gif
gif mobile
10 نکته مهم در ست کردن بلوز و شلوار مجلسی دخترانه و زنانه

10 نکته مهم در ست کردن بلوز و شلوار مجلسی دخترانه و زنانه

ست بلوز و شلوار چگونه باید باشد؟ سوالی مه برای هر خانمی پیش می آید. یکی از اساسی ترین کارهایی که باید قبل از انتخاب لباس برای ست بلوز و شلوار زنانه انجام دهیم تا استایل زیبایی داشته باشیم رعایت ترکیب رنگ ها می باشد. معمولا یکی از دغدغه های خانم ها ست کردن بلوز و شلوار و هماهنگ بودن استایلشان است که از اهمیت بالایی برخوردار است. دختران جوان می توانند برای راحتی و حتی شیک بودن استایلشان در برخی مجالس دوستانه و کوچک به جای پوشیدن پیراهن مجلسی و لباس های دست و پاگیر از ست بلوز و شلوار استفاده کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم به نکات مهم در ست کردن و خرید بلوز و شلوار دخترانه و زنانه بپردازیم.

انواع مدل بلوز زنانه

بلوز در اصل نام لباسی ست که خانم های فرانسوی به تن می کردند، با رایج شدن این لباس در اروپا و سایر کشورها نام این لباس زنانه نیز بخشی از شناسنامه تاریخی اروپا شد. بلوز زنانه در واقع رایج ترین و ابتدایی ترین پوشش بالاتنه به شمار می رود. بلوزها لباسی گشاد و راحت هستند و بلندی آنها تا روی شلوار است به طوریکه داخل شلوار نمی روند که امروزه همه افراد از کودکان تا بزرگسالان از آن استفاده می کنند. بلوز از آن دسته لباس هایی است که عموما برای خانم ها کاربرد دارد اما گاهی در بعضی لباس های مردانه گشاد و و لباس های نظامی هم به کار برده می شود. این لباس زنانه را می توانید در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار بیابید که با وجود تعدد مدل ها و رنگ هایی که دارد نحوه ست کردن آن با شلوارها و لباس های دیگر کاری جذاب بنظر می رسد. از پرطرفدارترین مدل های این لباس در فصل تابستان بلوز نخی زنانه بدون یقه است. همچنین باید بدانید اغلب بلوزهای زنانه بدون یقه هستند یعنی یقه ساده گرد و یا یقه هفت یا حتی به صورت یقه اسکی می باشند. همینطور اکثر بلوزهای زنانه بدون دکمه هستند.

10 نکته مهم در ست کردن بلوز و شلوار مجلسی دخترانه و زنانه2

انواع مدل های شلوار زنانه

تاریخ پیدایش شلوار به قرن ششم تا هفتم قبل از میلاد می رسد اما از مخترع آن اطلاع دقیقی در دست نیست. از قدیمی ترین آثار به جا مانده از شلوار در تاریخ جهان می توان گفت که شلوارهای اولیه توسط سربازان و سوارکاران ایرانی پوشیده شده است. شلوارهای اولیه را با بندهایی در قسمت مچ پا می بستند. تغییرات در مدل شلوارها ادامه داشت تا اینکه در قرن نوزدهم، پسر ارشد ملکه ویکتوریا برای اولین بار شلوارهایی را به صورت امروزی با خط اتو در پشت و جلو و دکمه ای در قسمت کمر پوشید و آنها را ترند کرد. اما تغییرات مدل های شلوار در اینجا به پایان نرسیده  و امروزه شلوارها در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار یافت می شوند. شلوارها از پارچه های با جنس متفاوت تولید می شوند که شامل شلوار جین، شلوار کتان، شلوار راحتی نخی و... می شوند. هر کدام از انواع مدل های شلوار را می توان بسته به موقعیت و مکانی که قرار است در آنجا حضور پیدا کنیم با لباس های دیگر از جمله بلوز دخترانه، شومیز زنانه، مانتو، هودی زنانه ، پافر، تاپ زنانه و تیشرت نخی زنانه و... ست کرده و بپوشیم. باید انواع مدل های شلوار را بشناسیم تا بتوانیم در ست های مختلف به درستی از آنها استفاده کنیم تا استایلمان خراب نشود.

