gif
gif mobile
شلوار واید لگ چیست؟

شلوار واید لگ چیست؟

شلوار واید لگ چیست و چگونه می توان آن را ست کرد؟ با شنیدن اسم این شلوار، با خود می گویید که واید لگ دیگر چیست؟ همه ما می دانیم که امروزه شلوارهای گشاد جای خود را در اکثر استایل ها باز کرده اند و حسابی ترند شده اند. اما شلوار واید لگ، مدلی کمتر شناخته شده نسبت به شلوارهای گشاد دیگر است. پس اگر از ترکیب استایل جدید و متفاوت خوشتان می آید، باید با شلوارهای واید لگ و نحوه ست کردن با آنها آشنا شوید. با پادمیرا مگ همراه باشید.

شلوار واید لگ چیست؟

درباره شلوار واید لگ

ممکن است برای خیلی از افراد سوال پیش بیاید که شلوار واید لگ چیست؟ این سبک از شلوار هایی است که در دهه 70 برای مدتی بسیار ترند شده بودند و امروزه دوباره به کمد های لباس خانم ها برگشته و بسیار پر طرفدار و پر کاربردتر شده اند که امروزه به آن هاشلوار واید لگ می گویند. شلوار واید و یا واید لگ پارچه ای همان مدل از شلوار هایی هستند که در دهه 1990 تا اوایل دهه 2000 میلادی بسیار محبوب و پر طرفدار بودند و به عنوان برند و مد آن سال ها را گذراندند و سپس جای خود را به شلوار های جذب دادند و تقریبا تا یک الی دو سال اخیر ترند و پر طرفدار بودند اما مجدد در دوسال اخیر این سبک شلوار های آزاد و راحت ترند شدند و حضور پر رنگی در بازار برای خود بدست آورده اند و محبوبیت بسیاری بین خانم ها پیدا کرده است در مجله ها و مقاله های غیر ایرانی هم از ترجیح و علاقه مندی خانم ها به شلوار هایی با برش پهن و آزاد صحبت کرده اند.
در ادامه مبحث شلوار واید چیست می توان به جنس و الگوی شلوار واید زنانه اشاره کرد. شلوار واید پارچه ای و لی هستند که در قسمت کمر و باسن فیت هستند و گشادی ندارند اما هرچه به قسمت پایین ران و زانو می رسد گشاد و دم پا می شوند. اغلب به دلیل آزادی و گشادی که دارد ممکن است آن را با شلوار های بگ اشتباه بگیرید. ممکن است برایتان سوال پیش بیاید شلوار بگ واید چیست و چه تفاوتی با شلوار بگ دارد.  تفاوتی که شلوار واید بگ زنانه با شلوار های بگ دارد این است که نسبت به شلوار های بگ آزاد تر هستند. شلوار های واید تقریبا از لحاظ آزاد بودن بین شلوار بگ و دامن شلواری ها هستند. به کمک شلوار های واید به راحتی می توانید استایل های متفاوت و جذاب برای موقعیت های مختلف داشته باشید برای اطلاع از انواع استایل ها به همراه عکس شلوار واید لگ با ادامه مقاله با ما همراه باشید.

شلوار واید لگ چیست؟

تاریخچه شلوار های واید لگ

شلوار های واید لگ درهر دوره از تاریخ متفاوت بوده است این شلوار ها را افراد خاصی می پوشیدند. به عنوان مثال در دهه 1500 تا قرن 17 هفدهم این سبک از شلوار های واید لگ در بین افراد ثروتمند و اشراف زاده ها رایج بوده است در حدود دهه 1660 شلوار های واید جای خود را به شلوار های تنگ تر دادند. بعد از این تحول در صنعت مد استایل اشراف زاده ها و افراد ثروتمند به سمت مانتو های بلند به همراه شلوار جذب که در انقلاب فرانسه معرفی شده بود سوق پیدا کرد.
از طرفی شلوار های واید به لباس هایی برای کار تبدیل شدند تا ظاهری متفاوت داشته باشند و از اشراف و ثروتمندان آن زمان متمایز شوند. شلوار های واید لگ تا به امروز دائما در حال تغییر بوده است که الان به جایگاه ویژه ای رسیده است.

