gif
gif mobile
نحوه ست کردن شلوار جین زنانه برای خانم های قد بلند

نحوه ست کردن شلوار جین زنانه برای خانم های قد بلند

1402/4/12 آموزش

شلوار جین زنانه از جمله پوشاک زنانه است که همیشه به روز بوده و هنوز هم جزو لباس های پرطرفدار در بین بانوان است. این لباس زنانه کاربردی و راحت برای هر فصلی قابل استفاده است و با پیشرفت صنعت مد، مدل‌های جذاب و متنوعی برای این شلوار زنانه تولید شده است. با این حال، برای افرادی که قد بلندی دارند، یافتن شلوار مناسب و ست کردن آن با لباس‌های دیگر ممکن است چالش برانگیز باشد. برای داشتن یک استایل خوب، باید قوانین مد و لباس را برای خود بدانید و در خرید شلوار جین زنانه و شلوار جین دخترانه به نکات مهم توجه کنید. در این مقاله، روش‌های جذاب ست کردن شلوار جین مناسب زنان قد بلند به شما گفته می شود پس همراه پادمیرامگ باشید.

نحوه ست کردن شلوار جین زنانه برای خانم های قد بلند

چه شلوار جینی مناسب خانم های قد بلند است؟

پیدا کردن شلوار جین مناسب برای هر فردی یک فرایند شخصی و بستگی به سلیقه‌ی شخص دارد، اما در کل برخی روش‌ها و نکات مهم برای پیدا کردن شلوار جین مناسب زنان قد بلند وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند.

◘ انتخاب شکل مناسب

اگر قد شما بلند و اندامتان لاغر است، بهترین انتخاب برای شما شلوار جین با قد متوسط و کوتاه خواهد بود. اما اگر به شلوار جین گشاد علاقه دارید، می‌توانید از آن هم در استایل خود استفاده کنید زیرا به اندامتان فرم کشیده‌ای می‌دهد. همچنین شلوار جین مام استایل نیز گزینه ی جذابی در کمد لباس های شما می تواند باشد زیرا تناسب کاملی از باسن تا ران به شما می‌دهد. با این حال، در نهایت انتخاب شماست که کدام شلوار جین را انتخاب کنید که به شخصیت و سلیقه‌ی خودتان بیشتر نزدیک باشد.

◘ انتخاب جنس مناسب

یکی از موضوعات مهم در انتخاب شلوار جین، جنس شلوار است، برای زنان قد بلند بهتر است از جنس‌هایی مانند دنیم یا پنبه استفاده کنند، زیرا این جنس‌ها از جمله جنس‌هایی هستند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قابلیت کشش و راحتی بیشتری دارند.

◘ اندازه‌گیری درست

حتماً قبل از خرید شلوار جین، اندازه های خود را با دقت بگیرید و با جدول اندازه‌گیری هر فروشگاه مطابقت دهید، زیرا هر برند ممکن است اندازه‌گیری های متفاوتی داشته باشد.

◘ توجه به جزئیات

جزئیاتی مانند جیب‌ها، طرح دوخت، رنگ و غیره می‌توانند برای شما مهم باشند. برای مثال، جیب‌های عریض ممکن است قد شما را کوتاه‌تر نشان دهند، طرح دوخت‌هایی که در قسمت ران قرار دارند می‌توانند آن را بزرگتر نشان دهند.

◘ تست قبل از خرید

همیشه بهتر است قبل از خرید شلوار جین زنانه آن را تست کنید و از راحتی و شکل آن مطمئن شوید. در نهایت، برای پیدا کردن شلوار جین مناسب برای خودتان، بهتر است با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و با کیفیت همچون پادمیرا و مشاوره از کارشناسان فروش و همچنین مطالعه نظرات دیگران درباره آن برند و محصول، بهترین انتخاب را انجام دهید.

