gif
gif mobile
همه چیز درباره شلوارهای جین چاکدار

همه چیز درباره شلوارهای جین چاکدار

دیگر تنوع مدل شلوارهای جین بر کسی پوشیده نیست این تنوع کمک می کند تا بتوانید استایل های شیک و جذاب بسیاری را با آن ها داشته باشید استایل هایی که بتوانید در محیط ها و موقعیت های مختلف آز آن ها بهره ببرید. از آن جایی که شلوار های جین بیشتر استایل شما را به سمت اسپرت سوق می دهد اما با برخی از مدل های آن می توانید استایل های مهمانی مختلفی برای خود ست کنید. از نمونه شلوار جین هایی که می توانید در انتخاب های خود قرار دهید سبک شلوار جین چاکدار است. در چند سال اخیر شلوار لی چاکدار به شدت در بین مردم پر طرفدار و محبوب شده است. شلوار های چاکدار فقط از جنس جین نیستند بلکه از جنس های مختلف مثل کرپ مازراتی یا کتان و پارچه های پنبه ای و .. هم استفاده می کنند و استایل های اسپرت ست با آن ها طراحی می کنند. در این مقاله از پادمیرا مگ می خواهیم انواع شلوار جین چاکدار را مورد بررسی قرار دهیم.

انواع شلوار جین چاکدار

انواع شلوار جین چاکدار

این روزا بسیار می بینیم که سبک شلوار های چاک دار در استایل های مختلف دیده می شود قالبا اکثر افراد تنها مدل بوت کات را به صورت چاک دار دیده اند و تصورشان از شلوار های چاکدار همان شلوار بوت کات است البته نا گفته نماند که سبک چاکدار بوت کات یه نمونه شیک و جذابی است که دختران جوان اکثرا در مهمانی و دورهمی های خود آن را ترجیح می دهند و قالبا این سبک شلوار به مدل چاکدار نمای جذابی تری نسبت به مدل های دیگر دارد. در ادامه با مدل ها استایل های مختلف شلوار جین چاکدار آشنا می شویم

شلوار بگ چاکدار

شلوار بگ چاکدار از انواع شلوار جین هایی است که امروزه در بسیاری از موقعیت ها مثل خیابان و یا مجلس از آن استفاده می کنند. شلوار جین بگ چاکدار معمولا رنگ های متفاوتی دارند که می توان از هرکدام از آن ها در محیط های مختلف با انواع لباس ها ست کرد. رنگ هایی مثل آبی، مشکی، ذغالی.
این شلوار ها می توانند در قسمت بغل شلوار و یا پشت شلوار چاک دار باشند. که به راحتی می توانید با یک شومیز سفید آن ها را ست کنید. البته امروزه سبک دیگری از شلوار چاکدار لی و یا پارچه ای تولید شده است که قسمت روی شلوار برش دار است اما این سبک برش بیشتر برای مدل بوت کات است. برای استایل کردن این شلوار ها می توانید از یک مانتو کتی کوتاه ست کنید.

همه چیز درباره شلوارهای جین چاکدار

شلوار جین بوت کات چاکدار

بوت کات از دیگر شلوارهایی است که به صورت یک شلوار لی جلو چاک دار بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا شلوار ها در قسمت اطراف پاچه دارای برش هستند اما سبک جدید شلوار لی چاکدار بوت کات این برش را روی شلوار انداخته است و همین تغییر استقبال زیادی را به همراه داشت.
خانم هایی که تپل هستند حتما این نکته را به خاطر داشته باشند وقتی شلوارم دم پا چاکدار خود را به همراه یک مانتو کوتاه کتی می پوشند تمام مرکز توجه روی شلوار شما قرار می گیرد. در این صورت اگر بخواهند لاغر تر برسند، رنگ های ساده و سرد می تواند انتخاب مناسبی برایشان باشند.  

