gif
gif mobile
تفاوت شلوار اسلیم و اسکینی

تفاوت شلوار اسلیم و اسکینی

خرید شلوار جین جذب همیشه جزو خریدهای پُر چالش بوده و هست. چرا که بسیاری از مواقع افراد نمی توانند شلوار جین اندامی مناسب خود را پیدا کنند و اکثر اوقات شلوارها روی پا فرم جالبی ندارند. برای اینکه دیگر چنین مشکلی را نداشته باشید باید انواع شلوار جین را بشناسید، از جمله شلوار جین اسلیم فیت زنانه و شلوار جین اسکینی فیت زنانه تا بتوانید شلوار جین مناسب اندام خود را خریداری کنید. ما در این مقاله قصد داریم این دو شلوار را به شما معرفی کرده و به شما بگوییم شلوار جین اسلیم و اسکینی چه تفاوت هایی دارند. پس با ما در پادمیرا مگ همراه باشید.

شلوار جین اسکینی فیت زنانه چیست؟

شلوار جین اسکینی

در این قسمت می خواهیم درباره این موضوع صحبت کنیم که اسکینی یعنی چه؟ و شلوار اسکینی چیست؟  شلوار جین اسکینی روی بدن حالت خوبی به خود می گیرد. از طرفی به راحتی می توانید آن ها را در همه فصل های سال بپوشید، در واقع این شلوار ها تکمیل کننده استایل های روزانه و یا نیم روزی شما هستند. از اغلب سبک کفش ها می توانید به همراه شلوار جین اسکینی بهره ببرید از جمله کفش های پاشنه دار، نیم بوت حتی تخت. در واقع به دلیل اسکینی بودن این شلوارها یعنی چسبان بودن آن ها از می توانید با لباس های بلند و تی شرت های گشاد و یا انواع پالتو و شومیز ست کنید. شلوار جین اسکینی فیت زنانه، شلواری به شدت جذب هست و کاملاً فرم بدن شما را به خود می گیرد. باید دقت کنید هنگامی که قصد خرید شلوار جین اسکینی فیت زنانه را دارید باید بدانید با چه لباسی می خواهید آن را بپوشید تا بتوانید بین قسمت بالاتنه و پایین تنه خود تعادل ایجاد کنید.

شلوار اسلیم فیت زنانه چیست؟

شلوار جین اسلیم فیت

در این بخش می خواهیم درباره این که شلوار اسلیم فیت چیست و چه ویژگی هایی دارد صحبت کنیم. شلوار جین اسلیم فیت زنانه کمی شبیه شلوار جین اسکینی فیت زنانه است ولی در این شلوارها قسمت جذب شلوار جین روی باسن و ران هست و از زانو به پایین کمی آزادتر می باشد.  از ویژگی هایی که این شلوار ها دارند این است که تحرک با آن ها بسیار راحت و آزادانه است و همچنین با ساحتار فرم شما هماهنگ است. افرادی که جثه ی ریزی دارند می توانند با خیال راحت این شلوار را انتخاب کنند. اگر به دنبال یک شلوار شیک و راحت هستید اسلیم فیت می تواند گزینه خوبی باشد استایل های روزانه و نیم روزی متنوعی را می توانید به همراه آن ها داشته باشید.

شلوار اسلیم و اسکینی چه تفاوت هایی دارند؟

شلوار اسلیم فیت زنانه و شلوار اسکینی فیت زنانه خیلی شبیه به هم هستند و تفاوت خیلی کمی دارند و به دلیل همین تفاوت هاست که شما باید شلوار اسلیم و اسکینی را خوب بشناسید تا بتوانید شلوار جین جذب مورد نظر خود را خریداری کنید.  شلوار اسلیم فیت و اسکینی در بازار و فروشگاه های لباس بسیار پر طرفدار و محبوب اند به حدی که باید در کمد خود چند نمونه از این سبک شلوار ها را داشته باشیم. ما در این بخش از مقاله قصد داریم همین تفاوت های اندک را برای شما کاربران و مشتریان فروشگاه اینترنتی پادمیرا بیان کنیم. با ما باشید.