◘ بررسی قیمت

برای خرید شلوار جین زنانه، بهتر است ابتدا قیمت شلوار جین زنانه را بررسی کرده و سپس به فروشگاه‌های پوشاک معتبر مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی پادمیرا با سابقه  ای درخشان در زمینه پوشاک زنانه آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد برای خرید شلوار جین‌ زنانه با کیفیت و متناسب با شکل بدن خود به سایت پادمیرا مراجعه و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

نحوه ست کردن شلوار جین زنانه برای خانم های قد بلند1

نحوه ی ست کردن شلوار جین برای زنان قد بلند

ست کردن شلوار جین زنانه برای خانم‌های قد بلند به نوعی می‌تواند چالش برانگیز باشد. اما با رعایت برخی نکات ست کردن شلوار جین برای خانم‌های قد بلند به راحتی قابل انجام است. در ادامه چند پیشنهاد برای پوشیدن شلوار جین برای زنان قد بلند آورده شده است.

• انتخاب شلوار مناسب

خانم‌هایی که پاهای کشیده‌ای دارند، می‌توانند با پوشیدن شلوار جین جذب زنانه، زیبایی خود را به نمایش بگذارند. با این حال، بهتر است از پوشیدن شلوار جین کاپری خودداری کنید. شلوار جین گشاد زنانه، شلوار جین پاچه گشاد زنانه و شلوار جین فاق بلند انتخاب‌های بسیار مناسبی برای خانم‌های قدبلند هستند. اما باید در انتخاب هر یک از این شلوارها، به مناسب بودن قد آن‌ها توجه کنید. شلوارهای جین بوت کات اغلب درز بلندی را که خانم‌های قد بلند به آن نیاز دارند، ندارند و ممکن است کوتاه به نظر برسند. اما شلوار جین اسکینی به نظر بلندتر می‌آید و اگر کمی کوتاه باشد، واقعاً مهم نیست؛ زیرا پیدا بودن قوزک پا در حال حاضر مد است و آنها به خوبی روی مچ پاهای شما قرار می‌گیرند. از دیگر شلوارهای جین مناسب برای زنان قد بلند، شلوارهای جین پاچه تنگ است که در تمام دوران همچنان کلاسیک بوده و برای اکثر فرم‌های بدن، مناسب است. شلوار جین بگ برای افرادی که قد بلند و لاغر هستند، مناسب بوده و باعث پنهان شدن پاهای زیبایشان می‌شود.

• استفاده از جزئیات کم

برای خانم های با قد بلند، استفاده از جزئیات کم برای ست کردن با شلوار جین بهترین گزینه است. بهتر است از شلوارهایی با جزئیات کم و ساده و بدون زاپ یا دکمه های کم استفاده کنید. این امر به شما این امکان را می دهد که به صورت ساده و شیک به نظر بیایید.

• رعایت تعادل

برای ست کردن شلوار جین برای خانم های با قد بلند، باید تعادل را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال، اگر شلوار جین شما گشاد است، بهتر است از شومیزهایی با یقه بلند و پهن استفاده کنید تا تعادل را حفظ کنید.

نحوه ست کردن شلوار جین زنانه برای خانم های قد بلند2

چگونه می‌توان شلوار جین را با کفش‌های مناسب برای زنان قد بلند ست کرد؟

برای ست کردن شلوار جین با کفش‌های مناسب برای زنان قد بلند، رعایت چند قاعده خیلی مهم است. در ادامه به چند نکته برای انتخاب کفش مناسب برای ست کردن با شلوار جین برای زنان قد بلند اشاره می‌کنیم.

•  اندازه و قد کفش بسیار مهم است. برای زنان قد بلند بهتر است از کفش‌های ساده استفاده کنید. همچنین از کفش‌های با پاشنه بلند نباید استفاده کنید. بهتر است از کفش‌های با پاشنه متوسط استفاده کنید.
•  استفاده از کفش‌های با رنگ و عناصری که به شما در متناسب نشان دادن قدتان کمک می‌کنند. برای مثال، کفش‌هایی با الگوهای عمودی یا کفش‌هایی با رنگ‌های تیره می‌تواند به شما در متناسب نشان دادن قدتان کمک کند. کفش هایی که خانم های قد بلند برای متناسب نشان دادن قد خود می پوشند.

•  کفش‌های با پاشنه کوتاه مانند کتانی‌ها و یا صندل‌ها
•  کفش‌های با نوک مدورمانند کفش‌های لوفر
•  کفش‌های با الگوی عمودی مانند خطوط عمودی و یا آرم‌های عمودی
•  کفش‌های با بند بلند مانند بوت‌های با بند بلند
•  استفاده از کفش‌های با پاشنه متوسط مانند کفش‌های ماری جین

با رعایت این نکات، می‌توانید شلوار جین خود را با کفش مناسب ست کنید و قدتان را متناسب به نمایش بگذارید.

