gif
gif mobile
نحوه ست کردن شلوار جین سفید با لباس

نحوه ست کردن شلوار جین سفید با لباس

شاید برای شما پیش آمده باشد که شلوار جین سفید را چطور ست کنید؟ و برای اینکه استایل و ستی جذاب با شلوار جین سفید داشته باشید چه لباس، کیف، کفشی را بپوشیم. در این مقاله پادمیرا مگ بطور کامل به آموزش ست کردن شلوار جین سفید زنانه پرداخته؛ با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

درباره استایل با شلوار سفید

شلوار های جین از مدل های پر طرفدار در بین همه افراد مخصوصا جوانان و نوجوانان است که در رنگ های مختلف تولید و طراحی می شوند از بین تمام رنگ های شلوار جین رنگ سفید آن محبوبیت ویژه ای دارد. اکثر افراد حداقل یک مدل شلوار جین سفید در کمد خود دارند از مزیت های شلوار جین سفید استایل شیک و مناسب آن با انواع رنگ های دلخواه است زیرا به راحتی ست می شوند. البته هرچه رنگ تی شرت و پیراهن و ... شما در کنار شلوار جین سفید روشن تر باشند استایل شما را کامل و جذاب تر می کند. همچنین از رنگ سفید بیشتر برای استایل های تابستانی استفاده می کنند زیرا سفید باعث می شود تا گرما را دفع کند البته نه به این صورت که وقتی وارد فصل سرما شدید آن را کنار بگذارید بلکه  می توانید از مدل های ضخیم تر آن برای استایل های زمستانی خود استفاده کنید همچنین که سبک های زمستانی با جین سفید یک تیپ و استایل خاص و منحصر بفردی را برای شما ایجاد می کند.

نحوه ست کردن شلوار جین سفید با لباس

چگونه می توانیم شلوار جین سفید بپوشیم؟

معمولا خرید شلوار جین و ست کردن لباس ها دغدغه و چالش برای برخی افراد است در صورتی که استایل با شلوار جین سفید یکی از راحت ترین انتخاب ها برای ست کردن است زیرا رنگ سفید دقیقا مثل یک بوم نقاشی است که هر رنگی را در کنار خود پذیراست و تمام رنگ های دلخواه خود را می توانید با سفید ترکیب کنید و نیاز به فکر و استرس ندارد تنها کمی شجاعت می خواهد تا مشکی و سفید، زرد و سفید و یا سفید و سبز را انتخاب کنید. همچنین در کنار انتخاب رنگ می توانید از سبک و طرح های متنوع هم در استایل خود با رنگ سفید استفاده کنید.
 

انواع استایل با شلوار جین سفید

◘ استایل کژوال با شلوار جین سفید

یک انتخاب مناسب برای داشتن تیپ کژوال و شیک، پوشیدن شلوار جین سفید است زیرا کمک زیادی به کامل تر و شیک تر شدن استایل و ظاهر شما می کند همچنین که با پوشیدن شلوار جین سفید به راحتی می توانید انتخاب های متعددی برای ست کردن لباس های خود داشته باشید زیرا هر رنگی بپوشید در کنار سفید هماهنگی خاص خود را دارد می توانید از انواع تی شرت های آزاد و راحت  و یا پیراهن های کوتاه آزاد در رنگ هایی مثل طوسی، سفید، آبی و سیاه و یا رنگ های شاد تر مثل نارنجی و زرد و قرمز و سبز استفاده کنید.

نحوه ست کردن شلوار جین سفید با لباس

◘ استایل هایی با شلوار جین مام استایل

خرید شلوار مام استایل زنانه ارزان که از مدل های محبوب و پر طرفدار در بین جوانان و نوجوانان است مخصوصا رنگ سفید آن که برای سبک استایل های کژوال بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می توانید برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی خود از شلوار مام استایل سفید به همراه  تی شرت های گشاد و یا لانگ تی شرت ها  همچنین بولیز های کوتاه استفاده کنید و یک تیپ مناسب و راحت برای خود داشته باشید.

