gif
gif mobile
نحوه ی ست کردن انواع شلوارجین زنانه و بلوز

نحوه ی ست کردن انواع شلوارجین زنانه و بلوز

یکی از دغدغه های امروزی بانوان ست کردن بلوز و شلوار می باشد. افرادی که قصد دارند استایل بروزی داشته باشند سعی می کنند با دنبال کردن مد و استفاده از ترند ها مدل لباس خود را انتخاب کنند. در این مقاله ما قصد داریم به طور جامع به انواع ست بلوز و شلوار جین زنانه بپردازیم. فروشگاه اینترنتی پادمیرا در این مقاله قصد دارد تا درباره ی نحوه ست کردن شلوار جین زنانه و بلوز بطور دقیق و مفصل بپردازد. تا پایان مقاله با پادمیرامگ همراه باشید.

تاریخچه

جین به شلوارهایی اطلاق می شود که از پارچه های جین تهیه و تولید شده اند. نام جین از شهری در ایتالیا گرفته شده است. این مدل شلوار توسط یک تاجر آلمانی به آمریکا و از آنجا به سراسر دنیا انتقال یافت و امروزه نیز همچنان مورد استفاده قرار می گیرد. در آن زمان برای رنگ کردن شلوار از رنگ طبیعی نیل استفاده می شد اما امروزه رنگ های شیمیایی برای رنگ کردن این شلوار استفاده می شود.

نحوه ی ست کردن انواع شلوارجین زنانه و بلوز1

انواع مدل بلوز

بلوزها بسته به طرح و مدل و جنس پارچه با هم تفاوت دارند. برخی از انواع مدل بلوز در تابستان و برخی دیگر در زمستان مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید در ادامه این مقاله با چگونگی ست کردن انواع بلوز و شلوار جین آشنا شوید.

انواع مدل شلوار

شلوارهای جین انواع مختلفی دارند برای نمونه شلوار جین مجلسی، شلوار جین جذب، شلوار جین مام فیت، شلوار جین ساده، شلوار جین دمپا، شلوار جین پاکتی، شلوار جین زاپ دار، شلوارجین جردن، شلوار جین لوله تفنگی، شلوار جین بگ، ازجمله شلوارهای جین هستند که بسته به نوع و مدل شلوار و طرح پارچه می توانند انتخاب خوبی برای استایل اسپرت شما باشند.

نحوه ی ست کردن انواع شلوارجین زنانه و بلوز

مدل های ست بلوز و شلوار جین

ست بلوز و شلوار جردن

شلوار جردن که هم مورد استفاده بانوان و هم آقایان می باشد، دارای فاق بلند و در قسمت مچ پا دارای کش است. این شلوارها استایل راحتی دارند و معمولا با بلوز های ساده و راحت مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا بلوز و شلوار جردن را می توانید از فروشگاه های لباس به صورت ست خریداری کنید. اگر تصمیم گرفتید شلوار و بلوز را به صورت جداگانه ست کنید، همانطور که گفته شد، از لباس های راحت و گشاد انتخاب کنید. اغلب بلوزهایی که با شلوار جردن انتخاب می شوند دارای تصاویری نیز می باشند. این تصاویر می تواند در انتخاب بلوز نیز تاثیر گذار باشند.

ست بلوز و شلوار جین مام استایل

شلوار مام استایل دارای فاق بلندی است که تا بالای ناف می آید و حالت مخروطی شکل دارد. برای انتخاب و ست بلوز با شلوار مام استایل می توانید از تی شرت طرح دار که مدل ساده ای دارند اما بر روی لباس عکس و تصاویری وجود داشته باشد استفاده  کنید. این تی شرت ها می توانند بلند یا کوتاه باشند، و کوتاهی این تیشرت ها می تواند به شکلی باشد که قد تی شرت شما تا بالای نافتان قرار گیرد. اگر از تی شرت های گشاد و بلند استفاده می کنید می توانید ادامه ی بلندی لباس خود را تا کرده و داخل شلوار قرار دهید.

نحوه ی ست کردن انواع شلوارجین زنانه و بلوز2

ست بلوز و شلوار جین مام فیت

شلوار های مام فیت دارای کمر و زیپ بلند می باشند. دم پای این شلوار گشاد است و باعث می شود قدبلند تر دیده شوید. قسمت فاق این شلوار تا بالای ناف قرار می گیرد. برخی موارد این شلوارها زاپ دار هستند و در برخی موارد به شکل ساده و بدون زاپ و به رنگ های آبی کلاسیک تولید می شوند. شما می توانید این شلوار جین مام فیت را با یک بلوز یا تی شرت به رنگ های سفید و کرمی و خاکستری ست کنید. در فصول زمستان هم از ژاکت های به همین رنگ یا هودی هایی به رنگ های تیره تر برای استایل خود انتخاب کنید. انتخاب بلوز های کوتاه و جذب یا نیم تنه های متناسب با رنگ شلوار جین مام فیت در زیبایی استایل شما تاثیر زیادی می گذارد. شومیز های زنانه و دخترانه شیک که مناسب برای استفاده در محیط های باز می باشد و طرح های جین یا چهار خانه و یا طرح ساده به رنگ های خنثی دارند نیز انتخاب خوبی می توانند برای استایل شما باشند.

