gif
gif mobile
چگونه به صورت اینترنتی سوتین مناسب اندازه ی خودمان را بخریم؟

چگونه به صورت اینترنتی سوتین مناسب اندازه ی خودمان را بخریم؟

1402/2/31 آموزش

لباس زیر زنانه خصوصاً سوتین همانطور که گفته شد با پیشرفت صنعت نساجی و پوشاک زنانه روز به روز بر تنوع و گستردگی مدل های آن افزوده می شود و همین امر انتخاب یک سوتین خوب و زیبا که سایز مناسب بدن آن ها باشد را برای خانم ها سخت می کند. در مورد انواع سوتین زنانه و کاربردهای آن در مقالات گذشته صحبت کردیم. اگر هنوز آن را مطالعه نکردید پیشنهاد می کنم مقاله "معرفی انواع مدل سوتین زنانه و کاربردهای آن" را مطالعه کنید. در این مقاله از پادمیرامگ قصد داریم در مورد خرید سوتین زنانه و راهنمای سایز خرید سوتین زنانه و نکاتی که در هنگام انتخاب و خرید باید رعایت کنید صحبت کنیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

چگونه به صورت اینترنتی سوتین مناسب اندازه ی خودمان را بخریم؟

خرید سوتین زنانه

خرید سوتین زنانه با توجه به تنوع آن، به دلایل مختلفی انجام می شود. گاهی شما سوتین مخصوصی برای زیر لباس مجلسی خود می خواهید بپوشید تا در مهمانی و مجلس اندام خود را خوش فرم تر نشان دهید تا لباس در تن شما بیش از پیش زیبا شود. گاهی نیز برای ورزش نیاز به یک سوتین زنانه اسپرت یا خرید سوتین ورزشی زنانه دارید تا از سینه های شما در مقابل حرکات شدید ورزشی محافظت کند. در بسیاری از مواقع نیز به یک سوتین ساده زنانه احتیاج دارید تا با پوشیدن سوتین راحتی زنانه خود در منزل احساس آرامش و راحتی داشته باشید. تمام این دلایل سبب می شود تا شما در هنگام انتخاب سوتین کمی سردرگم شوید. چرا که هر سوتینی همانطور که گفته شد سایز مناسب خود را می طلبد.
لباس سوتین زنانه اما ممکن است به دلایل کلی­ تری نیز خریداری شود. مانند تغییرات هورمونی که برای هر خانمی در ماه اتفاق می افتد و برخی اندام آن ها مانند سینه ها دچار درد شدید می شوند و یا برای فرم دهی سینه ها مخصوصاً برای دختران جوان که هنوز در سن رشد هستند و یا ممکن است برای بزرگ تر نشان دادن سینه ها خصوصاً در زیر لباس مجلسی و یا حتی به دلیل جذاب بودن خرید سوتین زنانه و تنوعی که در بازار وجود دارد، اگر یک خانم تنوع پسند باشید قطعاً به خرید هر از گاهی لباس زیر علاقمند خواهید بود. این ها دلایلی ست که یک خانم ممکن است بخواهد سوتین مناسب بدن خود را خریداری نماید. اما باید دقت کنید که حتماً سایز بدنتان را انتخاب کنید تا بدن خود را به سختی نیاندازید. راهنمای سایز سوتین برای همین منظور تهیه شده و در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی برای کمک به مشتریان خود قرار داده شده است. شما می توانید با اندازه گیری سایز سینه های خود و کمک گرفتن از جدول راهنمای سایز سوتین خرید خوبی داشته باشید. فروشگاه اینترنتی پادمیرا متنوع ترین فروشگاه سوتین زنانه به صورت اینترنتی می تواند به شما در انتخاب سایز درست کمک کند. اما چطور اندازه ی دقیق و سایز دقیق سوتین خود را داشته باشید یا بهتر بگوییم چطور اندازه های خود را برای خرید سوتین زنانه بگیرید تا خریدی ایده آل انجام دهید؟ برای پاسخ به این سوال تا انتها ما را دنبال کنید.

چگونه به صورت اینترنتی سوتین مناسب اندازه ی خودمان را بخریم؟1

راهنمای سایز سوتین

انواع سایز سوتین زنانه براساس اندازه های واقعی تعیین گردیده اند و طبیعتاً سایز و اندازه های استانداردی در نظر گرفته شده و هر کسی می تواند با اندازه گیری سایز سینه های خود نزدیک ترین عدد به آن را انتخاب و براساس آن سوتین خود را خریداری نماید. برای این که بتوانیم سایز درست را انتخاب کنیم باید ابتدا سایز دو بخش از سینه های خود را داشته باشیم. یکی اندازه زیر سینه که کمترین اندازه دور بدن در ناحیه سینه ها می باشد و دومی اندازه روی سینه که نقطه مقابل زیر سینه، بیشترین اندازه دور بدن در ناحیه سینه هاست و در قسمت نوک سینه اندازه گیری می شود. در آخر نیز با تفریق اندازه های بدست آمده از یکدیگر سایز مناسب سوتین شما پیدا می شود و با خیال راحت می توانید سوتین مورد علاقه خود را خریداری نمایید. برای اندازه گیری های گفته شده به این صورت عمل می کنیم:

