gif
gif mobile
با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

برای بیشتر خانم ها این پرسش که با انواع شلوار جین چه کفشی بپوشیم؟ دغدغه ای همیشگی است. این روزها بیشتر افراد فکر می کنند با پیشرفت دنیای مد و ورود هر مدل لباسی می توانند به راحتی هر چیزی را با هم ست کنند ولی اینطور نیست. قطعا برای خوش پوش بودن نیازمند صرف وقت برای انتخاب بهترین طرح و رنگ هستیم. ست کردن شلوار جین با کفش مناسب نیز مهم است و شما باید بدانید هر مدل کفشی که باید با شلوار جین ست کرد کدامند تا همیشه ظاهر خوب و متفاوتی داشته باشید. در این مقاله از پادمیرا مگ قصد داریم در مورد اینکه چگونه شلوار جین را با مدل های مختلف کفش ست کنیم را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

کفش مناسب برای انواع شلوار جین

شلوار های جین طرفداران زیادی بین خانم ها و آقایان دارند، از آنجا که پوشیدن شلوار جین آبی یا شلوار جین ذغالی برای بیشتر خانم ها و دختران استایلی محبوب و جذاب است و هیچ وقت از مد نمی افتد. شلوار جین را می توان در هر مناسبت یا موقعیتی از یک مهمانی ساده تا یک قرار عاشقانه در شبی رویایی یا یک قرار دوستانه به تن کرد. به همان اندازه که ترکیب رنگ ها در لباس اهمیت دارد، انتخاب درست ست شلوار جین زنانه با کفش هم از ابتدایی ترین اصول شیک پوشی است که خانم ها به آن اهمیت زیادی می دهند. شما می توانید از ست کفش با شلوار جین دخترانه خود نهایت لذت را ببرید. ظاهر یکنواخت کمی خسته کننده و تکراری می شود،اما می توانید با پوشیدن کفش های مختلف ظاهری متفاوت به استایل خود بدهید. با ادامه مطلب در مورد ست شلوار جین و کفش همراه ما باشید.

◘ کفش پاشنه بلند:

اگر می خواهید با پوشیدن شلوار جین استایلی فوق العاده شیک و زیبا داشته باشید، ترکیب شلوار جین جذب زاپدار با کفش پاشنه بلند بهترین انتخاب برای شماست. انتخاب انواع کفش پاشنه بلند از پاشنه پهن گرفته تا ظریف، از بندی تا جلو باز، از بهترین استایل هایی هستند که دختران جوان می توانند با شلوار جین بپوشند. این استایل برای محیط های کاری، مهمانی و یا هر مراسم دیگری ایده آل است. شلوار جین در هر رنگی با کفش پاشنه بلند ست ولی باید توجه داشته باشید که تضاد رنگی را رعایت کنید. مثلا: با شلوار جین مشکی یا شلوار لی سرمه ای یک کفش پاشنه بلند کرمی یا رنگ شاد دیگری را انتخاب کنید، یا برای شلوار جین آبی روشن، کفش پاشنه بلند مشکی بپوشید. کفش پاشنه بلند را می توانید با انواع شلوارهای جین جذب یا گشاد استفاده کنید.

با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

◘ کفش پاشنه بلند شیشه ای:

اگر مدل پاشنه بلند شیشه ای را فریبنده ترین مدل کفش پاشنه بلند بدانیم، بی شک گزاف نگفته ایم. کفشی که جذابیت صندل را درکنار زیبایی کفش پاشنه بلند دارد، این کفش سطح رویی شفافی دارد طوریکه پاها کاملا دیده می شوند. پوشیدن یک شلوار جین با طرح سنگشور و یا شلوارجین آبی روشن با طرح پاره می تواند استایل شما را زیبا و شیک جلوه دهد. اگر به یک مهمانی رسمی یا نیمه رسمی دعوت شده اید و برای انتخاب کفش مردد هستید این ترکیب می تواند خیال شما را راحت کند.

