gif
gif mobile
گن زنانه چیست و چه کاربردهایی دارد؟

گن زنانه چیست و چه کاربردهایی دارد؟

1402/2/30 آموزش

حتما اسم گن ها را زیاد شنیده اید مخصوصا از زبان خانم ها و بیشتر در مواقع آماده شدن برای رفتن به مراسمات و جشن ها. گن ها در واقع یک نوع لباس با ضخامت کم اما بسیار تنگ هستند که پوشیدن آن سبب می شود تا بدن شما جمع و جور صاف و تراشیده تر به نمایش گذاشته شود به این صورت که برجستگی های بدن شما را می پوشاند چربی دور شکم و پهلو، ران را جمع می کند تا استایل لباس توی تن شما جذاب تر به نظر برسد به همین جهت ایده خرید گن لاغری بسیار مورد استقبال قرار گرفت و به محبوبیت بالایی رسید. همچنین وسیله ای است برای افرادی که عمل های جراحی انجام می دهند. عملی مانند ابدو و لیپو نیاز است تا از گن های مناسب بهره ببرند. گن لاغری انواع مختلفی هم دارند که برای ران ها، سینه ها، شکم و پهلو و ... کاربرد دارند. به این نوع لباس ها در زبان لاتین shapewear هم می گویند. در ادامه پادمیرامگ قصد دارد به بررسی انواع گن و کاربرد های آن بپردازد.

 

گن زنانه چیست؟ و چه کاربرد هایی دارد؟

معمولا افراد گن لاغری زنانه را به عنوان یک مدل لباس کشی می شناسند که به قسمت های مختلف بدن فشار آورده و چربی ها را جمع می کند تا بدن را باریک و خوش فرم تر نشان دهد. در صورتی که امروزه کاربرد های مهم دیگری هم دارند که استفاده از آن ها را ضروری و حیاتی می کند زیرا علاوه بر زیبایی و تناسب اندام جنبه درمانی هم دارند. از جمله گزینه مناسب برای کاهش و بهبود دردهای عضلانی هستند، همچنین می توانید دردهای ناشی از دوره را کاهش دهد. از طرفی افرادی که عمل های خاصی را انجام داده اند بعد از عمل باید از این گن ها استفاده کنند مخصوصا عمل های لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی و... پوشیدن گن بعد از عمل سبب می شود تا به صورت یکنواخت و مداوم به قسمت های عمل شده فشاری وارد شود که سبب چسبیدن سریع پوست به عضله زیرین می شود و از طرفی پوست ناحیه عمل را سفت و یکدست می کند بنابراین پوشیدن آن بعد از عمل لازم و ضروری است. تقریبا در همه روش ها بیماران بعد از عمل جراحی بین 8 تا 10 هفته باید گن بپوشند.
البته برای این افراد پوشیدن گن در  طول روز لازم است اما می توانند آن را تعویض کنند. حتی می توانند تا چند ساعت بعد بدون گن باشند اما حتما از شب تا صبح موقع خواب حتما گن داشته باشید تا التهاب و تورمی که بر اثر جراحی پیش آمده کاهش یابد. از طرفی گن ها را باید از جاهای معتبر و شناخته شده تهیه کنید مجموعه پادمیرا یکی از جاهای معتبری است که می توانید با خیال راحت خرید کنید و یا با یک خرید اینترنتی گن مورد نظر خود را از این مجموعه تهیه کنید.

چه افرادی می توانند از گن زنانه ساعت شنی استفاده کنند؟

همان طور که متوجه شدین افراد می توانند در موارد متفاوتی از گن زنانه لاغری استفاده کنند به عنوان نمونه:
افرادی که دور شکم و پهلو خود چربی زیادی دارند
افراد بدنساز و ورزشکاری که می خواهند پوست و عضله خود را سفت کنند و به استایل بدن خود فرم بهتری دهند.
آن دسته از افرادی که در ناحیه شکم خود جراحی انجام داده اند استفاده از گن ساعت شنی ضروری و واجب است.
افرادی که دچار کمر درد های خفیف هستند و از کمربند های طبی استفاده می کنند.
همچنان خانم هایی که بعد از زایمان به دنبال راه و روش هایی هستند تا شکم و پهلو خود را به حالت قبل برگردانند استفاده از گن های ساعت شنی می تواند گرینه خوب و مناسبی باشد.

