gif
gif mobile
معرفی انواع مدل نیم تنه و راهنمای خرید آن

معرفی انواع مدل نیم تنه و راهنمای خرید آن

لباس زیر از انواع پوشاک زنانه بسیار مهم می باشد که باید در خرید آن دقت زیادی داشت. یکی از انواع لباس زیر زنانه، نیم تنه می باشد. نیم تنه زنانه و دخترانه که در فرم دهی سینه نقش بسزایی دارد، اگر نیم تنه ای که انتخاب کرده اید باعث بدفرم نشان دادن سینه هایتان شود و ظاهر دلخواه شما را نداشته باشد اعتماد بنفس شما را پایین می آورد. همچنین انتخاب و خرید لباس زیر زنانه مناسب در سلامت بانوان موثر است. در این مقاله از پادمیرامگ سعی می کنیم به تعریف نیم تنه و تفاوت های آن با تاپ و انواع نیم تنه زنانه  بپردازیم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

نیم تنه زنانه

لباس های زیر زنانه انواع بسیاری دارند. نیم تنه یکی از نمونه های لباس زیر می باشد. نیم تنه زنانه از سر شانه ها تا زیر سینه را می پوشاند. اغلب این مدل لباس دارای دوبند و یک قسمتی بر روی سینه می باشد. نیم تنه ها در انواع مختلفی دسته بندی می شوند. شما می توانید نمونه های مختلفی از این نیم تنه ها را در سایت پادمیرا مشاهده و درصورت تمایل خریداری نمایید.

انواع نیم تنه زنانه

همانطور که اشاره کردیم نیم تنه زنانه انواع زیادی دارد. ما در این قسمت به توضیح مدل های مختلفی از نیم تنه ها اشاره خواهیم کرد.

معرفی انواع مدل نیم تنه و راهنمای خرید آن

◘ نیم تنه ورزشی

اگر تا الان تجربه رفتن به باشگاه را داشته اید، حتما متوجه استفاده زیاد از این نیم تنه ها شده اید. نیم تنه های ورزشی نیز به مدل های متفاوتی تقسیم می شوند. برخی از آن ها برای ورزش های بسیار سنگین استفاده می شوند و برخی نیز برای ورزش های ساده انتخاب می شوند. نیم تنه های ورزشی اغلب بسیار محکم سینه ها را نگه می دارند و فقط مناسب برای انجام امور ورزش می باشد.

معرفی انواع مدل نیم تنه و راهنمای خرید آن1

نیم تنه فانتزی دخترانه

نیم تنه های فانتزی کمی سبک تر و راحت تر از نیم تنه ورزشی هستند. معمولا این نیم تنه ها دارای تزیینات زیادی می باشند. روی نیم تنه فانتزی دخترانه از مهره و منجوق استفاده شده است. معمولا هم از پارچه هایی استفاده می کنند که حالت تور دارند. پارچه هایی مثل گیپور و حریر از جمله پارچه هایی هستند که برای تولید این نیم تنه ها انتخاب می شوند. در نیم تنه های فانتزی معمولا از جک یا فنر برای خوش ایست بودن آن ها استفاده نمی شود. به همین علت خیلی راحت تر از نیم تنه ورزشی و نیم تنه اسپرت هستند. بند های این نیم تنه بیشتر باعث زیبایی این لباس می شود تا کاربردی باشد. در برخی از موارد طراحان بند های این نیم تنه را برای دور گردن طراحی کرده اند. این طرح ظاهر زیبایی به نیم تنه فانتزی زنانه می دهد.