◘ زیر سینه

سوتین راحتی زنانه خود را به تن کنید. این سوتین نباید خیلی سفت باشد و نه شل که اندازه های واقعی سینه های شما را نشان ندهد. همچنین سوتین راحتی زنانه شما نباید سوتین زنانه اسفنجی و یا جک دار باشد چرا که این مدل سوتین ها، سینه ها را خوش فرم تر و بزرگ تر نشان می دهند و ما به دنبال اندازه های واقعی سینه های خود هستیم. اگر سوتین راحتی زنانه در دسترس ندارید نگران نباشید، شما می توانید بدون پوشیدن سوتین نیز اندازه سینه های خود را بگیرید.
حال متر را از پشت خود به دور سینه ها انداخته و در قسمت زیر سینه جایی که پایین ترین بخش سوتین قرار می گیرد اندازه بگیرید. متر را جوری بگیرید که دور بدن قابل چرخیدن باشد. سعی کنید اندازه ها را براساس اینچ بگیرید چرا که سوتین های خارجی و در کل استاندارد جهانی برای اندازه گیری سایز سوتین بر حسب اینچ است و شما با محاسبه براساس اینچ دیگر نیازی به تبدیل سانتی متر ندارید.
در صورتی که سایز به دست آمده عدد فرد بود سایز شما یک سایز بزرگ تر یا کوچک تر است که یک عدد زوج است. بنابراین بهتر است دوباره اندازه گیری کنید. اگر باز هم به همان سایز عدد فرد رسیدید به انتخاب خودتان می توانید عدد زوج بزرگ تر یا کوچک تر را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر عدد به دست آمده ۳۳ اینچ بود، اندازه استاندارد برای شما ۳۲ یا ۳۴ خواهد بود. همچنین اگر در اندازه گیری با اعداد اعشاری مواجه شدید، آن را به نزدیک ترین عدد گرد کنید.

◘ دور سینه

سوتین راحتی زنانه خود را از تن در آورید. اکنون می خواهیم دور سینه یعنی جایی از سینه که بیشترین برآمدگی و سایز را دارد اندازه گیری کنیم. برای این کار بهتر است بدنتان را خم کرده طوری که سینه ها در افتاده ترین حالت و آویزان قرار بگیرند. باید بدن شما کاملاً موازی با زمین باشد البته به صورت ایستاده هم می شود این کار را کرد ولی ممکن است اندازه گیری شما خیلی دقیق نباشد. پس بهتر همان است که بدن خود را خم و سینه ها آویزان شوند. مانند قسمت قبل متر را از پشت خود به دور سینه ها انداخته به طوری که متر کاملاً روی نوک سینه ها قرار بگیرد. متر را سفت یا شل نگیرید تا اندازه های شما دقیق و بی نقص باشند. اگر یکی از سینه های شما بزرگ تر یا افتاده تر از دیگریست باید اندازه را براساس سینه ی بزرگ تر بگیرید. عددی که به دست آمده را یادداشت کنید تا برای قسمت بعد از آن استفاده کنید.

◘ کاپ سینه

دور سینه و زیر سینه یعنی بیشترین و کمترین اندازه های سینه های خود را یادداشت کردید. اکنون باید اندازه ی کاپ سینه را بدست بیاورید. کاپ سینه مشخص کننده حجم سینه های شماست چرا که باید سوتین خریداری شده با حجم سینه های شما مطابقت کند در غیر این صورت یا سوتین کوچک بوده و بخشی از سینه های شما بیرون می ماند که اصلاً خوشایند نخواهد بود یا سوتین بزرگ بوده و سینه های شما داخل آن تکان می خورد که باز هم خوشایند شما نخواهد بود. پس باید اندازه کاپ سینه خود را داشته باشید تا بتوانید خریدی مناسب انجام دهید. راهنمای سایز سوتین به شما کمک می کند تا بهترین سوتین را با اندازه و سایز مناسب خود خریداری کنید. حالا با داشتن اندازه دور سینه و زیر سینه می توانید کاپ سینه را نیز بدست آورید. به این صورت که اندازه زیر سینه را از اندازه دور سینه کم کنید عدد بدست آمده سایز دقیق کاپ سینه شما خواهد بود. با این روش به راحتی از هر سایتی در هر نقطه ای از دنیا می توانید سوتین دلخواه خود را خریداری نمایید.
اکنون شما برای خرید دو سایز دارید که شامل عدد و حرف می باشد. سایز اول که همان عدد می باشد در واقع اندازه ی همان زیر سینه ی شماست. یعنی اندازه ی بند سوتین که به دور بدن شما بسته می شود. سایز دوم که حرف لاتین می باشد سایز کاپ سینه یا حجم سینه یا همان کاسه های سوتین است و مشخص کننده ی اندازه ی حجم سینه ای است که داخل سوتین قرار می گیرد. این حروف از A شروع و تا G تمام می شوند. با یک مثال شما به طور کامل متوجه منظور ما خواهید شد. فرض کنید اندازه زیر سینه شما 36 و اندازه دور سینه شما 40 می باشد. حال باید 36 را از 40 کم کنیم، عدد 4 بدست می آید. عدد 4 بیان کننده ی حرف D در جدول سایز سوتین می باشد. یعنی سایز سوتین شما 36D می باشد. دقت کنید که این اندازه ها براساس اینچ محاسبه شده است. در این بخش جدول راهنمای سایز سوتین را برای شما قرار داده ایم. دقت کنید که این جدول راهنما برای خرید سوتین زنانه از سایت های بین المللی ست و بیشتر برای سایت هایی که به صورت استاندارد جهانی لباس عرضه می کنند. اما در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی داخل کشور راهنمای سایز سوتین بسیار راحت تر و ساده تر است. تنها کافیست با روش های گفته شده سینه های خود را اندازه گیری نمایید. در نهایت فرقی ندارد که از کجا خرید می کنید مهم اینست که اندازه های لازم و دقیق را داشته باشید.

