gif
gif mobile
بهترین ست لباس گرم مخصوص فصل پاییز

بهترین ست لباس گرم مخصوص فصل پاییز

یکی از سوالاتی که با نزدیک شدن به فصل پاییز پیش می آید این است در فصل پاییز چه لباسی بپوشیم؟ و یا بهترین ست های لباس برای فصل پاییز کدام اند؟ در واقع این سوالی نیس که بتوان  به همه افراد جواب یکسانی داد زیرا شهر های مختلف کشور با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارند دارای آب و هوا متفاوتی در فصل پاییز هستند. در بعضی مناطق مثل یک تابستان خنک و یا در بعضی مناطق دیگر مانند مقدمه ای از سرما برای شروع زمستان می باشد. اما این فصل در هر صورت فصلی است که به راحتی می توان بهترین استایل ها و بروز ترین ست پاییزی زنانه و دخترانه را داشت.
استایل های بروز از سبک های شیک و مینیمال لباس های مناسب زنانه فصل پاییز که بسیار محبوب هستند. از طرفی با فرا رسیدن فصل پاییز بازار لباس های گرم شروع می شوند و افراد به دنبال انواع جدید برای ست کردن لباس های پاییزی خود هستند هر فصل اصول لباس پوشیدن خاص خود را دارد البته این اصول با سلیقه شما ارتباط مستقیم دارد اما رعایت آن سبب می شود تا استایلی شیک و منحصربفرد و از طرفی راحت داشته باشید. آب و هوای فصل پاییز نه خیلی سرد است نه خیلی گرم فصل بارش برگ های زرد و نارنجی و قرمز  از شاخ و برگ درختان که زمین را خوش تیب و جذاب می کند. بنابر این بهتر است ما هم از این هارمونی رنگ ها استفاده کنیم. بهره مندی از ترکیب رنگ های گرم پاییزی در استایل خود مانند زرشکی و یشمی نارنجی و زرد  کرم و قهوه ای سبب می شود تا استایل شیکی برای خود ایجاد کنید زیرا رنگ هایی هستند که خود را در این فصل به خوبی نشان می دهند. در ادامه این مقاله می خواهیم در مورد بهترین لباس های گرم فصل پاییز صحبت کنیم. با پادمیرا مگ همراه باشید.

بهترین ست لباس گرم مخصوص فصل پاییز

معرفی بهترین ست های راحتی زنانه در فصل پاییز

با شروع فصل پاییز لباس های نازک و خنک تابستانی جمع می شوند و کمد لباس ها به سمت لباس های کلفت و کمی گرمتر می رود. تنوع لباس های پاییزی بسیار زیاد است بنابر این شما به راحتی می توانید با ترکیب های اصولی هرکدام از آن ها، استایل های جذاب و شیکی برای خود ایجاد کنید. همچنین که استفاده از رنگ بندی های شاد در این فصل طرفداران خاص خود را دارد. در ادامه با پرطرفدار ترین لباس های گرم پاییز زنانه بیشتر آشنا می شویم:

بهترین ست لباس گرم مخصوص فصل پاییز2

بلوز بافت

یکی از موارد راحت و پرطرفداری که می توان در فصل پاییز آن را پوشید بولیز های بافت است. به کمک بولیز های بافت می توانید بهترین استایل های راحتی را هم در خانه و هم برای فضای باز بیرون داشته باشید. بولیز های بافت مناسب فصل پاییز هستند زیرا بدن شما را گرم نگه می دارد در انتخاب بافت هم بهترین است رنگ و مدلی را انتخاب کنید که بشود به راحتی آن را هم درخانه و هم برای بیرون استفاده کرد.

بهترین ست لباس گرم مخصوص فصل پاییز3

ست لباس راحتی

لباس های راحتی ست از انواع دیگری هستند که می توانید در فصل پاییز بپوشید. ست های خانگی راحتی شامل یک بولیز آستین بلند به همراه یک شلوار است که تا بدن شما را در مقابل سرما حفظ کند. این ست ها دارای رنگ بندی،جنس و طرح های متفاوتی است که می توانید مدل دلخواه خود را انتخاب کنید. این ست های راحتی از بهترین لباس های خانگی ست در پاییز محسوب می شوند راحتی و نرمی آن ها به حدی است که به عنوان لباس خواب هم شناخته می شوند.

لباس راحتی با پشم کشمیر

پشم کشمیر یکی از الیاف های لوکس برای استایل های پاییزی است. ست لباس راحتی از آن می تواند بسیار جذاب و شیک باشد که می توانید برای فصل پاییز و زمستان در خانه از آن بهره ببرید.

