gif
gif mobile
آموزش ست کردن لباس تاپ برای استایل بیرون

آموزش ست کردن لباس تاپ برای استایل بیرون

استایل های مناسب با آب و هوای گرم تابستان معمولا کمی متفاوت تر از فصل بهار هستند. در فصل تابستان شما می توانید از مانتو های نخی بسیار ساده به همراه ست شلوار آن استفاده کنید. یا از مانتو هایی استفاده کنید که جلو باز هستند و برای اینکه لباس مناسبی برای زیر آن انتخاب کرده باشید از تاپ زنانه استفاده کنید. تاپ ها امروزه یکی از اعضای مهم لباس های تابستانی هستند. در ادامه تعریف کوتاهی از این لباس و چگونگی ست کردن آن را برای شما شرح خواهیم داد. در ادامه با پادمیرامگ همراه باشید.

آموزش ست کردن لباس تاپ برای استایل بیرون

تاپ چیست؟

تاپ لباس راحتی و با رنگ بندی بسیار زیادی می باشد. تاپ دخترانه دارای تنوع زیادی در سایز هستند اما اغلب آن ها تا روی پهلو ها را می پوشانند. این لباس بسیار ساده اما زیبا هم مناسب برای محیط های بیرون هم مناسب برای محیط های داخل منزل است. برخی از مدل های این لباس در قسمت یقه تاپ ها معمولا دارای بند های نازکی هستند. لباس تاپ از جنس پارچه های مختلفی تولید می شود برای مثال برخی از آن ها از پارچه های نخی تولید می شوند که به عنوان لباس کاملا خنک می توانید برای داخل منزل انتخاب کنید.

روش های اصولی ست کردن تاپ زنانه

همانطور که گفتیم ست کردن لباس تاپ دارای یکسری محدودیت ها می باشد که باید رعایت کرد. شما برای اینکه بتوانید استایل مناسبی را برای محیط بیرون انتخاب کنید باید کیف و روسری و شلوار و مانتو خود را به همراه تاپ باهم ست کنید. هر کدام از این موارد برای ست شدن نیاز به اطلاعات دقیقی نسبت به رنگ لباس مناسب برای فصلی که در آن هستید و به همراه آن رنگ ایده ال با لباس ها را نیاز دارد. برای کسب این اطلاعات ما در تلاش هستیم تا اصول ست کردن انواع لباس را با لباس تاپ به شما آموزش دهیم.

آموزش ست کردن لباس تاپ برای استایل بیرون1

انتخاب رنگ مناسب برای تاپ

برای اینکه به درستی بتوانید یک تاپ به رنگ مناسب را برای استایل خود انتخاب کنید باید یکسری اصول مربوط به رنگ بندی را رعایت کنید. در این قسمت ما سعی می کنیم تا رنگ های مناسب ست با لباس های مختلف را به طور واضح شرح دهیم. این اصول و قواعد دارای یک جدول رنگ بندی است که ما در این قسمت آن را آورده ایم. در این جدول رنگ بندی، رنگ های مشابه در کنار یکدیگر قرار می گیرند و رنگ های مکمل هم روبه روی هم خواهند بود. می توانید برای اینکه مطمئن شوید رنگی را که انتخاب کرده اید رنگ مناسبی برای استایل شما با لباس تاپ است، یک خانه رنگ به عقب یا جلو بروید.

