gif
gif mobile
با شلوار جین جذب چه استایلی میتوان ست کرد؟

با شلوار جین جذب چه استایلی میتوان ست کرد؟

یکی از متنوع ترین اصول در دنیای مدل و لباس، تیپ و استایل است. شلوار جین یکی از قدیمی ترین ومحبوب ترین مدهای مربوط به تمام زمان ها است. گاهی اوقات خرید شلوار جین مناسب از بین انواع شلوارها در فروشگاه های لباس بسیار سخت است. موقع خرید شلوار جین باید مدل شلوار متناسب با استایلتان باشد. در این مقاله پادمیرا مگ به بررسی چگونگی ست کردن با شلوار جین جذب پرداخته است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

با شلوار جین جذب چه استایلی میتوان ست کرد؟

درباره استایل با شلوار جین

استایل همه افراد همیشه در طول زندگی در حال تغییر کردن و به روز شدن است و هر سری ممکن است استایل های قدیم با تغییراتی کم و زیاد تکمیل تر شده و مجدد به ترند سال برگردند. یکی از استایل هایی که طرفداران زیادی داشته و در حال حاضر بین افراد محبوب و پر طرفدار است شلوارهای جین جذب هستند. این شلوارها از جنس کتان و الاستین هستند. الاستین در شلوارهای جین جذب به این سبب به کار برده شده تا از لحاظ کاربرد و تحرک داشتن باعث راحتی شما شود و از طرفی به شما کمک می کند که هنگام راه رفتن دچار مشکل نشوید. با شلوار جین جذب می توانید استایل های متنوع زیادی را برای خود بسازید همچنین آقایان هم چند سالی هست از شلوارهای جین جذب دراستایل های متفاوت خود استفاده می کنند این شلوارها حدودا از دهه بیستم میلادی وارد چرخه بازار و مد شده است. همان طور که ازاسم این شلوارهای جین مشخص است استایلی تنگ و چسبان دارند برای افرادی که استایل پاهای خوبی دارند بسیار شیک و مناسب است.

با شلوار جین جذب چه استایلی میتوان ست کرد؟

انواع شلوار جین

شلوارهای جین از لباس های پر کاربردی است که در کمد همه افراد هم خانم ها و هم آقایان پیدا می شود از طرفی استایل های متنوع و راحتی که می توان با انواع شلوار جین ها داشت سبب می شود تا طرفداران زیادی هم داشته باشد و جزو شلوار های پرکاربرد و همیشگی در استایل افراد به حساب بیاید. تنوع در شلوار جین های زنانه نسبت به شلوار جین های مردانه بیشتر است برخی از پر کاربرد ترین مدل های شلوار جین را در ادامه معرفی می کنیم:

مام استایل و مام فیت

شلوارهای جین مام از آن دسته از شلوارهایی هستند که امروزه بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند زیرا یک استایل جذاب و خاص و همچنین راحتی را ایجاد می کند. در ابتدا این شلوارها به عنوان شلوار راحتی برای مادران مورد استفاده قرار می گرفت. اما امروزه به عنوان یک شلوار ترند برای جوانان و تینیجر ها به حساب می آید که با خیال راحت در استایل خود از شلوارهای مام فیت و یا مام استایل استفاده می کنند. فاق این شلوارها بلند است از طرفی قد شلوارهای مام را قاعدتا در قد 90 و 95 تولید می کنند. معمولا قسمت بالای شلوارهای مام حالت آزادتری دارند اما قسمت پاچه های شلوار به بعد به صورت مثلثی کمی جمع تر می شود البته نه به صورتی که فیت بدن شود.
تفاوتی که بین شلوار جین مام استایل و مام فیت وجود دارد در جنس پارچه لی به کار رفته است زیرا در شلوارهای جین مام استایل سبک آزاد تری دارند و معمولا پارچه جین آن خاصیت کشسانی ندارد از طرفی شلوارهای مام فیت با اینکه خیلی جذب نیستند اما معمولا آن ها را با پارچه جین های کشی تولید می کنند.

با شلوار جین جذب چه استایلی میتوان ست کرد؟

شلوار اسکینی

از دیگر شلوارهای جین مدل اسکینی است این شلوارها از بالا تا پایین جذب هستند. همین ویژگی سبب می شود تا تناسب اندام فرد از کمر تا مچ پا در آن به خوبی دیده شود. شلوارهای اسکینی معمولا از جنس کشایلی و کتان و یا الاستین هستند این شلوارهای جین اسکینی در هر دو مدل زنانه و مردانه وجود دارد از طرفی از آن دست شلوارهایی است که در همه مدل ست ها می توان از آن بهره برد در استایل ها اعم از رسمی، خیابانی، دورهمی و... می توان از شلوار جین ها اسکینی استفاده کرد.
یک مدل از شلوارهای اسکینی هست که به آن skinny crop می گویند. این شلوارها کاملا شبیه به جین های اسکینی است فقط با این تفاوت که در قسمت مچ پا کمی بالاتر هستند از این رو می توانید این شلوارها را با یک چکمه استایل کنید و یک ترکیب شیک و زیبا برای خود بسازید. سبک شلوارهای اسکینی به این صورت است که مچ پا ها نمای بهتری دارند از این رو خانم ها می توانند از صندل های زنانه تابستانی به همراه شلوار جین اسکینی استفاده کنند در نتیجه یک استایل خاص و جذاب تابستانی خواهند داشت.

