gif
gif mobile
آموزش ست کردن شلوار دمپا گشاد زنانه

آموزش ست کردن شلوار دمپا گشاد زنانه

امروزه استایل های گشاد و راحت بسیار ترند و محبوب شده است مخصوصا شلوار گشاد مثل بگ، نیم بگ، دمپا و ... استایل های راحت و آزاد تقریبا از بعد کرونا وارد دنیای مد و فشن شد زیرا در آن زمان قرنطینه اجباری سبب شد تا افراد مدت زمان طولانی تری را با لباس های راحتی خود در منزل بگذرانند این راحتی سبب شد تا استایل ها به سمت گشاد و آزاد و راحت پیش برود. از گزینه های مهم برای داشتن یک استایل آزاد و راحت شلوار گشاد است که این سبک شلوار ها مدل های متنوعی دارند از جمله شلوار بگ دخترانه، شلوار مام استایل زنانه، بوت کات و دمپا. در این بین شلوار لی دمپا گشاد از مدل شلوار های محبوب و پر طرفدار که از زمان های گذشته مورد استقبال مردم قرار گرفته و حتی امروزه دوباره مدتی است که مورد استقبال مردم قرار گرفته است همچنین جزو شلوار هایی است که می توان استایل های رسمی و غیر رسمی متفاوتی را برای خود ایجاد کرد. ست کردن با آن بسیار راحت است و با انواع شومیز ها و تی شرت ها ست می شود.

بیشتر بخوانید: انواع مدل شلوار جین

شلوار دمپا گشاد

شلوار جین دمپا از مدل های بسیار شیک و جذاب است این مدل از شلوار ها جزو علایق و انتخاب های افرادی است که طرفدار استایل های کژوال و اسپرت هستند. در ابتدا این شلوار ها در دهه 1960 تا 1970 در اروپا ترند شد و به اوج محبوبیت خود دست یافت سپس وارد کشور های دیگری شد و از استقبال خوبی برخوردار بود. مدل شلوار های دمپا گشاد به این صورت است که تا قسمت زانو فیت پا است اما از زانو به پایین گشاد می شود و شکل زنگوله مانندی روی ساق پا ایجاد می کند برند های معروفی از تولیدات لباس و پوشاک در حال تولید شلوار های دمپا گشاد با طراحی های متفاوت هستند مانند H&M، آمریکن ایگل و نورد استورم. شما می توانید با ورود به فروشگاه اینترنتی پادمیرا از مدل های متنوع شلوار جین دمپا گشاد دیدن فرمایید و مناسب ترین مدل را برای تکمیل استایل خود خریداری کنید.

 
آموزش ست کردن شلوار دمپا گشاد زنانه
 

انواع استایل ها با شلوار جین دمپا

بهترین استایل خودت رو با شلوار دمپا پیدا کن

شلوار جین بگ به دلیل طراحی متفاوتی که دارد مورد توجه افراد قرار گرفته است از این رو ممکن است برای برخی افراد سوال پیش بیاید که چه لباسی به همراه آن بپوشند و یا چگونه می توانند با این سبک شلوار استایل های مختلف ایجاد کنند در ادامه این بخش تعدادی از کاربردی ترین استایل ها و لباس هایی که می توانید با شلوار جین دمپا داشته باشید را قرار داده ایم:

آموزش ست کردن شلوار دمپا گشاد زنانه1

◘ شلوار دمپا با مانتو کوتاه و فانتزی

به طور کلی یکی از گزینه های مناسب برای استایل با شلوار دمپا انتخاب مانتو های کوتاه است مخصوصا برای افرادی که قد بلندی ندارند. شلوار های جین دمپا به دلیل اینکه پاچه گشادی دارند زمانی که شما آن را با یک مانتو کوتاه ست می کنید باعث می شود تا استایل و قدتان کشیده تر نشان داده شود. با این حساب اگر دوست دارید استایل شما شیک و خاص باشد می توانید از مانتو های فانتزی کوتاه به همراه شلوار جین دمپا ست کنید.

◘ شلوار دمپا با مانتو کتی

یکی از انتخاب های شما به همراه شلوار دمپا جین گشاد مانتو کتی است که امروزه مانتو های کتی جزو ترند های سال محسوب می شوند. با ترکیب این دو می توانید یک استایل رسمی ایده آل برای خود داشته باشید. از طرفی افرادی که قد کوتاه و یا متوسط دارند می توانند یک مانتو کتی کوتاه را با این مدل شلوار ترکیب کنند و در نهایت یک استایل فوق العاده جذاب و شیکی را برای خود ایجاد کرده اند.

