gif
gif mobile
با تاپ ها بیشتر آشنا بشیم (بررسی انواع تاپ زنانه 2021)

با تاپ ها بیشتر آشنا بشیم (بررسی انواع تاپ زنانه 2021)

آیا به دنبال لباس هایی هستید که به جز مد بودن و زیبایی، جوان پسند باشد؟ لباس هایی که اضافه وزن شما را نشان ندهد؟ پیشنهاد ما به شما تاپ ها هستند. بدون اغراق و تعارف می توان گفت تاپ های زنانه از محبوب ترین و پرفروش ترین لباس هاس زنانه به حساب می آیند که در تمام فصل های سال از طرفداران و مشتریان خاص خود در میان لباس های بانوان راحت طلب و خوش سلیقه ایرانی برخوردار است. تاپ ها در طرح های شیک و زیبا و رنگ بندی های متنوع با قیمت های مختلف در فروشگاه های اینترنتی لباس زنانه و سایت لباس ارزان موجود هستند. آیا قصد خرید تاپ زنانه را دارید و نمی دانید که چه نوع تاپی را باید بخرید و یا اینکه مناسب ترین تاپ در محیط های مختلف چیست؟ در این مقاله گروه نگارش پادمیرا به معرفی و بررسی انواع تاپ بندی، تاپ بندی ساده ، تاپ زنانه ترک، تاپ دخترانه و زنانه ، و همچنین انواع مدل تاپ خانگی و تاپ مجلسی و نحوه ی ست کردن و پوشیدن آنها خواهیم پرداخت. پیش از خرید اینترنتی تاپ زنانه به شما پیشنهاد میکنم حتما این مقاله را مطالعه کنید با ما همراه باشید:

تاپ چیست؟

تاپ یک واژه ی انگلیسی است که در واقع هر نوعی پوشش یا لباس زنانه است که از کمر تا گردن ( بالا تنه ) را می پوشاند. و انواع مختلفی دارد که همچنین تیشرت ها راهم می توان در دسته ی تاپها قرارداد. اما در ایران این دو کالا از هم کاملا مجزا هستند و با خرید تیشرت یا خرید تیشرت ساده قطعا به شما تاپ نمی دهند. اما در واقع تاپ زنانه یک لباس راحتی برای خانم ها است. که انواع مختلفی دارند که یا بند دارند و یا بدون بند هستند. تاپ ها به دلیل ویژگی خنکی و راحتی که دارند از طرفداری زیادی در بین خانم ها وجود دارد. اما در زبان فارسی واژهٔ تاپ معمولاً فقط برای انواع خاصی از این نوع پوشش که آستین ندارند به کار می‌رود.
چرا تاپ ها در بین خانم ها بسیار پر طرفدار است؟
تاپ ها راحت بودن و خنکی تاپ ها
تاپ ها به راحتی پوشیده می شوند وبا هرلباسی قابل ست هستند
تاپ ها کوچک و بسیار سبک هستند.

درباره تاپ بندی

تاپ بندی لباس های مناسبی برای خانم ها هستند به خصوص در فصل بهار و تابستان وقتی که هوا رو به گرما میرود این تاپ ها بسیار پرکاربردند. تاپ ها معمولا کوتاه هستند که بالا تنه را می پوشاند و به همین دلیل در زبان انگلیسی می گویند top یعنی بالا. جالب است بدانید بیش از 45 نوع تاپ برخی با آستین و برخی بدون آستین هستند.
تاپ ها بسیار پر کاربرد هستند اگر بلند باشد مناسب فصل زمستان است به دلیل نازک بودن و سبکی دارد به راحتی میتوان زیر لباس ها پوشید برخی از تاپ های بلند به تنهایی مناسب مجلس ها یا دورهمی های دوستانه اند و بعضی از تاپ ها را میتوان با یک شلوار جین یا دامن برای مهمانی ها و یا دور همی های خانوادگی پوشید.