4 مدل از معروف ترین و محبوب ترین مدل های واید لگ

1- شلوار واید لگ جین گشاد

در این استایل ابتدا باید بدانیم شلوار واید جین چیست؟ شلوار واید جین ارتباط با جنس پارچه شلوار های واید شما دارد که معمولا با پارچه های جین تولید می شوند. از خوبی هایی که شلوار واید لگ جین گشاد دارد این است که می توانید در هر موقعیتی از آن ها استفاده کنید. این شلوار می تواند برای شما استایلی اسپرت و یا نیمه رسمی را ایجاد کند. برای ایجاد یک استایل اسپرت برای محیطی دوستانه می توانید شلوار جین واید خود را با یک تاپ کشی ساده و یا ساتن ترکیب کنید و یا اگر قصد دارید برای یک محیط رسمی تر و یا کاری از شلوار واید استفاده کنید باید آن را با یک مانتو کتی ترکیب کنیدتا یک استایل نیمه رسمی برای جلسه های کاری و یا برخورد با مشتریان خود داشته باشید.

شلوار واید لگ چیست؟

2- شلوار واید سرهمی گشاد

لباس های سرهمی که شلوار واید دارند و یا ترکیب کت و شلوار واید لگ که به صورت ست هستند سبک هایی هستند که یک ظاهر منسجم از استایل شما به نمایش می گذارند. این دو مدل از جایگزین های خوبی برای استایل در موقعیت های رسمی هستند که در فصل تابستان می توانید از آن ها بهره ببرید.

شلوار واید لگ چیست؟

3- شلوار واید مجلسی

از مدل های پر کاربرد و رایج دیگر شلوار های واید لگ مدل کتان آن است که می توانید به راحتی برای محیط کاری خود آن را بپوشید و یک استایل اداری و مناسب داشته باشید همچنین با چند چین ساده در قسمت کمر و طراحی یک کمربند ساده با پارچه ای از جنس خود شلوار می توانید شلوار واید لگ خود را به یک شلوار مجلسی واید گشاد و شیک تبدیل کنید.

شلوار واید لگ چیست؟

4- شلوار واید لگ راحتی گشاد

این سبک از شلوار واید زنانه در هر دوره با فرهنگ های مختلف مورد استفاده قرار می گرفت. برای زمان هایی مشغول فعالیت در منزل هستید شلوار های راحتی واید لگ زنانه گشاد می تواند حس فوق العاده ای را برای شما بوجود بیاورد.
در ایران نوعی از شلوار ها هستند که به عنوان شلوار کردی می شناسیم که مدلی دیگر از همین شلوار های راحتی واید لگ گشاد است که در برخی از فعالیت های ورزشی مثل یوگا بسیار مناسب و راحت هستند.

شلوار واید لگ چیست؟

انواع استایل با شلوار واید لگ

شلوار های واید لگ مدل های مختلف دارند که به راحتی می توانید در استایل خود از مدل های مختلف آن بهره ببرید این شلوار های واید هم از جنس پارچه هستند وهم از جنس لی و جین کاغذی. همچنین رنگ بندی این شلوار ها از جمله شلوار واید لگ ذغالی و یا سفید به شما کمک می کند تا هنگام ست کردن راحت تر باشید از جمله مدل های پرکاربرد شلوار واید لگ مشکی است که با همه استایل ها مناسب است ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که شلوار واید استریت چیستدر واقع برخی مدل هایآن را، شلوار مدل واید استریت می گویندبه این دلیل که می توانید در استایل های خیابانی از آن ها بهره ببرید و ظاهری شیک و راحتی برای خود بسازید. شلوار واید استریت ذغالی و همچنین شلوار واید جین استریت دو مدل از شلوار های پر طرفدار و پر کاربرد برای استایل های خیابانی است در ادامه با برخی از استایل ها با شلوار واید بیشتر آشنا می شویم:

