gif
gif mobile
همه آنچه درباره ست کردن شلوار جین و مانتو باید بدانید

همه آنچه درباره ست کردن شلوار جین و مانتو باید بدانید

امروزه مردان و زنان در سنین مختلف و با سلیقه های متفاوت به دنبال پوشیدن و استفاده از لباس و شلوار با طرح جین هستند. جین پارچه ای است که در طرح و رنگ های مختلف تولید می شود. پارچه جین رنگ های بسیار تیره تا بسیار روشن مثل سفید را شامل می شود و ست کردن با این تنوع رنگ ممکن است کمی مشکل باشد. در این مقاله پادمیرا مگ سعی دارد ترفند های ست کردن انواع مانتو را با شلوار و لباس طرح جین به شما آموزش دهد. 

همه ی آنچه که درباره ی ست کردن شلوار جین و مانتو باید بدانید؟

به طور کلی ست کردن شلوار جین با مانتو کار سختی نیست چرا که شلوار جین و مانتو های امروزی دارای تنوع بسیار بالایی می باشند. در این قسمت از مقاله می خواهیم طرز ست کردن انواع مانتو و انواع مدل های ست کردن مانتو به همراه شلوار جین را به شما آموزش دهیم.

همه آنچه درباره ست کردن شلوار جین و مانتو باید بدانید

مانتو جین با چه رنگ شال و شلوار ست می شود؟

مانتو ها با طرح لی معمولا به صورت جلو باز تولید می شوند اما گاهی اوقات مدل های مختلفی از آن در جامعه به چشم می خورد و طراحان طرح های زیادی برای تولید و ایجاد یک مدل پارچه به کار می برند. اغلب مانتوهای طرح لی به رنگ آبی هستند و استایل غیر رسمی دارند. اگر این رنگ مانتو طرح لی را بخواهید با شلوارجین ساده  و جذب ست کنید بهتر است رنگ آبی را انتخاب کنید. برای کفش هم می توانید کتونی سفید را به استایلتان اضافه کنید.

 پیشنهاد پادمیرا : در مقاله "" نحوه ست کردن شلوار جین با کفش "" را بخوانید

اگر مانتوی لی که انتخاب کردید به رنگ خاکستری و سفید باشد برای انتخاب شال و روسری می توان از رنگ های سرمه ای و مشکی و یا سبز همراه با آن استفاده کرد. البته که اگر روسری که انتخاب می کنید نزدیک به رنگ مانتوی شما باشد یعنی سفید یا خاکستری باشد استایل زیبایی به شما می دهد. سعی کنید در استایل خود حداقل دو مورد هم رنگ داشته باشید مثلا می توانید کفش و کیف یا شلوار و روسری خود را با هم ست کنید.

همه آنچه درباره ست کردن شلوار جین و مانتو باید بدانید

مدل های ست مانتو با شلوار جین

ست مانتو سفید با شلوار لی

مانتو سفید معمولا  بخاطر تنوع در مدل و بالا بودن استفاده آن در بین بانوان در دسته ای جدا قرار می گیرد. اگر بخواهید مانتویی را با شلوار لی ست کنید باید به رنگ شلوار لی و مانتو دقت کنید. شلوار لی رنگ ها و تنوع زیادی دارد. برای مثال رنگ آبی که رنگ محبوب می باشد و یا رنگ های خاکستری و سفید و رنگ های تیره و مشکی از جمله رنگ های لی مورد استفاده در بین مردم می باشد. اغلب مانتو سفید و بلند را با شلوارهای جین ساده و جذب و یا لوله تفنگی می پوشند. به طور کلی هر رنگ از شلوار لی را می توان با مانتو سفید پوشید و هیچ محدودیتی ندارد مثلا رنگ های مشکی یا آبی و سفید هر سه با مانتو سفید پوشیده می شوند و برای شما استایل زیبا می سازند. اگر مانتو سفیدی که انتخاب کردید مربوط به تابستان باشد می توانید همراه با شلوارجین خود از انواع صندل ها و کتونی ها با رنگ خنثی استفاده کنید.