انواع تاپ

در این بخش چند مدل از تاپ های پر کاربرد را معرفی میکنیم:

انواع تاپ

شومیز ها

بولوز و یا شومیز ها جز دسته تاپ ها هستند که معمولا آستین سه ربع یا نیمه آستین هستند البته بصورت تمام آستین هم پیدا میشود این مدل تاپ های شومیزی نسبتا بلند قسمت بالای بولیز آزاد است ودر قسمت کمر آنها جذب و کمی کشی است در مهمونی های رسمی و دورتر با یک شلوار جین بسیار مناسب است.

تاپ گیپور

تاپ گیپوری

گیپوری تاپ های گیپور مدل دیگری از تاپ هاست این مدل طرفدارهای خاص خود را دارد پارچه های گیپور به صورت طرح های بافت می باشد یا در برخی مدل ها ترکیبی از پارچه ساده و گیپور هستند حالت برجسته ای که این مدل تاپ ها دارند بسیار سنگین و شیک و مناسب مجالس است.


تاپ نیم تنه

تاپ نیم تنه

مدل دیگری از این تاپها نیم تنه ها هستند. از طرفی تاپ های نیم تنه را هم می توان نوعی تاپ بندی نامید. تاپ نیم تنه با یک بند نازک که برای دخترای ورزشکاری که چربی شکمی ندارند مناسب است حتی اگر لاغر و قد کوتاه باشید هم مناسب شما است چرا که لباس نیم تنه قد شمارا بلند تر نشان میدهد میتوان با یک لگ یا شلوار کتان یا شلوار جین زنانه ازاد و چسبان ست کرد.

تاپ بندی

تاپ بندار

تاپ بندی یا بندار یک مدل ساده دیگر از انواع تاپ هاست که دختران ورزشگاری که تمایل دارند تاپ بدون آستین بپوشند از این مدل استفاده میکنند در انگلیسی به این تاپ ها tanks top گفته میشود. مدل تاپ بندی یا تاپ بندار می تواند ساده و اسپرت و یا به صورت یک تاپ مجلسی باشد که با پوشیدن آن می توانید در مرکز توجه قرار بگیرید.برندهای زیادی از جمله H&M و Nike انواع تاپ هارا تولید و وارد بازار میکنند.

تاپ رکابی

تاپ رکابی

از دیگر مدل ها تاپ های رکابی هستند در نگاه اول این تاپ ها با تاپ های بندار اشتباه گرفته میشود چرا که ظاهر شبیه هم دارند اما رکابی هارا معمولا زیر پیراهن نیز میپوشند این مدل تاپ های رکابی که بسیار سبک و راحت اند. فرق بین این تاپ های رکابی با تاپ های بندار اینست که درواقع بندهای نازک و یقه نسبتا بزرگ دارد در انگلیسی به تاپ رکابی Cami top میگویند برای ست کردن این مدل تاپ ها بهترین ترکیب با یک شلوارک و به مراه یک صندل است.

تاپ یقه رومی

تاپ های یقه رومی

از انواع مجلسی تر تاپ ها (تاپ مجلسی) به مدل یقه رومی میتوان اشاره کرد این تاپ ها تنها دارای یک بند میباشند تاپ های رومی در اندازه کوتاه و بلند موجود است و برای ست کردن بهتر اینگونه تاپ های یقه رومی با یک دامن کوتاه ست کرد که جذابیت بخصوصی دارد نسبت یه شلوار.در انگلیسی به تاپ های یقه رومی میگویند one-shoulder .

تاپ تیوپی

تاپ تیوپی

تاپ های تیوپی مدل دیگر تاپ های زنانه و پر طرفدار هستند این مدل تاپ ها بدون بند بوده و به صورت نیم تنه هستند که خط گردن شما مشخص است این مدل تاپ ها در مجالس و دورهمی های دوستانه بسیار مناسب هستند .به زبان انگلیسی به این نوع تاپ ها tube top می گویند این مدل تاپ ها برای افراد لاغر بسیار شیک و مناسب است و میتوانند با یک دامن کوتاه و یا شلوار به راحتی آن را ست کنند.