◘ شلوار واید و تاپ کراپ

از استایل های جذاب و ایده آل برای مهمانی ها و دور همی های دوستانه به شما پیشنهاد می کنم که از ترکیب استایل کراپ تاپ با شلوار واید لگ بهره ببرید. این استایل بسیار شیک است و ظاهری جذاب و کشیده را برای شما بوجود می آورد مخصوصا اگر شلوار وایدی که می پوشید دارای فاق بلندی باشد سبب می شود تا کمر باریکتر و پاها بلند قامت و کشیده تر به نمایش گذاشته شود از شلوار هایی است که افراد با هر اندامی میتوانند از آن استفاده کنند زیرا از ویژگی های مثبت این شلوار این است که استایل واقعی شما را نشان می دهد نه چاق تر و نه لاغر تر.

شلوار واید لگ چیست؟

◘ شلوار واید و تی شرت و شومیز

برای داشتن این استایل ابتدا بهتر است بدانید که شلوار واید پارچه ای چیست؟ در واقع شلوار واید ها قاعدتا از جنس پارچه های نخی مناسب فصل هستند. تی شرت و یا پیراهن به همراه شلوار واید لگ پارچه ایترکیبی بسیار خاص و مناسب مهمانی و مراسم هاست. برای استایل این ترکیب تی شرت و پیراهن خود را داخل شلوار قرار دهید این ترفند برای افرادی که بالا تنه کشیده ای دارند بسیار مناسب است. استفاده از شلوار واید لگ لیرنگ روشن در استایل خود سبب می شود تا توجه ها را به خود معطوف کند تا پایین تنه ظاهر شما را جذاب تر نشان دهد. شلوار واید لگ را می توانید بنا به هر موقعی که دعوت می شوید با انواع شومیز و یا تی شرت های خود ست کنید زیرا هیچ محدودیتی در استایل کردن این شلوار وجود ندارد. در استایل کردن شلوار واید با شومیز بهتر است از کفش های پاشنه بلند و یا نیم بوت های شیک و همچنین از انواع صندل های مناسب استفاده کنید.

شلوار واید لگ چیست؟

◘ شلوار واید لگ و کت اسپرت

از استایل های بیرونی دیگری که می توانید با شلوار های واید لگ داشته باشید ترکیب آن با یک کت اسپرت است. یک ترکیب عالی و پر طرفدار است که می توانید در رنگ های مختلف از آن استفاده کنید همچنین می توانید از مدل های اور سایز کت های اسپرت برای ترکیب با شلوار وایدلگ بهره ببرید. این ترکیب یکی از استایل هایی است که در ایران قابل استفاده و محبوب است.

شلوار واید لگ چیست؟

◘ پیراهن مردونه

گاها ممکن است به دنبال یک استایل راحت و ساده همچنین شیک باشید. از آن جایی که پیراهن های مردونه به اکثر خانم ها میاد در چنین مواقعی می توانید سراغ کمد بابا و یا داداش و یا هر آقایی که بهتون نزدیک بروید و یکی از پیراهن های آن ها را به همراه شلوار واید لگ و یک کتونی ست کنید. این استایل بسیار راحت و ساده است اما برای موقعیت هایی مثل دانشگاه و یا سر کار که نیاز است کمی شسته رفته و مرتب تر باشید مناسب نیست.

◘ شلوار واید لگ با مانتو

اغلب ممکن است تصور کنید که شلور های وایدلگ را تنها باید با مانتو های کوتاه ست کرد اما شما به راحتی می توانید از مانتو های بلند جلو باز بهره ببرید و برای بیرون رفتن و یا ایده مناسبی است در این استایل اگر مانتوی شما چاک دار باشد بسیار شیک تر و خاص تر می شود.شلوار واید لگ سفید به همراه یک مانتو بلند مجلسی چاک دار می تواند ظاهر منحصربفردی برای شما ایجاد کند.
علاوه بر مانتو های بلند و یا کتی می توانید از مانتو های کوتاه آزاد تری که تقریبا ایست دار هستند به همرا این شلوار ها بهره ببرید. در این صورت می توانیداز شلوار واید لگ کوتاه استفادئه کنیدو با یک صندل تخت و یا کفش پاشنه دار آن را ست کنید.