ست مانتو ساده با شلوار لی

مانتوهای ساده امروزه زیاد مورد توجه قرار گرفتند و هیچ طرح و مدل خاصی ندارند اما در عین سادگی زیبا هستند. این مدل مانتو را می توانید با شلواری که به رنگ مانتو نزدیک تر یا هم رنگ باشد ست کنید. این مانتو مدل ساده معمولا در سایز های کوتاه و بلند بدون طرح یا نقش خاصی در مدل و در پارچه تولید می شوند اما حالتی راحت دارند.  این مانتو ها اغلب از پارچه های سبک تولید می شوند و در فصل تابستان یا بهار پوشیده می شوند. این مدل مانتو ساده در صورتی که بلند باشد با شلوارجین جذب یا راسته و یا لوله تفنگی پوشیده می شوند.

ست مانتو جلو باز با شلوار لی

مانتو جلو باز از جمله مانتوهای پرطرفدار امروزه می باشند و می توان گفت اکنون کمتر کسی پیدا می شود که از این مدل مانتو در کمد لباس خود نداشته باشد. مدل مانتو جلو باز در سنین مختلف طرفدار دارد و به دو سبک مجلسی و اسپرت طراحی می شوند. این مانتو ها مربوط به یک فصل سال نیستند و در تمامی فصول استفاده می شوند.  این سبک مانتو را اگر بخواهید با شلوار لی ست کنید از شلوار های مدل مام استایل و مام فیت و مدل لوله تفنگی و جین راسته در صورتی که به استایل راحت و اسپرت علاقه مند باشید می تواند انتخاب خوبی برای استایل شما باشند استفاده کنید. معمولا شلوارهای مام استایل و مام فیت می توانند انتخاب خوبی برای ست کردن با مانتو جلو باز یا جلو بسته اسپرت باشند.  اما اینکه حتما باید به رنگ بندی مانتویی که می پوشید و یا شلوار لی که انتخاب کردید دقت کنید.

ست مانتو اسپرت با شلوار لی

مدل مانتو اسپرت معمولا حس راحتی و آزادی ایجاد می کند. معمولا این ست مانتو با شلوار جین زنانه به اطرافیان نیز احساس سادگی و بی آلایشی می دهد. از ویژگی های دیگر این مدل مانتو انعطاف پذیری آن است. همانطور که قبلا هم گفته شد مانتو های جلو باز نیز از این دسته مانتوهای اسپرت می باشند. اما مانتو جلو بسته به سبک اسپرت که حالت ساده و راحتی در استایل شما ایجاد می کند. این مدل مانتو اغلب با شلوارهای جین لوله تفنگی، شلوار های جین پاکتی یا مام استایل و یا مام فیت ست می شوند. رنگ های مانتوهایی که معمولا سبک اسپرت دارند آبی و نیلی و یا خاکستری می باشند که اغلب این رنگ ها معمولا در زمستان استفاده می شوند. اما در فصول گرم سال شما می توانید از رنگ های گرم مثل سبز و قهوه ای و قرمز و زرد برای انتخاب مانتو جلو بسته و یا جلو باز اسپرت استفاده کنید.

همه آنچه درباره ست کردن شلوار جین و مانتو باید بدانید

ست مانتو کژوال با شلوار لی

به سبکی از پوشش که حالت رسمی و کلاسیک نداشته باشد کژوال می گویند. این سبک لباس پوشیدن به محلی که از آن استفاده می کنید بستگی دارد. کژوال روزمره یا اداری از جمله مدل های پوشیدن لباس در سبک کژوال هستند. شما می توانید برای محل کار خود از مانتو های رنگ روشنی استفاده کنید که زیاد در چشم نباشند. مثلا می توانید از مانتو کتی و شلواری که خیلی جذب نباشد مثلا شلوار جین راسته یا شلوار جین پاکتی استفاده کنید. برای ست کردن این مدل مانتو برای استایل روزمره خود می توانید یک شومیز به همراه شلوار لی جذب یا لوله تفنگی انتخاب کنید. این سبک لباس پوشیدن را می توانید در استایل روزمره خود همراه با شلوار مام استایل نیز بپوشید. می توانید در کنار انتخاب شلوار از کفش های پاشنه تخت نیز استفاده کنید.

