر رسمی زیادی را با آن ها برای خود ایجاد کنید. روان و واضح ترین تعریفی که می توان به استایل های کژوال نسبت داد این است که این استایل، لباس های خیابانی را در خود جای داده است چرا که شلوار جین در استایل های خیابانی جایگاه ویژه دارد. از طرفی مانتو های کژوال بیشتر کوتاه و ساده هستند اما برخی اوقات در استایل های کژوال از مانتو های بلند و طرح دار هم بهره به همراه شلوار جین ذغالی می برند.

ست شلوار جین ذغالی با پیراهن

ست شلوار جین ذغالی برای مردا هم بسیار شیک و خاص است حتی زمانی که آن را تنها با یک پیراهن ترکیب کنند. برای ترکیب ست شلوار جین زغالی با پیراهن مردانه، بهتر است از شلوار ذغالی جین راسته بهره ببرید مخصوصا اگر می خواهید برای مهمانی و یا محیطی تقریبا رسمی آماده شوید. در این بخش برای اکثر آقایون سوال پیش می آید که ترکیب پیراهن با شلوار ذغالی را با چه کفشی ست کنیم؟ در واقع توجه کنید که استایل شما اسپرت نیست. بنابر این کفش های اسپرت که ابعاد درشتی دارند انتخاب خوبی برای این ترکیب نیستند. شما می توانید از کتونی های ساده و کفش های رسمی مردانه در استایل خود بهره ببرید.

شلوار جین ذغالی سبک اسپرت

یکی از ست های ساده و شیک که می توانید در دورهمی های خانوادگی و دوستانه داشته باشید ست اسپرت شلوار جین ذغالی است. مثلا شلوار جین ذغالی زنانه به همراه تی شرت هایی با رنگ های ترجیحا تند و شاد است. همچنین می توانید از تی شرت و پیراهن با دکمه های باز استفاده کنید که استایل شیک و اسپرتی را برای شما خواهد داشت. البته نکته ای که حائز اهمیت این است که برای  پیراهنی که می خواهید روی تی شرت بپوشید باید رنگی انتخاب کنید که به رنگ شلوار شما نزدیک باشد زیرا اگر رنگ این دو یکی باشد استایل شما شبیه به فرم های کاری و رسمی می شود. از طرفی به جای پیراهن های مردانه می توانید برای روی تی شرت از کت جین اسپرت استفاده کنید که یک استایل مناسب برای فصل پاییز و اوایل بهار است.
 

ست کردن شلوار جین ذغالی


برای داشتن استایل اسپرت می توانید از شلوار های جین مام استایل و مام فیت و اسلش هم استفاده کنید همچنین مدلی که بعد از مدتها دوباره ترند شده است و سبک کژوال راحتی را ایجاد می کند یعنی شلوار جین های بگ و نیم بگ هم به رنگ ذغالی را همراه با لباس هایی که کمی جذب ترند و قد متوسط رو به کوتاهی دارند به راحتی استفاده کنید. همچنین می توانید شلوار های جین اسلش و مام استایل ذغالی را بایک تی شرت لانگ رنگی ست کنید و یک استایل اسپرت و راحت را برای خود بسازید استفاده از کلاه بیسبالی برای یک استایل اسپرت با جین های ذغالی ایده خوبی است.

 

شلوار ذغالی و سبک رسمی

شلوار های جین ذغالی حتی در استایل های رسمی هم کاربرد داشته و یک تیپ و ظاهر شیکی برای شما ایجاد می کند  با پوشیدن شلوار جین ذغالی به همراه یک پیراهن طوسی روشن می توانید یک استایل خاص و رسمی داشته باشید همچنین برای آقایان پوشیدن کت های تک به همراه شلوار جین ذغالی هم می تواند انتخاب مناسب برای محیط های رسمی تر باشد. رنگ بندی پیراهن ها می تواند متنوع و از طرفی هماهنگ باشند اما برای محیط های رسمی استفاده از رنگ های ملایم که تند نباشند مثل سفید و طوسی روشن و شیری و خاکی  و .. مناسب است تا در کنار شلوار ذغالی استایل شما را شیک تر به نمایش بگذارد. استایل رسمی  تر برای خانم ها با شلوار جین ذغالی راسته و یا جذب را می توان با یک کت و شومیز جلو دکه دار و حتی کمربندی که به استایل و سبک دخترونه هماهنگ باشد را ست کرد که برای دور همی های خود چه در محیط خونه  و چه در محیط هایی مثل کافه و رستوران و .. انتخاب کرد زیرا استایل شیک و مناسبی است.

 

شلوار جین ذغالی با شومیز

همان طور ک گفتیم ست کردن لباس ها با شلوار جین همچنین جین های ذغالی به راحتی امکان پذیر و ساده هستند اما با این حساب اگر می خواهید از شلوار جین ذغالی  برای مراسم و مجلس های خاص تر استفاده کنید باید یکسری نکات را رعایت کنید مثلا سبک شلوار جین شما کمک زیادی به خاص و مجلسی شدن استایل شما می کند.

ست شلوار جین ذغال با شومیز مناسب برای داشتن یک استایل که مناسب مهمونی های بزرگتر می باشد. چراکه استفاده از شومیز و یا پیراهن های کوتاه مجلسی خود با رنگ های روشن همراه با جین ذغالی جذب و یا جین اسکینی بسیار شیک و جذاب است. همچنین می توانید از شلوار های دم پا مثل بوت کات و یا بوت کات چاکدار با یک کفش پاشنه بلند استفاده کنید در این صورت بهتر است قد شومیز مورد نظر شما خیلی بلند نباشد تا استایل شما به خوبی نشان داده شود زیرا شلوار های بوت کات قد و  نسبتا فاق بلندی دارند. برای رنگ بندی شومیز می توانید از هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید زیرا جین های ذغالی با همه رنگ ها هما هنگی دارند اما ترجیحا برای مهمونی های خاص رنگ های ملایم و روشن  همراه با جین ذغالی انتخاب بهتری می توانند باشند.

ست کردن شلوار ذغالی

شلوار جین ذغالی با چه کفشی بپوشیم

برای انتخاب کفش همراه با شلوار جین ذغالی برای داشتن یک استایل و ست شیک، در ابتدا باید مدل و سبک شلوار و استایل خود را در نظربگیرید اگر از شلوار های بوت کات ذغالی استفاده می کنید به دلیل اینکه این سبک شلوار بیشتر برای مجالس و مهمونی استفاده می شود پوشیدن کفش پاشنه بلند و یا لژ دار مشکی برای این مدل از جین ها مناسب است.
اگر تیپ شما اسپرت و راحتی است می توانید از شلوار جین های راسته و یا اسلش و مام استایل استفاده کنید و در کنارش از مدل های کالج و کتونی بهره ببرید همچنین از آن جایی که با شلوار جین ذغالی می توان هر رنگ را ست کرد برای کفش بهتر است با توجه به مانتو و پالتو و یا هر لباسی که پوشیده اید آن را انتخاب کنید اما رنگی که بتواند در کنار شلوار جین ذغالی خودش را نشان دهد کفش سفید است.

شلوار های جین ذغالی برای فصل زمستان که اغلب ممکن است در کنار پالتو از بوت و یا نیم بوت استفاده کنید که می تواند به تکمیل استایل شما کمک کند در کنار پالتو و شلوار های جین ذغالی می توانید از کفش هایی مناسب با استایل خود حتی بوت و کتونی و .. استفاده کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/