gif
gif mobile
مانتو زرد را با چه شالی ست کنیم؟

مانتو زرد را با چه شالی ست کنیم؟

شال زنانه، لباسی که مختص خانماست... بیشتر افراد دوست دارند خوش استایل و خوش پوش باشند، زیرا تمایل به زیبا بودن در وجود همه هست. اما بعضی اشخاص خوش تیپ بودن را با داشتن یک کمد پر از لباس اشتباه می گیرند و دائما در حال خرید هستند، اما هیچ وقت برای یک مهمانی ساده نیز لباس مناسب ندارند. اما در مقابل عده ای نیز هستند که با چند دست لباس همیشه خوش پوش و آراسته هستند. پس برای خوش تیپ بودن می توان با چند دست لباس متناسب با اندام و رنگ پوستتان به یک خانم خوش تیپ تبدیل شوید. اگر قصد دارید از مانتوهای رنگی استفاده نمایید حتما در هنگام ست کردن رنگ مانتو با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری ها دقت کنید. مثلا استفاده از مانتوهای رنگ زرد، به دلیل خاصیت بازتاب نور که دارند یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استایل بهار و تابستان هستند و همینطور رنگ زرد به دلیل تطابقی که با رنگ های پاییزی دارد انتخابی خوبی برای پلیورهای پشمی، ژاکت های بافت، پالتوهای پاییزه محسوب می شود. مانتوهایی با رنگ های برجسته و روشن مثل زرد را می توان با رنگ هایی نظیر طوسی، مشکی، قهوه ای، آبی، بنفش، سفید، سرمه ای، زرشکی و سبز و... به راحتی ست کرد. در این مقاله پادمیرا مگ می خواهد درباره نحوه ست کردن مانتو زرد با انواع شال و روسری و اینکه به مانتو زرد شال یا روسری چه رنگی میاد صحبت کند. با ما همراه باشید.

مانتو زرد را با چه شالی ست کنیم؟

کدام رنگ زرد را انتخاب کنیم؟

رنگ زرد از رنگ های اصلی محسوب می شود که مفاهیمی چون روشنایی، شادی، انرژی و خوش بینی را در برمی گیرد. این رنگ شادی بخش می تواند بهترین رنگ برای مانتو باشد زیرا با رنگ های دیگر به خوبی ست می شود و زیبایی استایل شما را بیش از پیش نشان می دهد. همچنین نگاه کردن به رنگ زرد روند فکر کردن و خلاقیت را در افراد بالا می برد. رنگ زرد طلایی نیز نشانه کنجکاوی و نسبت به رنگ قرمز نیز سبک تربوده و از غلظت کمتری برخوردار است، اما امکان دارد درخشندگی بیش از حد آن باعث خستگی چشم شود. لباس هایی به رنگ زرد لیمویی نیز باعث ایجاد حس توانایی و هدفمندی و خلاقیت در افراد می شود. رنگ زرد خالص نیز نشانگر شادمانی و روشنایی است و انرژی مثبت را در اطراف می پراکند، اما باید بدانید که اگر همه لباس های خود را به رنگ زرد انتخاب کنید موجب ایجاد حس خستگی و یا سردرد شده و استفاده بیش از حد لباس های رنگ زرد نتیجه عکس دارد.
همانطور که می دانید رنگ زرد به سرعت و در اولین نگاه جلب توجه می کند، به طوری که اگر شما همه مانتوهای تابستانتان را در کنار هم قرار دهید اولین مانتویی که به چشم می آید مانتو زرد رنگتان است. با پوشیدن این مانتو احساس نشاط و شادی خواهید کرد، اما بعضی از خانم ها از نزدیک شدن به این رنگ برای انتخاب لباس می ترسند. آنها فکر می کنند به خاطر روشن بودن رنگ زرد باعث جلب توجه دیگران شده و حس انگشت نما بودن به آنها القا می شود، اما در اشتباهند. ما به شما پیشنهاد می کنیم که به خاطر نظر دیگران انرژی و جذابیت رنگ زرد را از خودتان دور نکنید و با استفاده از خرید انواع مانتو، لباس های زرد،
خرید روسری زنانه، خرید شال زرد در استایلی خاص و متفاوت به جمع دوستانتان بپیوندید. بهتر است در موقعیت های مختلف از مهمانی هایی که دعوت می شوید رنگ زرد را جایگزین رنگ های تیره مانند مشکی و قهوه ای کنید.
مانتوهای زرد در طرح ها و طیف های رنگی زیادی در بازار موجود هستند و اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که دوست دارند در مکان های مختلف استایل و تیپی متفاوت داشته باشند می توانید این رنگ مانتو را انتخاب کنید. رنگ زرد طیف وسیعی دارد و پیش از خرید این مانتو باید بدانید که کدام رنگ با پوست شما هماهنگ است و برای داشتن استایلی زیبا رنگ زرد را نمی توان با هر رنگی ست کرد و باید رنگی را انتخاب کرد که مکمل رنگ زرد باشد.

