gif
gif mobile
17 نکته اساسی پوشیدن شلوار برای افراد کوتاه قد

17 نکته اساسی پوشیدن شلوار برای افراد کوتاه قد

شلوار لی فاق بلند، شلوار  جین مام استایل، شلوار جین راسته و ... ، کدام یک از این شلوارها مناسب افرادی با قد کوتاه می باشد؟ خداوند انسان ها را با ویژگی های متفاوت و بعضاً منحصر به فردی خلق کرده که برخی از این ویژگی های متفاوت، نسل به نسل منتقل می شود. یکی از ویژگی ها، داشتن قد کوتاه است که می تواند برای برخی ناراحت کننده باشد و تلاش کنند آن را مخفی نمایند.  در واقع نیازی به مخفی کردن نیست زیرایک اتفاق طبیعی است و افراد زیادی هستند که قد کوتاهی دارند. البته اغلب افراد بیشتر به دلیل نداشتن استایل مناسب برای رفتن به مهمانی و دورهمی ها از قد کوتاه خود ناراضی هستند اما با گذر زمان و تنوع بالا در استایل ها و لباس و شلوار های تولید شده می تواید با رعایت یکسری مسائل خطای دید ایجاد کنید و بلند تر به نظر برسید. افراد قد کوتاه چگونه لباس بپوشند؟ نکاتی درباره انتخاب شلوار مناسب برای افراد قد کوتاه، از جمله مواردیست که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. با ما باشید.

نکاتی درباره انتخاب شلوار مناسب برای افراد قد کوتاه

پادمیرا با چندین سال سابقه در زمینه ی عرضه ی پوشاک، توانسته جزئی از چند فروشگاه بزرگ پوشاک در شمال کشور شود. ما انسان ها معمولاً از هر آنچه که داریم ناراضی هستیم و می خواهیم جور دیگری باشیم حال چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ مالی و مسائل دیگری که به خود انسان بستگی دارد. ویژگی های ظاهری نیز یکی از همین مواردیست که بشر همواره از آن ناراضی بوده و سعی در تغییر و یا اصلاح آن دارد. از جمله این ویژگی های ظاهری می توان به قد بلند و قد کوتاه اشاره کرد. معمولاً افرادی که قد بلند متعادلی دارند از آن راضی هستند، عدم رضایت زمانی به وجود می آید که شخص قد کوتاه داشته باشد.

17 نکته اساسی پوشیدن شلوار برای افراد کوتاه قد1
افراد قد کوتاه چگونه لباس بپوشند؟  و یا استایل مناسب افراد قد کوتاه کدام اند؟ و سوال های بسیار دیگری که اکثرا افراد قد کوتاه موقع خرید و انتخاب لباس از خود می پرسند. این سؤالیست که برای اشخاص قد کوتاه بسیار به وجود می آید و دلیل آن هم همان عدم رضایت از ظاهر خود، یعنی قد کوتاه است. ما به شما خواهیم گفت که حتی با داشتن قد کوتاه می توانید بهترین و زیباترین استایل ها را که مورد علاقه ی خودتان است، بپوشید. برای این کار کافیست نکاتی را رعایت کنید. از جمله این نکات، رعایت اصول پوشیدن شلوار برای اشخاص قد کوتاه است. چرا که شما اگر شلواری را بپوشید که قد پایتان را بلندتر نشان دهد، در حقیقت توانسته اید خود را بلندقد نشان دهید. برای رسیدن به این موضوع، نکاتی را گردآوری کردیم که با رعایت آن می توانید به هدف خود دست یابید. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- شلوار مناسب برای افراد قد کوتاه باید فاق بلندی داشته باشد. البته نه آن قدر بلند که تا زیر سینه باشد، بلکه در حقیقت باید این طور بگوییم که یک شلوار معمولی با فاق متعادل بپوشید و از انتخاب شلوارهای فاق کوتاه به شدت پرهیز کنید. شما برای بلندتر نشان دادن خود باید قسمت فاق را نیز بلندتر نشان دهید. برای این کار شلوارهای فاق بلند انتخاب خوبی هستند.