معرفی انواع مدل نیم تنه و راهنمای خرید آن2

◘ نیم تنه مجلسی

نیم تنه مجلسی دخترانه در انواع مختلفی تولید می شود. برای مثال این نیم تنه ها در مدل آستین، مدل یقه، طراحی کلی نیم تنه و در مدل پارچه ای  که برای ساخت آن استفاده شده است باهم متفاوت می باشند. اما چیزی که در این نیم تنه ها قابل مشاهده است، این لباس به طور کامل ناحیه ی شکم را پوشش نمی دهد و بخشی از شکم دیده می شود. بهتر است نیم تنه های مجلسی را در مجالس و دورهمی های خودمانی و تولد ها استفاده کنید. برای تولید این نیم تنه ها از پارچه هایی مثل ساتن و ریون یا حریر استفاده می شود. البته نیم تنه های مجلسی نیز مانند سایر نیم تنه ها در طراحی قسمت شانه، دارای دو مدل با بند های نازک و بند های پهن می باشند. برخی سعی می کنند این نیم تنه های مجلسی را همراه با شلوار یا دامن ست آن خریداری کنند. 

معرفی انواع مدل نیم تنه و راهنمای خرید آن3

◘ نیم تنه اسپرت

نیم تنه اسپرت کمی شباهت به نیم تنه ورزشی دارد اما هنگام پوشیدن این نیم تنه اسپرت شما احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. نیم تنه های اسپرت معمولا از تنوع ظاهری زیادی برخوردار نیستند و بیشتر تک رنگ و به حالت ساده طراحی می شوند. نیم تنه اسپرت زنانه هم از لحاظ مدل بند ها به دو مدل تقسیم می شوند. مدل بند های نازک این نیم تنه ها به نازکی نیم تنه های فانتزی نمی رسد و حالتی کش دار دارند. اما اغلب سعی می شود از نیم تنه با بند های با ضخامت بیشتر استفاده گردد. در برخی موارد هم دیده شده که این نیم تنه های اسپرت با آستین طراحی می شود.

معرفی انواع مدل نیم تنه و راهنمای خرید آن4

نیم تنه راحتی زنانه

اگر علاقه مند به پوشیدن نیم تنه در منزل هستید پس باید از نیم تنه ای استفاده کنید که دارای بافت پارچه ای سبک و در عین حال راحتی باشد. این پارچه باید بتواند باعث خنک نگه داشتن بدن شما در روزهای گرم سال شود. پس در هنگام خرید نیم تنه راحتی، دقت کنید که پارچه ای که برای ساخت این نیم تنه زنانه استفاده شده است، نخی و خنک و پلی استر باشد. بهتر است از نیم تنه های راحتی به جای سوتین زنانه استفاده نکنید. زیرا از لحاظ کاربردی با سوتین متفاوت می باشند. نیم تنه راحتی بدون کاپ بوده به همین علت دارای ایست خوبی نیست. پس فقط پوشیدن آن را در فضای خانه توصیه می کنیم. پوشیدن نیم تنه راحتی در روزهای گرم تابستان باعث جلوگیری از تعرق بیشتر شما خواهد شد.

◘ نیم تنه ضد تعریق

این نیم تنه مخصوص افرادی است که در یک رشته ی ورزشی فعالیت می کنند. باید جنس این پارچه به حالت عرق گیر باشد تا باعث سوختگی پوست شما نشود. اگر می خواهید نیم تنه ی شما عرق گیر باشد باید جنس این نیم تنه از پارچه هایی مثل نخ یا پشم تولید شده باشد. در قسمت کاپ نیم تنه هم باید دقت زیادی شود. معمولا در نیم تنه ها از فنر برای خوش ایست نگه داشتن بدن و شانه های شما استفاده نمی شود. پوشیدن بیش از حد نیم تنه فنر دار باعث خستگی و ایجاد درد و بروز برخی بیماری ها در آینده را به دنبال خواهد داشت.  