بهترین ست لباس گرم مخصوص فصل پاییز4

ست کردن استایل پاییزه با هودی

از لباس های محبوب و پرطرفدار در فصل پاییز بهره مندی از هودی ها  هستند که هر سال به محبوبیت آن افزوده می شود هودی ها در واقع سوییشرت های جلو بسته، کلاه دار، آزاد و گرمی هستند که در مدل های متفاوت و قد های کوتاه و بلند تولید و وارد بازار می شوند. به کمک هودی ها می توانید با توجه به لباس های دیگر پاییزه ای که دارید استایل های منفاوتی را ایجاد کنید. دختر و پسر های تینیجر بیشتر از این هودی ها استفاده می کنند و ست شیک پاییزه ی راحتی برای خود خلق می کنند البته ناگفته نماند که هودی ها برای همه سنین مناسب هستند.

بهترین ست لباس گرم مخصوص فصل پاییز5

استایل راحتی پاییزی با پانچو

پانچو یکی دیگر از لباس های خاص و شیک زنانه پاییزی محسوب می شود که در سال های اخیر مجددا وارد بازار شده و جزو لباس های ترند پاییزی محسوب می شوند. معمولا از پانچو ها در استایل های بیرونی بهره می برند اما می توان برخی از مدل های نازک تر آن را به عنوان یک لباس راحتی آزاد و گرم در داخل خانه هم پوشید اگر تا به حال از پانچو ها برای استایل های بیرونی خود استفاده نکرده اید حتما آن را امتحان کند سپس متوجه راحتی وگرمی این استایل خواهید شد و در نهای یک ست شیک پاییزی زنانه خواهید داشت.

بهترین ست لباس گرم مخصوص فصل پاییز6

استایل پاییزی کژوال با شکت چهارخونه و ساده

از مدل های بسیار پر طرفدار پاییزه  که در چند سال اخیر وارد بازار شده اند شکت ها هستند. شکت ها لباس های ضخیم پاییزه ای هستند که بین خانم ها بسیار محبوب است. اسم این سبک لباس ها از ترکیب دو کلمه jacket و shirt گرفته شده است. زیرا در ظاهر شبیه به پیراهن های مردونه هستند ولی از پارچه هایی گرم و ضخیم پاییزی درست شده اند. شکت ها دارای طرح و رنگ های متفاوتی هستند همچنین در قد و اندازه های متفاوت تولید و عرضه می شوند. بنابراین گزینه های زیاد و متنوعی برای ترکیب یک استایل پاییزه شیک دارید. از طرفی شکت های چهارخونه در بین خانم ها بسیار پرطرفدار هستند از طرفی می توانید از مدل های کوتاه تر آن برای استایل خانگی و راحتی پاییزی بهره ببرید.

بهترین ست لباس گرم مخصوص فصل پاییز1

استایل گرم و راحت با یقه اسکی

یکی از انتخاب های مناسب برای استایل فصل پاییز یقه اسکی ها هستند البته این سبک لباس یقه بلندی دارد که گردن را می پوشاند بنابر این اگر با پوشاندن گردن خود مشکلی ندارید یقه اسکی ها در فصل پاییز و استایل های پاییزی بسیار مناسب هستند. یقه اسکی های پاییزه حدودا از دهه 90 همچنان در بازار وجود دارد زیرا از لباس های کلاسیک سبک پاییزه ای هستند که همچنان ترند و بروز اند. یقه اسکی ها دارای رنگ بندی ها متنوعی هستند شما به راحتی می توانید با رنگ بندی های خنثی استایل های متفاوتی را برای خود ایجاد کنید و یا از طرفی رنگ بندی های دیگر آن مثل سرمه ای و زرد و قرمز را برای ست پاییز دخترانه خود انتخاب کنید و یک استایل جذاب و شیک بسازید.

پیراهن های یکسره

از مدل ها راحت و شیکی که می توان در استایل های پاییزی از آن بهره برد انتخاب پیراهن های جذاب پاییزی است. انتخاب یک پیراهن جذاب پاییزی نخ پنبه یا جین به همراه بوت های جلوباز و یا بوت هایی که پاشنه ای قطور و بلندی دارند می توانید یک استایل منحصربفرد و جذابی را برای شما ایجاد کند.. از طرفی با خنک تر شدن هوا می توانید به همراه پیراهن های خود از بوت های مخمل جورابی بلند که رویی کشباف دارند در استایل خود بهره ببرید.