آموزش ست کردن شلوار دمپا گشاد زنانه2

◘ شلوار دمپا با مانتو مجلسی

امروزه همه خانم ها می دانند شلوار های دمپا از گزینه های اصلی برای استایل های رسمی است مخصوصا اگر این شلوار های دمپا پارچه ای باشند. در ادامه اگر قصد دارید یک استایل خیلی رسمی و شیک داشته باشید می توانید از یک مانتو مجلسی مناسب به همراه شلوار دمپای خود ست کنید. در نتیجه یک استایل مجلسی رسمی منحصربفردی خواهید داشت.

◘ شلوار دمپا با شومیز

امروزه استایل های راحت بسیار روی بورس هستند. معمولا وقتی از راحتی صحبت می کنیم اغلب شلوار های گشاد و راحتی که این روزها ترند شده به ذهن ما می رسد اما علاوه بر آن مانتو های راحت و آزاد هم به همان اندازه روی بورس هستند مانند مانتو های شومیزی. جدا از راحتی بسیار خنک و سبک هستند که همین ویژگی سبب می شود تا گزینه مناسبی برای فصل بهار و تابستان باشند. برای داشتن یک استایل بهاره و تابستانه راحت و خنک و شیک می توانید شلوار دمپا خود را به همراه مانتو شومیزی ست کنید و استایل ایده آلی برای روزای آفتابی خود درست کنید.

◘ شلوار دمپا و وست

از دیگر گزینه های ترندی که می توانید برای استایل های بهاره و تابستان خود داشته باشید ترکیب شلوار دمپا با وست و شومیز است. از ویژگی های جذاب شلوار های دمپا می توان به این مورد اشاره کرد که ست کردن با آن بسیار راحت بوده و می توان استایل های شیک و منحصربفردی را ایجاد کرد. ترکیب وست و شومیز به همراه شلوار دمپا در حین راحتی می تواند یک استایل رسمی شیک برای مناسبت ها باشد.

آموزش ست کردن شلوار دمپا گشاد زنانه3

◘ شلوار دمپا با مانتو عروسکی

برای ست کردن با شلوار های دمپا مانتو های کوتاه بهترین انتخاب هستند. بنابراین اگر شما می خواهید یک استایل دخترانه شیک و جذابی داشته باشید باید به سراغ مانتو های کوتاه عروسکی با شلوار دمپا بروید. یکی از استایل های پر طرفدار و ایده آل برای دختر خانم ها همین ترکیب ناز و عروسکی است.

کفش مناسب برای استایل با شلوار دمپا

برای داشتن استایل مناسب با شلوار جین دمپا زنانه علاوه بر لباس و مانتو مناسب باید به کفش انتخابی خود توجه داشته باشید. در این بین اکثر خانم ها از کفش هایی بدون پاشنه تخت و یا کتونی استفاده می کنند. این انتخاب ها می توانند گزینه ی مناسبی برای استایل های غیر رسمی باشد اما نکته قابل توجه آن این است که قد شلوار با سطح کفش یکی می شود و گاها روی کفش قرار می گیرد که همین امر سبب می شود تا قد شما کوتاه تر دیده شود. در ادامه با چند نمونه از کفش هایی که می توانید استایل مناسبی با شلوار دمپا داشته باشید را معرفی کردیم تا متناسب با استایل خود بتوانید کفش مناسبی را با شلوار دمپای خود ست کنید:

◘ ترکیب شلوار دمپا به همراه کفش لژ دار

انتخاب کفش با شلوار دمپا کار ساده ای است برای داشتن یک استایل مناسب با شلوار دمپا می توانید از کفش های ساده و یا حتی زرق و برق دار هم متناسب با استایل خود بهره ببرید زیرا طرح کفش مهم نیست نکته مهم برای انتخاب کفش با شلوار دمپا این است که کفش انتخابی شما کمی پاشنه داشته باشد. هرچند ممکن است موقع راه رفتن با آن کفش راحت نباشید. هنگام استفاده از این سبک کفش ها حتما توجه داشته باشید تا دمپای شلوار تمام و یا بخشی از کفش شما را پوشانده باشد.

آموزش ست کردن شلوار دمپا گشاد زنانه4

◘ ترکیب شلوار دمپا با نیم بوت

از گزینه های مناسب دیگری که می توانید با شلوار جین دمپا گشاد داشته باشید نیم بوت ها هستند. از طرفی مدل های مختلفی هم دارند که می توانید متناسب با استایل و سلیقه خود یک مدل مناسبی را انتخاب کنید. اما موقع انتخاب نیم بوت برای استایل کردن آن با شلوار جین دمپا گشاد بهترین گزینه می تواند نیم بوت های چرم و یا جیر باشد چرا که این سبک نیم بوت ها رنگ و طرح های خاصی دارند که با ترکیب شلوار دمپا می تواند استایلی خاص و منحصربفرد برای شما ایجاد کند.