10 نکته مهم در ست کردن بلوز و شلوار مجلسی دخترانه و زنانه3

ست بلوز و شلوار زنانه و دخترانه

امروزه خانم ها بیشتر از گذشته به دنیای مد و فشن علاقه مند شده اند. هر چه بیشتر به مجلات، صفحات مجازی، استایل بازیگران و دختران جوان توجه کنید متوجه خواهید شد که به دنبال شیک پوشی و خوش استایل شدن هستند. اکثر بلاگرهای فضای مجازی و بازیگران مطرح سینما و تلویزیون هم از ست بلوز و شلوار به دلیل راحتی و شیک بودن استفاده می کنند. در گذشته دختران جوان در مجالس بیشتر لباس های بلند مجلسی را انتخاب می کردند. اما در دهه جدید و تغییرات صنعت مد و لباس، دختران جوان بیشتر از ست بلوز و شلوار استفاده می نمایند. ست بلوز و شلوار دخترانه علاوه بر مدل های متنوعی که دارد اندام و ظاهر شما را بسیار زیبا و شک نشان می دهد. به همین دلیل اکثر بانوان بخصوص دختران جوان به ست بلوز و شلوار علاقه مند شده و در موقعیت ها و مکان های مختلف از انواع این ست مانند ست بلوز و شلوار مجلسی دخترانه، ست بلوز و شلوار بیرونی، ست بلوز و شلوار خانگی زنانه بهره می برند. در ادامه با مطالعه این مقاله بهترین ست بلوز و شلوار مجلسی زنانه و دخترانه را برای خود تهیه کنید و در مهمانی ها بدرخشید.

10 نکته مهم در ست کردن بلوز و شلوار مجلسی دخترانه و زنانه

مهمترین نکات قبل از خرید ست بلوز و شلوار

همانطور که می دانید، انتخاب مدل لباس و طرز پوشیدن آن نشان دهنده شخصیت فردی می باشد. افرادی که برای اولین بار ما را می بینند از طرز لباس پوشیدن ما را می شناسند. البته این را هم در نظر بگیرید که لباسی که می پوشیم در نوع رفتارمان تاثیر دارد مثلا در مهمانی ها و مجالس بسته به نوع لباسی که می پوشیم با اعتماد به نفس بیشتری با افراد مواجه و ارتباط برقرار می کنیم.
1- پس زمانی که برای خرید ست بلوز و شلوار می روید حتما وقت و دقت بیشتری را برای انتخاب لباس خود بگذارید تا بتوانید تاثیر بهتری از خود در ذهن دیگران داشته باشید.
2- هر چه انتخاب درست و بهتری در خرید لباس داشته باشید، احساس امنیت و آرامش روحی بیشتری برای خود به وجود می آورید.
3- در تهیه لباس به این نکته توجه داشته باشید، لباسی که انتخاب می کنید برازنده شخصیت شما باشد و از نظر رنگ، تیپ، فرم بدن و حالت صورت با شما هماهنگ باشد.

10 نکته مهم در ست کردن بلوز و شلوار مجلسی دخترانه و زنانه4

نکات کلیدی در زمان خرید بلوز و شلوار زنانه

4- اگر قصد خرید لباس را دارید ابتدا مطمئن شوید که از نظر جنس و کیفیت ارزش پولی را که بابت آن می پردازید دارد. کیفیت و نوع دوخت آن طوری باشد که وقتی لباس را می پوشید فرم بدنتان را بدشکل نشان ندهد. همینطور دقت کنید کیفیت نخ و جنس پارچه حتما از نوع مرغوب تهیه شده باشد زیرا هر چه کیفیت نخ و دوخت بهتری داشته باشد ارزش پولی آن نیز بیشتر است.
5- بهتر است در مورد فرم بدنتان و این که چه مدل لباس هایی به اندام، رنگ پوست و موی شما می آید اطلاعات کافی جمع آوری کنید تا همیشه بتوانید استایل زیبایی برای خود بسازید.
6- به خاطر داشته باشید که جنس لباس را طوری انتخاب کنید که ماندگاری بیشتری داشته باشد تا در هنگام شستشو رنگ های پارچه با هم ترکیب نشوند و یا از جنسی نباشد که چروک و آب رفت داشته باشد.