◘ صندل ها:

اگر در فصل تابستان پوشیدن کفش کتانی برایتان آزار دهنده است، می توانید صندل را امتحان کنید. صندل های بندی به خوبی با خرید شلوار جین زنانه ست می شوند، حتی اگر شما ساده ترین مدل های آن را داشته باشید. در این صورت برای پوشیدن صندل بندی فلت (بدون پاشنه) لازم است شلوار جین ساده و کلاسیک را انتخاب کنید و اگر به پوشیدن صندل پاشنه دار علاقه دارید، شلوار جین زاپدار  نیز انتخاب هوشمندانه ای است. صندل های بندی دارای بند های بلند هستند که باید تا نواحی بالای مچ را پوشش دهند. همینطور برای این مدل صندل بهتر است که از شلوار جین کوتاه که تا بالای مچ پا باشد استفاده کنید تا مدل صندل به خوبی نشان داده شود. این موضوع را فراموش نکنید که از تضاد رنگی استفاده کنید.

با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

مدل دیگری از صندل هست که به آن صندل پشت باز می گویند، هنوز هم بسیاری از خانم ها راه رفتن با صندل پشت باز برایشان سخت است. این مدل برای پیاده روی های آرام و مهمانی های خودمانی در رنگ ها و اندازه های مختلف پاشنه  طراحی شده اند. همینطور برای ست کردن رنگ کفش با لباس نیز در این مورد محدودینی ندارید، یک جفت صندل پشت باز جیر کرم با شلوار جین آبی آسمانی، می تواند استایلی فوق العاده دوشتنی برای شما باشد.

◘ کفش کالج ساده و کژوال:

پوشیدن کفش کالج با شلوار جین مام استایل، استایلی ساده و بی نقص است. این مدل کفش ها معمولا سبکی کژوال دارند و برای موقعیت های نیمه رسمی مناسب هستند. با اینکه این مدل جذابیت کفش پاشنه بلند را ندارد ولی راه رفتن با آنها بسیار راحت است.

با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

◘ نیم بوت زنانه کلاسیک:

فیلم های کلاسیک تاریخ سینما از آن فیلم هایی هستند که استایل بازیگرانش توانست انقلابی دیگر در دنیای مد به راه بیاندازد. هنوز هم استایل کلاسیک جذابیت های خاص خودش را دارد. کفش های نیم بوت زنانه تقریبا با همه نوع شلوار جین اللخصوص شلوار جین مام استایل زنانه و شلوار جین کوتاه زنانه  ست می شوند مخصوصا زمانی که شلوار جین آبی کلاسیک به تن داشته باشید. ست کفش قهوه ای با شلوار جین زنانه یا ست کفش چرم با شلوار جین با پاشنه بلند و ظریف، استایلی فوق العاده شیک و جذاب است. شما می توانید این استایل را با مانتو جلو باز و یا پالتو کوتاه تا بالای زانو ست کنید.

با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

◘ بوت بلند:

بوت ساق بلند زنانه با شلوار جین استایلی فوق العاده شیک و جذاب برای فصول سرد سال هستند. مخصوصا اگر یک بوت بلند جیر مشکی  تا بالای زانو را با شلوار آبی کلاسیک بپوشید کسی نمی تواند چشم از شما بردارد. بوت های بلند با پاشنه و بدون پاشنه طراحی می شوند، البته نوع پاشنه دار این بوت ها جذاب تر و مجلسی تر از انواع دیگر هستند. برای ست کردن این نوع کفش با شلوار جین آبی روشن، بوت قهوه ای پر رنگ  یا مشکی بپوشید. همچنین می توانید با شلوار جین سرمه ای و مشکی و یا جین ذغالی زنانه  بوت کرم رنگ یا قهوه  ای کم رنگ و حتی سفید که سبکی منحصر به فرد می باشد را بپوشید و برای تکمیل این استایل از پالتو کوتاه (بالای زانو) استفاده کنید.

