gif
gif mobile
سایز بندی شلوار چگونه است؟

سایز بندی شلوار چگونه است؟

1401/4/11 آموزش

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترده شدن فضای اینترنت و همچنین برداشته شدن مرزهای خرید فروش. افراد زیادی به سمت خرید آنلاین از فروشگاها و مغازه ها سوق پیدا کرده اند. با این حال برخی از افراد ممکن بودند که ابتدا نسبت به خرید آنلاین لباس از لحاظ سایز بندی شک و تردید داشتن. اما رفته رفته به کمک جدول سایز بندی شلوار زنانه ایرانی و خارجی این دغدغه را حل کردند.  همیشه در خرید شلوار به مشکل ندانستن سایز یا تفاوت سایز در شلوارها میخوریم که با پرو کردن چند شلوار بالاخره سایز مناسب خود را پیدا می کنیم. امروزه با زیاد شدن خرید اینترنتی این مشکل برایمان بیشتر از قبل نمایان شده، پادمیرا مگ در این مقاله به شما نحوه اندازه گیری سایز خود و راه حل این مشکل، طرز استفاده از جدول های سایز بندی را می گوید. با ما همراه باشید.

چگونه سایز شلوار خود را بفهمیم؟

جدول سایزبندی + نحوه اندازه زدن
همیشه خرید شلوار جین، کتان یا پارچه ای می تواند یکی از چالش های هر کسی برای شما باشد تا بهترین انتخاب را برای خرید شلوار جین زنانه یا مردانه داشته باشید اما بیشترین استرس شما زمانی می باشد که شما خرید اینترنتی شلوار جین دارید. از این رو خرید اینترنتی شلوار جین زنانه ممکن است نگرانی هایی را در ذهن خریداران ایجاد کند، وقتی به خرید اینترنتی شلوار یا جین زنانه فکر می ‌کنید، آشنایی با سایزبندی‌ های مختلف، مهم ترین دغدغه و سوال ذهنی که هنگام خرید این کالا برای هر شخصی باشد. و درست به اندازه‌ دانستن قواعد انتخاب بهترین سایز برای اندام شما اهمیت دارد.
از طرفی به خاطر داشته باشید که جدول سایز بندی شلوار زنانه در برخی از کشور ها متفاوت است. و یا کارگاه های تولید آن ها قواره های کوچک یا بزرگتر دارند بنابراین تنها به عدد سایز اکتفا نکنید و قطعا سایز بندی قسمت های مختلف که در جدول سایزبندی شلوار درج کرده اند را با اندازه های خود بررسی کنید زیرا ممکن است در یک جدول سایز بندی، سایز 40 در یک مدل از شلوار ها مکمن است با 38 یا 42 از تولیدی دیگر برابر باشد. و اینجاست که داشتن یک جدول سایزبندی شلوار زنانه یا راهنمای سایز شلوار جین زنانه می ‌تواند به خرید درست و مناسب شما کمک زیادی کند.

چرا باید برای خرید اینترنتی به جدول راهنمای سایزبندی توجه نمایید

زمانی که برای خرید حضوری شلوار می روید جدول سایز شلوار زنانه ایرانی و خارجی اهمیت چندانی ندارد. زیرا به راحتی می توانید شلواری که در نگاه اول مناسب شما باشد را  پرو کنید و خرید شلوار زنانه را به درستی انجام دهید. در چنین شرایطی طبیعی است که انتخاب گزینه مناسب در بین انواع شلوار کار چندان دشواری نباشد. اما وقتی که پای گوشی یا لپتاپ خود نشسته اید و می خواهید خرید اینترنتی انجام دهید باید به سایز بندی شلوار زنانه، هنگام سفارش توجه داشته باشید تا بتوانید گزینه مناسب را سفارش دهید.  زیرا ممکن است مجموعه ای که قصد خرید از آنجا را دارید جنس فروخته شده را تعویض نکند بنابر این انتخاب بر اساس جدول سایز بندی شلوار زنانه بسیار حائز اهمیت است. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه تعیین سایزبندی شلوار زنانه را از طریق جدول خدمتتان ارائه کنیم.

سایز بندی شلوار چگونه است؟

نحوه اندازه گیری سایز شلوار زنانه

برای خرید شلوار جین، پارچه‌ای، کتان یا هر مدل شلوار دیگری، اولین نکته این است که سایز خودتان را بدانید. خیلی از ما تنها با پرو کردن سایزهای مختلف شلوار، بهترین را انتخاب می کنیم، اما راه درست این است که سایز شلوار خودتان را از پیش بدانید و به ویژه در خرید اینترنتی از ابتدا بهترین سایز را انتخاب کنید.
نکته: هرگز به سایزهای نوشته شده پشت شلوار اعتماد نکنید! سایز ۳۶ در یک شلوار ممکن است با سایز ۳۴ یا ۳۸ در شلوارهای دیگر برابر باشد. پس همیشه سراغ راهنمای سایز شلوار بروید.
ممکن است در جدول سایز بندی شلوار پارچه ای و یا جین با واحد اینچ روبرو شوید. در این صورت کافی است عدد دور کمر خود را بر 2.54 تقسیم کنید تا اندازه کمر شما بر اساس اینچ بدست بیاید. زیرا ممکن است برخی از کشور ها و یا تولیدی ها سایز بندی لباس های خود را بر اساس اینچ تنظیم کنند و در جدول سایزبندی شلوار زنانه ایرانی خود از آن ها بهره ببرد.
برای انتخاب سایز شلوار لازم است اندازه‌های زیر را داشته باشید.