نیم تنه مناسب برای اندام شما

برای خرید لباس زنانه از هر مدلی باید به فرم اندامتان دقت کنید. شناخت فرم اندامتان به شما کمک خواهد کرد تا با انتخاب ساده ترین لباس هم، در تن شما خود نمایی کند. اگر لباسی که تهیه کرده اید با فرم بدنی شما هم خوانی نداشته باشد، علاوه بر اینکه شما را فردی شلخته و شلوغ نشان می دهد و باعث بد فرم دیده شدن اندامتان نیز خواهد شد. در ادامه سعی می کنیم نیم تنه های مناسب فرم بدنتان را به شما پیشنهاد دهیم.

• نیم تنه برای اندام مستطیلی شکل

اندام های مستطیلی شکل به این صورت هستند که، عرض شانه ها و اندازه کمر و عرض باسن به یک اندازه می باشند. برای این اندام می توانید از نیم تنه هایی استفاده کنید که دارای چین های بسیاری در قسمت شانه می باشند. برای انتخاب دامن و یا شلوار می توانید، شلوارهای با پاچه های گشاد و راحت را انتخاب کرده و برای دامن نیز از دامن های چین دار مانند طرح نیم تنه خود انتخاب کنید.

• نیم تنه برای اندام گلابی شکل

افرادی که دارای نیم تنه ی گلابی هستند، در قسمت لگن دارای برجستگی و عرض بیشتری نسبت به شانه ها می باشند. برای انتخاب نیم تنه ی مناسب می توانید از نیم تنه های فانتزی استفاده کنید تا بتوانید نظرات را به قسمت شانه ها یا بالاتنه خود جلب کنید. برای انتخاب لباس برای پایین تنه نیز از یک شلوار ساده زنانه که به نیم تنه فانتزی شما بیاید یا شلوارک های فانتزی مناسب برای پوشیدن با نیم تنه خود انتخاب کنید.

• نیم تنه برای اندام ساعت شنی

یکی از فرم های بدن که جلب توجه بسیاری می کند، اندام ساعت شنی است. این مدل فرم بدنی به حالتی است که تمام لباس هایی را که مناسب فرم اندام دیگر می باشد را می تواند بدون هیچ مشکلی بپوشد. در این مدل فرم عرض کمر فرد از عرض شانه و عرض لگن آن کمتر است. پس برای آنکه این قسمت از بدن بیشتر نمایان باشد از نیم تنه هایی کوتاه تر استفاده کنید.

• نیم تنه برای اندام مثلث وارون

افرادی که دارای اندام مثلث وارون هستند، عرض شانه ی بیشتری دارند. در اینجا ما باید برعکس اندام گلابی را در پیش بگیریم. به این شکل که شما در اندام گلابی، نیم تنه ای را می پوشید که توجهات را به بالاتنه سوق دهد، اما در اینجا از آنجایی که بالاتنه ی شما دارای عرض شانه ی بیشتری است، پس ما نیم تنه ای را به شما پیشنهاد می دهیم که طرح و مدل بخصوصی نداشته باشد. اما برای انتخاب پایین تنه ی خود می توانید از دامن هایی استفاده کنید که پر از چین هستند و بیشتر باعث جلب نظر می شوند.