2- قد شلواری که می پوشید می تواند شما را کاملاً کوتاه یا قد بلند نشان دهد. اگر قد کوتاهی دارید به هیچ وجه سراغ شلوار قد نود نروید یا شلوارهای با قد میدی که تا وسط ساق پا هستند گزینه ی نامناسبی ست برای افرادی که قد کوتاهی دارند و می خواهند بلند دیده شوند. شلوار بلند، قد پای شما را بلندتر و کشیده تر نشان خواهد داد.

3- یکی از کارهایی که می توانید به وسیله ی آن خود را بلند قد نشان دهید این است که بلوز یا تیشرت خود را داخل شلوارتان قرار دهید. با این کار قد فاق شلوار را بیشتر به رخ کشیدید و در حقیقت قد خود را بلندتر نشان داده اید. نکته ای که باید در این جا به آن توجه کنید اینست که مراقب باشید در اطراف شلوار شما چین و چروک ایجاد نگردد. زمانی که بلوز خود را داخل شلوار قرار می دهید حتماً از صاف بودن و یک دست بودن شلوار خود اطمینان حاصل نمایید و همچنین از پر کردن جیب های خود و قلمبه کردن آن ها به شدت خودداری نمایید. چین و چروک، قلمبه کردن جیب ها باعث پهن و کوتاه تر دیده شدن اندام شما می گردد.

4- موضوعی که در نکته ی قبل گفته شد فقط به رعایت چین و چروک حاصل از قرار دادن بلوز داخل شلوار نمی شود، بلکه اصولاً افراد قد کوتاه باید شلواری را انتخاب کنند که چین نداشته باشد یا اگر خیلی به شلوار چین دار علاقه دارید، شلواری را بپوشید که فقط یک چین ریز داشته باشد. همانطوری که گفتیم چین در اطراف شلوار باعث پهن و کوتاه تر دیده شدن قد شخص می شود.

5- گفتیم که شلواری را انتخاب کنید که قد بلندی داشته باشد تا بتوانید قد پای خود را بلندتر نشان دهید و در نهایت قد شما بلند دیده شود. برای این کار می توانید شلواری را انتخاب نمایید که قد آن بیش از معمول بلندتر باشد تا حدی که روی کفش شما قرار بگیرد و مچ پایتان دیده نشود. این کار باعث می شود اختلاف شلوار و کفش کمتر به چشم بیاید و در نتیجه قد شما بلندتر از قبل دیده شود. از این رو انتخاب شلوار برای افراد قد کوتاه می توان به انواع سبک های دم پا گشاد و بوت کات اشاره کرد. استایل این شلوار ها طوری است که پا ها را کشیده تر و بلند نشان می دهد. بنابراین با پوشیدن این سبک از شلوار ها قد بلند به نظر خواهید رسید.

17 نکته اساسی پوشیدن شلوار برای افراد کوتاه قد2

6- شلوار مناسب برای افراد قد کوتاه که در این قسمت ما در مورد بانوان صحبت می کنیم، شلواریست که در قسمت کمر و بالا تنگ باشد و از قسمت زانو به پایین به حالت گشاد در بیاید که به این مدل شلوارها اصطلاحاً شلوار دمپا گشاد زنانه می گویند.  شلوار دم پا گشاد برای قد کوتاه از بهترین و مناسب ترین انتخاب ها می باشد که افراد قد کوتاه می توانند استایل های جذاب و خاصی را برای خود ایجاد کنند.... همچنین شلوار بوت کات برای قد کوتاه هم بسیار مناسب هستند زیرا از نظر ظاهری با شلوار بوت کات شبیه بهم هستند. تفاوت کوچکی در قسمت گشادی دم پا دارند. این مدل شلوار نیز به دلیل این که در قسمت فاق و کمر تنگ و کشیده است، شخص را بلندتر و کشیده تر نشان می دهد. همچنین ویژگی دمپا گشاد بودن آن که قاعدتاً قد آن تا روی کفش می آید مزید بر علت می شود تا قد شما را بلندتر نشان دهد.