با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

◘ کتانی:

اگر پوشیدن کفش های پاشنه بلند برایتان سخت است و یا از پوشیدن آنها خسته شده اید می توانید از کفش های کتانی استفاده کنید. کفش های کتانی در تمام فصول سال طرفداران خاص خود را دارند، این مدل کفش در طرح و رنگ های متنوع در بازار موجود می باشد. کفش های کتانی را می توانید به راحتی با انواع شلوارهای جین به خوبی ست کنید، امروزه شلوارهای گشادی ترند شده اند که به آنها شلوار بگی می گویند، این شلوارها را با کتانی های لژدار ست کنید. با پوشیدن کفش های لژدار می توانید قد خود را 3 تا 5 سانتی متر بلندتر کنید. همانطور که می دانید شلوارهای جین بگی به علت بلند بودن قدشان تا حدودی روی لژ این کفش ها را می پوشانند.

با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

◘ کفش های اسپرت سفید:

 این کفش در هر فصل سال و برای هر موقعیتی انتخابی است که نمی توان به راحتی از آن گذشت. کفش اسپرت سفید از آن دسته کفش هایی ست که می توان با هر مدل از شلوار جین پوشید و از زیبایی استایل خود اطمینان خاطر داشت. تنها دلیلی که باعث می شود خیلی ها از این ست جذاب دور شوند مراقبت و نگهداری از این کفش است.

با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

◘ کفش های آکسفورد:

اگر به دنبال استایلی رسمی هستید به سراغ کفش های آکسفورد بروید، این کفش ها گزینه های خوبی برای ساختن استایل رسمی با شلوار جین برای محل کار و اداره های مختلف هستند.

با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

رنگ مناسب کفش برای ست کردن با شلوار جین:

• بهتر است با شلوارهای جین طوسی روشن کفش های جیر با رنگ خنثی را انتخاب کنید تا استایل بهتری داشته باشید.
• شلوارهای جین طوسی تیره برای موقعیت های رسمی تر مناسب هستند و بهتر است با آنها کفش های رسمی بپوشید، کفش هایی مثل نیم بوت های با رنگ تیره خنثی و یا کفش های آکسفورد با رنگ خنثی گزینه مناسبی است.
• شلوارهای جین مشکی و سرمه ای با انواع کفش های رسمی به خوبی هماهنگ می شوند، کفش هایی از جنس چرم و جیر که برای ست کردن با شلوارهای جین مشکی گزینه های خوبی هستند.
• شلوارهای جین آبی روشن و تیره را می توانید با انواع کفش های دیگر ست کنید. اگر کمی اعتماد به نفس داشته باشید می توانید کفش های مختلفی را با شلوارهای جین امتحان کنید.

ترکیب رنگ درست برای شلوار جین و کفش:

شلوارهای جین انعطاف بسیار بالایی دارند و می توانند با انواع مختلف رنگ هماهنگ شوند. شلوارهای جین آبی معروف ترین رنگ شلوارها هستند و انعطاف پذیری کاملی برای ست کردن با رنگ های مختلف دارند. شلوارهای جین آبی روشن برای فصل بهار و تابستان انتخاب مناسبی هستند و این شلوار را می توانید با رنگ سفید ست کنید تا حس سرزندگی و و تازگی در استایلتان به وجود بیاید.
همینطور رنگ تیره و مشکی شلوارهای جین برای استایل های رسمی و مناسب فصل سرما هستند. شلوارهای جین را به همراه یک جفت کفش اکسفورد یا کالج برای موقعیت های مختلف ست کنید.

شلوار جین ساده را با چه کفشی بپوشیم:

اگر از شلوار جین ساده و خام استفاده می کنید باید به این نکته توجه کنید که این شلوار از دستگاه بافندگی بدون هیچ فرآیند دیگری به قسمت برش رفته و به دست شما می رسد، رنگ آبی تیره دارد و برای اینکه بتوانید استایل خوبی داشته باشید با رنگ متضاد مانند سفید و یا طیف رنگی مانند صورتی و نارنجی  را با آن ست کنید. پوشیدن کفش هایی در طیف رنگ آبی هم گزینه بسیار خوبی برای شلوارهای جین ساده می باشد.