نحوه ی ست کردن انواع شلوارجین زنانه و بلوز3

ست بلوز با شلوار جین بگ زنانه

شلوار بگ جین زنانه از لحاظ پوشش راحتی و آزادی بسیاری دارند.  این شلوار ها در قسمت مچ پا گاهی اوقات دارای کش بوده ولی در بیشتر مواقع به حالت گشاد انتخاب و پوشیده می شوند. اغلب اوقات سعی می شود رنگ های روشن و آبی کم رنگ را خریداری کنند. اما رنگ های تیره نیز برای این مدل شلوار وجود دارد و انتخاب این مدل شلوار زیبایی و راحتی خاصی به استایل شما می دهد. رنگ های خنثی را هم که به راحتی می توان با هر رنگ دلخواهی ست کرد. این شلوار را می توانید با بلوز ها یا شومیز های زنانه چهار خانه ست کنید. می توانید از بلوز با جنس مخمل نیز استفاده کنید. این شلوار مناسب پوشیدن با هودی است انتخاب بسیار راحت و جذابی برای موقعیت های مختلف می باشد. اگر پیراهنی را که انتخاب کردید بلند است بهتر است پیراهن شما در زیر شلوار قرار گیرد تا استایلی منظم به شما بدهد.

نحوه ی ست کردن انواع شلوارجین زنانه و بلوز4

ست بلوز و شلوار مجلسی

شلوار مجلسی از آن دست شلوار هایی است که همه بانوان در کمد لباس های خود دارند و در اماکن اداری و مهمانی ها و مجالس رسمی از آن استفاده می کنند. معمولا این شلوار ها رنگ های مشکی استفاده می شوند و بلوز هایی که برای ست کردن با این شلوار انتخاب می گردند، اغلب به حالت شومیز ساده بوده و رنگ های تیره دارند. برخی از شلوار های مجلسی که دارای طرح های دوخته شده زیبایی در قسمت مچ پا هستند و هدف استفاده از آنها در مهمانی غیر رسمی می باشد، را می توان با بلوز هایی با طرح پارچه حریر یا  گیپور ست کرد.

ست بلوز با شلوار جین پاکتی

شلوارجین پاکتی زنانه در قسمت مچ پا کمی تا خورده و دوخته شده هستند. این مدل شلوار را با بلوز های ساده یا طرح دار می پوشند و هر مدل اندامی از قبیل ساعت شنی و سیبی و گلابی می توانند این مدل شلوار را انتخاب کنند. این مدل شلوار جین نیز دارای رنگ های مختلفی می باشد و شما می توانید رنگ های روشن آنها که بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد در محیط های بیرون مشاهده کنید.

نحوه ی ست کردن انواع شلوارجین زنانه و بلوز6

ست بلوز با شلوار جین زاپ دار

شلوار جین زاپ دار زنانه  که دارای پارگی در قسمت زانو یا دیگر قسمت ها هستند، با انتخاب آن حس راحتی خواهید کرد. معمولا مدل این شلوار ها تنگ و لوله تفنگی هستند که دارای پارگی هایی برروی سطح پارچه می باشند. برخی از زاپ های این مدل شلوار دارای حفره هایی است و باید دقت کنید که باید به صورت افقی طراحی شده باشند. معمولا برای انتخاب بلوز مناسب با این شلوار سعی می شود از بلوز ها یا تیشرت های گشاد و راحت استفاده شود و این لباس ها معمولا در قسمت بلندی قد تا می شود تا درون شلوار قرار گیرد. بلوز ها با طرح های رنگی یا عکس دار نیز می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای استایل شما باشند. دو طرح پیراهن که هرگز قدیمی نمی شود و برای پوشیدن با شلوارهای زاپ دار مناسب هستند، طرح چهارخانه و پیراهن های با طرح جین می باشد. شما می توانید این بلوز ها و پیراهن های با طرح جین را در رنگ ها وطرح های مختلف یا ساده برای استایل خود انتخاب کنید.

نحوه ی ست کردن انواع شلوارجین زنانه و بلوز7

ست بلوز با شلوار جین لوله تفنگی

شلوار جین لوله تفنگی زنانه که حالت ساده ای دارند را می توان در همه فصول سال استفاده کرد، اما برای مجالس رسمی مورد استفاده قرار نمی گیرد. این مدل شلوار را می توانید با بلوز های با طرح مجلسی یا تی شرت های عکس دار یا انواع هودی ها در فصول زمستان  و پاییز استفاده کنید. اگر پاهای لاغری دارید توصیه می کنیم از این مدل شلوار کمتر استفاده کنید.

