gif
gif mobile
آشنایی با انواع کلاه و شالگردن بافت زنانه و نحوه ی ست کردن

آشنایی با انواع کلاه و شالگردن بافت زنانه و نحوه ی ست کردن

کلاه و شالگردن بافت چیست؟ و چگونه آنها را با لباس های دیگر ست می کنند؟ گروه نگارش پادمیرا در این مقاله قصد دارد که شما را با انواع مدل کلاه و شالگردن بافت آشنا کند و این که نشان دهیم چگونه انها ست کنید. ضمنا در این مقاله و البته سعی کرده ایم تا علاوه بر اینکه مطالب کامل در مورد کلاه مردانه و زنانه و شال گردن های مردانه و زنانه، انواع رنگ ها، پارچه ها و جنس ها و خیلی از موارد دیگر روشهای ست کردن آن را آموزش دهیم و هم شما بتوانید اعتماد به نفس پیدا کنید و راحت تر البسه خود را با هم ست کنید. با ما تا پایان همراه باشید.

در این مقاله به موارد زیر می‌پردازیم:

• انتخاب کلاه بافتنی دخترانه
• شناخت نوع فرم صورت برای تهیه درست کلاه بافتنی دخترانه
• کلاه بافتنی دخترانه متناسب با رنگ مو
• کلاه بافتنی دخترانه متناسب با فرم اندام
• نکات مفید دیگر در مورد کلاه دخترانه
• انتخاب شال گردن زنانه
• شما در انتخاب شال گردن و رنگ آن آزاد هستید!
• انتخاب شال ‌گردنی که باعث گرم نگه داشتن گردن شود
• انتخاب شال گردن زنانه چاپی با الگوهای روشن
• بافت و پارچه های شال گردن های زنانه
• راه‌های جالب بستن شال‌ گردن زنانه
o حلقه
o گره ساده
• راهنمای انتخاب شال ‌گردن زنانه
• انواع شال‌ گردن زنانه
• رایج‌ترین انواع شال ‌گردن
o باندانا
o روسری سر
o شال گرد
o شال نازک
o روسری کویر
• بهترین پارچه ها برای شال گردن های تابستانی
• شال گردن‌ های زمستانی
• نکات مهم
• نکاتی درباره انتخاب شال ‌گردن زنانه
• کدام شال گردن ها مردانه هستند
• چگونه شال گردن مردانه خوب انتخاب کنیم
• چرا باید شال گردن مردانه در کمد خود داشته باشیم.
• پوشیدن شال گردن مردانه از کجا شروع شد
• انتخاب جنس الیاف شال گردن های مردانه
• جنس شال گردن ها و نوع پارچه آن
• طول و عرض شال گردن های مردانه
• چرا شال گردن مردانه بپوشیم
• چگونه شال گردن مردانه را ببندیم
• روش های بستن شال گردن مردانه
• رنگ شال گردن
• نحوه استفاده از شال گردن
• انواع سبک شال گردن های زمستانی مردانه
• انواع پارچه شال گردن مردانه
• نکات استفاده از شال گردن در رابطه با نحوه ی بستن آن
• نکات استفاده از شال گردن بلند
• نکات استفاده از شال گردن و بستن آن به صورت فرنسوی
• نکات استفاده از شال گردن به صورت دو پیچ

آشنایی با انواع کلاه و شالگردن بافت زنانه و نحوه ی ست کردن

انواع مدل کلاه و شالگردن زمستانی

شالگردن زنانه و مردانه از اکسسوری های جذابی ست که در استایل های مختلف رسمی و کژوال قابل استفاده هستند. این اکسسوری در هر فصلی کاربردی ست، به عنوان مثال شالگردن در زمستان باعث جلوگیری از نفوذ سرما و در تابستان از تابش مستقیم نور خورشید به پوست گردن جلوگیری می کند. از دیگر دلایل استفاده از شالگردن افزایش جذابیت در استایل می باشد. همانطور که می دانید شالگردن جنس های مختلفی دارد، که مدل نخی آن برای فصل های بهار و تابستان و جنس بافتنی آن برای فصل پاییز و زمستان و ابریشمی برای استایل های کلاسیک در فصل های مختلف مناسب است. شالگردن های چهارخانه را فراموش نکنید زیرا به راحتی با هر استایلی ست می شوند. نوع دیگری از دسته بندی برای شالگردن ها وجود دارد که براساس ظاهر آن ها ست، که شامل شالگردن های مربعی، مستطیلی، مثلثی و حلقه ای می باشد.
انواع کلاه های زمستانی که شامل آویاتور، خزدار، بینی ( Beanie )، فدورا و فرانسوی می باشد. کلاه خزدار که به مدل قراقی نیز معروف هستند، این مدل در انواع زنانه و مردانه با استایل کلاسیک هماهنگ می شود. کلاه آویاتور یا خلبانی که از بهترین مدل های کلاه برای پوشاندن گوش ها هستند، البته شباهت زیادی به کلاه روسی نیز دارند. کلاه بینی هم از مدل های ساده و جذابی است که در بین نوجوانان و جوانان طرفداران زیادی دارد. این مدل کلاه ها در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند و می توان از این مدل ها در استایل کژوال و اسپرت استفاده کرد. کلاه فدورا که با نام کلاه شاپو نیز شناخته می شود، این مدل شیک و جذاب از جنس پشمی و لبه های کوتاه پهن دارد. کلاه فدورا هم مناسب خانم ها و هم آقایان است که می توانند در استایل کلاسیک از این مدل بهره ببرند. آخرین مدل نیز کلاه های فرانسوی هستند که برای داشتن ظاهری فوق العاده شیک می توان آن ها را با یک استایل کلاسیک هماهنگ کرد. این مدل را می توان با پالتو یا بارانی بلند همراه با یک بوت پاشنه دار پوشید و از ایجاد ظاهری شیک و جذاب لذت برد.