نحوه ست کردن شلوار جین زنانه برای خانم های قد بلند3

چه نوع کیفی با شلوار جین برای خانم های قد بلند مناسب است؟

کیفی که با شلوار جین مناسب زنان قد بلند است، بستگی به سبک و نوع شلوار جین و همچنین موقعیتی که قرار است از آن استفاده کنید دارد. با این حال، چندین نکته می‌تواند به شما در انتخاب کیف مناسب کمک کند تا قد شما به طور متناسب نشان داده شود.

◘ کیف دستی

کیف توت فرنگی یا کیف دستی کوچک، با شلوار جین برای خانم‌های قد بلند  بسیار جذاب است. این کیف‌ها باعث شیکی و جذابیت بیشتر شما می شوند و به راحتی با هر نوع شلوار جینی ست می‌شوند.

◘ کیف زنجیردار

اگر قصد دارید قد خود را کوتاه تر نشان دهید، انتخاب کیف‌های زنجیردار می‌تواند به شما کمک کند. این کیف‌ها به راحتی با شلوار جین ساده یا کلاسیک ست می‌شوند.

◘ کیف بزرگ

اگر شلوار جین شما ساده است، می‌توانید با استفاده از یک کیف بزرگ، به استایل خود جذابیت بیشتری ببخشید. کیف‌های بزرگ به زیبایی می‌توانند با شلوار جین کلاسیک یا معمولی ست شوند.

◘ کیف کوله پشتی

کیف‌های کوله پشتی استایل شما را جوان پسند تر نشان می دهند و با شلوار جین اسپرت و کفش‌های ورزشی ست می‌شوند.

◘ کیف‌های با بند بلند

کیف مناسب برای استایل خانم‌های قد بلند، کیف‌های روی شانه با بند بلند و قابل تنظیم هستند. این کیف‌ها به شما کمک می‌کنند تا قد خود را متناسب نشان دهید.

◘ کیف‌های با رنگ تیره

انتخاب کیف‌های با رنگ‌های تیره نیز می‌تواند به شما کمک کند تا قد خود را به طور مناسب نشان دهید.

◘ کیف‌های با جزئیات ساده

انتخاب کیف‌های با جزئیات ساده و بدون الگو و طرح‌های پیچیده  در نشان دادن شما به صورت مناسب کمک زیادی میکند. با در نظر گرفتن این نکات، بهتر است که در انتخاب کیف با شلوار جین خود، به استایل شلوار جین و طرح کیف توجه کنید تا متناسب دیده شوید.

استایل با انواع شلوار جین برای خانم های قد بلند

افراد قد بلند می‌توانند با استفاده از لباس‌های مناسب، شلوار جین خود را به شکلی ست کنند که به قد خود ظاهری متناسب بدهند. در زیر چند راهکار برای استایل با انواع شلوار جین زنانه و ست کردن آن با لباس‌های مختلف برای متناسب دیده شدن  نشان داده شده است.

نحوه ست کردن شلوار جین زنانه برای خانم های قد بلند4

1- شلوار جین زاپدار زنانه

شلوار جین زاپدار زنانه را می‌توان با تاپ‌های کوتاه یا بلند تنگ با یقه گرد و رنگی ملایم و کت‌های کوتاه و جذاب ست کرد، این ست به شما کمک می کند که قد خود را متناسب نشان دهید. همچنین با پوشیدن کفش‌های ساده با پاشنه کوتاه، قد شما متناسب تر دیده خواهد شد.

2- شلوار جین مام استایل زنانه

 شلوار جین مام استایل زنانه را می‌توان با شومیزهای فیت و تنگ وتاپ‌های کوتاه یا شومیز و تاپ دکلته ست کرد.

3- شلوار جین پاچه گشاد زنانه

برای ست کردن شلوار جین پاچه گشاد زنانه با قد بلند، می‌توانید از شومیز و تاپ‌های کوتاه با یقه گرد استفاده کنید و با کفش‌های پاشنه کوتاه و کفش‌های فلت (بدون پاشنه)یا صندل‌ آن ها را ست کنید.