◘ ترکیب شلوار دمپا با کفش پاشنه بلند

ست کردن شلوار جین دمپا به همراه یک کفش پاشنه بلند می تواند استایل شما را فوق العاده شیک و جذاب به نمایش بگذارد و از طرفی کفش های پاشنه بلند از گزینه های اساسی و کاربردی برای ست کردن با شلوار دمپای گشاد است. نکته ای که در انتخاب کفش پاشنه بلند و ست کردن آن با شلوار دمپا باید دقت کنید این است که حتما کمی از نوک کفش از لبه شلوار دیده شود. کفش های پاشنه دار هم جنس های مختلفی دارند مانند چرم و جیر و ... که می توانید هرکدام از آن ها را با شلوار جین دمپا ست کنید.

آموزش ست کردن شلوار دمپا گشاد زنانه5

◘ ترکیب شلوار دمپا با کفش های بلوکی

ست کردن شلوار های جین دمپا گشاد به همراه کفش های بلوکی می توانید استایل جذابی را برای شما ایجاد کند از طرفی در کنار داشتن استایل شیک و زیبا در کنار پوشیدن این مدل کفش ها می توانید راحتی و آرامش خاصی در استایل خود داشته باشید.

آموزش ست کردن شلوار دمپا گشاد زنانه6

◘ ترکیب شلوار دمپا به همراه کفش کتانی

اکثر افراد به خصوص در بین دختران جوان استایل راحتی و اسپرت بسیار پر طرفدار و ترند شده است. برای داشتن چنین استایلی با شلوار دمپا گشاد معمولا به دنبال کفش کتونی و اسپرت می روند. برای این کار شما می توانید از کتونی های جدیدی که دارای لژ های یکدست و بلندی هستند بهره ببرید و یک استایل راحت، اسپرت و شیک را برای خود بسازید.

آموزش ست کردن شلوار دمپا گشاد زنانه7

چند نکته مهم برای داشتن شلوار جین دمپا مناسب

• حتما متوجه شده اید که شلوار های دمپا در قسمت گشادی پاچه شلوار باهم متفاوت هستند این تفاوت برای افراد قد بلند است که اگر شما فردی قد بلند هستید از شلوار جین دمپایی استفاده کنید که دمپای آن ها گشاد تر است تا زیبایی استایل شما را نمایان کند اما اگر قد بلندی ندارید از شلوار های که دمپایی که دمپای آن ها کوچک تر است استفاده کنید.
• حتما به قد شلوار دمپای خود توجه کنید. به طور معمول قد شلوار جین دمپای شما باید مماس با زمین باشد اما اگر قد شلوار جین دمپا گشاد شما بلندتر است می توانید از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید و یا در غیر اینصورت کمی از قد شلوار دمپای خود کم کنید.
• پوشیدن شلوار های جین دمپا گشاد با فاق بلند یکی از انتخاب های جذاب است برای افرادی که می خواهند پاهای آن ها بلند و کشیده تر نشان داده شود.
• همه افراد با هر فرم بدنی به راحتی می توانند از شلوار های جین دمپا گشاد استفاده کنند مخصوصا افرادی که ران و باسن درشت تری دارند حتما این سبک شلوار را یک بار امتحان کنند.
• خانم هایی که لاغر و ظریف هستند هم با خیال راحت شلوار جین دمپا گشاد بپوشند. زیرا استایل آن ها را کشیده و جذابتر به نمایش می گذارد.

آموزش ست کردن شلوار دمپا گشاد زنانه8

جمع بندی

در این مقاله درباره استایل با شلوار جین دمپا گشاد زنانه صحبت کردیم. این شلوار یکی از گزینه های اصلی برای استایل های رسمی است. از آن جایی که امروزه هم استایل های راحت و گشاد ترند شده این مدل شلوار ها هم محبوبیت بیشتری از قبل پیدا کرده اند مخصوصا بین دختران جوان. از طرفی ست کردن با شلوار جین دمپا گشاد کار دشواری نیست تنها نکته مهم برای ست کردن با آن این است که از مانتو های کوتاه استفاده کنید با توجه به این نکته می توانید از انواع مانتو های کتی، فانتزی، عروسکی و ... بهره ببرید. ترکیب شلوار دمپا جین زنانه با مانتو کوتاه خنک و سبک یکی از استایل های ترند بهاره و تابستانه محبوب و پر طرفدار است. برای خرید مدل های مختلف شلوار گشاد زنانه مانند خرید شلوار جین بگ، شلوار لی نیم بگ زنانه، شلوار لی دمپا گشاد و یا شلوار بوت کات زنانه می توانید به فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه پادمیرا که ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین پوشاک زنانه می باشد مراجعه نمایید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/