7- در مورد مدل شلوار برای افراد قد کوتاه باید بگوییم استفاده از شلوارهای راسته آن هم به شرط این که خانمی با اندام لاغر باشد، می تواند در بلند قد نشان دادن وی کمک کند. حتماً دقت کنید که شلوار با قسمت بالاتنه شما هماهنگ باشد. یعنی شلوار راسته و یک بلوز خیلی گشاد چندان مناسب هم نیستند. پس در هنگام انتخاب شلوار مناسب برای افراد قد کوتاه، به انتخاب لباس بالاتنه خود نیز دقت کنید.

8- رنگ از جمله مواردیست که می تواند در بلند تر و یا کوتاه تر دیده شدن شما تأثیر زیادی داشته باشد. انتخاب رنگ ملایم و روشن برای شلوار، شما را بلندتر و کشیده تر نشان خواهد داد و دلیل آن هم اینست که رنگ روشن بیشتر از رنگ تیره خود را نشان می دهد پس انتخاب رنگ روشن برای شلوار می تواند شما را با قد پای بلندتر جلوه دهد. همچنین طرح پارچه شلوار برای افراد قد کوتاه هم تاثیر مستقیم در قد بلند نشان دادن استایل افراد دارد. به طور کلی راه راه های عمودی و یا طرح هایی که سبک آن ها عمودی هستند سبب می شود تا قد بلند تر به نظر برسید. از طرفی طرح ها و خط هایی که افقی هستند قد افراد را کوتاه تر به نمایش می گذارند.

9- همانطور که گفته شد شلوار مناسب برای افراد قد کوتاه، شلواریست که فاق آن بلند باشد. برای این که کار خود را راحت کنید و دغدغه ی انتخاب شلوار نداشته باشید، ما به شما شلوار مام استایل را پیشنهاد می کنیم. از ویژگی های بارز این شلوار داشتن فاق بلند است که از بالای ناف بسته می شود و باعث کشیده تر دیده شدن پاهای شما می گردد. همچنین افرادی که قد کوتاه دارند باید دقت کنند که شلوارهای کاملاً چسبان و فیت مناسب آن ها نیست، خصوصاً اگر کمی اضافه وزن داشته باشند که اصلاً نباید به سراغ شلوارهای چسبان بروند. ولی شلوار مام استایل به دلیل این که کمی از پاها فاصله دارد گزینه ی بسیار خوبیست برای اشخاص قد کوتاه، مخصوصاً افرادی که اضافه وزن دارند.

شلوار مام استایلی که انتخاب می کنید حتماً توجه داشته باشید که دوخت تمیز و صافی داشته باشد. پادمیرا یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه کننده ی پوشاک در شمال کشور می باشد که می تواند بهترین و تمیزترین شلوار مام استایل از لحاظ دوخت را به شما ارائه دهد.

17 نکته اساسی پوشیدن شلوار برای افراد کوتاه قد

افراد قد کوتاه چگونه لباس بپوشند؟

اغلب افرادی که قد کوتاهی دارند گمان می کنند که انتخاب های محدودی دارند و نمی توانند مثل اشخاص قد بلند یا قد متوسط هر لباسی که می خواهند بپوشند. ما در این مقاله به این افراد خواهیم گفت که قد کوتاه باعث نمی شود تا از پوشیدن لباسی که دوست دارید چشم پوشی کنید. موضوعی که لازم است در این جا به آن اشاره کنیم اینست که قد کوتاه به هیچ وجه یک عیب یا ایراد نیست، تنها یک ویژگی ظاهریست که در اشخاص، مختلف است. ولی اگر دوست دارید بلندتر دیده شوید باید نکاتی را رعایت کنید که هم جذاب و خاص به نظر برسید و هم تناسب اندام ظاهری خود را حفظ کرده باشید. برای این کار باید چند ترفند اصولی را رعایت کنید تا خوش پوش باشید و استایل مناسبی داشته باشید. از جمله این ترفندها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