ست کردن تاپ زنانه براساس رنگ

امروزه مد و فشن تاثیر مستقیمی بر اعتماد به نفس انسان دارد. به همین دلیل به روز بودن یکی از دغدغه های اصلی جامعه امروزی است و نمی توان آن را از زندگی روزمره انسان جدا دانست. پس برای شناخت بیشتر  باید اصول آن را بهتر و دقیق تر آموخت. از آن جایی که لباس تاپ برای زیر مانتو هایی استفاده می شود که اغلب جلو باز هستند پس رنگ آن به درستی نمایان می شود و باید سعی کنیم آن را با بقیه رنگ اجزا لباس هایمان ست کنیم.
• رنگ هایی مانند رنگ خاکستری، سفید و مشکی، رنگ های خنثی هستند. استفاده از این رنگ های خنثی یک استایل کلاسیک به شما می دهد. فرض کنید اگر از مانتو سفید استفاده می کنید می توانید یک تاپ خاکستری برای زیر آن ست کنید و رنگ شلوار را نیز مشکی انتخاب کنید.
• رنگ های گرم نیز شامل، رنگ های نارنجی و زرد و قرمز می شود. این رنگ ها به دلیل شادابی زیادی که دارند برای فصول تابستان و بهار بیشتر توصیه می شوند. برای مثال ترکیب رنگ قرمز و سبز و نارنجی از جمله رنگ هایی است که این روز ها می توانید در بیرون از منزل مشاهده کنید.
• رنگ های سرد شامل رنگ های بنفش و سبز می شوند. استفاده از رنگ های سرد در کنار رنگ های گرم یک انتخاب بسیار عالی است. ترکیب رنگ این دو گروه می تواند باعث جذابیت شما در این روزهای گرم باشد. برای مثال استفاده از یک شلوار آبی و مانتو ی قرمز و پوشیدن یک تاپ نارنجی، حس نشاط و سرزندگی را از شما به دیگران منتقل می کند.
• البته باید دقت کنید که برخی از رنگ ها نیز به صورت کلی مکمل یکدیگر هستند. برای مثال رنگ های زرد و بنفش و نارنجی و قرمز و آبی و سبز رنگ هایی هستند که در صورتی که با هم پوشیده شوند استایل شما را بهتر می کنند. برای مثال پوشیدن یک مانتو به رنگ آبی و لباس تاپی به رنگ قرمز یا برعکس آن استایل شما را بهم نخواهد ریخت بلکه باعث بیشتردیده شدن استایل انتخابی شما می شود.

انواع تاپ زنانه و نحوه ست کردن آن ها

برای اینکه بتوانید این مدل لباس را به زیباترین شکل ست کنید، بهتر است در  ابتدا با انواع مختلف آن آشنا شوید. در ادامه این بخش ما مدل های مختلفی از تاپ زنانه و تاپ دخترانه را به شما معرفی خواهیم کرد و کاربرد هر یک را توضیح می دهیم.

آموزش ست کردن لباس تاپ برای استایل بیرون2

لباس تاپ گیپوری

تاپ هایی که معمولا شما برای پوشیدن درمجالس انتخاب می کنید، می توانند از دسته تاپ های گیپوری باشند این مدل تاپ ها در قسمت های سرشانه یا در قسمت پشتی لباس دارای گیپورهای هم رنگ با پارچه اصلی لباس هستند. ظاهر این تاپ ها بسیار زیبا می باشد و معمولا برای پوشیدن در مهمانی ها و جشن های تولد به همراه یک شلوار مجلسی پوشیده می شوند.

ست کردن تاپ زنانه گیپوری

 تاپ گیپوری از جمله تاپ های زنانه شیکی می باشد که شما می توانید برای پوشیدن در مجالس انتخاب کنید. اگر انتخاب شما یک تاپ گیپوری به رنگ کرمی یا سفید است، برای انتخاب شلوار از یک شلوار مجلسی که برروی آن با گیپور کار شده است می توانید استفاده کنید. یا شلوارهای ساده و تک رنگی که بدون هیچ طرحی ولی به حالت رسمی و شیک دوخته شده باشند نیز انتخاب زیبایی هستند. البته دقت کنید که حتما رنگ لباس تاپ زنانه مجلسی با رنگ شلواری که انتخاب می کنید هم خوانی داشته باشد.