سوییشرت نخ و پنبه

فصل پاییز زمان استفاده از سوییشرت های نخ پنبه است به طوری که  می توان گفت که سویی شرت ها از گزینه های واجب و ملزومات کمد لباس ها به حساب می آیند. همچنین می توانید از سبک چهارخونه که رنگ بندی بیشتری دارند برای خود انتخاب کنید تا با رنگ بندی های آن بتوانید استایل های بیشتر و متفاوتی را با خود داشته باشید. انتخاب سوییشرت به رنگ بژ یا سفید از گزینه هایی است که می توانید با انواع رنگ بندی های شلوار جین ست کنید اما رنگ های خنثی و تیره تر سویی شرت ها را اگر با لگ چرم مشکی ست شوند استایل بهتری خواهند داشت.

بهترین ست لباس گرم مخصوص فصل پاییز7

کاپشن آستین حلقه ای (پافر)

یکی دیگر از استایل جذاب و و شیک و هچنین گرم برای ست پاییز، استفاده از کاپشن های آُتین حلقه ای است به جرات می توان گفت که از واجبات کمد لباس در پاییز محسوب می شود از طرفی به عنوان یک لایه ضروری تکمیل کننده بسیاری از استایل هاست با اینکه این جور جلیقه ها از جنس نخ پنبه و مخمل هم هستند اما برای هوای سرد نمونه های پشمی آن مناسب تر هستند. کاپشن های حلقه ای بسیار پر طرفدار و محبوب اند و جزو استایل های ترند به حساب می آیند همچنین دارای رنگ بندی های متفاوتی هستند اما اگر رنگ خاصی مد نظر ندارید بهتر است از رنگ های خنثی انتخاب کنید زیرا در این صورت به راحتی می توانید آن را با انواع لباس ها خود ست کنید. سبک این کاپشن ها را می توانید با لگ چرم سوییشرت های سبک و یا کفش های کتانی و شلوار جین ست کنید.

سویی شرت های اورسایز

از سبک های دیگر که می توانید در درفصل پاییز از آن ها بهره ببرید سویی شرت های اور سایز هستند. سویی شرت های اورسایز یک استایل غیر رسمی اما شیکی را برای شما ایجاد می کند. سوییشرت های اورسایز هم طرح ها و مدل های مختلفی دارند از نمونه های ساده آن می توانید برای استایل های ساده و مینیمال خود بهره ببرید و یا می توانید بنا به سلیقه خود از سویی شرت های اور سایز طرح دار با طرح های گرافیکی در استایل خود به کار ببرید. به احتمال زیاد به دلیل سبکی که سویی شرت های اورسایز دارند دوست داشته باشید تا آن را با لگ ضخیم و یا شلوار جین اسکینی ست کنید. در ادامه می توانید با کفش های مختلف مثل کفش های تخت یا کتانی و همچنین نیم بوت استایل خود را کامل کنید.

بهترین ست لباس گرم مخصوص فصل پاییز8

کلاه بافتنی

از دیگر گزینه های جذاب در ست پاییزه بهره مندی از کلاه های بافتنی است. البته اگر با بهم ریختگی موهایتان بعد از در آوردن کلاه مشکلی ندارید می توانید از کلاه ها بافتنی و یا شال و کلاه ست در استایل پاییزه خود استفاده کنید. کلاه های بافتنی به عنوان یک اکسسوری در استایل ما نقش دارد که می توان آن را با لباس های غیر رسمی مثل شلوار جین، لگ، سویی شرت و یا پیراهن های یکسره ست کرد فقط باید مطمئن باشید که در استایل خود از پارچه های کمتری مثل کشمیر و یا پشم را انتخاب کرده اید.

کفش های تخت

افراد زیادی هستند که علاقه چندانی به کفش های پاشنه بلند ندارند در این صورت می توانند برای تکمیل استایل خود از کفش های تخت بهره ببرند به عنوان یک پیشنهاد مناسب و شیک بوت های تخت کمبات می تواند تکمیل کننده ست پاییز دخترانه شما باشند همچنین کفش های لوفر هم هستند که استایل شما را بین غیر رسمی و اسمارت کژوال نگه می دارد. اگر استایل پاییزی خود را به طور مناسب و با دقت ترکیب کنید حتی می توانید از کفش های تخت باله هم برای تکمیل و زیبایی بیشتر ظاهر خود بهره ببرید در این صورت فقط مطمئن شوید که از جنس هایی مانند چرم و مخمل که پاها را دراین فصل گرم نگه می دارد استفاده کرده باشید.

