gif
gif mobile
نحوه ی ست کردن شلوار جین خاکستری یا طوسی

نحوه ی ست کردن شلوار جین خاکستری یا طوسی

شلوار جین طوسی یا خاکستری از جمله لباس هاییست که طرفداران زیادی دارد. اصولاً شلوار جین یا لباس جین همیشه مورد استقبال و توجه ویژه خصوصاً نسل جوان قرار داشته است. اما شلوار جین طوسی به دلیل خنثی بودن رنگ آن، قابلیت ست کردن با انواع لباس ها و رنگ های بیشتری را دارد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ی ست کردن شلوار جین خاکستری یا طوسی با سایر لباس ها و رنگ ها آشنا کنیم. ست کردن شلوار جین زنانه خاکستری در استایل های مختلف، شلوار جین زنانه طوسی را با چه کفشی بپوشیم، ست کردن شلوار جین زنانه طوسی با سایر جین ها چگونه است، شلوار جین دخترانه خاکستری با چه رنگ هایی قابل ست شدن است، این ها از جمله مواردی که در این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت. ما را دنبال کنید.

نحوه ی ست کردن شلوار جین خاکستری یا طوسی

ست کردن شلوار جین زنانه خاکستری در استایل های مختلف

شلوار جین زنانه خاکستری مانند هر شلوار جین دیگری قابلیت ست شدن با استایل های مختلف را دارد. شما می توانید از مدل های مختلف شلوار جین مانند شلوار جین اسلیم و اسکینی یا بگ و نیم بگ و یا مدل های دیگر آن برای خود استایلی جذاب و متفاوت ایجاد کنید. استایل روزمره، رسمی، نیمه رسمی، دوستانه و ... از جمله استایل هایی هستند که می توانید با استفاده از شلوار جین طوسی داشته باشید. ما در فروشگاه اینترنتی پادمیرا چند نمونه از این استایل های زیبا را برای شما گردآوری کرده ایم. با ما باشید.

◘ استایل روزمره:

شلوار جین طوسی با یک تیشرت ساده و یک کتونی با هر رنگ و سبکی می تواند یک استایل روزمره و راحتی را برای شما به وجود بیاورد. تیشرت شما می تواند ساده یا طرح دار باشد. بسته به نوع سلیقه ی شما حتی طرح تیشرت می تواند ساده یا شلوغ باشد. تیشرت سفید با طرح ساده و خیلی کم با شلوار جین طوسی و یک مانتوی کوتاه با رنگ روشن یا حتی تیره به همراه یک روسری یا شال طرح دار می تواند یک گزینه ی خوب برای استایل های روزمره و کژوال شما باشد.

◘ استایل کاری:

شلوار جین دخترانه خاکستری برای بانوان شاغل نیز مناسب است. شما می توانید با یک مانتو کوتاه خاکستری تیره یا حتی مشکی برای مکان های اداری استفاده کنید و اگر فضای کاری شما خیلی اداری و کارمندی نیست و بیشتر حالت خصوصی و راحت تری دارد می توانید از مانتوهای با رنگ های شادتر ولی همچنان تناژ تیره تر آن ها را استفاده نمایید. کفش شما نیز می تواند کتانی یا کالج باشد.

◘ استایل دورهمی:

شلوار لی طوسی زنانه به همراه یک شومیز حلقه ای یا آستین کوتاه و یک کفش تخت یا کالج برای دورهمی های دوستانه بسیار مناسب است. برای مانتو هم می توانید از کت خاکستری تیره با یک شال یا روسری که از رنگ های شومیز داخل آن باشد و یا حتی ساده، استفاده کنید. البته تیشرت های با مدل خاص به همراه شلوار لی طوسی زنانه نیز می تواند گزینه ی خوبی برای افراد خاص پسند به شمار بیاید.

◘ استایل نیمه رسمی:

شلوار جین زنانه خاکستری شما اگر از مدل شلوار جین اسکینی انتخاب گردد به همراه یک تاپ سایز گشاد یک استایل نیمه رسمی برای شما می سازد. تنگ بودن شلوار جین اسکینی و گشاد بودن تاپ هماهنگی و تعادلی بین لباس ها ایجاد می کند که بر زیبایی استایل شما می افزاید. می توانید از مانتوهای بلند و گشاد و با رنگ های زنده و شاد به همراه کفش کالج یا حتی پاشنه دار و شال بلند ساده استایل خود را تکمیل کنید. برای این که در مورد شلوار جین اسکینی بیشتر بدانید، اینجا کلیک کنید.

◘ استایل رسمی:

شلوار لی طوسی زنانه برای ایجاد یک استایل رسمی باید با یک شومیز تک رنگ و ساده همراه گردد. البته اگر قصد استفاده از گردنبند را ندارید می توانید از شومیزهایی با یقه کرواتی یا یقه پاپیونی استفاده کنید. یک کت کوتاه تیره به عنوان مانتو و کفش پاشنه بلند نیز تکمیل کننده ی استایل شما خواهد بود. دقت کنید که برای استایل رسمی بهتر است از روسری به جای شال استفاده گردد. برای این که بدانید در استایل های رسمی بهتر است از شال استفاده کنید یا روسری، مقاله تفاوت های شال و روسری را مطالعه فرمایید.