کلاه زنانه زمستانی


مدل های جدید کلاه بافت زنانه

برای به دست آوردن استایل زیبا و شیک می توانید از کلاه های زمستانی خاص استفاده کنید.در سال های اخیر با ورود طرحان مد به دنیای بافت و پارچه ،شاهد تنوع بسیار زیاد انواع بافت ها و رنگ ها در کلاه های زمستانی بوده ایم. میتوانید برای شاد کردن دل دیگران و هدیه دادن از کلاه های خاص و جذاب زمستانی نیز استفاده کنید. کلاه های بافتی دارای تنوع بسیار زیادی در مدل ها و رنگ های متفاوت هستند اما معمولا کلاه های مدل تیغ ماهی، شل، پیچ و نقاب دار از پر طرفدارترین مدل ها هستند. و بیشتر از کامواهایی با رنگ های قهوه ای، طوسی و مشکی که اسپرت است استفاده می شود و اکثرا برای بافت کلاه های مردانه از دو میل استفاده می شود. شما می توانید انواع کلاه های بافت مردانه را در بازار پیدا کنید. جنس هر کلاه با توجه به نوع کاربرد آن مشخص می شود. معمولا از جنس پشمی و نخی هستند و گاهی دارای نقاب هم هستند که می توانید با لباس های خاص خود ست کنید. بیشتر افراد مشهور و سلبریتی معمولا در این روزهای یکی از آیتم های خود را تهیه کلاه بافت زمستانی شیک می گذارند.

کلاه بافتنی دخترانه

برای اینکه در روز های سرد سال بتوانید احساس گرما و راحتی کنید حتما باید از یکسری لوازم جانبی زمستانی مانند شال یا شالگردن، کلاه بافت، دستکش استفاده کنید. هر چه بتوانید انتخاب درست تر و استفاده بیشتری از اکسسوری ها داشته باشید میتوانید جذابیت زیبایی زیادی داشته باشید. خانم ها اکثرا به دلیل اینکه نمی توانند کلاه مناسبی انتخاب کنند تا با ویژگی های ظاهری و سبک پوششی و استایل خود ست کنند از پوشیدن کلاه های بافت اجتناب می کنند. برای همین موضوع شما باید اطلاعات لازم مربوط به فرم صورت، رنگ مو و فرم اندام خود را بدانید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

انتخاب کلاه و شالگردن مناسب

حالا که با انواع کلاه و شالگردن زمستانی آشنا شدیم، با توجه به نکات مهم می توانیم برای خرید اینترنتی ست کلاه و شال گردن زنانه اقدام کنیم. در اینجا می خواهیم نکاتی را برای شما بازگو کنیم تا بهترین و با کیفیت ترین کلاه و شالگردن را تهیه کنید و از ظاهر جذاب و متفاوت پاییز و زمستان خود لذت ببرید. شما می توانید کلاه و شالگردن را به صورت جداگانه و هم به عنوان ست شال و کلاه دخترانه تهیه کنید.

1- انتخاب کلاه و شالگردن متناسب با فرم صورت

شما باید در بین انواع ست شال و کلاه بافتنی، مدلی را انتخاب کنید که با قالب و فرم صورت شما هم خوانی داشته باشد. آن دسته از افرادی که صورتی قلبی شکل دارند می توانند از انواع کلاه استفاده کنند اما بهتر است از پوشیدن کلاهایی با لبه پهن و خمیده خودداری کنند. افراد با صورت های گرد و گونه های برجسته نیز بهتر است از کلاه های نامتقارن استفاده کنند. همچنین کلاه هایی با لبه های خمیده برای صورت های گرد پیشنهاد نمی شود. اما برای کسانی که فرم صورت بیضی شکل دارند کلاه هایی با لبه پهن و کلاه های بافتنی منگوله دار یا Bobble hat بهتر است. برای افرادی که صورت مربعی دارند نیز کلاه های لبه دار یشنهاد می شود.