بهترین ست لباس گرم مخصوص فصل پاییز9

کت چرم و یا کت مخمل

یکی دیگر لباس هایی که در ست لباس پاییزی رنانه و دخترانه می توان از آن بهره برد کت های چرم و یا مخمل هستند که استایل شیک و جذاب برای شما ایجاد می کنند حتی در صورت آماده نداشتن کت های فیلیس و یا پشمی که معمولا بری پاییز مناسب است می توانید بدون تردید از سبک های چرم و مخمل بهره ببرید. کت های چرم و مخمل نسبتا از کت های جین سبک ترند و در واقع حکم یک لایه اضافه روی لباس را دارد. برای داشتن یک استایل به سبک بوهو می توانید یک یقه اسکی کشمیر را با شلوار جین اسکینی پوشیده و روی آن از یک کت کشمیر مخمل بهره ببرید در ادامه یک کیف دستی مخمل هم می تواند استایل شما را تکمیل کند. از طرفی برای داشتن یک استایل غیر رسمی می توانید یک تی شرت سفید را با کت چرم و لگ و یک کیف چرم با رنگ متضاد کت انتخاب کنید.

بهترین ست لباس گرم مخصوص فصل پاییز10

بوت های تا زانو یا بالاتر از زانو

بوت ها از سبک هایی هستند که برای استفاده در هوای سرد ساخته شده اند. از واجبات و موارد لازم در ست های شیک پاییزی و دخترانه به حساب می آیند. مدل های محبوب و پر طرفدار بوت ها می توان به سبک مخمل کلاسیک و چرم با رنگ مشکی و یا قهوه ای اشاره کرد. البته رنگ ها و مدل های دیگری دارند که با توجه به لباس های پاییزی زنانه و دخترانه خود می توانید مدل مناسب و دلخواه را انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید استایل خود را شیک تر کنید می توانید از بوت های بلند با طرح های برجسته قرمز پوست ماری را انتخاب کنید. برای داشتن یک ست شیک پاییزی زنانه می توان ترکیب بوت بلند با سویی شرت بافت اور سایز به همراه لگ همچنین پیراهن پشم و یا کت اشاره کرد.

راهنمای خرید ست لباس پاییزه

یکی از نکاتی که باید قبل از خرید لباس مخصوصا استایل های پاییزی رعایت کنید این است جدا از زیبایی استایل لباس آن را از لحاظ فیزیکی بدنتون در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر شما شخصی گرمایی هستید و گرما زیاد شما را اذیت می کند نمی توانید به سمت لباس های ضخیم و بافت های سنگین بروید در این صورت پلیور های نازک می تواند انتخاب های بهتری برای شما باشند و در مقابل افرادی هستند که سرمایی اند یعنی با کوچکترین تغییر دما یخ می کنند. بنابراین قبل از خرید باید تعیین کنید که جزو کدوم از افراد هستید تا متناسب با فیزیک بدنتون لباس مناسبی را انتخاب و خریداری کنید.
نکته بعد که قبل از خرید باید به آن دقت کنید تا یک لباس با کیفیت بالا را خریداری کنید این است که حتما به جنس و رنگ آن ها دقت کنید زیرا باید جنس و رنگ بافت شما به گونه ای باشد که با چند بار شستشو ظاهر آن نابود نشود و رنگش از بین نرود. هرچند که شستشوی زیاد عمر لباس را کم می کند اما اگر جنس آن خوب و با کیفیت باشد به این زودی ها با شستشو خراب نمی شود.
همچنین با توجه به این که لباس های پاییزی قیمت بالایی دارند حتما نسبت به کیفیت آن تضمین بگیرید تا در بهترین حالت بتوانید لباس های گرم خود را تا چند سال بدون مشکل و از بهم خوردگی ظاهری استفاده کنید.

بهترین ست لباس گرم مخصوص فصل پاییز11

نتیجه گیری

در این بخش درباره انواع استایل لباس های گرم پاییزه صحبت کردیم. پاییز از نظر آب و هوایی یکی از فصل هایی است که به راحتی می توانید استایل های شیک و جذابی را برای خود داشته باشید. برخی از لباس های مناسب پاییز شامل پافر، لباس های بافت، کلاه بافتنی، بوت و نیم بوت و کفش تخت، کت چرم و پیراهن و هودی و ... . که می توانید به کمک این ها یک ست شیک پاییزی زنانه ایجاد کنید. ست پاییزی زنانه پادمیرا در گرگان از مجموعه هایی است که می توانید مناسب ترین و شیک ترین لباس های فصل پاییز را برای خود تهیه کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/