تفاوت شلوار اسلیم و اسکینی

• شلوار جین اسلیم فیت زنانه همانطور که در بخش قبلی گفتیم قسمت جذب شلوار جین روی باسن و ران هست و از زانو به پایین کمی آزادتر می باشد ولی در مقابل شلوار جین اسکینی فیت زنانه، شلواری به شدت جذب هست، در بخش باسن، ران ها و همچنین از زانو تا مچ پا، فرم جذب دارند و در بخش مچ شلوار نیز باریک هستند و کاملاً فرم بدن شما را به خود می گیرد.
• شلوار جین اسکینی فیت زنانه در مجموع یک شلوار استرچی است و هیچ جای آزادی در آن وجود ندارد ولی شلوار جین اسلیم فیت زنانه می تواند کاملا از جنس جین باشد و همچنین برش آن به گونه ای است که کمی از زانو به پایین آزاد می شود. البته آزادی و گشادی آن به اندازه شلوار کتان یا پارچه ای نیست ولی اگر در طول روز فعالیت و تحرک زیادی دارید یا حتی پیاده روی طولانی در پیش دارید، شلوار جین اسلیم فیت را انتخاب کنید. الگو و برش این شلوار، بهتر از شلوار جین اسکینی بوده و برای پیاده روی یا گردش در بازار گزینه ی مناسب تری است.
• یکی از تفاوت های شلوار جین اسلیم فیت با شلوار جین اسکینی در استایل کردن است. اغلب خانم ها برای داشتن یک استایل رسمی شلوار جین اسکینی را به اسلیم فیت ترجیح می دهند. ترکیب شلوار جین اسکینی با کفش پاشنه دار یکی از شیک ترین استایل های رسمی را برای خانم ها بوجود می آورد. البته در استایل های مردانه این موضوع برعکس است و بهتر است برای استایل های رسمی شلوار اسلیم فیت را به اسکینی ترجیح دهند.
• شلوار های اسکینی نسبت به شلوار اسلیم فیت قد بلندی تری دارند. در واقع بلندی قد شلوار های اسکینی تا مچ پا می رسد اما بلندی قد شلوار اسلیم فیت بالاتر از مچ هستند.

• بعد از پوشیدن شلوار اسکینی فرم پای شما را به خود می گیرد و به طور کامل تنگ و جذب است می توان از آن ها به عنوان شلوار استرچ هم نام برد اما از جنس جین کشی ها از طرف دیگر دهانه پاچه شلوار اسلیم فیت باریک بوده و گشاد و شل نیستند. این مورد از فاکتور های اصلی و کلیدی  برای تشخیص شلوار اسلیم فیت و اسکینی است.

تفاوت شلوار اسلیم و اسکینی

شلوار اسلیم و اسکینی برای چه اندام هایی مناسب هستند؟

شلوار جین اسلیم فیت یا شلوار جین اسکینی؟ کدام یک برای اندام شما مناسب است؟ انتخاب شلوار جین برای زنان، کاملاً به فرم بدن و سلیقه آنان بستگی دارد؛ بنابراین، به عنوان یک طراح لباس، استایلیست و حتی شخصی که قصد خرید شلوار جین را دارید، لازم است نوع فرم بدن خود را به خوبی بشناسید تا انتخاب دقیق و مناسبی داشته باشید.
شلوار جین اسلیم فیت زنانه برای بانوانی که اندام گلابی شکل دارند مناسب تر می باشد چرا که کاملاً فرم بدن را نشان نداده و تناسب بین قسمت های مختلف پا را حفظ می کند. در مقابل شلوار جین اسکینی فیت زنانه به دلیل چسبان بودن آن فرم بدن را زیباتر نمایان می کند و برای بانوانی که اندام گرد یا سیبی شکل دارند بسیار مناسب است. اما همین شلوار جین جذاب برای بانوانی که پاهای آن ها بیش از اندازه لاغر است به هیچ وجه زیبا نخواهد بود زیرا لاغری آن ها را بیشتر نشان می دهد.
شلوار جین اسکینی را اگر بخواهیم برای آقایان توصیه کنیم باید بگوییم آن دسته از آقایانی که اندام متعادل دارند و زیاد چاق یا لاغر نیستند مناسب است. همچنین شلوارهای جین اسلیم فیت برای آقایانی که اندام ورزشکاری دارند و شانه های آن ها پهن است و کمر و باسن متناسب دارند، توصیه می شود.