شلوار جین دم پا گشاد

از انواع دیگر شلوار جین ها می توان به مدل جین های دم پا گشاد و یا بوت کات اشاره کرد در نگاه اول ممکن است این دو شلوار یکی به نظر برسند اما در جزئیاتی باهم متفاوت هستند. شلوار جین های دم پا گشاد که در انگلیسی به آن Wide Leg می گویند این شلوارها بیشتر مناسب دخترانی است که پاهای لاغری دارند. برش شلوارهای دم پا گشاد به این صورت است که قسمت کمر آن بلند است اما قد شلوار تا یک وجب بالای مچ می رسد. نوع دیگر جین های دم پا گشاد وجود دارند که قد آن تا روی کفش را می پوشاند. برای تکمیل استایل خود با شلوار جین دم پا گشاد صندل های بدون پاشنه گزینه مناسبی هستند می توانید استایل های کژوال و هنری و مهمانی متنوع و خاصی برای خود ایجاد کنید.

شلوار جین بوت کات

شلوار جین های بوت کات یک سبک مناسب خانم هاست که در نگاه اول مانند شلوارهای دم پا گشاد هستند. اما با این تفاوت که تا قسمت زانو جذب هستند و از زانو به پایین به صورت مثلثی گشاد می شوند پاچه های شلوار قد بلندی دارد از این رو استفاده از چکمه و نیم بوت به همراه این شلوار استایل جذاب و منحصربفردی را برایتان ایجاد می کند. همچنین به دلیل قد بلند پاچه های آن می توانید جین های بوت کات را با کفش های پاشنه دار ترکیب کنید که بسیار جذاب است.

با شلوار جین جذب چه استایلی میتوان ست کرد؟

شلوار جین جذب

شلوار جین جذب از لباس هایی است که در کمد هر خانمی حداقل یدونه از آن وجود دارد زیرا به راحتی می توان به کمک این شلوارهای جین جذب استایل هایی با سبک های متفاوت برای خود ایجاد کرد. استایل های رسمی، راحتی، زمستانه، کژوال و... البته پوشیدن شلوار جین های جذب برای همه افراد مناسب نیست افرادی که پا های پهن و درشتی دارند بهتر است سمت شلوار جین های جذب نروند. همچنین افرادی که پاهایی خیلی لاغر و استخوانی دارند هم بهتر است از جین های جذب دوری کنند زیرا پاهای آن ها را لاغر و باریک تر از چیزی که هست نشان می دهد قد این شلوار ها معمولا 90 سانت است.

با شلوار جین جذب چه استایلی میتوان ست کرد؟

استایل هایی پرکاربرد با شلوار جین جذب

چند نمونه از استایل های پر کاربرد به همراه شلوار جین جذب را که می توانید در موقعیت های مختلف داشته باشید:
1. یکی از استایل های راحت با شلوارهای جین جذب. ترکیب آن با تی شرت های ساده به همراه یک کتونی و یا کفش ساده است این استایل می تواند یک ظاهر ایده آل و راحت برای شما ایجاد کند که مناسب دور همی ها و مهمانی های دوستانه است.
2. برای اینکه یک استایل چشمگیر و مدرن تری را با شلوار جین جذب خود داشت باشید می توانید از ترکیب آن با یک تی شرت فیت به همراه کت پشمی و کفش پاشنه بلند بهره ببرید.
3. یکی دیگر از استایل های شیکی که با شلوار جین جذب  می توان داشت ترکیب آن با یک شومیز و یا بولیز بافت به همراه یک بوت بلند است. در این ترکیب می توانید برای کامل شدن استایل خود از کیف دستی و یا کج استفاده کنید.
4. در استایل های مردانه، شلوار جین جذب را به همراه پیراهن ساده پوشیده و با یک کمربند شیک نمای خاصی به استایل خود دهید در ادامه با یک کفش مردانه شیک آن را تکمیل کنید. این ترکیب یک استایل مناسب برای مهمانی و مراسم هاست.
5. از استایل های راحت و پرطرفداری که اغلب از آن استفاده می کنند ترکیب شلوار جذب به همراه یک تی شرت و یا پیراهن فیت است که برای تکمیل کردن این استایل از یک کت با سبک کمی آزاد تر که کوتاه نباشد استفاده می کنند.

با شلوار جین جذب چه استایلی میتوان ست کرد؟

استایل کلاسیک

از استایل هایی است که ظاهر راحتی داشته و انتخاب آن آسان و بی درد سر است. یک استایل ساده و کلاسیک که به دهه 90 میلادی بر می گردد با این که خواننده های راک استایل گشادتری داشتند اما جین های جذب به گونه ای به مدل های جدیدی تبدیل شده است که به طور کلی یک استایل کلاسیک به حساب می آیند. در این استایل یک شلوار جین جذب جنس کتان لی را می توان به همراه یک کت تک لی پوشید. زیر کت خود می توانید از تی شرت های نوشته دار و طرح دار بهره ببرید در ادامه می توانید از یک نیم بوت و یا یک کفش شیک چرم کمک بگیرید و استایل خود را تکمیل کنید.