ست مانتو کلاسیک با شلوار لی

این مدل مانتو دارای دکمه و معمولا جیب می باشد و در انواع کوتاه و بلند تولید می شوند. سعی کنید این مدل مانتو را با لی های ساده و مشکی که به صورت شلوار جین راسته و یا جذب می باشند بپوشید. از ویژگی های مانتو سبک کلاسیک می توان به این اشاره کرد که بیشتر رنگ های خنثی در آن استفاده می شود. معمولا این دوخت عالی و طرح آن است که جلب توجه می کند. این مدل لباس هیچ گاه از مد نمی افتد شما می توانید یک مانتو به سبک کلاسیک را با شلوار جین ساده و شلوار جین لوله تفنگی به رنگ های تیره یا روشن بسته به لباسی که می پوشید ست کنید. البته همانطور که گفته شد به سبک مینیمال نزدیک است پس از رنگ های خاکستری و مشکی و بیشتر از رنگ های خنثی استفاده می گردد پس می توانید برای انتخاب شلوار جین خود از رنگ مشکی یا سفید استفاده کنید.

ست مانتو مینیمال با شلوار جین

در این سبک مانتو سعی می شود در کنار زیبایی و شکیل بودن فرد ظاهری مناسب داشته باشد. این مدل مانتوها معمولا به رنگ های سیاه، سفید و خاکستری تولید می شوند. در این سبک ترکیب رنگ های سیاه با رنگ های خنثی و استفاده از جواهرات ظریف را توصیه می کنیم. در استایل مینیمال شما می توانید لباس ها با رنگ های مختلف را امتحان کنید. می توانید یک شومیز با رنگ روشن به همراه یک شلوار جین مشکی یا سرمه ای تیره به صورت دم پا شلوار جین راسته بپوشید. می توانید در استایل خود از ترکیب مشکی و سرمه ای و یا از ترکیب رنگ های آبی و سفید استفاده کنید. برای ست کردن مانتو مینیمال از رنگ های خاکی، سبز ارتشی، خاکستری، شتری، سفید عاجی  نیز می توانید در انتخاب رنگ شلوار خود استفاده کنید.

ست مانتو فلورال با شلوار جین

این سبک با توجه به طبیعت تهیه و تولید شده است. به مانتو ها و لباس های زنانه گل گلی اصطلاحا مانتو زنانه فلورال گفته می شود. این سبک مانتو را بیشتر برای فصول گرم سال استفاده می کنند. این مدل لباس از فرم و لباس کیمونوهای ژاپنی گرفته شده است. هنگام انتخاب این سبک لباس به طرح های آن دقت کنید و سعی کنید با شلوار و اکسسوری هایی ست کنید که رنگ های خنثی داشته باشند. این سبک لباس با طرح گل های بابونه که امروزه بسیار محبوب می باشد را می توانید با شلوار جین آبی کم رنگ یا سفید به حالت شلوار های جین راسته و شلوار جین جذب استفاده کنید. اگر هنگام ست کردن با یک مانتو طرح فلورال به گل های روی پارچه آن دقت کنید می توانید شلوار جین هم رنگ یا نزدیک به رنگ  گل های مانتو خود را بپوشید. 