مانتو زرد را با چه شالی ست کنیم؟2

◘ رنگ زرد برای پوست های روشن

اگر رنگ پوست خیلی روشنی دارید به شما پیشنهاد می کنیم از مانتوهای زرد خردلی، زرد تیره و... استفاده کرده و از پوشیدن رنگ زرد اصلی و زردهای نئونی و لیمویی خوداری کنید.

مانتو زرد را با چه شالی ست کنیم؟3

◘ رنگ زرد برای پوست های معمولی

افرادی که رنگ پوست معمولی یا زیتونی دارند بهتر است از مانتوهایی با رنگ زرد لیمویی و تناژهای روشن زرد استفاده کنید که سبب درخشندگی بیشتر رنگ پوستتان می شود.

مانتو زرد را با چه شالی ست کنیم؟4

◘ رنگ زرد برای پوست های تیره

اما خانم هایی که رنگ پوست تیره و سبزه دارند در انتخاب رنگ زرد خوش شانس هستند زیرا به راحتی می توانند از این رنگ در ست لباس های خود استفاده کنند. استفاده از هر طیفی از رنگ زرد برای این اشخاص فوق العاده خواهد بود، مخصوصا استفاده از رنگ زرد طلایی در ترکیب با رنگ پوستشان زیبایی خیره کننده ای به ذستایل آنها خواهد داد.

مانتو زرد را با چه شالی ست کنیم؟1

ست شال و روسری با مانتو زرد

ست مانتوی زرد با شال یا روسری مشکی

اگر برای مانتو زرد کوتاه خود به دنبال یک استایل بدون ریسک هستید خرید شال زنانه مشکی می تواند گزینه خوبی باشد. رنگ مشکی در کنار رنگ زرد جلوه خوبی را ایجاد می کند و سادگی رنگ مشکی باعث بیشتر دیده شدن مانتو شما می شود. یکی دیگر از مزیت های شال و روسری مشکی این است که به راحتی با لباس های دیگر ست می شود.

مانتو زرد را با چه شالی ست کنیم؟5

ست مانتوی زرد با شال یا روسری سفید

سفید جز رنگ های خنثی است که به راحتی می توانید با رنگ های دیگر ست کنید. اگر می خواهید با مانتوی زرد رنگتان  یک استایل شیک و جذاب داشته باشید می توانید آن را با یک شلوار جین روشن و شومیز و شال سفید ست کنید. اگر رنگ زرد و سفید را برای استایل خود انتخاب کردید پیشنهاد می کنیم که از کمربند و کفش چرم قهوه ای یا رنگ های نزدیک به آن مثل عسلی یا کرم غافل نشوید.

مانتو زرد را با چه شالی ست کنیم؟6

ست مانتوی زرد با شال یا روسری طوسی

اگر بگوییم رنگ طوسی پادشاه رنگ های مکمل است بی شک اغراق نکرده ایم زیرا این رنگ با رنگ های دیگر هارمونی خاصی ایجاد می کند. طوسی رنگی خنثی است که از ترکیب رنگ های سیاه و سفید به وجود می آید که می توانید به خوبی با بیشتر رنگ ها ترکیب کنید. ست کردن مانتو زرد اسپرت با شال یا روسری طوسی یکی دیگر از انتخاب های زیبا و جذابی ست که خوش تیپ بودن شما را تضمین می کند.

مانتو زرد را با چه شالی ست کنیم؟7

ست مانتوی زرد با شال یا روسری آبی

زرد و آبی دو رنگ اصلی محسوب می شوند که در ترکیب با هم استایلی شیک و قابل قبول خلق می کنند. یکی از نکاتی که در ترکیب رنگ باید به آن دقت کرد این است که رنگ های گرم و سرد را در کنار هم قرار دهیم. در این استایل با قرار دادن رنگ گرم زرد و رنگ سرد آبی در کنار یکدیگر این اصل به درستی رعایت شده است. یکی از ترکیبات بسیار شاد و زیبایی که می توانید در استایل کردن با مانتو زرد به کار ببرید استفاده از رنگ آبی به خصوص آبی کاربنی است که در دنیای مد نیز به وفور استفاده می شود. زرد و آبی جفتی شگفت انگیز هستند، اگر می خواهید به یک مهمانی بروید که در آن  خاص به نظر برسید با مانتو یا پالتوی زرد خود از کیف و کفش و شال آبی استفاده کنید.
در این استایل بهتر است انتخاب رنگ زرد را متناسب با طیف رنگ آبی انجام دهید، مثلا هر چه رنگ زرد مانتو شما روشن تر باشد باید رنگ شال نیز از رنگ های آبی روشن ترانتخاب شود، پس می توان مانتوی زرد لیمویی را با شال آبی آسمانی ست کرد. همچنین مانتو زرد تیره یا خردلی را با شال یا روسری آبی کاربنی می توان ست کرد.