گن های لاغری خوب چه ویژگی هایی دارند

در انتخاب و خرید گن لاغری زنانه حتما دقت کنید تا یک خرید خوب و موفق داشته باشید زیرا یک گن خوب و مناسب ویژگی های متفاوتی دارد که باید آن ها را بررسی کنید. در ادامه با این ویژگی ها آشنا می شوید:

نکاتی که باید برای خرید گن زنانه رعایت کرد :

• گن زنانه را متناسب با اندام فرد بگیرید.
گن زنانه لاغری مناسب را بر اساس قد و وزن شخص تهیه کنید.
یک گن مناسب باید بعد از پوشیدن سایز فرد را کم کرده و به مرور زمان باعث کاهش وزن آن شود.
گن هایی که خوب و ایده آل هستند باید حداقل دو قسمت از بدن را پوشش دهند.
سعی کنید گن ها را از برند های معتبر خریداری کنید تا از کیفیت آن مطمئن باشید.
از ویژگی های گن لاغری این است که زیر لباس دیده نشود.
گن لاغری دارای فنر هستند از این رو فنر های آن نباید آسیبی به بدن شما برساند.
همچنین از نکات بسیار مهم در رابطه با انتخاب گن زنانه لاغری با کیفیت این است که گن توی تن نباید تا بخورد زیرا در این صورت به یک لایه اضافه تبدیل می شود.

انواع گن های لاغری و کاربرد آن ها

خرید گن زنانه لاغری علاوه بر سایز بندی های مختلف در مدل های مختلفی تولید می شوند که هر کدام از مدل های آن کاربردهای مختلفی نسبت به یکدیگر دارند:

گن زنانه چیست و چه کاربردهایی دارد؟1

◘ گن شکم و پهلو

تصور اکثر افراد از گن ها همین گن های جمع کننده شکم و پهلو است که معمولا زیر لباس مجلسی می پوشند. چرا که با قدرت فشردگی بالایی که دارد موجب جمع تر شدن و کاهش حجم شکم و پهلو ما می شود این گن ها قسمت بالای زانو تا زیر ناف یعنی ران و باسن و شکم و پهلو را کامل می پوشاند. همچنین گن های شکم و پهلو با فشاری که به ناحیه شکم وارد می کند سبب می شود تا اشتهای کمتری داشته باشید و زودتر احساس سیری کنید. از طرفی سبب می شود تا فرم بدن شما یک حالت استاندارد طبیعی مانند اندام یک ورزشکار را به خود بگیرد. بنابراین شما می توانید روی این گن ها انواع تی شرت زنانه، پیراهن، لباس شب، لباس مجلسی و ... را با خیال راحت بپوشید.

◘ گن بازو

یکی دیگر از انواع گن زنانه لاغری گن بازو است که معمولا از آن بعد از عمل جراحی جهت نگه داری و یکنواخت نشان دادن چربی های قسمت بازو استفاده می شود. همچنین افرادی که بازو های درشتی دارند هم می توانند از گن بازو برای پوشش حجم بازو های خود بهره ببرند در بعضی از مدل ها گن بازو فقط قسمت بازو را می پوشاند و برخی مدل های دیگر هم هست که تا زیر سینه را پوشش می دهند. استفاده از گن بازو بعد از عمل باعث می شود تا از افتادگی و شل شدن بازوی شما جلوگیری می کند از طرفی گن های بازو که تا زیر سینه را می پوشاند سبب می شود تا پشت کتف را نیز سفت نگه دارد. همین امر بعد از مدتی سبب می شود تا دست ها و بازو های شما خوش فرم تر شوند.