10- رنگ ها نیز تأثیر زیادی در بلند و کوتاه دیده شدن قد شما دارد. اصولاً رنگ های ملایم و خنثی مانند خاکستری، صورتی ملایم، سورمه ای، مشکی، رنگ های پاستلی و ... باعث بلندتر و کشیده تر دیده شدن قد شما می شوند. ولی در مقابل رنگ های گرمی مانند قرمز، نارنجی، زرد و ... بیشتر موجب می گردند تا شما پهن و کوتاه به چشم بیایید. البته این موضوع نباید باعث شود تا شما رنگ های مورد علاقه ی خود را استفاده نکنید ولی اگر می خواهید قد بلند دیده شوید بهتر است در مکان های رسمی و نیمه رسمی این موضوع را رعایت نمایید.

11- افراد قد کوتاه چگونه لباس بپوشند؟ برای بلندتر دیده شدن افراد قد کوتاه بهتر است پارچه هایی را برای لباس خود انتخاب کنند که راه راه عمودی داشته باشد تا قدشان را بلندتر از قبل نشان دهد. همانطور که راه راه افقی باعث چاق و کوتاه دیده شدن می شود، راه راه عمودی در لباس باعث بلند و کشیده تر دیده شدن شخص می گردد. قاعدتاً یک شخص نمی تواند همیشه لباس راه راه بپوشد و باید لباس هایی با طرح های متنوع به تن کنید. برای این که به لباس های خود تنوع ببخشید می توانید از پارچه هایی با طرح های ظریف و متراکم استفاده نمایید و به هیچ عنوان سراغ طرح های درشت و پراکنده نروید. این کار باعث می شود ظرافت و کشیدگی شما بیشتر نمایان شود.

12- نکته ی بعدی رعایت نوع کفشی که به پا می کنید بسیار حائز اهمیت است. اگر قد کوتاهی دارید و می خواهید بلند قد دیده شوید، حتماً از کفش های پاشنه بلند با پاشنه های باریک استفاده کنید. کفش های تخت یا اصطلاحاً کالج و یا کفش های پاشنه دار با پاشنه ی پهن و ضخیم و کوتاه به هیچ عنوان برای بلند قد دیده شدن مناسب نمی باشند. ولی موضوعی که باید در این جا خاطر نشان کنیم اینست که رعایت پاشنه ی بلند و ظریف نباید باعث شود تا کفشی را انتخاب کنید که از کیفیت پایینی برخوردار باشد. حتماً به کیفیت کفش و خصوصاً پاشنه ی آن توجه کنید.

17 نکته اساسی پوشیدن شلوار برای افراد کوتاه قد3

13- موضوع دیگری که باید در مورد کفش ها برای افرادی که قد کوتاهی دارند و می خواهند بلند دیده شوند، رعایت کرد اینست که ترجیحاً کفش های بدون بند را برای پوشیدن انتخاب کنند و اگر مجبور به انتخاب کفش بنددار مانند کتانی شدید، از بستن بند به دور مچ پا خودداری نمایید. چرا که وجود بندهای متعددی که به دور پا پیچیده می شود، حال چه بند ها ضخیم باشند و چه کوتاه، باعث کوتاه دیده شدن اندام شما می گردد.

14- گفتیم که رنگ در بلند یا کوتاه دیده شدن افراد تأثیر بسزایی دارد. به همین علت بهتر است اشخاصی که قد کوتاهی دارند، برای این که بلند و کشیده به نظر برسند، لباس هایی را انتخاب کنند که طیف رنگی آن ها یکی باشد که اصطلاحاً به آن استایل مونوکروم می گویند. استایلی که در آن لباس ها یک رنگ یا در یک طیف هستند که می تواند با تناژهای مختلفی انتخاب شود که برای آن نیز بهتر است دقت کنید تا تناسب اندام ظاهری خود را حفظ کنید.