نحوه ی ست کردن شلوار جین خاکستری یا طوسی

شلوار جین زنانه طوسی را با چه کفشی بپوشیم

ست کردن شلوار جین زنانه طوسی ممکن است در نگاه اول سخت باشد. اما اگر کمی خلاقیت و سلیقه داشته باشید به راحتی می توانید یک استایل زیبا و شیک با شلوار جین طوسی برای خود بسازید. اما این که چه کفشی بپوشیم بیشتر به سلیقه شما بر می گردد ولی براساس یک سری اصول زیباشناسی شما می توانید در انتخاب کفش مناسب استایلتان کمک بگیرید. ما در قسمت قبل توضیح دادیم که برای استایل های مختلف از چه کفشی می توانید استفاده کنید ولی یادآوری مجدد به صورت مختصر خواهیم گفت.
* شلوار جین طوسی در استایل روزمره به همراه کتانی می تواند راحتی و سبکی برای استفاده طولانی مدت برای شما داشته باشد. در فصل سرما نیز می توانید از بوت های غیر چرمی نیز استفاده کنید.

* شلوار لی طوسی زنانه در استایل کاری بهتر است به همراه کتانی یا کفش های طبی انتخاب گردد. اما اگر محل کار شما جزو شرکت ها و هلدینگ های بزرگ و خاص می باشد از کفش های پاشنه دار نیز می توانید برای زیبایی و شیک بودن بیشتر استفاده کنید.
* شلوار جین دخترانه خاکستری در استایل دورهمی و دوستانه با کفش کتانی یا کالج مدل عروسکی حس خودمانی بودن بیشتری به استایلتان می دهد. در فصل سرما نیز می توانید از بوت های غیر چرمی نیز استفاده کنید.
* ست کردن شلوار جین زنانه طوسی در استایل نیمه رسمی باید کمی از حالت راحتی و دوستانه خارج شود و با کفش کالج شیک یا کمی پاشنه دار استفاده گردد. اگر در فصل سرما هستید نیم بوت نیز، گزینه ی مناسبی برای استایل نیمه رسمی می باشد. در واقع استایل نیمه رسمی یک استایلی ست مابین استایل دوستانه و رسمی که با عنوان نیمه رسمی شناخته می شود.
* شلوار جین زنانه خاکستری در استایل رسمی حتماً با کفش پاشنه دار و ترجیجاً پاشنه بلند زیبایی استایل شما را دو چندان می کند. اگر در فصل سرما هستید پوشیدن بوت بلند چرمی نیز به همراه کیف و کت چرمی گزینه ی مناسبی برای استایل رسمی می باشد.

نحوه ی ست کردن شلوار جین خاکستری یا طوسی

ست کردن شلوار جین زنانه طوسی با سایر جین ها چگونه است؟

پادمیرا با چندین سال سابقه در زمینه پوشاک عرضه کننده انواع شلوار جین دخترانه خاکستری در گرگان می باشد. یکی از ست ها و استایل های جذابی که در گذشته بسیار پرطرفدار بوده و امروزه نیز با پیشرفت صنعت مد دوباره به چرخه ی مد برگشته، ست کردن انواع لباس های جین با یکدیگر است که در این مقاله ما در خصوص ست کردن شلوار جین زنانه طوسی با سایر جین ها مانند جین آبی، جین مشکی، جین سفید و جین های رنگی صحبت خواهیم کرد. ما را دنبال کنید.

• شلوار جین طوسی با جین آبی

جین آبی اصولاً با اکثر لباس ها و استایل ها ست می شود. حال تصور کنید دو لباس جین که هر دو قابل ست شدن با هر رنگی و هر استایلی را دارند باهم ترکیب و ست شوند. یک استایل راحتی و روزمره ی بسیار زیبا و خودمونی به وجود می آید. شلوار جین طوسی به همراه بلوز یا کت جین آبی و یک کتانی و کیف سفید با یک شال صورتی که ترکیبی از طوسی و آبی نیز در آن باشد بسیار زیبا و چشم نواز می باشد.

• شلوار جین طوسی با جین مشکی

رنگ مشکی برای افرادی که اضافه وزن دارند گزینه ی بسیار مناسبی ست و همچنین در موقعیت های نیمه رسمی نیز می تواند انتخاب خوبی برای استایل شما باشد. شلوار جین طوسی به همراه کت جین مشکی و کتانی و کیف مشکی به همراه یک شال طوسی، قرمز و یا سفید انتخاب خوبی برای استایل نیمه رسمی می باشد. اگر شال سفید را انتخاب کردید حتماً از بلوز یا تیشرت سفید نیز در استایل خود استفاده کنید تا ترکیب سفید، طوسی و مشکی شما را کامل کند.