شلوار واید لگ چیست؟

◘ شلوار واید با کفش مناسب

از امتیازات مثبتی که شلوار های واید لگ دارد اینست که به راحتی می توانید با انواع کفش ها آن را ست کنید. اما نکته ای که در انتخاب کفش ها باید آن را مد نظر قرار دهید این است که به بالا تنه خودتوجه کنید اگر تی شرت پوشیدید می توانید از کتونی استفاده کنید اگر از شومیز و یا بولیز های مجلسی و مهمونی استفاده کرده باشید کفش پاشنه دار و مجلسی انتخاب مناسبی است.
همچنین زمانی که شلوار واید لگ خود را با یک مانتو کتی ست کرده اید می توانیداز کفش های پاشنه دار استفاده کنید و یک استایل رسمی شیک برای خود ایجاد کنید همچنین می توانید در کنار این استایل از کتونی هم بهره ببرید در این صورت از رسمیت استایل شما کاسته شده اما همچنان شیک و جذاب است.

شلوار واید لگ چیست؟

5 نکته برای اینکه استایل جذابی با شلوار های واید لگ داشته باشید.

1- برای افرادی که اندام ریزی دارند پوشیدن شلوار هایی که کمر بلندی دارد سبب می شود تا پا های آن ها بلند تر نشان داده شود.
2- اگر در استایل خود قصد دارین تا انحنای باسن که نشان از کمرباریک دارد را درظاهر خودایجاد کنید شلوار های گشاد انتخاب خوبی هستند.
3- پوشیدن شلوار های واید لگ با کفش پاشنه بلند سبب می شود تا قد شما بلند تر به نظر برسند البته با توجه به ماهیت و الگوی شلوار های واید لگ پا ها را بلند تر نشان می دهد از طرفی می توانید آن ها را با کفش های کتونی و تخت و همچنین بوت هم بپوشید
4- زمانی که می خواهید استایل مهمانی خود را با شلوار واید لگ ست کنید بهتر است برای قسمت بالا تنه از لباس هایی که گشاد هستند استفاده نکنید زیرا لباس های آزادبا شلوار های واید استایل شما را بهم ریخته نشان میدهد. می توانید از کراپ و تاپ های چسبان که قد آن تا روی کمر شلوار است بهره ببرید البته برای مهمانی ها رسمی تر می توانیداز شومیز های مختلف استفاده کنید فقط دقت کنید که خیلی گشاد نباشد وحتما داخل شلوار بزنید.
5- برای استایل رسمیی می توانید از کت های برش خورده کوتاه بهره ببرید نکته ای این قسمت این است که اگر از کت جین به همراه شلوار واید لگ استفاده می کنید استایل شما را از حالت رسمی خارج می کند بنابراین کت های استریم کوتاه انتخاب بهتری برای استایل با شلوار های واید لگ هستند.

شلوار واید لگ چیست؟

جمع بندی:

در این مقاله به معرفی شلوار های واید لگ پرداختیم زیرا امروزه بسیار ترند و محبوب شده است  زیرا استایل را شما را بلند و کشیده نشان می دهد. از طرفی از سبک شلوار هایی هستند که به راحتی می توانند استایل های متفاوت برای موقعیت های مختلف را به همراه آن داشته باشید. این شلوارهای واید لگ پارچه ای که عرضه می شوند برای تابستان بسیار کاربردی هستند از طرفی قدها کوتاه دارند که می توانید با صندل و یا کفش ها پاشنه دار ست کرد و یا شلوار واید لگ بلند که می توانید بنا به استایل و موققیت خود از کفش های مختلف استفاده کنید. همچنین شلوار واید جین هم وجود دارند که بسیار پر طرفدار برای استایل های دورهمی و دوستانه است.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/