نحوه ست کردن شلوار جین سفید با لباس

◘ استایل هایی با شلوار جین اسکینی سفید

مدل دیگری از شلوارهای جین سفید که می توانید به راحتی با انواع لباس های خود ست کنید مدل اسکینی است این شلوارها کاملا فیت هستند و استایل پا را کاملا مشخص می کنند بنابراین اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که فرم پاهای خود را دوست ندارید سمت این مدل شلوارها نروید.
هنگام خریداری این مدل شلوارها حتما به قد آن توجه کنید زیرا شلوارهای اسکینی حتما باید تا روی مچ پای شما باشد. در ادامه برای ست کردن لباس های خود همراه با شلوار جین اسکینی سفید می توانید از پیراهن دلخواه خود به همراه کفش کالج مشکی عینک دودی ساعت مچی مشکی استفاده کنید و یک استایل اسپرت و شیک داشته باشید. برای داشتن استایل رسمی تر با شلوار های جین اسکینی سفید می توانید از کت براق آبی به همراه پیراهن سفید همچنین اکسسوری های مناسب آن استفاده کنید.

نحوه ست کردن شلوار جین سفید با لباس

◘ استایل هایی با شلوار جین سفید راسته

یکی از سبک های پر طرفدار شلوار جین سفید مدل راسته است زیرا اغلب این شلوارها فاق بلندی دارند و مثل مدل های دیگر به راحتی ست می شوند از طرفی برای پوشیدن کت تک در استایل خود انتخاب جین سفید راسته گزینه مناسبی است در این صورت می توانید کت خود را به رنگ کرم انتخاب کنید در کنار این ها استایل خود را با یک کفش اسنیکرز کرم و یک ساعت مچی قهوه ای تکمیل کنید. از مزیت های رنگ سفید این است که می توانید با انتخاب تناژ رنگی مناسب استایل مناسب خود را کامل کنید.

نحوه ست کردن شلوار جین سفید با لباس

◘ استایل های زمستانی با شلوار جین سفید

سفید یک رنگ خاص و پر طرفدار که برای اکثر استایل ها و سبک ها مناسب است. از طرفی هم می توانید به راحتی در همه فصل ها با هر رنگی یک استایل شیک و جذاب برای خود ترکیب کنید. تا حالا  بیشتر افراد رنگ سفید را یک رنگ تابستانی می شناختند و در فصل گرما از آن بیشتر استفاده می کردند اما شما به راحتی می توانید از شلوار های جین ضخیم تری برای استفاده  در فصل سرما بهره ببرید به عنوان مثال می توانید به همراه شلوار جین سفید خود یک بافت آجری و یا نخودی پوشیده و با یک بوت بژ آن را تکمیل کنید. یک استایل دیگر زمستانی استفاده از پیراهن سفید به همراه شلوار جین سفید که می توانید روی آن از یک کت غیر سفید مثل آجری، نخودی و کرم استفاده کنید در این استایل می توانید از کمربند های شیک هم استفاده کنید و به همراه کفش خود هم رنگ کت مورد نظر استفاده کنید.
از ترکیب های دیگر زمستانی می توانید شلوار جین سفید خود را به همراه تیشرت و یک کت کوتاه جین ست کنید و با یک نیم بوت و یا بوت نسبتا بلند استایل خود را تکمیل کنید. همچنین استفاده از بولیز با رنگ های شاد مثل زرد و سبز و ..و یا طرح های متنوع مثل راه راه و طرح های چاپی برای زیر پالتو می تواند انتخاب مناسب و جذابی باشد. حتی می توانید از پالتو های بلند پشمی و خزدار سفید به همراه تی شرت های طرح دار برای یک استایل زمستانی استفاده کنید.

نحوه ست کردن شلوار جین سفید با لباس

 

ست کردن کمربند با شلوار جین سفید

یکی دیگر از گزینه های استایل با شلوار جین سفید استفاده از کمربند است. بنابراین اگر استایل شما به گونه ای است که نیاز به کمربند دارد اول توجه کنید که از کمربند سفید تنها زمانی می توانید استفاده کنید که ست شما تک رنگ سفید باشد و یا هر رنگ دلخواه البته اگر لباس شما سفید نباشد کمربند را می توانید همرنگ شلوار خود انتخاب کنید اما اگر می خواهید در کمال سادگی ترکیب شادی به استایل شما اضافه شود همان طوریکه گفتیم همراه با بولیز و شلوار سفید از کمربند با رنگ بندی مختلف استفاده کنید. برای انتخاب رنگ کمربند بهتر است آن را با توجه به کیف، کت و یا دیگر اکسسوری های خود ست کنید مثلا اگر کفش شما قهوه ای است می توانید از یک کمربند قهوه ای و یا رنگی در همان تناژ انتخاب کنید.