2- انتخاب شال و کلاه متناسب با رنگ پوست

هر لباس یا اکسسوری که قصد خرید آن را دارید باید با رنگ پوست شما هماهنگ باشد تا ظاهری جذاب برایتان بسازد. در صورتی که رنگ پوست روشنی داشته باشید می توانید از همه رنگ ها بهره ببرید اما رنگ های تناژ صورتی خیلی کم رنگ شما را بی حال نشان می دهد. همچنین برای پوست هایی که تناژ رنگ زرد دارند مثل پوست گندمی بهتر است رنگ های زرشکی، آبی تیره، سبز لجنی و... را انتخاب کنید که ظاهرتان را شاداب تر و جذاب تر نشان دهد. در آخر نیز برای پوست های تیره باید گفت که می توانند از رنگ های روشن و رنگ های تناژ متوسط استفاده کنند، مثل سفید و کرم، آبی روشن، خردلی و سبز روشن. زیرا این رنگ ها آن ها را خاص و زیبا نشان می دهد.

3- رنگ مناسب

انتخاب رنگ مناسب کلاه و شالگردن برای ست شدن با سایر آیتم های استایلتان اهمیت بالایی دارد. شما می توانید از کلاه و شالگردن با رنگ های خنثی تا رنگ های روشن برای زیباتر کردن استایلتان استفاده کنید. البته اگر می خواهید شال و کلاهتان را با هر استایلی ست کنید باید از رنگ های خنثی مانند مشکی و طوسی انتخاب کنید. استفاده از این رنگ ها برای استایل های رسمی نیز مناسب هستند. از رنگ های جیغ و شبرنگ شالگردن و کلاه می توانید در استایل های ورزشی و روزانه استفاده کنید.

4- توجه به جنس و کیفیت

جنس بعضی از کلاه ها به ظاهر بافتنی ست ولی سرما را از خود عبور می دهند. کلاه های بافتنی و پشمی انتخاب خوبی برای فصل پاییز و زمستان هستند البته به شرطی که داخل کلاه یک آستر کار شده باشد، زیرا هم ظاهر زیبایی دارند و هم گرمای مطلوبی برایمان ایجاد می کنند.

5- سایز و اندازه مناسب کلاه و شالگردن

همانطور که برای خرید هر لباسی ابتدا باید به سایز آن توجه می کنید، در خرید کلاه بافت و خرید شال گردن نیز انتخاب سایز مناسب بسیار مهم است. شالگردن باید به اندازه ای بلند باشد که بتوان حداقل یکبار آن را دور گردن پیچید، بلکه اگر این گونه نباشد نه تنها مانع عبور سرما نمی شود، بلکه نمی توانید آن را با توجه به استایلی که دارید به شکلی مناسب گره بزنید. برای خرید کلاه بافت نیز باید دقت کنید که کاملا اندازه سر یا بزرگتر باشد تا گوشتان را به خوبی بپوشاند. اگر کلاه شما بیش از اندازه تنگ باشد باعث سردرد و ریزش موی سرتان می شود.

شناخت نوع فرم صورت برای انتخاب بهترین خرید کلاه بافتنی دخترانه

فرم چهره ی شما اولین موضوعی است که قبل از هر چیزی باید به آن توجه کنید.سعی کنید در انتخاب کلاه بافت به مد روز و گران قیمت بودن آن توجه نکنید، شما به خرید کلاهی فکر کنید که ویژگی های مورد علاقه شما را بیشتر نشان دهد.

چهره بیضی: گفته میشه که اکثر خانم های خوش شانس دارای فرم چهره ی بیضی شکل هستند به دلیل اینکه یکی از متناسب ترین و متعادل ترین فرمهای چهره است میتوانند هر نوع کلاه بافتی را بپوشند. شما برای اینکه سبک شخص خود را پیدا کنید می توانید هر نوع کلاه بافتی را انتخاب کنید. برای نمونه می توانید از کلاه پشمی گرد، کلاه بافتی کشباف، کلاه روسی لبه دار و شال روسری استفاده کنید

چهره گرد: معمولا کلاه های لبه دار گرد و پهن، منگوله دار(تاج دار)، سبک های نا متقارن و کمی بزرگ، برای خانم هایی که دارای چهره ی گرد هستند بسیار مناسب است، اگر دختری هستید که دوست دارید ظاهر شما متعادل، کشیده تر و باریک دیده شود میتوانید از نوع کلاه ها استفاده کنید.

نکته: اگر میخواهید تمرکز دیگران را روی گردی صورت خود جلب کنید می توانید از گلاه های دتنگ و کلاه های کشباف گرد استفاده کنید.

چهره مثلثی یا قلب: یکی از بهترین پیشنهاد ها برای افرادی که دارای چهره ی قلبی شکل یا مثلثی هستند استفاده از کلاه های تنگ، شال ها و کلاه هایی دارای کشباف های باریک می باشد. برای اینکه پیشانی شما پهن تر دیده شود می توانید از کلاه های لبه کشباف پهن استفاده کنید. سعی کنید از کلاه های که خیلی تنگ هستند استفاده کنید و بیشتر از کلاه سطل استفاده کنید که بسیار ایده آل است.