نحوه ی ست کردن انواع شلوارجین زنانه و بلوز8

ست بلوز با شلوار جین دمپا

شلوارجین زنانه دمپا معمولا از قسمت ران تنگ و در قسمت مچ پا حالت گشاد و استایلی مناسب با مجالس و مهمانی های غیر رسمی به شما می دهند. این مدل شلوار جین دمپا با طرح هایی از جمله کتان یا پارچه های از جنس نخ نیز تولید می شوند. برای ست کردن با این شلوار از شومیز های تنگ و طرح دار و متناسب با رنگ شلوار دمپا انتخاب کنید. اغلب شلوار های دمپا رنگ های تیره مثل مشکی یا سرمه ای تولید می شوند. شما می توانید برای بهتر شدن استایلتان از کمربند استفاده کنید. می توانید برای انتخاب بولیز از شومیزهای با طرح مجلسی و مهمانی استفاده کنید که با پارچه هایی از جنس تور و حریر تولید و تهیه شده اند تا مناسب مهمانی باشند.

نحوه ی ست کردن انواع شلوارجین زنانه و بلوز5

ست بلوز با شلوار جین ساده

شلوار های جین ساده طرفدار های بسیاری دارند این مدل شلوار طرح و نقشی ندارد و فقط در رنگ با هم تفاوت می کنند. ست کردن با این مدل شلوار بسیار راحت تر است زیرا هر مدل بلوز و تیشرت و شومیز را می توان به همراه آن پوشید. لباس های با طرح چهارخانه و در اندازه های بزرگ یا کوچک نیز می توانند باعث زیبایی در استایلتان شوند. البته در کنار استایل خود با شلوار جین ساده، می توانید از کتونی های سفید و اکسسوری مثل دستبند نیز استفاده کنید. شلوارهای لی در رنگ های زیادی تهیه و تولید می شوند که مشهورترین آن رنگ آبی می باشد اما در رنگ های سفید، کرم، نیلی، آبی کم رنگ و آبی پررنگ و مشکی می توان در بازار یافت. برای ست کردن بلوز و شلوار جین آبی روشن زنانه شما می توانید از رنگ های روشن و سفید یا پیراهن لی آبی که رنگی نزدیک به رنگ شلوارتان دارد را انتخاب کنید.

ست بلوز و شلوار جین آبی با مانتو

شما می توانید همراه یک شلوار بگ آبی و یک بلوز یا یک پیراهن به رنگ مخالف برای مثال سفید یا مشکی به همراه مانتو جلو باز ست کنید. البته به این نکته توجه کنید اگر از شلوار بگ تیره استفاده می کنید، سعی کنید یک مانتو نزدیک به رنگ شلوار یا رنگ مشکی اما یک تیشرت سفید به همراه یک شال به رنگ تیره ست کنید. 

نحوه ی ست کردن انواع شلوارجین زنانه و بلوز9

ست بلوز و شلوار جین فاق بلند

شلوار جین زنانه فاق بلند، موردی که مناسب برای ساعت شنی شدن است. اگر شما هم می خواهید اندام شما به صورت ساعت شنی نمایش داده شود و تا حد ممکن قسمت پهلو‌های شما پوشانده شود، انتخاب شلوار جین زنانه فاق بلند بهترین گزینه برای شما است. این شلوار‌ها موجب می‌شوند تا منحنی کمرتان و فرم بدن شما به زیبایی دیده شود. ویژگی دیگر شلوار جین فاق بلند، کشیده و بلند نشان دادن پا‌ها است. اگر از یک کفش پاشنه بلند هم استفاده کنید که بیشتر نگاه‌ها را به سمت خود جذب خواهید کرد. برای ست کردن بلوز با شلوار های جین فاق بلند، می توانید از تی شرت ها و بلوز های ساده با آستین بلند یا آستین کوتاه بپوشید. تی شرت های دارای عکس و طرح ساده اما با رنگ های مشکی و سفید همیشه می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای ست کردن با شلوار های جین باشند.

نتیجه گیری

همانطور که پیش تر هم گفته شد، امروزه بانوان با توجه به مد روز استایل و پوشش خود را تهیه می کنند. مدل های بلوز با تنوع بسیاری در بازار موجود هستند اما اینکه این انواع مدل مناسب چه طرحی از شلوار های جین می باشد موضوعی بود که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت.  شلوار های جین که مدل های متفاوتی دارند و در رنگ های مختلفی نیز تولید می شوند را می توان با انواع بلوز ها و تی شرت ها ست کرد اما برخی از قوانین را برای زیبا تر کردن استایل خود باید رعایت کنید. برای مثال بلوز های مجلسی و مناسب مهمانی ها و تولد ها که از جنس های حریر یا ساتن و یا تور تولید می شوند، را می توان به همراه شلوار مجلسی یا شلوار دمپای گشاد پوشید. مدل دیگری از لباس مطرح هست که امروزه به دلیل استایل راحتی که دارد بسیار مورد استقبال نوجوانان و جوانان قرار گرفته می توان ست بلوز و شلوار جردن را نام برد. این مدل لباس در رنگ های متفاوتی تولید می شود و جنس پارچه انتخاب شده در آن می تواند مناسب فصول پاییز باشد. شما می توانید جهت خرید و اطلاع از قیمت این محصولات به سایت پادمیرا مراجعه نمایید و از تنوع به کاربرده شده در رنگ و محصولات آن دیدن کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/