نحوه ست کردن شلوار جین سفید با لباس

ست مجلسی با شلوار جین سفید

جین سفید یک شلوار پر کاربرد مخصوصا برای مهمونی ها و مجالس است اگر در مجلسی دعوت شدید و نمی خواستید از پیراهن های ماکسی مجلسی استفاده کنید گزینه مناسب و پیشنهادی ما خرید شلوار جین زنانه و ست کردن آن به همراه تاپ های شیک مجلسی و یا بولیز و شومیز های متنوع است هرچه رنگ انتخابی شما روشن تر و ملیح تر باشد برای مجلس مناسب تر است. اگر هوا خنک بود می توانید از جلیقه و یا کت های مناسب و شیک استفاده کرده و یک استایل کامل داشته باشید.
 

شلوار جین سفید را با چه کفشی می توان پوشید؟

اگر در استایل خود شلوار جین سفید را انتخاب کرده اید و به دنبال یک کفش مناسب برای تکمیل ظاهر خود هستید پیشنهاد ما در وهله اول این است که کفش را مناسب با پیراهن و یا لباسی که می پوشید انتخاب کنید اگر می خواهید استایل اسپرت داشته باشید می توانید در کنار شلوار جین سفید خود یک تی شرت ساده و یا طرح دار انتخاب کنید و مناسب با رنگ تی شرت خود یک کفش کتونی و اسپرت انتخاب کنید حتی می توانید از یک تی شرت و پیراهن با دکمه های باز استفاده کنید و کفش خود را هم رنگ تی شرت و یا پیراهن رویی خود انتخاب کنید.
از طرفی اگر به دنبال یک استایل رسمی تر هستید می توانید از کفش های کالج و یا برای مهمونی ها از کفش های پاشنه بلند هم استفاده کنید. اما از لحاظ رنگ کفش باید رنگی در تناژ با لباس ها و پوشش بالا تنه خود انتخاب کنید زیرا استایل شما را تکمیل و جذاب تر می کند.

نحوه ست کردن شلوار جین سفید با لباس

حتی می توانید از رنگ تضاد برای کفش در استایل خود استفاده کنید مثلا به همراه شلوار جین سفید خود از یک کفش مشکی استفاده کنید و در ادامه برای تعادل در استایل خود می توانید از شال، کیف دستی و یا روسری مشکی استفاده کنید. ترکیب شلوار سفید با کفشی به رنگ های خنثی هم ترکیب جذابی است برای مثال  می توانید از رنگ های قهوه ای و یا طوسی برای استایل خود استفاده کنید از طرفی اگر می خواهید قد بلندتر هم دیده شوید می توانید از کفش هایی به رنگ کرم استفاده کنید. استفاده از کتونی هم در کنار شلوار جین سفید مناسب است و یک ست کژوال را تشکیل می دهد که می توانید با یک مانتو بلند و یا کوتاه مناسب با سلیقه خود ترکیب کنید و یک استایل روزانه داشته باشید.
 

چند نکته برای ست کردن لباس با شلوار جین سفید

◘ یکی از نکاتی که پیش تر گفته شد و باید به آن توجه کنید این است که شلوار های جین سفید اغلب تمرکز روی پاهای شما را بیشتر می کند بنابراین بیشتر به چشم می آید پس اگر از فرم پاهای خود ناراضی هستید بهتر است از خرید شلوار جین سفید زنانه صرف نظر کنید. از طرفی اگر بخواهید توجه را به بالا تنه خود پرت کنید تا پاها به چشم نیایند بهتر است از رنگ های روشن تر برای بالا تنه و بولیز و یا کت های خود استفاده کنید.
◘ نکته حائز اهمیت دیگر برای انتخاب شلوار جین سفید این است که ممکنه به دلیل نگرانی از لکه شدن از پوشیدن آن صرف نظر کنید اما می توانید از شلوار جین های کرمی روشن و یا سنگشور شده استفاده کنید.
◘ هنگام استفاده از شلوار های جین سفید به رنگ لباس زیر خود دقت کنید در این موقعیت ترجیحا بهتر است لباس زیر هایی به رنگ خنثی را انتخاب کنید زیرا به دلیل رنگ روشن شلوار جین ممکن است در نور زیاد لباس زیر شما مشخص شود.

 

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/