◘ گن شورتی

گن شورتی از سبک هایی است که خود دارای اندازه و مدل های مختلف است برخی از آن ها بلند هستند که تا روی ران را می پوشانند و مدل های کوتاه آن ها به صورت حلقه ای هستند.

◘ گن غبغب و صورت فک و چانه

از دیگر گن های لاغری می توان به گن های صورت و غبغب اشاره کرد. این گن ها مخصوص صورت و غبغب و فک و چانه است افرادی که عمل لیپوماتیک را انجام می دهند حتما باید بعد عمل از این گن ها استفاده کنند. همچنین کسانی که می خواهند غبغب خود را از بین ببرند این مدل گن به آن ها پیشنهاد می شود. این افراد باید به مدت 2 الی 3 هفته به طور مداوم از این گن ها استفاده کنند. این سبک گن های نواری هستند که به صورت عمودی زیر گردن قرار می گیرند و در بالای سر با چسبی ثابت می شوند.

◘ گن نیم تنه و بالا تنه

سبک دیگر گن های لاغری مدل نیم تنه و بالا تنه هستند این گن ها درجه حرارت بدن را بالا می برند از این رو سبب تعریق زیاد بدن می شوند. گن نیم تنه قسمت های شکم و پهلو را جمع می کند این گن ها در مدل های بند دار و بدون بند در بازار وجود دارند. گن های بالا تنه هم داریم که آن ها قسمت کمر و سینه را پوشش می دهند. این سبک برای افرادی که جراحی کرده اند بسیار مناسب است. پوشیدن گن های نیم تنه و بالا تنه سبب می شود تا سطح سینه، دور سینه و نواحی اطراف آن تحت فشار قرار گیرند این گن ها با بافت خاصی که دارند روی سلولیت های این نواحی فشار وارد می کنند که این فشار ها باعث می شود اشتهای شما کم شود که در نتیجه سبب لاغری و کاهش وزن می شود.

◘ گن تمام بدن یکسره

این سبک گن ها بیش از 85% طول بدن را پوشش می دهند. بنابراین افراد بعد از عمل می توانند از این سبک گن ها استفاده کنند زیرا سبب می شود تا باسن، ران، شکم و پهلو ها و سینه و اطراف آن، پشت کمر خوش فرم شوند. این گن همه نواحی پوشش داده شده را تحت فشار قرار می دهد از این رو استفاده مدوام از آن سبب می شود تا به مرور زمان تمام قسمت های بدن شما خوش فرم شود.

فواید استفاده از گن ها

سریع ترین و مناسب ترین راه برای اینکه خوش فرم به نظر برسید استفاده از گن هاست. اصلی ترین مزیت گن لاغری هم این است که شما به راحتی بعد از پوشیدن آن 2 سایز کم می کنید. پوشیدن گن لاغری جنبه های مختلفی دارد که هر کدام از سمت خود مزیتی برای افراد دارند:

 

• باریک نشان دادن کمر

استفاده از گن لاغری در کنار کم کردن سایز شما کمرتان را هم باریک تر نشان می دهد. البته بیشترین تاثیری که گن ها روی بدن ما می گذارند آنی است یعنی همان لحظه که گن را پوشیدیم حداقل 2 سایز از تمام قسمت های پوشیده شده توسط گن کم می شود. بنابراین این یک راهکار و روش مفید برای زمان هایی ست که به یک مهمانی و مکان خاصی دعوت می شوید.

• مناسب بودن قیمت گن زنانه

به طور کلی روش های مختلفی جهت لاغری و خوش فرم شدن وجود دارد مانند عمل جراحی و رژیم های غذایی سخت و طولانی مدت. اما این روش ها زمان بر هستند و هزینه زیادی را به همراه خواهند داشت. از این جهت یکی از روش های مقرون به صرفه و کم هزینه استفاده از گن لاغری برای کاهش سایز است. از طرفی عمل جراحی هزینه زیادی را برای شما خواهد داشت همچنین دوره نقاهت بعد از عمل بسیار مهم و حساس است که اگر نکات مهم آن دوره را رعایت نکنید احتمال بازگشت آن زیاد است.