10 نکته مهم در ست کردن بلوز و شلوار مجلسی دخترانه و زنانه5

چند توصیه برای انتخاب لباس در زمان خرید

7- افرادی که به الیاف خاصی حساسیت دارند باید به جنس نخ به کار رفته در لباس توجه کنند که از نوع نخی و مرغوب باشد. بیماران دیابتی نیز برای اینکه دچار مشکلات پوستی نشوند باید از لباس جنس نرم و لطیف استفاده کنند. لباس هایی که در جنس آنها مواد پلاستیکی بکار رفته باشد مناسب نیستند زیرا باعث اگزما و حساسیت پوستی می شوند.

8- در صورتی که شما فردی قد بلند هستید ولی اندام درشتی دارید، بهتر است رنگ های تیره و یکدست بپوشید تا عیب های اندامتان را بپوشاند و لاغرتر جلوه کنید. بلوزهای ساده بلند، کت های تیره بلند که تا روی باسن باشند برای شما بسیار مناسب است. استفاده از لباس های تنگ و جذب باعث می شود شما چاق تر بنظر برسید. البته این را نیز به خاطر داشته باشید که برای پوشیدن لباس های طرح دار حتما باید طرح های ریز را انتخاب کنید تا لاغرتر بنظر برسید.

9- با خرید لباس طبق فرم بدنتان، عیوب اندامتان را بپوشانید. حتی می توانید بدن خود را چاق تر و یا لاغر تر از آنچه هستید نشان دهید و به اندام ایده آل برسید.

10- اگر قصد خرید شلوار زنانه دارید حتما به سایز آن توجه نمایید. مهمترین نکته در خرید حضوری و یا خرید اینترنتی شلوار زنانه را اطلاع از سایز شلوار خود است و حتما شلوار را پرو کنید تا از سایز و دوخت آن مطمئن شوید.

10+1- اگر فردی قد کوتاه هستید برای اینکه قد خود را بلندتر و کشیده تر نشان دهید از شلوارها و لباس های رنگ روشن و یا با راه راه عمودی استفاده کنید.

10 نکته مهم در ست کردن بلوز و شلوار مجلسی دخترانه و زنانه6

ست کردن بلوز با شلوارهای پاچه گشاد

برای خانم های قد بلند بهتر است از شلوارهای مدل راسته، پاچه گشاد یا به اصطلاح دم پا گشاد استفاده کنند. اما به خانم های قد کوتاه توصیه می کنیم از این نوع شلوار استفاده نکنند زیرا قدشان را کوتاه تر نشان می دهد.
همینطور شلوارهای دم پا گشاد برای بعضی خانم ها باعث کشیده تر نشان داده شدن آنها می شود که در این صورت قدشان را نیز بلندتر نشان می دهد.
شما می توانید از شلوارهای دم پا گشاد در دورهمی های دوستانه و جشن های تولد با یک تاپ بلند و صندل شیک پاشنه دار پهن استفاده کنید تا شیک تر به نظر برسید.

10 نکته مهم در ست کردن بلوز و شلوار مجلسی دخترانه و زنانه7

ست کردن بلوز با شلوار طرح دار

هرگز شلوار طرح دار را با بلوز طرح دار نپوشید زیرا این دو ترکیبی شلوغ بوجود می آورند و استایل شما را بهم می زنند. بهترین گزینه برای ست کردن با شلوار طرح دار، پوشیدن بلوز ساده است و حتما باید دقت کنید که رنگ بلوز با یکی از رنگ های داخل شلوار هماهنگ باشد. البته بهتر است بدانید بلوز سفید را می توان با تمام شلوارهای طرح دار ست کرد، پس جای نگرانی نیست. اگر برای ست کردن با شلوار طرح دار خود گیج شده اید از ترکیب بلوز سفید و ساده با دستبند طلایی و کفش پاشنه بلند استفاده کنید.