چهره مربعی: شما در صورتی که دوست دارید چهره ی مربعی خود را، گردتر نشان دهید و انحنای فرم صورت شما بیشتر شود می توانید از کلاه های مرطوب استفاده کنید. شما می توانید برای زیباتر شدن چهره ی خود از کلاه های بافتنی نامتقارن دخترانه نیز استفاده کنید.کلاه های بافتنی با گوش flop نیز به شما پیشنهاد می شود.

چهره مستطیل یا کشیده: شما می توانید با استفاده از کلاه هایی که گونه های شما را بیشتر نمایش می دهد و پیشانی شما را می پوشاند، فرم صورت خود را کوتاه تر و ایده آل تر نشان دهید. میتوانید از گردنبند های کوچک در پیشانیتان استفاده کنید.

نکته: در صورتی که نمی خواهید صورت شما کشیده تر شود، از کلاه های تاج دار استفاده نکنید.


آشنایی با انواع کلاه و شالگردن بافت زنانه و نحوه ی ست کردن

خرید کلاه بافتنی دخترانه متناسب با رنگ مو

برای خرید یک کلاه بافتی مناسب باید ابتدا رنگ موی خود را در نظر بگیرید. پس شما علاوه بر نوع لباس و اکسسوری های متنوع و مناسبی که با کلاه هایتان ست می کنید باید به رنگ موهای خود نیز توجه داشته باشید.در صورتی که به این موارد توجه کنید حتما می توانید ست مورد علاقه خود را به وجود بیاورید.

• پیشنهاد می شود کسانی که رنگ موهای قهوه ای دارند برای انتخاب کلاه بافتنی از رنگ های آبی تیر ، شکلاتی و سایه های سیاه استفاده کنید.
• اگر مو های بلند دارید و میخواهید زیبا تر به نظر برسید می توانید از کلاه های قهوه ای ، خاکستری ،سیاه ،آبی، قرمز و صورتی استفاده کنید.از رنگ های روشن هم می توانید استفاده کنید.
نکته: برای اینکه صورت شما رنگ پریده دیده نشود بهتر است از رنگ های پاستیلی استفاده نکنید.

• مو مشکی ها تقریبا هر رنگی را می توانند استفاده کنند اما معمولا کلاه های آبی، قرمز و بورگاندی برای مو مشکی ها ایده آل تر است
• از بهترین کلاه برای مو قرمز ها می توان به رنگ های طلایی، قهوه ای،زرد ،آبی،سیاه ، خاکستری اشاره کرد. اما بهتر است از رنگ قرمز استفاده نکنند.

ست کردن رنگ های مختلف با کلاه و شال گردن بافتنی

◘ برای ست کردن و انتخاب کلاه و شال گردن دقت کنید که اگر از لباس های ساده و بدون طرح استفاده می کنید بهتر است ست شال و کلاه بافتنی زنانه ای که می خرید طرح دار باشد زیرا استایل شما را جذاب تر می کند. همینطور اگر قصد دارید از لباس های شلوغ و طرح دار استفاده کنید، کلاه و شال گردنی انتخاب کنید که ساده و بدون طرح باشد. استفاده از دو آیتم طرح دار در استایل شلوغ کاملا اشتباه است و تیپ و ظاهر شما را شلخته نشان می دهد.
◘ نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، تطابق و هماهنگی بین رنگ هاست. بعضی رنگ ها با اینکه هیچ ارتباطی با هم ندارند اما خیلی خوب با هم ترکیب می شوند. مثلا شما می توانید با ترکیب رنگ سبز و خردلی و یا سبز و شتری بهترین سبک زمستانی را داشته باشید. برای انواع استایل های پاییزی نیز ترکیب رنگ طوسی و زرشکی را پیشنهاد می کنیم.
◘ همچنین می توانید از لباس های تک رنگ برای استایلتان انتخاب کنید و یا از تنالیته مختلف یک رنگ استفاده کنید. برای مثال، زمانی که کلاه کرم رنگ را انتخاب می کنید می توانید از لباس های کرم پر رنگ، شلوار کرم روشن و رنگ هایی با تنالیته کرم استفاده کنید.
◘ استفاده از رنگ های آنالوگ نیز گزینه دیگری است که می توانید در استایل زمستانی خود به کار ببرید. رنگ های آنالوگ به رنگ هایی گفته می شود که به خوبی با یکدیگر ترکیب می شوند. مثلا اگر شما شال گردن مایل به رنگ بنفش را انتخاب کردید باید این رنگ را با خاکستری یا زرد ترکیب کنید.
◘ حتی شما می توانید سه رنگ مختلف را برای تیپ خود استفاده کنید. برای نمونه شما می توانید یک کلاه قرمز مایل به زرشکی را با یک کت کرم و یک پیراهن سفید ترکیب کنید.