تفاوت شلوار اسلیم و اسکینی

شلوار اسلیم را چگونه باید ست کرد؟

شلوار جین اسلیم فیت زنانه و مردانه همانطور که گفته شد در قسمت باسن و ران چسبان هستند و از قسمت زانو به پایین کمی آزادتر می شوند ولی کاملاً گشاد نیستند. این شلوارها هم برای خانم ها و هم برای آقایان در استایل های روزمره مناسب است. ست کردن لباس با شلوار جین اسلیم فیت بسیار ساده است، به همین علت نیاز به بحث و بررسی چندانی ندارد.
شلوار جین اسلیم فیت زنانه در هر موقعیتی شما را شیک و جذاب نشان می دهد. این شلوار قابلیت ست کردن با آیتم های زیادی را دارد و دست شما برای پوشیدن انواع بلوز، شومیز یا تی شرت را باز گذاشته است. شلوار جین اسلیم فیت زنانه را می توانید با یک شومیز سفید و کفش کالج بپوشید و اگر به استایل اسپرت علاقه بیشتری دارید می توانید شلوار جین اسلیم فیت را به همراه یک تی شرت ساده با کتونی برای دورهمی های دوستانه و بیرون رفتن های روزمره انتخاب کنید. همچین این شلوار را می توانید با انواع شومیزهای طرح دار ست کنید. ولی یک نکته را فراموش نکنید و آن استفاده از اکسسوری مناسب است چرا که شما را جذاب تر نشان خواهد داد.

تفاوت شلوار اسلیم و اسکینی

شلوار اسکینی را چگونه باید ست کرد؟

شلوار جین اسکینی نیز همانطور که در قسمت های قبل گفتیم، شلواری کاملاً چسبان از باسن تا مچ پا می باشد. این شلوار به دلیل این که کاملا فرم بدن را به خود می گیرد بسیار خوش حالت است و با هر استایل و در هر فصلی از سال می توان از آن استفاده کرد. اما بر خلاف شلوار جین اسلیم فیت زنانه که به راحتی می توانید با یک تی شرت ساده آن را بپوشید و زیبا باشید، هنگام ست کردن شلوار جین اسکینی فیت زنانه باید دقت بیشتری داشته باشید. در این بخش از مقاله چند نکته در خصوص ست کردن لباس ها با شلوار جین اسکینی فیت زنانه را برای شما آورده ایم. پس با ما همراه باشید.

برای خرید جدیدترین شلوار های جین زنانه از فروشگاه اینترنتی پادمیرا کلیک کنید.

◘ شلوار جین اسکینی رنگ تیره را بهتر است با متضاد خود بپوشید. یعنی با لباس های روشن تر و مثلاً رنگ هایی مانند قرمز، سرخابی، طلایی یا لاجوردی می توان از سادگی و یکنواختی آن را خارج کرد و استایل جذابی داشت. البته در مورد شلوار جین اسکینی با رنگ روشن نیز باید همین گونه عمل کنید. با لباس متضاد آن یعنی رنگ تیره ست کنید تا جذابیت شلوارتان نمایان گردد.
◘ شلوار جین اسکینی فیت زنانه را می توانید با شومیز یا بلوزهایی ترجیحاً بلندتر باشند بپوشید. اگر شومیز شما ساده باشد بر زیبایی استایل شما می افزاید.
◘ شلوار جین اسکینی همانطور که گفتیم برای هر فصلی از سال مناسب است. در فصول سرد سال مثل زمستان می توانید این شلوار را با مانتوهای بافت و یا کت و پالتوهای چرم ست کنید. بوت و نیم بوت نیز از گزینه های مناسبی برای پوشیدن کفش با شلوار جین اسکینی زنانه در زمستان است. در فصول گرم سال نیز مانند تابستان می توانید با کتانی های روزمره و با انواع تیشرت های دارای رنگ های غلیظ از جمله قرمز، نارنجی زرد و غیره بپوشید.
◘ استفاده از اکسسوری ها را نیز فراموش نکنید.
◘ نکته ای که باید آقایان به آن توجه کنند این است که بهتر است از شلوار مردانه اسکینی تنها در استایل ها و تیپ های روزمره و غیررسمی خود استفاده کنند
.