10 نکته مهم در ست کردن بلوز و شلوار مجلسی دخترانه و زنانه10

ست بلوز و شلوار در مهمانی های رسمی

• اگر از آن دسته خانم هایی هستید که در هر موقعیتی از شلوار زنانه لی استفاده می کنید، پیشنهاد ما برای شما پوشیدن شلوار جین زاپدار با یک نیم تنه رنگ شاد است تا تیپ متفاوتی برای خودتان بسازید.
• اگر قصد دارید در مهمانی آخر هفته که دعوت شده اید، یک نیم تنه رنگ شاد بپوشید می توانید آن را با شلوار کرم و یا سفید پارچه ای ست کنید که بنظر ترکیب جذابی است.
• می توانید در مهمانی رسمی و دوستانه که در پیش دارید، شلوار جین مشکی زنانه خود را با یک تی شرت زنانه مشکی و یا هر نوع بلوز و رنگی که علاقه دارید بپوشید. برای این ست صندل پاشنه بلندتان را فراموش نکنید.
• برای داشتن تیپ اسپرت می توانید با پوشیدن یک پیراهن مشکی و شلوار جین استایل خود را تکمیل کنید.
• شلوار سفید را می توانید با مدل های مختلف بلوز و هر رنگی که دوست دارید ست کنید زیرا شلوار سفید با هر رنگی به راحتی ست می شود و هارمونی زیبایی به استایل شما می بخشد.
• اگر خانم قد بلندی هستید می توانید از شلوار دمپا و راسته بلند به همراه یک تاپ حلقه ای استفاده کنید تا ست زیبایی برای خود بسازید.
• با شلوار پاکتی، کفش و تیشرت سفید ساده می توانید تیپ اسپرت دخترانه منحصر به فردی داشته باشید.
• بهترین گزینه برای افرادی که فرم بدن گلابی شکل دارند، بلوز سفید و شلوار گشاد مشکی می باشد.
• انتخاب یک بلوز اورسایز کوتاه و شلوار جین مشکی جذب یک استایل بی نظیر را برای شما رقم می زند.
• برای استفاده از یک شلوار چهارخانه بهتر است بلوز ساده و یا بلوزی با طرح خود شلوار را بپوشید. اگر پاهای چاقی دارید توصیه می شود از شلوارهای چهارخانه استفاده نکنید.

10 نکته مهم در ست کردن بلوز و شلوار مجلسی دخترانه و زنانه8

آیا شلوارهای کلاسیک مناسب مهمانی های شبانه هستند؟

بله، این مدل شلوار را می توانید برای مهمانی های شبانه با یک تاپ و یا بلوز طلایی یا نقره ای، صندل مشکی پاشنه بلند، گوشواره بلند مروارید، کیف شب ریشه دار استفاده کنید. با این استایل جذابیت خود را دو چندان کرده اید.

انواع استایل بلوز و شلوار با توجه به رنگ

اولین قدم برای ست کردن لباس آشنایی با چرخه رنگ ها است چون این دایره براساس همخوانی و هماهنگی رنگ ها چیده شده است. در ابتدا فکر می کنید کار سخت و پیچیده ای را باید انجام دهید اما اینطور نیست فقط اول باید رنگ ها را بشناسید تا بتوانید ست زیبا و جذابی برای خود ایجاد کنید. برای ست کردن بلوز و شلوار قرار نیست حتما تمام لباس ها را همرنگ انتخاب کنیم. ست کردن در واقع به این معناست که با ترکیب رنگ های مختلف تناژ زیبا و هماهنگی را در استایل خود بسازیم. بنابراین باید اصول ست کردن و ترکیب رنگ های اصلی و فرعی را بدانید تا بتوانید استایل شیک و جذابی برای خود بسازید. پس بعد از یاد گرفتن نکات مختلف به ست کردن بلوز و شلوار بپردازید زیرا رنگ، جنس، سلیقه و خیلی آیتم های دیگر در ست کردن نقش مهمی دارند.