خرید کلاه بافتنی دخترانه متناسب با فرم اندام

• موارد زیادی میتواند بر روی انتخاب شما برای کلاه بافتنی تاثیر بگذارد که می توان به قد شما ، فرم چهره، رنگ مو و فرم اندام شما اشاره کرد که در صورت رعایت این فاکتور ها میتوانید انتخاب مناسب خود را انجام دهید.
• بهترین گزینه برای خانم هایی که دارای قد بلند و دارای استایل کشیده، استفاده از کلاه های خز دار، کشباف و کلاه های لبه دار بزرگ است.
• یکی از توصیه های ما به شما این است، برای اینکه سر شما در مقایسه با قد و ارتفاعتان کوچک تر نشان داده نشود بهتر است از کلاه های بافتی کوچک و تنگ استفاده نکنید.
• از طرفی برای به دست آوردن ظاهری جذاب بهتر از خانم های ریز اندام از کلاه های بزرگ استفاده نکنند.
• سعی کنید در انتخاب کلاه ، کلاهی تهیه کنید که حاشیه های آن ،پهن تر از شانه های شما نباشد. برای همین شما می توانید از کلاه های کوچک و تنگ که فیت سرتان باشد استفاده کنید. همچنین برای اینکه قدتان بلند تر به نظر بیاید می توانید از کلاه های منگوله دار استفاده کنید.
• اگر خانم با سایز بزرگ هستید سعی کنید از کلاه های کوچک استفاده نکنید و مهم نیست که بلند قد یا کوتاه قد هستید مهم این است که دنبال کلاهی بزرگ باشید که با فرم اندامتان هماهنگ باشد.
• معمولا کلاه های بافتی یا خزدار رنگ روشن تر برای خانم هایی با شانه های پهن ،بسیار مناسب است.


آشنایی با انواع کلاه و شالگردن بافت زنانه و نحوه ی ست کردن3


برخی نکات مفید دیگر انتخاب و خرید مناسب ترین کلاه بافتی

در صورتی که به دنبال خرید کلاه بافتی دخترانه جذاب و ایده آل برای خود یا اطرافیانتان هستید می توانید با رعایت تمامی این نکات به آن ها دست یابید.
• افراد با چهره های چاق و پهن باید به سبک های بزرگ مانند کلاه های بافتنی بزرگ و افراد با چهره های کوچک باید به سایز های کوچک مانند کلاه های نمدی لبه دار کوچک و کلاه های ورزشی بپردازند.
• اکثر خانم ها می توانند از کلاه های بافتی که با روبان ، گل و چیزهای دیگر تزیین شده استفاده کنند به جز خانم های عینکی که بهتراست استفاده نکنند و در عوض از کلاه های ساده یا کلاسیک استفاده کنند.
• استفاده از رنگ سفید برای کلاه باعث می شود پوست شما رنگ پریده دیده شود در حالی که شما با استفاده از کلاه های بافتی رنگ های روشن مانند قرمز و صورتی میتوانید رنگ پوستتان را روشن تر نشان دهید.
• در حالت معمول رنگ سبز به بیشتر افراد می آید اما افرادی که دارای چشمان سبز رنگی هستند می توانند از کلاه های بافتنی در رنگ های مختلف سبز استفاده کنند.
• سعی کنید رنگ های کلاه و لباس هایتان متفاوت باشد.سعی کنید برای کلاه خود رنگ های متفاوتی انتخاب کنید می توانید کمی تیره تر یا روشن تر از لباس هایتان باشد.
• برای مثال می توانید کلاه قهوه ای یا صورتی خود را با لباس زردتان ست کنید و بلعکس و یا کلاه های سیاه یا خاکستری خود را با لباس های صورتی خود ست کنید.
• می توانید با استفاده از رنگ های سفید و سیاه تنوع های زیادی را به وجود بیاورید
• شما علاوه بر اینکه باید بر روی استایل خود دقت کنید بر روی رنگ لباس ها و کلاه های خود نیز باید توجه کنیدو می توانید با استفاده از کلاه فرانسوی و ست کردن آن با کت ها و ژاکت های خود استایل شیکی به دست آوریدو علاوه بر این میتوانید لباسها و ژاکت های ورزشی خود را هم با کلاه لبه دار اسپرت ست کنید.
• می توانید شما کت شلوارهای ظریف و لباس های اداری خود را با کلاه های لبه دار و بزرگ خود ست کنید.
• یکی از کارهایی که شما باید انجام دهید این است که جنس کلاه خود را با لباس های خود هماهنگ کنید.
• اگر به این صورت فکر می کنید که حتما باید رنگ کلاه و رنگ کت شما یکی باشد یا اینکه اگر کلاهتان پشمی است حتما باید از کت پشمی استفاده کنید ، اشتباه است شما سعی کنید کلاه و کت شما بیش ترین هماهنگی را با هم داشته باشند
• یکی از طرح ها و ایده های خوب دیگر این است که شما دستکش، روسری، و رنگ های اکسسوری ها و سبک کلی خود را با هم تطبیق دهید
• ابتدا سعی کنید یک لباس خوب و شیک برای خود تهیه کنید و سپس برای آن یک کلاه مناسب پیدا کنید نه اینکه برعکس این کار را انجام دهید. هر چه بیشتر تلاش کنید کلاهتان با استایلتان سازگاری بیشتری داشته باشد جذاب تر به نظر خواهید رسید.
• و نکته ی مهم دیگری که باید در نظر بگیرید این است که به کلاه بافتنی خود به عنوان یک اکسسوری جذاب و کاربردی و محافظی برای شما در مقابل سرما می باشد.