• شلوار جین طوسی با جین سفید

شلوار جین دخترانه خاکستری یا طوسی به همراه جین سفید یک استایل کاملاً دخترانه و صمیمی به شما می دهد. می توانید با شلوار جین طوسی خود یک بلوز یا کت جین سفید ست کنید. فقط دقت کنید اگر می خواهید استایلتان به حالت دخترانه و صمیمی نزدیک تر باشد باید این دو رنگ را با رنگ های شاد ست کنید. به عنوان مثال از شال و تیشرت رنگی به همراه کتانی رنگی استفاده کنید ولی اگر قصد دارید استایلتان کمی رسمی یا همان نیمه رسمی باشد مانند مدل قبلی با رنگ مشکی ست کنید که ترکیب مشکی، طوسی و سفید یک استایل نیمه رسمی برای شما به ارمغان می آورد.

• شلوار جین طوسی با جین طوسی همرنگ

ست کردن شلوار جین زنانه طوسی با بلوز یا کت طوسی همرنگ که در یک تناژ قرار دارند ممکن است ظاهر شما را کمی خسته کننده و بی حال نشان دهد. برای این که از بروز این اتفاق جلوگیری کنیم می توانید از کفش و کیف و شال رنگ متضاد یا حتی رنگ شاد و یا اکسسوری های جذاب استفاده کنید. رنگ طوسی به لحاظ خنثی بودن آن می تواند با تمام رنگ ها ست شود. پس دستتان برای انتخاب رنگ کیف و کفش و شال و اکسسوری کاملاً باز است.

• شلوار جین طوسی با جین طوسی روشن یا تیره

در این ست بهتر است با توجه به فرم بدن خود، تناژ موردنظر را انتخاب کنید. اگر دارای بالاتنه ی پُری هستید بهتر است از کت یا بلوز جین طوسی تیره یا خاکستری تیره استفاده کنید و با شلوار جین خاکستری روشن ست کنید. اگر بالاتنه ی لاغری دارید و پایین تنه ی پُری دارید بهتر است برعکس عمل کنید. یعنی کت یا بلوز جین طوسی روشن که شما را پُرتر نشان دهد و در عوض شلوار جین طوسی تیره که پاها و پایین تنه ی شما را ظریف تر و لاغرتر نشان دهد تا با قسمت بالاتنه تناسب ایجاد گردد. ولی اگر اندامی یک دست و بدون اضافه وزن دارید دستتان برای انتخاب باز است. بسته به نوع سلیقه تان می توانید هر کدام را انتخاب کنید.

• شلوار جین طوسی با جین رنگی

جین رنگی یکی از انواع لباس های جین است که با پیشرفت صنعت مد وارد بازار لباس شده و البته که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. شلوار جین طوسی همانطور که گفته شد به دلیل خنثی بودن رنگ آن می تواند با هر رنگی ست شود. فقط دقت کنید در انتخاب رنگ ها زیاده روی نکنید و حتماً سایر لباس هایتان باهم هماهنگ باشد. به عنوان مثال با شلوار جین طوسی اگر کت جین صورتی را انتخاب کردید حتماً باید در انتخاب بلوز یا تیشرت خود و همچنین کیف و کفش و شال دقت به خرج بدهید. در این مورد می توانید از رنگ سفید و سایر تناژهای طوسی و صورتی نیز استفاده کنید.

نحوه ی ست کردن شلوار جین خاکستری یا طوسی

شلوار جین دخترانه خاکستری با چه رنگ هایی قابل ست شدن است

ست کردن شلوار جین زنانه طوسی همانطور که در قسمت های قبل گفته شد به دلیل خنثی بودن رنگ آن می تواند با بسیاری از رنگ ها ست شود و دست شما را برای انتخاب رنگ در سایر بخش های استایلتان باز می گذارد. اما برخی رنگ ها خاصیت هماهنگی بیشتری را با رنگی خنثی مانند طوسی را دارند که ما در این بخش از مقاله به آن پرداخته ایم. از جمله این رنگ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
* قرمز: شلوار جین طوسی به همراه کیف و کفش قرمز و یا شال قرمز
* آبی: شلوار لی طوسی زنانه با کت یا بلوز آبی
* زرد: شلوار جین زنانه خاکستری با مانتو یا کت زرد
* سفید: شلوار جین دخترانه خاکستری با تیشرت و کتانی سفید
* مشکی: شلوار لی طوسی زنانه با کت و کیف و کفش مشکی
* صورتی: شلوار جین طوسی به همراه کت یا شال و کیف و کفش صورتی
* بنفش: شلوار جین زنانه خاکستری به همراه کیف و کفش یا مانتو بنفش
* سبز: شلوار جین دخترانه خاکستری به همراه بلوز و کیف و کتانی سبز

نحوه ی ست کردن شلوار جین خاکستری یا طوسی

جمع بندی

شلوار جین طوسی یکی از انواع شلوار جین است که قابلیت ست شدن با همه مدل و همه رنگ ها را دارد. شما می توانید حتی شلوار جین زنانه خاکستری یا طوسی را با سایر لباس های جین با رنگ های دیگر و یا حتی هم رنگ با شلوار، ست کنید. خرید شلوار جین طوسی پادمیرا یک تجربه متفاوت از خرید لباس برای شما به جای می گذارد. برای دیدن مدل های شلوار جین طوسی در فروشگاه اینترنتی پادمیرا اینجا کلیک کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/