با شلوار جین جذب چه استایلی میتوان ست کرد؟

استایل ایده آل شبگردی

از استایل هایی است که اکثرا آن را می پسندند زیرا انتخاب و استایل کردن با آن بسیار راحت است و از طرفی بسیار پر کاربرد و قابل استفاده برای موقعیت های مختلف است از این استایل می توانید جهت شبگردی به همراه دوستان خود بهره ببرید حتی می توانید برای کار این تیپ را بزنید زیرا همواره می توانید با شلوار جین جذب یک استایل راحت و عادی داشته باشید حتی بر عکس خیلی از شلوار های دیگر می توانید استایل رسمی و غیر رسمی به کمک آن برای خود بسازید. در این استایل شما یک هودی پوشیده و زیر آن یک تی شرت ساده می پوشید سپس از کت کبو برای روی هودی جهت تکمیل استایل خود استفاده می کنید این ترکیب با شلوار جین جذب برای تعطیلات و تفریح آخر هفته بسیار ایده آل است.

با شلوار جین جذب چه استایلی میتوان ست کرد؟

کفش مناسب مردانه برای استایل با شلوار جین جذب

به جرات می توان گفت در انتخاب کفش به همراه شلوار جین جذب مردانه دست بازی دارید و به راحتی می توانید هر مدل کفشی را که دوست دارید استفاده کنید. زیرا همه مدل کفش ها به همراه شلوار جین جذب بسیار استایل شیک و قشنگی را ایجاد می کند. استفاده از شلوار جین جذب به همراه یک کفش رسمی می تواند استایلی غافلگیرانه و جذاب برای شما ایجاد کند در واقع سبب می شود تا ظاهری جذاب و شیک داشته باشید در این استایل یک نکته ای که به بهتر شدن استایل شما کمک می کند این است که از کفش های رسمی به رنگ مشکی و یا قهوه ای استفاده کنید زیرا این دو از رنگ هایی هستند که با جین و همه رنگ های دیگر جین ترکیب شیک و قشنگی را ایجاد می کنند.

◘ جین جذب به همراه کفش کالج

استفاده از کفش های کالج در استایل آقایون می تواند یک ظاهر ایده آل جذابی را برای آن ها بوجود آورد کفش های کالج از مدل های پر طرفدار و محبوبی است همچنین جزو انتخاب های مناسب برای فصل گرما در تابستان است. در رنگ بندی کالج ها مشکی و قهوه ای می توانند انتخاب خوبی باشند.

با شلوار جین جذب چه استایلی میتوان ست کرد؟

◘ جین جذب به همراه کفش کتونی

شما به راحتی می توانید از کفش های کتونی در استایل خود بهره ببرید در نتیجه یک استایل شیک برای مراسم های رسمی و غیر رسمی خواهید داشت. همچنین می توانید کفش های کتونی را با جین های جذب و تی شرت های بلند به عنوان یک استایل راحتی و یا جین جذب و لباس های کوتاه به عنوان یک استایل نیمه رسمی بپوشید و در ادامه این ترکیب به همراه یک جفت کفش کتونی می تواند استایل مناسبی باشد.

با شلوار جین جذب چه استایلی میتوان ست کرد؟

◘ شلوار جین جذب به همراه چکمه چلسی

استفاده از چکمه های چلسی با توجه به استایل و لباس های دیگر می تواند انتخاب مناسب و ایده آل به همراه شلوارهای جین باشد که می توانید در مراسم ها رسمی و غیر رسمی از این استایل بهره ببرید. می توانید در کنار شلوارجذب و چکمه چلسی از یک تی شرت استفاده کنید و یا اگر می خواهید استایل شما رسمی تر شود به جای تی شرت از پیراهن های مردانه استفاده کنید.

با شلوار جین جذب چه استایلی میتوان ست کرد؟

◘ شلوار جین جذب با نیم بوت صحرایی

پوشیدن نیم بوت های صحرایی می تواند استایل مناسبی برای مراسم های رسمی و یا غیر رسمی شما باشد. با خیال راحت می توانید از آن ها در استایل خود استفاده کنید. هنگام استفاده از نیم بوت های صحرایی ترجیحا از رنگ های خنثی بهره ببرید.

با شلوار جین جذب چه استایلی میتوان ست کرد؟

جمع بندی

در این مقاله  گفتیم که شلوارهای جین جذب یک از انواع  شلوار جین هاست. که از طرفی بسیار کاربردی و محبوب هستند همچنین درباره استایل های متفاوتی که می توان به همراه شلوار جین جذب داشت صحبت کردیم. اشاره کردیم که از مدل شلوار هایی هستند که می توان از آن در استایل های رسمی و غیر رسمی بهره برد که با انواع سبک کفش ها قابل استایل کردن است البته افرادی که پاهای خیلی لاغر و یا خیلی تپلی دارند بهتر است سمت این شلوارها نروند.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/