انتخاب شال گردن زنانه (خرید بهترین شالگردن)

اگر هنوز موفق نشده اید که شالگردن محبوب خود را خرید کنید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با کسب اطلاعات کاملا مفید بتوانید به شال گردن جذاب خود دست پیدا کنید. شال گردن ها با وجود اینکه از لوازم جانبی لباس ما هستند و جزو اکسسوری های غیر ضروری هستند اما اکثر وقت ها ما از آنها به عنوان جز کابردی و جذابی در ست کردن لباس های زمستانی خود استفاده می کنیم برای همین اگر کسی مجموعه ی متنوعی از طرح ها و رنگ های مختلفی از آن ها را داشته باشد کاملا منطقی به نظر می رسد. شالگردن ها علاوه بر اینکه شما را میتوانند گرم نگه دارند، باعث جذابیت، شیک شدن و زیبا شدن هر استایلی می شوند.
شما در انتخاب شال گردن زنانه و رنگ آن، آزاد هستید. توجه داشته باشید که هیچ قانون خاصی برای ست کردن رنگ های مختلف و الگوهای متفاوت وجود ندارد، و برای خود هیچ محدودیتی قائل نشوید. اما بهتر است که شناخت اولیه نسبت به فرم بدن و رنگ موی خود، داشته بلاشید تا بهترین انتخاب را برای تیپ خود داشته باشید. که در بالا بطور مفصل به این موارد اشاره شد.

بهترین انتخاب برای خرید شالگردن زنانه:

شال گردنی ما باید انتخاب کنیم که باعث گرم نگه داشتن گردن ما بشود.سعی کنید رنگ شال گردن هم رنگ پوست و مو شما باشد یا به آن بیاید در صورتی که لباس هایی دارید و به شما نمی آیند می توانید شال گردن های خود را با آن ها ست کنید و از آن لباس ها هم استفاده کنید. یکی از رنگ هایی که باعث می شود که شما بسیار جذاب تر دیده شوید استفاده از شالگردن های مشکی است اما اگر مشکی دوست ندارید می توانید از لباس هایی که با مشکی در تضاد است استفاده کنید.
شما می توانید لباس های تک رنگ خود را با شالگردن های رنگی ست کنید سعی کنید در شال گردن کمی از رنگ های لباستان نیز وجود داشته باشد.

آشنایی با انواع کلاه و شالگردن بافت زنانه و نحوه ی ست کردن

انتخاب شال گردن زنانه چاپی با الگوهای روشن

سعی کنید از الگوهای روشن برای شال گردن های چاپی استفاده نکنید. برای جذاب تر شدن لباس های تک رنگ و ساده می توانید از طرح های روشن شال گردن استفاده کنید. معمولا لباس های طرح دار و شال گردن های طرح دار پرنگ برای ست کردن مناسب نیستند. در صورتی که لباس های ساده و تک رنگ زیادی دارید می توانید با خرید شال گردن طرح دار روشن آنها را با هم ست کنید .

بافت و پارچه های شال گردن زنانه

علاوه بر بافت ها و طرح های متفاوت شال گردن در بازار شما میتوانید در رنگ ها و چاپ های مختلف نیز این شال گردن ها را پیدا کنید.
شال گردن ها علاوه بر ظاهر کلاسیک و گرم کننده بودن، گاهی در زمستان های سرد می توانند یک نجات دهنده باشند.

راه‌های جالب بستن شال‌ گردن زنانه

برای بستن شال گردن روش های متفاوتی وجود دارد که استفاده از حلقه ها و گره ها یکی از بهترین آنها است. ما در قسمت پایین به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

حلقه:

در شال گردن می توانید حلقه ای ساده ایجاد کنید. سپس دو طرف شال گردن را روی هم انداخته و دور گردن خود بیاندازید، حالا فقط یک انتها را از داخل حلقه بکشید و قسمت دیگر را از طرف دیگر حلقه خارج کنید.

گره ساده:

ابتدا شال گردن را دور گردن خود بیاندازید و سپس در نزدیکی انتهای شال گردن گره ای بزنید و قسمت دیگر آن را از طریق همان گره می کشیم.
با توجه به رنگ مو و فرم صورت و سر شما، میتوانید از سبک های بالا استفاده کنید. تلاش که شال گردنتان با تمام لباس هایتان هماهنگ باشد.برای مثال ، اگر لباس تابستانی می پوشید دیگر از شال گردن حجیم و پیچیده استفاده نکنید.