10 نکته مهم در ست کردن بلوز و شلوار مجلسی دخترانه و زنانه9

◘ اگر در ابتدای کار هستید و هنوز کاملا از چرخه رنگ ها سر در نمی آورید بهتر است از رنگ های سفید و مشکی، طوسی شروع کنید. زیرا به راحتی می توان این سه رنگ را با هر استایلی ست کرد و یا حتی به تنهایی نیز زیبا هستند. در اصطلاح به این رنگ ها و رنگ های مشابه به آنها خنثی می گویند. رنگ مشکی به تنهایی زیباست و طبق تحقیقات هر شخصی که از این رنگ استفاده می کند جذاب و شیک به نظر می رسد اما به این نکته نیز باید توجه کنید که برای استفاده از رنگ مشکی، اگر موهایتان بهم ریخته باشد یا آرایش مناسبی نداشته باشید و یا چهره شما خسته باشد این استایل ضعف های شما را بیش از پیش نشان می دهد. پس در صورتی که می خواهید ست مشکی بزنید حتما به ظاهرتان برسید.

◘ اگر قصد دارید در استایل خود بلوز جین بپوشید بهتر است بقیه استایل خود را از رنگ های جیغ انتخاب کنید. برای مثال رنگ سرخابی، قرمز، زرد؛ این رنگ ها زیبایی استایل شما را چند برابر می کند. به یاد داشته باشید که هیچوقت نباید جین را با مشکی ست کنید اما اگر بلوزتان جین آبی روشن است از رنگ های آرام در کنارش استفاده کنید مانند رنگ سفید، آبی آسمانی، صورتی کمرنگ. برای آخرین نکته سعی کنید با لباس جین حتما از کتونی استفاده کنید اما منظورمان این نیست که کفش های پاشنه بلند با جین جذاب نمی شوند.

10 نکته مهم در ست کردن بلوز و شلوار مجلسی دخترانه و زنانه11

◘ برای اینکه شلوار آبی کاربنی خود را از کمد بیرون بکشید می توانید بلوزهایی با طیف رنگی سرخابی، فیروزه ای، نارنجی و طلایی را با آن ست کنید که جلوه زیبای به استایلتان می بخشد. همینطور از رنگ مشکی برای ست کردن با آبی کاربنی استفاده نکنید زیرا استایل شما را خنثی و تیره می کند.

◘ خردلی، سبز و قهوه ای نیز سه رنگ مچ با هم هستند که با ترکیب آنها در کنار هم می توانید ست قشنگی داشته باشید.

◘ اگر پوست تیره یا گندمی دارید می توانید از رنگ زرد و لیمویی که بسیار شاد و زیبا ست استفاده کنید. این رنگ به تنهایی نیز بسیار جلب توجه می کند و تیپ شما را چند برابر زیباتر می کند. همچنین می توانید رنگ زرد لیمویی را با رنگ های دیگر مانند سبز، بنفش، خاکستری، قهوه ای روشن، مشکی، آبی، سفید و نارنجی ترکیب کنید.

جمع بندی:

برای خرید بلوز و شلوار مجلسی زنانه و دخترانه باید به برخی نکات که شامل رنگ پوست، فرم اندام، تناسب وزن، نوع پارچه، انتخاب طرح و رنگ مناسب می باشد توجه کنید. یکی از مهمترین فاکتورها که در انتخاب طرح و رنگ اهمیت بالایی دارد سلیقه فردی شماست. شما می توانید با انتخاب مناسب ست بلوز و شلوار با توجه به فرم اندام و رنگ بندی باعث چاقتر و یا لاغرتر دیده شدن اندام خود شوید. اگر قصد خرید ست بلوز و شلوار مجلسی زنانه و دخترانه را دارید قبل از هر کار برای اطلاع از قیمت بلوز زنانه و قیمت شلوار جین زنانه به فروشگاه اینترنتی پادمیرا مراجعه نمایید و از خرید لباس با کیفیت و قیمت مناسب آن لذت ببرید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/