gif
gif mobile
انواع مدل های شلوار جین

انواع مدل های شلوار جین

وقتی نگاهی به تاریخ مد بیندازیم می بینیم که شلوار جین از نیمه دوم قرن نوزدهم وارد بازار شد و تا به امروز رد پای پر رنگی از خود در فرهنگ ها و سنین مختلف به جای گذاشته است. شلوار جین در ابتدا به خاطر داشتن پارچه مقاوم به عنوان شلوار کار ساخته شد و بعد ها به عنوان نمادی از سرپیچی و اعتراض بوده و امروزه به یکی از محبوب ترین مد ها تبدیل شده است. در این مقاله از پادمیرا مگ در مورد انواع شلوار جین برای شما گفته ایم. با ما همراه باشید.

انواع مدل های شلوار جین

انواع مدل های شلوار جین

موقع خرید شلوار جین تا به حال به این نکته توجه کرده اید که چند مدل شلوار جین داریم؟ شلوار جین که یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین مد های تمام زمان هاست در ابتدا که وارد بازار فروش شد تنها یک مدل ساده بود اما امروزه 10 ها مدل متفاوت با سبک های مختلف از شلوار جین را شاهد هستیم. مدل های متنوعی که برای استایل های مختلف به راحتی قابل استفاده هستند به همین دلیل به جرات می توان گفت اکثرا در کمد هر فردی حداقل یک شلوار جین وجود دارد بدین ترتیب طراحان شلوار جین به دلیل مقاومت بالایی که جین نسبت به پارچه های دیگر دارد تنوع مدل ها را در این شلوار بوجود آوردند تا افراد با هر سبک و سلیقه ای بتوانند از شلوار جین استفاده کنند از طرفی تنوع شلوار جین برای خانم ها بیشتر از جین مردانه است. در ادامه با انواع شلوارهای جین که پرطرفدارند بیشتر آشنا می شویم :

انواع مدل های شلوار جین

جین راسته

اولین مدل از شلوار جین مدل راسته است که اغلب پرکاربرد ترین مدل از شلوار جین هاست به راحتی با هر لباسی ست می شود سبک این شلوارها تنگ و راسته است و تفاوت آن با جین های معمولی این ست که مچ پاها را نمی پوشاند و دقیقا بالای مچ پا قرار می گیرند. شلوار جین راسته به دلیل راحتی که دارد جایگزین شلوار کار می شود از طرفی یک مدل مناسب برای دخترانی هست که می خواهند فرم بدن خود را به رخ بکشند.

انواع مدل های شلوار جین

شلوار جین مام استایل

امروزه شلوار جین مام استایل از محبوبیت بالایی برخوردار است زیرا راحت و آزاد هستند و به آسانی می توان سبک های آزادانه ای با این مدل شلوار ست کرد. مدل شلوار جین مام استایل خاصیت کشسانی ندارد اما در قسمت ران و ساق پا راحت و آزاد هستند و در مچ پا کمی جمع تر می شوند همچنین از ویژگی های مهم دیگر جین مام استایل این است که فاق بلندی دارد و بالای ناف بسته می شوند. بالا بسته شدن کمری این شلوار باعث زیباتر دیده شدن استایل و فرم بدنی شما می شود.
شلوار جین مام استایل برای افرادی که فرم بدنی پرتری دارند بسیار مناسب است به دلیل اینکه کمری آن بالا بسته می شود قسمت پهلو و شکم را جمع می کند و باعث می شود فرم بهتری به استایل شما بدهد از طرفی برای افرادی که هیکل پری دارند اما قد آن ها کوتاه هست بهتر است که از این مدل شلوار مام استایل استفاده نکنند.

انواع مدل های شلوار جین

شلوار جین مام فیت

شلوار جین مام فیت مانند مام استایل دارای فاق بلند است و قسمت کمری آن بالای ناف بسته می شود اما از لحاظ پارچه ممکن است ضخیم تر باشد و یا از مدل پارچه هایی که خاصیت کشسانی دارند استفاده کنند همچنین برخی اوقات این مدل شلوارها می توانند مدل جین اسکینی و راسته باشند.
تفاوت دیگری هم که با شلوار مام استایل دارند در قسمت ران و ساق پا است که برای مام استایل این قسمت گشاد است در صورتی که شلوار جین مام فیت هم می تواند جذب باشند و هم گشاد.
شلوار مام از آن دسته مدل هایی است که با یک تی شرت ساده می توانید در مهمانی های خودمونی و دوستانه استفاده کنید و یک استایل شیکی را برای خود داشته باشید.    

انواع مدل های شلوار جین

شلوار جین بگ

از مدل های دیگر شلوار جین که چند سالی هست مورد توجه قرار گرفته است شلوار جین بگی است. شلوار جین بگی دخترانه معمولا مدل های سر تا سر گشاد هستند که اگر ست مناسبی را با آن داشته باشید می تواند استایل شما را خاص و منحصربفرد کند. مدل شلوار جین بگ به این صورت است که از بالا جذب و در نهایت آزاد هستند. البته به طور کلی از بالا تا پایین از الگوی برش آزاد پیروی می کند و همین سبب می شود تا افرادی که قد بلند و هیکل لاغری دارند را شیک و خاص نشان دهد بنابراین اگر جز آن دسته از افرادی هستید که قد بلندی دارید و به راحتی خود در استایل لباس ها اهمیت می دهید شلوارهای بگ گزینه مناسبی هستند.