شلوارهای جین رنگ روشن و کفش مناسب آن:

شلوارهای جین رنگ روشن گزینه های بسیار فوق العاده ای هستند و همانطور که از قبل گفتیم برای فصل بهار و تابستان مناسب اند. ست شلوار جین لی با کفش سفید، کرم، عسلی و آبی استایل شیک و فوق العاده ای را برای شما می سازند. صندل ها، کالج ها و کفش های رسمی تر می تواند با شلوارهای جین روشن هماهنگ شوند، همچنین می توانید این شلوارها را با کفش کتانی ست کنید که استایل بسیار فوق العاده ای برایتان می شود.

با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

با انواع شلوار جین چه کفشی بپوشیم:

• شلوار جین جذب و کفش مناسب آن

• کفش های تخت و ساده مانند کفش های باله
• انواع کتانی ها در رنگ های مختلف
• کفش های پاشنه میخی یا پاشنه بلند نازک
• صندل های بند دار ظریف
• انواع بوت و نیم بوت هایی که شلوار در آنها فرو می رود
•انواع چکمه که بتوان شلوار جین را داخل آن قرار دهید

با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

• شلوار جین دمپا گشاد و کفش مناسب آن

• پوتین ها و کتانی های لژدار و عادی
• بوت و کفش های پاشنه بلند
• کفش های پاشنه بلند با پاشنه پهن و توپر
• صندل هایی با پاشنه پهن و توپر

با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

• شلوار جین راسته و کفش مناسب آن

شلوارهای جین راسته با انواع مختلفی از کفش ها ست می شود و هیچ محدودیتی در ست کردن این شلوار با کفش های مختلف وجود ندارد. شما می توانید انواع کتانی، صندل و بوت را با شلوار جین راسته ست کنید.

با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

• شلوار مام استایل و کفش مناسب آن

شلوارهای مام استایل نیز شلوارهایی هستند که با انواع کفش کتانی و صندل ها ست می شوند و هیچ محدودیتی برای ست کردن با کفش ها ندارند. شلوار مام استایل، شلواری است که دارای کمری فاق بلند و در ناحیه باسن کمی گشاد می شود و پاچه های راسته دارند، برای همین مثل شلوار های راسته انواع کفش برای آنها مناسب است.

با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

کفش های ورزشی برای ست کردن با شلوار

همانطور که در بالا گفتیم شلوارهای جین انعطاف بالایی دارند و می توانند با انواع کفش های ورزشی هماهنگ شوند. برای اینکه استایل راحت و بی نظیری داشته باشید پیشنهاد می کنیم از کتانی های ورزشی استفاده کنید. کتانی های ورزشی با ایجاد استایلی ساده گزینه هایی مناسب برای ست کردن با شلوار جین شما می باشند.

نتیجه گیری:

در این مقاله از ست کردن انواع کفش با شلوار جین گفتیم، همچنین شلوارهای جین بسیار منعطف هستند و شما باید توجه داشته باشید که تضاد رنگ را رعایت کنید. همانطور که گفتیم شلوارهای جین آبی روشن برای فصل بهار و تابستان مناسب هستند و می توانید با انواع کفش های رنگ کرمی و روشن ست کنید. همچنین شلوارهای جین سرمه ای برای فصل سرما مناسب هستند و کفش های رنگ روشن و رنگی رنگی را می توانید با آن ست کنید. فروشگاه اینترنتی پادمیرا با چندین سال سابقه در زمینه انواع پوشاک می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. همچنین برای آشنایی با مدل های مختلف شلوار می توانید از فروشگاه اینترنتی پادمیرا دیدن فرمایید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/