تاپ تونیک

تونیک

خب مدل بعدی تونیک ها هستند در دنیای مد و طراحی تونیک های زنانه جزو انواع تاپ ها به شمار می آیند این مدل تاپ ها نسبتا بلند هستند تقریبا تا روی باسن را می پوشانند تفاوت دیگر تونیک ها با سایر تاپ اینست که تونیک ها با استین و بدون استین هم طراحی میکندد چرا که گاهی اوقات از تونیک ها به جای مانتو برای استایل روزانه استفاده میکنند یقه تونیک ها معمولا به صورت U و یا V طراحی میشونئد. به مدل بدون آستین تاپ تونیک میگویند از این تونیک ها افرادی که شکم دارند به راحتی میتواند استفاده کنند و نگران تیپشون نباشند. برای ست کردن این مدل تونیک های بدون آستین میتوان از یک شلوار مناسب استفاده کرد.

تاپ کیمونو

کیمونویی

یکی از پرکاربردترین تاپ های مناسب فصل تابستون و پاییز تاپ هاب راحتی کیموننویی هستند حالت شل و مدل آستین کیمونویی که دارد هم بسیار جذاب هست و به برای هر هیکلی ک مناسب هستند چراکه این مدل تاپ و آستین بخاطر حالت شلی که دارد و مدل آستینش باعث میشود عیب های بدن شما را مثلا شکم را بپوشاند و یا کمتر نشان دهد. در لاتین به این مدل تاپ ها kaftan میگویند.


تاب بی شونه

تاپ های بدون سرشونه

تاپ بدون سرشونه یا مدل های بدون سرشونه از تاپ های جذاب دیگری هستند که بسیاری از خانمها از این مدل استفاده میکنند معمولا آستین این مدل تاپ ها بلند هستند که قسمت روی سرشونه آن باز ست. برای دورهمی های خانوادگی بسیار جذاب و شیک هستند معمولا میتوان این مدل تاپ هارا با یک شلوار ست کنند.


تاپ حریر

تاپ های حریری

تاپ هایی از جنس حریر بهترین گزینه از مدل تاپ های مجلسی هستند این مدل تاپ ها به صورت شومیزهای آستین دار و یا بدون آستین در بازار وجود دارند موقع استفاده از این مدل تاپ ها استفاده از اکسسوری های مناسب,بسیار ظاهر شیکی به استیل شما میدهد تنوع طرح و رنگ در مدل حریر بسیار زیباست هم بصورت تک رنگ و وجو دارند هم طرح دا و در رنگ های مختلف به دلیل نازک بودنش معمولا از چند لایه حریر و یا یک پارچه ساتن در زیر تاپ های حریر استفاده میکنند تا بدن نما نباشند.شومیز های بدون آستین و یا همون تاپ شومیز ها را میتوان با یک شلوار ست کرد.

تاپ جین

تاپ های جین

از دیگر مدل های پر طرفدار تاپ ها جنس جین هستند اگر جزو اون دسته افرادی هستید که به جین علاقمند هستید تاپ های جین به همراه شلوار بخصوص شوار جین برای شما یک ست بسیار مناسب و شیک خواهد بود. / برای خرید شلوار جین کلیک کنید.

تاپ یقه بسته

تاپ های یقه بسته

تاپ یقه بسته همانند دیگر تاپ ها هستند اما با این تفاوت که یقه های این تاپ ها بسته است و یا مدل یقه اسکی هم میتوان گفت. یقه ی خاص این مدل تاپ ها اون هارو از سایر تاپ ها متمایز کرده است یقه هایی که حتی تا روی گردن را میپوشاند اما آستین های تاپ های یقه گرد مانند بقیه تاپ ها بصورت حلقه ای هستند این تاپ ها طرفداران خاص خود را دارند اگر به لباس های یقه گرد علاقمند هستید این تاپ ها برای شما مناسب هستند.


تاپ ترکتاپ ترک

تاپ های ترک

تاپ ترک از مدل های محبوب و پر فروش هستند زیرا به دلیل کیفیت بالایی که دارد همیشه طرفدار های خودش را حفظ کرده همانطور که روشن است همیشه جنس های ترک دارای کیفیت خاصی هستند در این مورد هم صدق میکند. این تاپ ها در فصل گرم تابستان به شما احساس خنکی میدهد که ین ویژگی میتواند امتیاز ویژه ای برای تاپ های ترک باشد

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/