15- باتوجه به نکته ی قبل باید بگوییم که تفاوت رنگی بین لباس های شما می تواند قد شما را کوتاه نشان دهد. به همین دلیل توصیه می گردد که حتی شلوار و کفش خود را هم رنگ یا با رنگ هایی شبیه به هم انتخاب کنید. چرا که گفتیم، تفاوت رنگی زیاد بین دو آیتم استایل شما مانند کفش و شلوار و یا کت و شلوار شما را کوتاه تر نشان می دهد. دلیل آن هم مشخص است چون تفاوت رنگی باعث مجزا دیده شدن قد پای شما و در نهایت کوتاه دیده شدن آن می گردد.

17 نکته اساسی پوشیدن شلوار برای افراد کوتاه قد5

16- همانطور که در قسمت قبل گفته شد افراد قد کوتاه برای بلند دیده شدن نیازی نیست که از پوشیدن لباس های مورد علاقه ی خود صرف نظر کنند ولی باید نکاتی را در مورد لباس خود رعایت کنند تا بلندتر دیده شوند. پوشیدن دامن برای بانوان خصوصاً دختران جوان بسیار جذاب و دلنشین است. توصیه ی ما به بانوان عزیزی که قد کوتاهی دارند اینست که بهتر است برای بلند تر و کشیده تر دیده شدن به سراغ دامن های کوتاه بروند. این دامن های کوتاه بهتر است نهایتاً قد آن ها تا زانو باشد تا پاهای شما را کشیده تر و با قد پای بلندتر نشان دهد. دامن های ماکسی و بلند باعث کوتاه تر دیده شدن قد شما می گردد. تصور این که چون قد دامن بلند است پس شما را بلند نشان می دهد، تصوری صد در صد غلط است.

17- در خصوص شلوار مناسب برای افراد کوتاه قد در قسمت قبلی صحبت کردیم و فقط جهت یادآوری نکته ای را خاطرنشان می کنیم. افرادی که قد بلندی دارند معمولاً دارای قد پای بلندی می باشند و اگر ما همین نکته را در مورد افراد کوتاه قد بخواهیم رعایت کنیم، پس باید شلواری را انتخاب کنیم که قد پا را بلندتر نشان دهد. برای این کار می توانید از شلوارهای فاق بلند استفاده کنید یا بلوز خود را داخل شلوار یا دامن قرار دهید. توجه داشته باشید که شلوارهای فاق کوتاه به هیچ وجه مناسب افرادی با قد کوتاه نمی باشد. چرا که بیش از پیش آن ها را کوتاه قد نشان خواهد داد. با این تفاسیر می توان گفت شلوار مام استایل برای افراد قد کوتاه مناسب است زیرا فاق این شلوار ها اغلب بلند است. فرم آزادی بالای شلوار که تا پایین به صورت راسته تر کمی جذب می شود موجب شده تا هنگامی که از مام استایل استفاده می کند استایل شما را بلند تر نشان دهد.

17 نکته اساسی پوشیدن شلوار برای افراد کوتاه قد4

جمع بندی

افراد قد کوتاه چگونه لباس بپوشند؟ بسیاری از افراد قد کوتاه همیشه این دغدغه را دارند که چطور لباس بپوشند تا بلندتر دیده شوند. یکی از کارهایی که برای بلندتر دیده شدن باید انجام دهید، انتخاب شلوار مناسب است. شلوار جین مام استایل دخترانه یکی از بهترین گزینه ها برای اشخاص قد کوتاه است که می تواند در بلندتر دیده شدن آن ها کمک کند.  شلوار های دم پا گشاد و شلوار بوت کات برای افراد قد کوتاه می تواند یکی از انتخاب های خوب و ایده آل شد. همچنین نکته دیگری که در استایل متناسب افراد قد کوتاه باید به آن دقت کنید این است که از طرح و رنگ بندی هایی استفاده کنید که عمودی هستند و سبب می شود تا کشیده و قد بلندتر به نطر برسید. طرح های افقی افراد را چاق نشان می دهند و همین مورد سبب می شود تا کوتاه دیده شوید. پادمیرا یکی از مجموعه های معتبر و قابل اعتماد است این مجموعه ارائه دهنده ی انواع پوشاک مانند شلوارهای متنوعی از جمله شلوار مام استایل می باشد. جهت تماشای محصولات ما لطفاً اینجا کلیک کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/