انواع مدل های شلوار جین

برای ست کردن لباس های خود با شلوار جین بگ حتما به سایز لباس خود توجه کنید زیرا شلوار بگ به دلیل ظاهر آزاد و راحتی که دارد باید به همراه لباسی پوشیده شود که خیلی گشاد نباشد تا تعادل در استایل شما برقرار شود بنابراین هنگام ست کردن لباس خود با جین بگ حتما به بولیز و تی شرت و به طور کلی به لباس های بالاتنه خود دقت بیشتری داشته باشید.
همچنین می توانید برای اینکه استایل شما جذاب تر به نظر برسد از بادی و یا تاپ و شومیز استفاده کنید که پایین آن را داخل شلوار بزنید و یا از تاپ ها و لباس های نیم تنه همراه با شلوار جین بگ خود استفاده کنید.
اگر می خواهید شلوار جین بگ خود را با مانتو ست کنید بهتر است از مانتو کتی کوتاه و یا مانتو جلو باز کوتاه استفاده کنید تا استایل شما را مرتب و شیک جلوه دهد. برای ست کردن کفش با شلوار بگ به راحتی می توانید با توجه به استایل خود با انواع کتونی و اسپرت و کالج و پاشنه تخت و ... ست کنید.   

انواع مدل های شلوار جین     

شلوار جین نیم بگ

ممکن است مواقعی که برای خرید شلوار می روید اسم شلوار نیم بگ را شنیده باشید. مدل شلوار جین بگ و نیم بگ به یک صورت است اما اغلب تنها تفاوت کوچکی بین این دو مدل احساس می شود که میزان گشاد بودن آن هاست این تفاوت با اینکه به صورت یک دست از بالا تا پایین یک درجه از میزان گشادیش کم می شود اما در سمت بالای ران و سمت کمر کیپ تر از مدل بگ است. برای ست کردن با این مدل شلوار مانند شلوار بگ می توانید عمل کنید و تفاوتی ندارند.   

انواع مدل های شلوار جین

شلوار بوت کات

یکی دیگر از این مدل ها، شلوار بوت کات که امروزه به شدت ترند و پرطرفدار شده است. مدل شلوار بوت کات به این صورت است که در قسمت کمر و باسن و ران جذب هستند و از زانو به پایین یعنی ساق تا مچ پا به صورت مثلثی گشاد می شود. شلوار بوت کات که این روزها مورد توجه قرار گرفته و ترند شده اند از گذشته وجود داشته اند و در ابتدا ملوانان از این شلوارها استفاده می کردند زیرا چون بوت می پوشیدند برای اینکه به مشکل نخورند و راحت تر چکمه های خود را بپوشند از این شلوارها استفاده می کردند. امروزه به عنوان شلوار مجلسی با کفش های پاشنه بلند و یک شومیز مناسب می پوشند و یک استایل مجلسی شیک و مرتب به نمایش می گذارند.  

انواع مدل های شلوار جین

شلوارهای چاکدار

یک مدل از شلوارهایی که اخیرا ترند شده است مدل دم پا چاکدار است که طرفداران زیادی هم پیدا کرده است و با شومیزهای مختلف آن را ست می کنند. مخصوصا جین دم پا گشاد و بوت کات چاکدار یک مدل از شلوار هایی است که اکثرا برای مهمونی و دورهمی و مجالس خود هم استفاده می کنند و با تاپ و یا شومیزهای مجلسی به راحتی ست می شوند یا جین بگ چاکدار که با تی شرت و بولیزهای ساده می پوشند و می توان یک ست تابستونی راحت را برای خود ایجاد کنید.   

انواع مدل های شلوار جین

شلوار کمر هویجی

شلوار کمر هویجی از مدل هایی است که در چند سال اخیری که وارد بازار شده جزو پر فروش ترین مدل های شلوار بوده است و با رنگ بندی های متنوعی که از آن تولید کردند جزو پر کاربردترین مدل ها برای استایل های راحت تابستانی است. مدل این شلوار مثل مام استایل و مام فیت است و فاق بلندی هم دارند با این تفاوت که قسمت کمر این شلوار با توجه به فاق بلندی که دارند به اندازه عرض کمربند در وسط کمر این مدل از شلوار کشی است و از طرفی در کنار کشی بودن کمر شلوار، این مدل شلوارها دکمه ای به حساب می آیند.
به همین ترتیب به دلیل فرم کمر این شلوارها به آن ها شلوار کمر هویجی می گویند. یکی از راحت ترین استایل ها با این مدل از شلوار کمر هویجی تی شرت هایی هستند که قد خیلی بلندی ندارند به همراه صندل یا کتونی به راحتی استایل شیک و کاملی می شود. شلوار کمر هویجی به دلیل داشتن کمر بلند و راحت و ایست شیک باعث می شود تا لباس های کوتاه به راحتی با آن ست شوند.     

انواع مدل های شلوار جین

شلوار کمر پیله ای

از مدل های دیگر شلوار جین می توان به شلوار کمرپیله ای اشاره کرد. شلوار جین کمر پیله ای در نگاه اول شبیه به شلوار مام استایل هستند اما تفاوتی که این مدل دارد همان طور که از اسمش پیداست قسمت کمر این شلوارها کشی نیست و دو طرف به صورت پیله ای به تعداد مساوی دوخته می شود و همین پیله ها سبب جمع شدن کمر آن ها می شود شلوارهای کمر پیله معمولا فاق بلندی دارند.

انواع مدل های شلوار جین

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/