معرفی انواع مدل نیم تنه و راهنمای خرید آن5

راهنمای خرید نیم تنه زنانه

برای خرید نیم تنه دخترانه و زنانه، اولین نکته توجه به سایز شما است. نیم تنه ها هم دارای سایز بندی مشابه سوتین می باشند. دقت کنید نیم تنه ای را انتخاب کرده باشید که نه تنگ و نه گشاد باشد. برای اینکه از آزاد و راحت بودن نیم تنه خود مطمئن شوید، باید در هنگام پوشیدن دو انگشتتان را در زیر نیم تنه قرار دهید. اگر دو انگشت شما زیر بند قرار گرفت و شما هنوز احساس راحتی می کنید می توانید نسبت به خرید آن اقدام نمایید، در غیر اینصورت این نیم تنه برای شما مناسب نیست. برای استفاده از این نیم تنه ها در حوزه ی ورزشی، بهتر است از نیم تنه هایی استفاده کنید که دارای بندک های پهن باشند. این بند های پهن می توانند سینه شما را در برابر حرکت های زیاد و تکان خوردن حفظ کنند. اما در حالت عادی بهتر است از این مدل نیم تنه های سفت خریداری نکنید. برخی از نیم تنه هایی را که دارای بند های نازکی هستند، می توان اندازه ی بند های آن را آن طور که مناسب باشد تنظیم کرد. شما می توانید برای خرید نیم تنه ی مورد نظر خود وارد سایت پادمیرا شده و بعد از مشاهده ی انواع مدل های لباس زیر و نیم تنه با بالاترین کیفیت در این سایت، به راحتی اقدام به خرید نمایید.
نکته ی دیگر، در مورد افرادی است که به قصد ورزش این نیم تنه ها را خریداری می کنند. نیم تنه های ورزشی در سه سطح، ورزش های غیر حرفه ای یا سبک، ورزش های متوسط، ورزش های حرفه ای یا سنگین، مثل دویدن تقسیم می شوند و به هر میزانی هم که ورزش ها سنگین تر شوند و میزان فعالیت شما افزایش یابد به همان اندازه هم شما به یک نیم تنه ی محکم تر و سفت تری برای نگه داشته شدن سینه احتیاج دارید. از مدل هایی که در هنگام خرید ممکن است مشاهده کنید، نیم تنه هایی دارای بند های ضربدری می باشند. این بند ها حالت تزیینی و زیبایی به نیم تنه شما می دهد و در دسته ی نیم تنه های فانتزی قرار می گیرند. باید در هنگام خرید به استفاده و کاربردی که این نیم تنه برای شما خواهد داشت توجه کنید.

فرق بین نیم تنه و تاپ زنانه

تاپ کاربرد های متفاوتی با نیم تنه دارد. برای مثال از تاپ می توان برای پوشیدن در زیر مانتو استفاده نمود. تاپ معمولا حالت خنکی به شما می دهد و مانع از تعریق بیشتری خواهد شد. تاپ اکثرا برای منزل استفاده می شود اما کاربرد نیم تنه با توجه به طراحی آن متفاوت می باشد. از جمله تفاوت های بین تاپ و نیم تنه این است که، شما از لحاظ ظاهری می توانید ببینید که تاپ از نیم تنه بلند تر است وهمچنین دارای کاپ نیست و حالت ساده ی یک لباس را در بردارد. اما نیم تنه هم دارای کاپ بوده و هم از تاپ بسیار کوتاه تر می باشد.

خرید نیم تنه زنانه

نیم تنه ها دارای انواع مختلفی می باشند که نیاز است در هنگام خرید آن ها دقت کافی به عمل بیاید. حتما به نکات مهمی که برای خرید لباس زیر و نیم تنه ذکر شد دقت کنید. فروشگاه اینترنتی پادمیرا با ارائه با کیفیت ترین محصولات و مدل های مختلف نیم تنه و سوتین و یکی از معتبر ترین عرضه کننده لباس زیر می باشد.

نتیجه گیری

گفته شد که نیم تنه انواع مختلفی دارد. در بین مدل های مختلف نیم تنه دخترانه هر کدام طرفداران مخصوص به خود را دارند. نیم تنه های مجلسی که مدتی است در بازار مشاهده می شود از مدل های بسیار شیک است و یک انتخاب خوب برای تولد و مهمانی ها می تواند باشد. نیم تنه اسپرت و ورزشی نیز از لحاظ ظاهری شبیه به هم هستند اما نیم تنه اسپرت راحت تر است و نیازی نیست تا کاپ کاملا به سینه چسبیده و آن را فشرده کند، اما در نیم تنه های ورزشی این اتفاق می افتد. اگر به دنبال خرید نیم تنه زنانه و دخترانه با کیفیت و مناسب هستید می توانید با مشاهده سایت پادمیرا نیم تنه ی مورد علاقه خود را پیدا کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/