 

تفاوت ها شلوار اسلیم فیت شلوار اسکینی فیت
تفاوت در ظاهر شلوار روی باسن و ران جذب ولی از زانو به پایین کمی آزاد می شود از باسن تا مچ پا کاملا چسبان می باشد
مناسب چه اندامی در خانمها: برای اندام گلابی شکل مناسب است
در آقایان: اندام متعادل، زیاد چاق یا لاغر نباشند
در خانمها: برای اندام گرد و سیبی شکل مناسب است
در آقایان: اندام ورزشکاری، شانه پهن، کمر و باسن متناسب
استایل با چه لباسی با هر لباسی به راحتی ست می شود بهتر است با شومیز و بلوزهایی بلندتر پوشیده شود
کفش مناسب با کالج و کتونی می توان ست کرد با بوت و نیم بوت، کتونی می توان ست کرد

 

انواع مدل های شلوار اسلیم و اسکینی

شلوار جین اسکینی فیت زنانه کوتاه

شلوار جین اسکینی فیت زنانه کوتاه

شلوار جین اسکینی فیت مردانه زاپ دار

شلوار جین اسکینی فیت مردانه زاپ دار

شلوار جین اسلیم فیت زنانه زاپ دار

شلوار جین اسلیم فیت زنانه زاپ دار

شلوار جین اسکینی مردانه

شلوار جین اسکینی مردانه

کدام یک مناسب استایل مردانه یا زنانه هستند؟

شلوار جین در مجموع هم مناسب خانم هاست و هم آقایان می باشد. بانوان اصولاً برای پوشیدن انواع لباس ها هیچ محدودیت و ممنوعیتی ندارند. اگر به طور اختصاصی بخواهیم بین شلوار جین اسلیم فیت و شلوار جین اسکینی انتخاب کنیم می توان گفت بسته به محیط و شرایط هر مدل مناسبی را بانوان گرامی می توانند بپوشند. اما در مورد آقایان اگر بخواهید بین شلوارهای جین اسلیم فیت و اسکینی انتخاب کنید، بستگی به نوع سلیقه ی شما دارد. اگر به دنبال استایلی هستید که کمی به تیپ رسمی نزدیک تر باشد می توانید شلوار جین اسکینی مردانه را انتخاب کنید. اما اگر به دنبال استایل جوان پوش تر و روزمرگی تر هستید، شلوار جین اسلیم فیت مردانه می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

آشنایی با تاریخچه شلوار اسکینی مردانه

تا این جا هر آن چه که گفتیم بیشتر در خصوص شلوار جین زنانه بود. اما در این بخش می خواهیم نگاهی داشته باشیم به تاریخچه ی شلوار اسکینی مردانه تا این مقاله مورد توجه آقایان نیز قرار بگیرد.
تاریخچه استفاده از شلوار اسکینی مردانه به قرن هفدهم برمی گردد؛ در آن زمان شلوار‌های تنگ و چسبان در فرانسه و دربار لویی سیزدهم پوشیده شده و بعد‌ها به انگلستان و اروپا رفتند. با گذشت زمان شلوار‌های اسکینی و تنگ محبوبیت خود را در بین طبقه بالای اجتماع از دست دادند، اما دوباره در سال‌های 1805 تا 1850 در دنیای مد ظاهر شدند. با انقلاب صنعتی شلوار‌‌های گشاد جایگزین شلوارهای جین اسکینی شده و این مدل دوباره از مد افتاد. اما با آغاز سال 1950 میلادی، ستاره‌های محبوب سینما و موسیقی دوباره شلوار اسکینی را مد کردند. مرلین مونرو، الویس پریسلی، بیتلز و رولینگ استونز برخی از هنرمندانی بودند که شلوار اسکینی مردانه و زنانه را پوشیدند. به طور کلی شلوار اسکینی مردانه در ابتدا مدی برای ثروتمندان بود، اما با گذشت زمان محبوبیت بسیاری بین سایر طبقات پیدا کرد.

تفاوت شلوار اسلیم و اسکینی

جمع بندی

شلوار جین اسلیم فیت زنانه و شلوار جین اسکینی فیت زنانه را در این مقاله با هم بررسی کردیم و تفاوت آن ها را یاد گرفتیم. اکنون دیگر موقع خرید شلوار جین با خیال آسوده می توانید شلوار جین جذب خود را خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی پادمیرا با فروش لباس های با کیفیت همواره سه اصل ارسال به موقع، ضمانت بهترین قیمت و تضمین با کیفیت بودن کالا را سرلوحه خویش قرار داده است. اگر به دنبال مرکز خریدی مطمئن و معتبر برای خرید انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه هستید حتماً از فروشگاه اینترنتی پادمیرا دیدن فرمایید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/