4- شلوار جین فاق بلند

شلوار جین فاق بلند را می‌توان با بلوزهای یقه دار و جذاب و یا تاپ‌های فیت و تنگ و با کفش‌های پاشنه کوتاه ست کرد تا  پاهایتان کوتاه تر به نظر برسند.

نحوه ست کردن شلوار جین زنانه برای خانم های قد بلند5

5- شلوار جین جذب زنانه

لباس های بلند و تی شرت یا بلوز معمولی با طرح‌های ساده می‌تواند با شلوار جین جذب زنانه به ویژه شلوارهای تیره رنگ مانند مشکی متناسب باشد. علاوه بر این، می توانید با انتخاب کفش‌های مناسب همانند صندل‌های رسمی به ظاهر خود بیش از پیش جذابیت ببخشید.

نحوه ست کردن شلوار جین زنانه برای خانم های قد بلند6

6- شلوار جین راسته زنانه

شلوار جین راسته زنانه را می توان با استفاده از یک سوئیشرت یا تی شرت یا هودی کوتاه‌تر و کفش‌های کتانی پوشید تا قد خود را متناسب نشان دهید.

7- شلوار جین چسبان زنانه

برای ست کردن شلوار جین چسبان زنانه با قد بلند، می‌توانید با پوشیدن بلوز و تاپ‌های بلند، قد بلند خود را کمی پنهان کنید و  از کمربندهای پهن و شلوارهای با طرح های افقی استفاده کنید چون  باعث می‌شود که قد شلوار جین به نظر کوتاه‌تر بیاید. همچنین می‌توانید با پوشیدن یک کلاه یا عینک آفتابی، پوشش خود را تکمیل کنید.

نحوه ست کردن شلوار جین زنانه برای خانم های قد بلند7

8- شلوار جین گشاد زنانه

شلوار جین گشاد زنانه را می‌توان با بلوز و تاپ‌های فیت و تنگ و با کفش‌های پاشنه کوتاه استفاده کرد تا به قد شما کمک کند تا به طور متناسب و جذاب دیده  شود. با پوشیدن کیف کوتاه یا گردن‌بند، پوشش خود را تکمیل کنید. با در نظر گرفتن این نکات و ست کردن شلوار جین زنانه با لباس‌های مناسب، افراد قد بلند می‌توانند به طور موفقیت‌آمیزی استایل خود را ست کنند.

جمع بندی

به طور کلی، برای استایل خانم های قد بلند، باید سعی کنید به جای پوشیدن لباس‌هایی که توجه افراد را به قد شما جلب می‌کند، به انتخاب پوشش‌هایی با طرح‌های عمودی و شلوارهای بلند توجه کنید. همچنین، از کیف‌هایی با بندهای بسیار بلند و هر جزئی در استایلتان که باعث می‌شود نگاه افراد در راستای عمودی قد شما را دنبال کند، باید دوری کنید. به عبارت دیگر، باید سعی کنید با انتخاب پوشش‌های مناسب، بدن خود را حجیم‌تر و عریض‌تر جلوه دهید. لازم است پوشش‌هایی را انتخاب کنید که با قد شما سازگاری داشته باشند و جلوه زیباتری را به شما ببخشند. مجموعه پادمیرا یکی از معتبرترین فروشگاه اینترنتی لباس زنانه که با خرید از این فروشگاه می توانید از بهترین اجناس و کیفیت بالای محصولات برخوردار شوید. فروشگاه اینترنتی پوشاک پادمیرا ارائه دهنده انواع شلوار جین زنانه از جمله شلوار جین مام استایل زنانه، شلوار جین پاچه گشاد زنانه، شلوار جین فاق بلند زنانه، شلوار لی نیم بگ دخترانه، شلوار جین جذب زنانه و... می باشد.

منابع:

https://www.longtallsally.com/blog/post/finding-your-fit-best-jeans-for-tall-women-1404
https://www.thetrendspotter.net/how-to-wear-jeans/
https://www.instyle.com/fashion/clothing/best-tall-jeans
https://www.thetrendspotter.net/what-to-wear-with-jeans/
https://www.vogue.com/article/best-jeans-for-tall-women
https://people.com/best-jeans-for-tall-women-6741953

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/