همه چیز درباره شلوارهای جین چاکدار

از طرفی این مورد برای افرادی که استایل پری دارند بسیار مناسب و شیک است زیرا سبب کشیده تر نشان دادن استایل آن ها می شود. در ادامه استایل با شلوار جین بوت کات چاکدار می توانید از کفش های پاشنه یلند و یا لژ دار بهره ببرید. هرچه شلوار جین چاکدار بوت کات شما برش روی شلوار بیشتری داشته باشد می توانید از کفش هایی با لژ و یا پاشنه بلند تر بهره ببرید. این سبک شلوار ها را حتی با کفش های کتونی هم می توان ست کرد.

همه چیز درباره شلوارهای جین چاکدار

شلوار چاک دار اسپرت

شلوار های چاکدار تنها از جنس جین نیستند بلکه می توان برای تولید آن ها از پارچه های مختلفی استفاده کرده و یک استایل ست اسپرت تولید کرد. معمولا با پارچه هایی نظیر لینن، مخملی، پنبه، کرپ و ... می توان شلوار چاکدار های متنوعی حتی به صورت تک تولید کرد. این سبک شلوار ها را هم به راحتی می توانید برای استایل های مختلف اسپرت و همچنین دورهمی با یک شومیز و یا بولیز ساده ترکیب کنید. می توانید یک استایل اسپرت شیک از ترکیب شلوار های سه خط دم پا چاکدار از جنس لینن را به همراه کتونی و یک سویی شرت و یا لانگ شرت ست کنید. استایلی مناسب پیاده روی و یا خیابان گردی های دوستانه است.

همه چیز درباره شلوارهای جین چاکدار

شلوار چاکدار مجلسی

سبک مجلسی شلوارهای چاکدار بیشتر از جنس کرپ مازراتی هستند غالبا شلوار های مجلسی گشاد نیستند مگر سبک بوت کات باشد. در غیر این صورت بیشتر حالت راسته و کوتاه دارند تا با یک بولیز مجلسی و یا شومیز به همراه کمربند بتوان آن ها را ست کرد شلوار های مجلسی چاکدار معمولا یک چاک کوچیک بغل شلوار دارند این شلوار ها را می توان با کفش های مجلسی پاشنه بلند و یا تخت هم ست کرد و یک استایل جذابی ایجاد کرد. همچنین برخی از شلوار های بوت کات چاکدار مجلسی هستند و جنس آن ها جین نیست از طرفی برش آن روی شلوار قرار گرفته این سبک از شلوارها استایل متفاوت و جذابی را برای شما ایجاد خواهند کرد.

قیمت شلوار جین چاکدار

قیمت شلوار های چاکدار

شلوارها معمولا قیمت های مختلفی دارند که این قیمت ها به عوامل مختلفی بستگی دارد مثل رنگ، جنس پارچه، مدل شلوار، حتی فصل و ... از طرفی قیمت شلوار های مجلسی ممکن است کمی بالاتر باشد. از طرفی همان شلوار ها اگر از جنس جین باشد قیمت آن متفاوت است و این تفاوت قیمت ارتباط مستقیم با جنس پارچه شلوار ها دارند. شلوار های مجلسی چاکدار رنگ بندی های متفاوتی از قبیل کرم، سرمه ای، نخودی، سفید، مشکی، صورتی ملیح و .. دارند پرکاربرد ترین آن ها رنگ مشکی و سفید است که معمولا با هر لباسی می توان آن ها را ست کرد به همین دلیل معمولا قیمت شلوار چاک دار مشکی نسبت بقیه آنها کمی بیشتر است.
در حال حاضر در بازار قیمت شلوار های جین چاکدار بسیار متفاوت است علاوه بر رنگ و جنس و فصل آن به برندی که آن ها را تولید می کند هم بستگی دارد هرچه آن برند معتبر تر باشد قیمت آن ها بیشتر می شود و در عوض عمر طولانی تری هم دارند.

شلوار های مجلسی چاکدار که از مدل های پرطرفدار و پرکاربرد در استایل های مهمانی و مجلسی هستند. قیمت این شلوار ها هم مانند شلوار های جین است و تفاوت زیادی ندارند. بلکه به جنس پارچه و رنگ بندی آن ها و برندی که آن را تولید کرده بستگی دارد.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/