دور کمر (Waist)

در سایز بندی ایرانی تقریبا اندازه نصف دورتا دور کمر را رند می کنند و سایز کمر شلوار بدست می آید. دور کمر را باید از کمی بالاتر از ناف و زیر دنده‌ها اندازه بگیرید. اندازه دور کمر است که معمولاً به اینچ و طبق جدول زیر محاسبه می ‌شود.

سایز زیر 32 دور کمر به اینچ 24
سایز 34 دور کمر به اینچ 25
سایز 36 دور کمر به اینچ 27
سایز 38 دور کمر به اینچ 29
سایز 40 دور کمر به اینچ 30
سایز 42 دور کمر به اینچ 31
سایز 44 دور کمر به اینچ 33
سایز بالای 44 دور کمر به اینچ 34 تا 38

دور باسن (Hip)

برای اندازه گیری دقیق دور باسن باید متر را کمی آزادتر دور برجسته ترین قسمت بگیرید و اگر شکم دارید بعد از اینکه متر را دور خود نگه داشتید آن را تا راستای شکم خود بالا بیاورید و آن عدد را در نظر بگیرید. دور باسن را باید از پهن‌ترین بخش آن اندازه بگیرید.

قد داخل شلوار (Inseam)

برای محاسبه کردن قد داخلی شلوار باید فاصله‌ی محل اتصال دو پا (خشتک) تا مچ پا را اندازه بگیرید.

قد بیرون شلوار (Outseam)

برای محاسبه کردن قد بیرونی شلوار باید فاصله‌ی دور کمر تا غوزک پا را اندازه بگیرید. برای اینکه اندازه گیری شما با کیفیت بهتری انجام شود. بهتر است این قسمت را به کمک یک نفر انجام دهید. و یا شلوار خود را روی سطح صاف پهن کنید و اندازه گفته شده را روی آن محاسبه کنید.

بعد از اینکه اندازه های خود را گرفتید، آنها را در جایی یاد داشت کنید تا در خرید اینترنتی شلوار جین حتما اندازه ی جدول شلوار را در سایت با اندازه های خود تطبیق داده تا سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید.
نکته : این مساله را هم در نظر داشته باشید که فاق شلوار شما باید چگونه باشد معمولا فاق شلوارها سه نوع کوتاه، متوسط و بلند است که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

سایز بندی شلوار چگونه است؟

که با توجه به این نکته می بایست شلواری را انتخاب کنید که از هر لحاظی مناسب سلیقه و استایل شما باشد. در ادامه جدولی کامل از اندازه های شلوار را  مشاهده می کنیم که

جدول سایزبندی شلوار زنانه

سایز بندی شلوار چگونه است؟

این جدول، که جامع ترین جدول سایز بندی استاندارد زنانه است، برای خرید شلوار زنانه  بسیار کاربردی و کمک کننده می باشد. در این جدول با دانستن « دور باسن » و « دور کمر » می توانید سایز شلوار خود در سیستم سایز بندی Europe-size ، UK-size و S-M-L به دست آورید .

دور باسن دور کمر S-M-L UK-size Europe-size
84-87 61-63 32 6 XS
84-87 61-63 32 6 S
88-91 64-66 34 8 S
92-95 67-70 36 10 M
96-98 71-74 38 12 M
96-98 71-74 38 12 L
99-101 75-78 40 14 L
99-101 75-78 40 14  XL/1X
102-104 79-82 42 16 XL/2X
102-104 79-82 42 16 XXL
105-108 83-87 44 18 XXL
99-101 75-78 40 14 XL/1X


در ادامه جدول سایز بندی ایرانی یا جدول سایزبندی شلوار ایرانی را مشاهده می کنیم که تولید کننده های شلوار در ایران، تمامی شلوارهای زنانه ی خود را بصورت زیر سایز بندی می کنند :

نام نام سایز اندازه نصف دور کمر
32 XXS 32 سانتی متر
34 XS 34 سانتی متر
36 S 36 سانتی متر
38 M 38 سانتی متر
40 L 40 سانتی متر
42 XL 42 سانتی متر
44 XXL 44 سانتی متر
46 3XL 46 سانتی متر
48 4XL 48 سانتی متر
50 5XL 50 سانتی متر

کلام پایانی

در این مقاله درباره جدول سایزبندی شلوار زنانه صحبت کردیم. این جدول به افرادی که که می خواهند آنلاین شلوار سفارش دهند کمک شایانی کرده است زیرا بر اساس جدول سایزبندی شلوار زنانه افراد می توانند با خیال راحت و بدون شک و تردید شلوار با سایز مناسب خود را سفارش دهند. برای بهره مندی از این جدول باید به کمک یک متر اندازه های سایز خود را پیدا کند و متناسب با اندازه های خود شلوار سایز خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. همچنین در این مقاله «جدول سایز شلوار زنانه» در مدل های مختلف را بررسی کردیم. نکته ای مهم وجود دارد که باید در انتها به آن اشاره کنیم. می تواند متنوع‌ترین انتخاب‌ها را در میان مدل های مختلف شلوار جین زنانه از جمله شلوار جین مام استایل، شلوار جین زاپدار، شلوار جین بگ و شلوار جین بوت کات در اختیار شما بگذارد.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/