همه آنچه درباره ست کردن شلوار جین و مانتو باید بدانید

ست مانتو ویمسیکال با شلوار جین

ویمسیکال یک نوع سبک لباس پوشیدن است و مانتو ویمسیکال به مانتویی گفته می شود که دارای طرح و نقش های عجیبی که بیشتر حالت خیال انگیز دارند باشد. به دلیل اینکه مانتو ویمسیکال دارا ی طرح و نقش و رنگ های بسیاری می باشد. افرادی که به رنگ های روشن علاقه مند هستند می توانند از این سبک مانتو در کمد لباس های خود داشته باشند. به دو مدل از این سبک مانتو اشاره می کنیم، مانتو کتی از سبک ویمسیکال یک مدل زیبا است  و بسته به رنگی که در آن استفاده شده است حالت مجلسی دارد. در هنگام پوشیدن مدل ویمسیکال کتی باید به طرح و رنگ هایی که در آن استفاده شده است دقت کنید تا بتوانید شلوار مناسب با طرح آن تهیه کنید. مثلا شلوار های لوله تفنگی معمولا با مانتو های کتی پوشیده می شوند.  مانتو ویمسیکال را می توانید به حالت پیراهن جلو بسته با طرحی آزاد انتخاب کنید که این پوشش اغلب در تابستان مورد توجه قرار می گیرد. این مدل مانتو که به حالت مانتو جلو بسته می باشد می توانید با شلوار جین پاکتی یا خرید شلوار جین مام فیت و مام استایل بسته به سلیقه و اندامتان استفاده کنید.

ست شلوار جین گشاد با مانتو

برای پوشیدن این شلوار و ست کردن آن با مانتو نیازی به سخت گیری نیست. این شلوار معمولا برای همه افراد اعم از چاق یا لاغر استفاده می شود. سعی کنید هنگام خرید شلوار جین گشاد آن را به رنگ تیره انتخاب کنید زیرا باعث می شود استایل شما با رنگ تیره بسیار شیک بنظر برسد. به این موضوع دقت کنید که برای انتخاب مانتو همراه با این شلوار جین گشاد از مانتو پارچه ای و بسیار گشاد استفاده نکنید زیرا پوشیدن مانتو بلند و راحت باعث گشاد تر نشان دادن شلوار شما می شوند. سعی کنید از مانتو های کوتاه و جلو باز همراه این شلوار استفاده کنید.

ست مانتو با شلوار بگ جین زنانه

در هنگام انتخاب مانتو مناسب با شلوار بگ باید دقت کنید در ظاهر خود تعادل ایجاد کنید. برای افرادی که درشت اندام هستند باید از مدل مانتو ساده و رنگ سرد برای انتخاب مانتو همراه با شلوار جین بگ  استفاده کنند. افراد لاغر اندام می توانند شلوار لی بگ را با مانتو های گل دار ست کنند. این افراد می توانند از مانتو کوتاه با شلوار جین بگ ست کنید.

همه آنچه درباره ست کردن شلوار جین و مانتو باید بدانید

نتیجه گیری

مانتو زنانه و دخترانه معمولا از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. از انواع مدل های مانتو توضیح مختصری داده شد و مانتو های لی و سبک ساده و جلو باز اسپرت و مجلسی و کژوال و کلاسیک و مینیمال و فلورال از جمله مانتو هایی بودند که در این مقاله اشاره شد. اگر سبک لباسی که انتخاب کردید به این شکل است که می خواهید در آن احساس راحتی داشته باشید از مانتو های اسپرت جلو باز یا جلو بسته و شلوار جین مام استایل یا شلوار زنانه مام فیت بسته به اندامتان بپوشید. البته شما در هر دو حالت احساس راحتی خواهید کرد. خرید شلوار جین کمرهویجی می توانید با مانتو های اسپرت و کژوال ست کنید. طرح های مانتو ویمسیکال و فلورال از طرح های شلوغ و پر از رنگ می باشند و این سبک مانتو ها معمولا در مجالس و مهمانی ها می پوشند شما می توانید همراه با این مانتوها از شلوار جین پاکتی و شلوار جین جذب و راسته برای استایل خود انتخاب کنید. جدیدترین شلوارهای جین زنانه مام استایل، زاپدار، جذب، مام فیت، بگ استایل و ... را از فروشگاه اینترنتی پادمیرا خرید کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/