آموزش ست کردن لباس تاپ برای استایل بیرون3

◘ لباس تاپ بادی

اغلب این مدل تاپ را از پارچه هایی تولید می کنند که دارای کشسانی بیشتری هستند. این لباس به صورت یک تکه می باشد و بالاتنه و قسمت فاق را می پوشاند. تاپ بادی از جمله تاپ های پرطرفدار امروزی است که بانوان برای پوشیدن در زیر مانتو های خود انتخاب می کنند. اغلب این مدل تاپ ها طرح خاصی بر روی پارچه خود ندارند و به حالت یک رنگ و یک تیکه می باشند.

ست کردن تاپ زنانه بادی

لباس تاپ بادی به دلیل داشتن بندک های ضخیم در قسمت سرشانه می توانند برای محیط های بیرون به همراه مانتو مناسب باشند. تاپ بادی یکی از تاپ هایی است که برای فصل های تابستان و بهار انتخاب می شود. به دلیل جنس پارچه ای که تاپ های بادی دارند شما می توانید به عنوان یک عرق گیر آن را بپوشید. برای انتخاب شلوار نیز، همانطور که گفتیم چون لباس تاپ بادی برای فصول گرم سال استفاده می شود، بهتر است از شلوار های خنک و گشاد و راحت استفاده کنید. می توانید رنگ ومدل شلوار و مانتو خود را باهم ست کنید و از یک رنگ مکمل مانتو و شلوار خود، برای انتخاب تاپ بادی استفاده کنید.

آموزش ست کردن لباس تاپ برای استایل بیرون4

◘ لباس تاپ نیم تنه

تاپ نیم تنه زنانه از قسمت بالای سینه ها تا بالای ناف را می پوشاند. تاپ دخترانه نیم تنه در دو مدل طراحی می شود. در برخی از آن ها شما می توانید بندک هایی را مشاهده کنید اما در مدل های دیگر آن ممکن است از بندک برای طراحی استفاده نشده باشد. این مدل لباس تاپ، مناسب برای افرادی است که از بدنی ورزیده و ورزشکاری برخوردارند. اگر افراد دارای قد کوتاه، از تاپ نیم تنه زنانه استفاده کنند باعث می شود تا قد بلند تر دیده شوند.

ست کردن تاپ زنانه نیم تنه

پوشیدن این نیم تنه را برای انتخاب استایل بیرون توصیه نمی کنیم. این سبک تاپ بیشتر مناسب برای پوشیدن در محیط های داخل منزل و مهمانی می باشد. برای ست کردن آن با شلوار، انتخاب شلوار جین مام استایل زنانه و دم پا گشاد و شلوار جین راسته زنانه می تواند مناسب باشد.

آموزش ست کردن لباس تاپ برای استایل بیرون5

◘ لباس تاپ بندک دار

تاپ های بندک دار شاید اولین مدل تاپ هایی باشد که شما در هنگام شنیدن نام تاپ به یاد بیاورید. از جمله تاپ هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. لباس تاپ بندک دار در تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی تولید می شود. معمولا، تاپ های بندک دار، از پارچه های نخی تولید می شوند. این تاپ های نخی زنانه که دارای بندک های نازکی هستند بیشتر سعی می شود در روز های گرم سال و به همراه یک شلوارک پوشیده شوند.

ست کردن تاپ زنانه بندک دار

لباس تاپ بندک دار نیز برای پوشیدن در محیط های باز بیرون مناسب نمی باشد. این مدل تاپ زنانه و دخترانه اغلب برای پوشیدن در محیط خانه و در هنگام خواب و استراحت استفاده می گردد.

آموزش ست کردن لباس تاپ برای استایل بیرون6

◘ لباس تاپ رکابی

این مدل لباس تاپ از جمله مدل های تاپ دخترانه است که داری بند هایی با ضخامت بیشتری هستند. این مدل تاپ دخترانه و زنانه بسیار راحت است و می تواند مناسب برای پوشیدن در بیرون از منزل به همراه مانتو باشد.