مانتو زرد را با چه شالی ست کنیم؟8

ست مانتوی زرد با شال و روسری سبز

با استفاده از رنگ سبز در کنار رنگ خردلی یک استایل جذاب برای خود بسازید، شما می توانید از یک شال دو رنگ یا حتی تک رنگ سبز استفاده کنید. رنگ سفید را هم به عنوان رنگ سوم برای تی شرت و شلوار انتخاب کرده و یک ترکیب بسیار زیبا به استایل خود دهید.

مانتو زرد را با چه شالی ست کنیم؟9

ست مانتو زرد با شال بنفش

یکی دیگر از رنگ هایی که می توان در کنار رنگ زرد استفاده کرد رنگ بنفش است که هارمونی جذابی را می سازد. رنگ بنفش مکمل رنگ زرد است و همین موضوع باعث می شود شما بهترین نتیجه را از ترکیب این دو رنگ بگیرید. اگر به یک مهمانی دعوت شده اید و قصد دارید شومیز زرد خود را بپوشید می توانید همراه آن یک شال یا روسری بنفش را ست کنید و از ترکیب رنگ زرد و بنفش یک استایل بی نهایت شیک و چشم نواز بسازید.

مانتو زرد را با چه شالی ست کنیم؟10

ست مانتو زرد با شال و روسری زرشکی

یکی از جذابترین رنگ هایی که می توانید با مانتو زرد خود ست کنید زرشکی است. مثلا یک مانتو زرد بلند و یا کت زرد خردلی را می توانید در ست شال و شلوار با مانتو زرد با شلوار جین تیره یا ذغالی، تی شرت یا شومیز سفید یا مشکی و شال زرشکی ست کرده و استایلی شیک برای خود بسازید. برای تکمیل استایلتان نیز می توانید کیف و کفش (صندل یا کتانی) مشکی یا سفید بپوشید.
این ترکیب رنگ برای پاییز نیز بسیار مناسب است زیرا رنگ های پاییزی کاملا با یکدیگر هماهنگ هستند. بهتر است رنگ قرمز را از بین رنگ های محدود و تیره انتخاب کنید. برای ست کردن مانتو پاییزه یا پالتو زرد خردلی می توانید از شال با طیف های مختلف رنگ قرمز به خصوص رنگ زرشکی استفاده کنید تا استایلی جذاب و دلنشین داشته باشید. همینطور برای تکمیل ست زیبایتان می توانید از کیف و کفش چرم قهوه ای استفاده کنید.

مانتو زرد را با چه شالی ست کنیم؟11

ست مانتو زرد با شال و روسری قهوه ای

ترکیب رنگ زرد در کنار قهوه ای و نارنجی که یادآور گرما و انرژی بخش است، یکی از بهترین استایل ها برای فصل پاییز و زمستان محسوب می شود. شما می توانید همراه با پالتو خردلی خود کیف و کفش و شال قهوه ای را هماهنگ کنید تا یک استایل خانمانه و شیک در محل کارتان باشد.

مانتو زرد را با چه شالی ست کنیم؟12

جمع بندی:

در این مقاله سعی داشتیم تا نحوه ست کردن مانتو زرد با انواع شال یا روسری را برای شما بگوییم. رنگ زرد از رنگ های اصلی و از انرژی و زیبایی ویژه ای برخوردار است. برای ست شال و روسری با مانتو زرد رنگتان با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان حتما حساسیت زیادی به خرج دهید، زیرا رنگ زرد با هر رنگی ست نمی شود. در استایل کردن با این رنگ حتما به طیف های مختلف رنگ زرد توجه کنید، همینطور می توانید برای ست کردن این رنگ از طبیعت الهام بگیرید. فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه پادمیرا با چندین سال سابقه در زمینه پوشاک یکی از بهترین ارائه دهندگان انواع پوشاک با کیفیت در کشور می باشد. برای خرید شال و روسری از سایت پادمیرا دیدن فرمایید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/