چگونه به صورت اینترنتی سوتین مناسب اندازه ی خودمان را بخریم؟

چند نکته مهم در هنگام اندازه گیری

راهنمای سایز سوتین می تواند به شما در خرید سوتین زنانه مورد علاقه خود کمک کند و یک سوتین خوب با سایز و اندازه های مناسب بدن خود خریداری نمایید. فقط باید توجه کنید که مراحل اندازه گیری را دقیق و به طور صحیح انجام دهید و در اندازه گیری ها سهل انگاری نکنید تا خدایی نکرده یک سوتین بزرگ یا کوچک نصیبتان نگردد. برای این که بتوانید از راهنمای سایز سوتین موجود در فروشگاه های اینترنتی استفاده کنید باید اندازه گیری دقیقی داشته باشید. در هنگام اندازه گیری نیز باید نکاتی را رعایت کنید تا به نحو احسن این کار انجام شود. نکاتی از جمله:
• انواع سایز سوتین زنانه زمانی به درد شما می خورد که اندازه های خود را در حالت مناسب بدنی گرفته باشید. یعنی زمانی که بدن شما حالت طبیعی دارد و تغییرات هورمونی در سینه های شما در پایین ترین حد ممکن باشد.
زمانی که بدن شما نفخ دارد اندازه گیری نکنید چرا که مقدار بدست آمده بیشتر از اندازه ی واقعی ست و در نهایت سوتینی بزرگ به دست شما می رسد که سایز شما نیست.
• در هنگام اندازه گیری نفس خود را حبس نکنید. کاملاً عادی و طبیعی باشید. نیازی نیست با حبس نفس بدن خود را ثابت نگه دارید. نفس کشیدن عادی خللی در اندازه گیری شما ندارد.
• دقت کنید که متر نباید در تن شما پیچ بخورد. مراقب باشید که هم در پشت و هم در پهلوها و جلوی بدن کاملاً صاف و موازی بدن باشد و فاقد هرگونه پیچ خوردگی باشد.
• متر را به هیچ وجه سفت یا شل نگیرید. طوری متر را به دور تن خود بگیرید که دو انگشت شما به راحتی به زیر متر برود. دقت کنید که زیادی شل نباشد. فقط کافیست هنگامی که متر را به دور بدن خود می چرخانید احساس راحتی داشته باشید.
• حتماً مراقب باشید متر در قسمت پشت بدن بالاتر یا پایین تر از قسمت جلوی بدن شما قرار نگرفته باشد. متر باید دقیقاً از پشت و جلو در موازات هم باشند تا اندازه دقیقی حاصل شود.
• سعی کنید برای اندازه گیری مقابل آینه بایستید تا کاملاً به روش اندازه گیری خود اشراف کامل داشته باشید و بتوانید متر را روی تن خود صاف کنید.
• ترجیحاً بهتر است برای اندازه گیری از یک نفر کمک بگیرید تا با خیال راحت اندازه های دقیقی بدست بیاورید.

چگونه به صورت اینترنتی سوتین مناسب اندازه ی خودمان را بخریم؟2

جمع بندی

لباس زیر زنانه از جمله سوتین زنانه یکی از لباس هایی ست که باید با داشتن اندازه های دقیق خریداری شود در غیر این صورت سوتین خریداری شده یا کوچک است که طبیعتاً سینه های شما را اذیت می کند و یا بزرگ است که اصلاً خوشایند نخواهد بود. بهتر است با کمک راهنمای سایز سوتین که ما در این مقاله قرار دادیم و روش صحیح اندازه گیری سایز سوتین، اقدام به خرید سوتین زنانه خود نمایید. پادمیرا یکی از متنوع ترین فروشگاه های عرضه پوشاک زنانه خصوصاً سوتین زنانه در شمال کشور می باشد. برای خرید و بررسی محصولات لباس زنانه می توانید کلیک کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/