ست کردن تاپ زنانه رکابی

لباس تاپ رکابی زنانه، یک انتخاب شیک برای پوشیدن برای زیر مانتو است و می توانید قسمتی از آن را داخل شلوار خود قرار دهید تا استایل مرتبی به شما بدهد. قسمت سرشانه این تاپ های رکابی پوشیده است و ما به همین دلیل استفاده از آن را برای محیط های بیرون به شما پیشنهاد می دهیم.

آموزش ست کردن لباس تاپ برای استایل بیرون7

◘ لباس تاپ یقه بسته

این مدل لباس تاپ را مناسب ترین تاپ برای استفاده در محیط بیرون از منزل باید دانست. تاپ زنانه یقه بسته در قسمت سرشانه آن تا حلقه آستین را کاملا پوشیده است. این مدل لباس دارای دو طرح کوتاه و بلند تولید می شود و به حالت یک کاور مناسب برای زیر مانتو استفاده می گردد.

ست کردن تاپ زنانه یقه بسته

مدل های متفاوتی از لباس تاپ زنانه وجود دارد برخی از آنها دارای دکمه و برخی کاملا ساده و یک دست دوخته می شوند. لباس تاپ یقه بسته که دارای دکمه در جلوی آن می باشد را  می توانید به همراه کت و شلوار های اداری زنانه ست کنید. قسمتی از لباس را هم داخل شلوار خود قرار دهید تا استایلی مرتب داشته باشید.

آموزش ست کردن لباس تاپ برای استایل بیرون8

◘ لباس تاپ زنانه مجلسی

تاپ زنانه مجلسی که در طراحی های متفاوت و با تنوع پارچه بسیار بالا تولید می شوند، امروزه یکی از انتخاب های بسیار خوب برای استفاده در مهمانی ها می باشند. پوشیدن تاپ های مجلسی به همراه شلوار متناسب با آن یا حتی شلوار های جین یک استایل شیک در شما ایجاد می کنند. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، تاپ زنانه گیپوری یکی از انواع تاپ های مجلسی می باشد.

ست کردن تاپ زنانه مجلسی

برای ست کردن با تاپ های زنانه مجلسی از شلوار های مجلسی یا شلوار های جین ساده انتخاب کنید. همراه با شلوار نیز از کفش های پاشنه دار و مجلسی که با مدل تاپ شما نیز تناسب داشته باشد، استفاده کنید.

قیمت تاپ زنانه

برای قیمت گذاری برای لباس تاپ زنانه و دخترانه اول باید به یکسری نکات توجه کرد. جنس تاپی که خریداری می کنید و مدل و طرح روی تاپ، طراحی و دوخت تاپ همگی می تواند در قیمت گذاری آن سهیم باشند. هرچه جنس پارچه تاپ بهتر و با کیفیت تر و مدل تاپ زیبا تر باشد، قیمت لباس تاپ دخترانه نیز بیشتر خواهد بود.

نتیجه گیری

همانطور که مشاهده کردید لباس تاپ زنانه دارای تنوع  و کاربردهای بسیار زیادی است. از آنجایی که هوا به گرمی می رود و تمایل انسان به پوشیدن لباس های کمتر بیشتر می شود شاید پوشیدن تاپ ها برای بیرون از منزل دور از ذهن نباشد. اما ممکن است در ابتدا با خود فکر کنید که تاپ ها مناسب برای محیط های بیرون منزل نیستند اما در برخی موارد اینطور نیست. شما می توانید برخی از این مدل های تاپ را با مانتو های تابستانی خنک در محیط های بیرون از منزل بپوشید. پوشاک پادمیرا با عرضه بالاترین کیفیت محصولات لباس زنانه و دخترانه، با مناسب ترین قیمت می تواند در انتخاب لباس مورد دلخواهتان شما را همراهی کند. در کنار مشاهده محصولات، در صورت تمایل می توانید به راحتی از طریق وب سایت فروشگاه پادمیرا اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/