آشنایی با انواع کلاه و شالگردن بافت زنانه و نحوه ی ست کردن

راهنمای انتخاب شال ‌گردن زنانه

انتخاب نوع و رنگ شال گردن اهمیت خاصی برای خانم ها دارد. هر چی شال گردن جذاب تر و شیک تری داشته باشید می توانید لباس های خود را با آن زیبا تر جلوه دهید. شال گردن ها دارای تاریخچه بسیار طولانی هستند. گفته شده که ملکه مصر از شال گردن استقاده می کرده است برای همین شال گردن پیشینه مصری دارد.
قبل از استفاده از شال گردن ها، به جنس و فصل مورد نظر دقت کنید به این صورت می توانید همیشه از آن ها استفاده کنید و اگر از پوشین ژاکت های سنگین و کلاه خسته شده اید می توانید به جای آن از شال گردن استفاده کنید..
برای محافظت از مو های خود در مقابل نور شدید خورشید و گرد و غبار تابستان میتوانید از روسری ساده استفاده کنید ولی برای محافظت خود از باران ها و سرما باید از شال گردن استفاده کنید. برای همین است که می گویند شالگردن ها جزئی از کمد لباس ما محسوب می شوند. سعی کنید قبل از انتخاب یا خرید شال اول از همه با رنگ ها ،سبک های معروف، چاگ ها ، نکات نگه داری صحیح و ویژگی های آنها آشنا شوید و سپس دست به خرید بزنید

نکات مهم

تنوع رنگی در شال گردن بسیار زیاد است و علاوه بر این که برایتان سخت است شاید گاهی در خرید آن زیاده روی کنید. اگر بیشتر به خریدرشال های ساده و طرح دار علاقه دارید بیشتر سعی کنید تا شال هایتان با لباس هایتان ست باشد این کار باعث می شود تا تعداد زیادی شال تهیه نکنید و انتخاب های راحت تری داشته باشید.