• مشخص نبودن گن لاغری از زیر لباس

از دیگر فواید گن لاغری با کیفیت با برند معتبر این است که در زیر لباس دیده نمی شود. یعنی فقط خودتان می دانید که از زیر گن پوشیده اید. زیرا اگر قرار باشد که گن از زیر لباس مشخص باشد، زیبایی خود را از دست می دهد چرا که زیبایی و خاصیت گن در این است که از زیر لباس شما مشخص نباشد تنها باید سایز شما را کم کند.

• افراد را خوش استایل نشان می دهد

پوشیدن گن زنانه مناسب و باکیفیت علاوه بر این که شما را لاغر نشان می دهد سبب می شود تا استایل شما هم قشنگ تر شود. همچنین سبب درست ایستادن فرد می شود. درست ایستادن مزایای زیادی از لحاظ سلامتی برای ما دارد از جمله جذب انرژی و تنفس راحت تر و ....

گن زنانه چیست و چه کاربردهایی دارد؟3

• بالا رفتن اعتماد بنفس

همان طور که گفتیم پوشیدن گن لاغری استایل افراد را لاغر تر و خوش استایل تر به نمایش می گذارد که در نتیجه آن سبب بالا رفتن اعتماد بنفس افراد می شود. از طرفی داشتن اعتماد بنفس نقش و تاثیر چشمگیری در پیشرفت و انگیزه و همچنین موفقیت افراد دارد. لباس های قدیمی که به خاطر چاقی شکم و پهلو و نبود گن نمی توانستید بپوشید زیرا استایل شما را بهم ریخته و زیبایی نداشت را الان می توانید بپوشید و همین مورد سبب بالا رفتن اعتماد بنفس شما می شود.

• بهبود سریع تر جراحی

معمولا پزشکان به افرادی که جراحی زیبایی انجام داده اند توصیه می کنند که حتما از گن های پزشکی استفاده کنند زیرا بستن این گن موجب می شود تا فرم بدن تا مدتی ثابت بماند و سرعت بهبودی افزایش پیدا می کند. همچنین پوشیدن گن به شما این اطمینان را می دهد که در صورت رعایت کردن موارد مهم چاقی به راحتی بر نمی گردد.

نتیجه گیری

این مقاله درباره گن ها و کاربرد های آن است. معمولا وقتی صحبت از گن ها می شود بیاد لاغری و لباس های مجلسی می افتیم زیرا گن های زنانه لباس های کشی و تنگی هستند که چربی های دور شکم و پهلو را جمع می کنند و سبب می شود تا لاغرتر به نظر برسیم به همین دلیل از گن ها اغلب زیر لباس های مجلسی استفاده می کنند. گن ها علاوه بر زیبایی اندام و استایل در بهبود سریع تر جراحی های زیبایی هم تاثیر داشته و مورد استفاده قرار می گیرد زیرا پزشکان به افرادی که جراحی زیبایی مانند ابدو مینو پلاستی و ... انجام داده اند بستن گن جهت سرعت بخشیدن و چسبیدن لایه های پوستی شکمی توصیه می کنند. البته گن زنانه انواع مختلفی دارد که برای نقاط مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد مانند گن بازو، گن صورت و غبغب و فک و چانه، گن نیم تنه و بالا تنه، گن شکم و پهلو و... که متناسب با نیاز خود می توان از آن ها استفاده کرد. استفاده از گن لاغری برای افرادی که به صورت ناگهانی به یک مجلس و یا مکان خاصی دعوت شده اند و فرصت رژیم لاغری ندارند بسیار مفید است. همچنین هزینه آن نسبت به عمل های جراحی و لاغری و یا رژیم تغذیه بسیار مقرون به صرفه است. فروشگاه اینترنتی پادمیرا، عامل فروش انواع لباس زیر زنانه و لباس زیر مردانه ازجمله گن، سوتین و شورت زنانه و زیرپوش و شورت مردانه با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب است. برای خرید حتما جز اولین ها باشید، شاید دیر برسید!!!

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/