استایل با کلاه و شالگردن بافت دخترانه

در فصل پاییز و زمستان باید به گونه ای لباس و آیتم های دیگر را انتخاب کنیم که هم بتوانیم استایلی شیک و جذاب داشته باشیم و هم در سرمای این فصل گرم بمانیم. کلاه و شالگردن بافتنی مناسب فصل پاییز و زمستان علاوه بر ساختار قوی و گرم کردن سر و پیشانی قابلیت این را دارند که زیبایی و جذابیت را به دختران و خانم ها هدیه کنند، البته به شرطی که بدانید چگونه از این آیتم ها استفاده کنید و با چه استایلی آنها را به کار ببرید. خرید شال و کلاه دخترانه رنگی و شیک برای روزهای سرد پاییز و زمستان بخش مهمی از خرید لباس زنانه به حساب می آید. در ادامه می خواهیم چند استایل زیبا با کلاه و شالگردن را برایتان بگوییم.
• برای بیرون رفتن در روزهای سرد زمستان یک استایل شیک و در عین حال گرم برای خود بسازید، می توانید این کار را با پوشیدن لباس های لایه به لایه انجام دهید. مثلا در ابتدا یک تیشرت سایز بزرگ را با شلوار لی ست کنید تا یک ظاهر دخترانه بسازید. سپس ژاکت بافتنی جلو باز و سفید رنگ روی تیشرت بپوشید و کوله پشتی کوچک و عروسکی خود را بردارید. اما هنگام بیرون رفتن از خانه کلاه و شالگردن بافتنی خود را فراموش نکنید. اگر موهای بلندی دارید، کلاه را تا نزدیک پیشانی روی سر بکشید.
• می خواهید برای یک قرار دوستانه آماده شوید، می توانید استایل خود را با پوشیدن یک تاپ آبی سورمه ای به همراه شلوار جین خاکستری و کت لی شروع کنید. با این ترکیب لباس، یک کیف چرم آبی را ست کنید. برای داشتن استایلی جذاب با پوشیدن ست شال و کلاه بافتنی دخترانه قرمز با همان رنگ تیپ منحصر به فرد خود را تکمیل کنید.
• اگر قصد دارید سبکی جدید و متفاوت را تجربه کنید، برای این استایل لازم است یک تیشرت سفید کمربند دار را با شلوار چرم به رنگ قهوه ای بپوشید سپس با یک کت چرمی پرزدار نسکافه ای استایلتان را کامل کنید. با پوشیدن یک جفت نیم بوت کلاسیک مشکی زیبایی بیشتری به تیپ خود ببخشید. می توانید موهایتان را بافت ریز بزنید و از اطراف سر و صورت از زیر کلاه دخترانه شیک تان به شکل پراکنده بیرون بریزید.
• یکی از بهترین استایل هایی که می توانید برای یک موقعیت خاص بزنید، پوشیدن یک یقه اسکی مشکی به همراه شلوار جین خاکستری زنانه است که یک ژاکت خزدار بلند با رنگ های شاد مانند زرد را روی آن بپوشید. بوت مشکی خود را به پا کنید و برای جلوه بیشتر استایلتان یک کلاه فرانسوی بافت زرد رنگ را روی سر بگذارید. اگر موهای کوتاهی دارید کلاه را طوری روی سرتان قرار دهید که تمام پیشانیتان بیرون باشد و تا پشت گردنتان را بپوشانید. برای داشتن ظاهری شیک موهایتان را به شکل فر حالت دهید و از دو طرف کلاه جلو بیاورید. با این تیپ شما استایلی اشرافی و لوکس زمستانی دارید.
• اگر به شالگردن های چهارخانه و شطرنجی علاقه دارید، بهترین روش برای ست کردن آن با لباس هایتان پوشیدن یک ژاکت به همون طرح و سوییشرت پشمی تک رنگ خنثی است. این استایل را با یک شلوار جین ذغالی زنانه به همراه کیف بند بلند مشکی و کتانی مشکی تکمیل کنید.
• اگر از آن دسته خانم ها و دخترانی هستید که به رنگ ارتشی و یا سبز پر رنگ علاقه دارید، بهترین گزینه انتخاب کلاه و شالگردن مدل پلنگی است. این مدل را می توانید با یک ژاکت راه راه به رنگ مشکی و قهوه ای و شلوار مشکی بپوشید. برای روی آن هم از بارانی کوتاه سبز رنگ استفاده کنید. با پوشیدن یک نیم بوت مشکی استایلتان را بسیار شیک و کامل کنید.
• رنگ صورتی همیشه از رنگ های مورد علاقه خانم ها بوده و هست، اگر شما هم به رنگ صورتی علاقه دارید. می توانید ست شال و کلاه بافتنی صورتی خود را با ست اسپرت تیشرت آستین بلند و شلوار صورتی پاستلی کم رنگ بپوشید و این تیپ دخترانه را با یک پالتو شکلاتی رنگ کامل کنید. برای این استایل می توانید نیم بوت هم رنگ پالتو و یا نیم بوت سفید به پا کنید که تیپی شیک برای شما به ارمغان می آورد.
• برای یک گردش در روز سرد پاییزی می توانید یک تیشرت سفید را به همراه شلوار جین آبی دخترانه خود بپوشید و روی آن یک کت کرم رنگ به تن کنید. در این استایل با استفاده از شالگردن بافت منگوله دار و کلاه فدورا جذابیت استایل خود را چند برابر کنید. شالگردن را کمی تیره تر از کت انتخاب کرده و کلاه قهوه ای رنگ خود را با کوله کوچک و نیم بوت قهوه ای ست کنید.
• اگر از آن دسته افرادی هستید که به وفور از لباس های مشکی در کمد لباستان پیدا می شود، می توانید یک پالتو مشکی و شلوار جین مشکی زنانه را از بین لباس هایتان انتخاب کنید و برای زیر پالتو نیز یک پلیور طوسی بپوشید. با استفاده از شالگردن طوسی یا خاکستری و یک نیم بوت سفید استایل خود را کامل کنید.
• اگر قصد دارید برای خرید در یک روز سرد زمستانی بیرون بروید، می توانید یک پلیور بافت نازک رنگ خنثی مثل طوسی را با یک شلوار جین مشکی بپوشید. همچنین از روی آن هم یک پالتو قهوه ای را با شالگردن و کلاه مشکی ست کنید. برای انتخاب کفش نیز زیاد سخت نگیرید با انتخاب یک کتانی سفید به کار خود پایان دهید.

جمع بندی:

با ورود به فصل سرما افراد برای گرم نگه داشتن خود و زیبایی استایل خود به سراغ خرید لباس های بافتنی زنانه، ژاکت پشمی، پلیور بافت زنانه، دستکش زنانه، ست شال و کلاه بافتنی دخترانه و... که بسیار لازم و ضروری می باشد، می روند. همانطور که انواع مختلف طرح و رنگ ست شال و کلاه بافتنی زنانه و دخترانه برای فصل زمستان در بازار وجود دارد، تنوع استایل با آن هم بالاست. هر دختری با توجه به سلیقه و تیپ شخصیتی خود از سبک خاصی از کلاه و شالگردن استفاده می کند تا یک تیپ گرم مناسب و البته زیبا و خیره کننده داشته باشد. برای خرید ست کلاه و شال گردن بافت زنانه پادمیرا با بهترین کیفیت و با بالاترین تنوع طرح و رنگ به سایت فروشگاه اینترنتی پادمیرا مراجعه نمایید و از مدل های مختلف ست کلاه و شال گردن و دستکش دخترانه، شال گردن ست زنانه و مردانه و از مدل های تک شال و کلاه زنانه دیدن فرمایید.

پیشنهاد پادمیرا مگ :

>> تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل
>> فرق هودی، دورس و سویشرت چیست؟ آموزش کامل به همره ویدئو ست کردن
>> آموزش اتو کردن انواع لباس
>> با تاپ ها بیشتر آشنا بشیم (بررسی انواع تاپ زنانه 2021)
>> شلوار اسلش چیست به همراه انواع ست های جذاب با شلوار اسلش

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/