gif
gif mobile
بهترین نوع شورت زنانه برای استفاده روزانه را بشناسید

بهترین نوع شورت زنانه برای استفاده روزانه را بشناسید

1402/2/30 آموزش

لباس زیر زنانه از جمله لباس های بسیار مهم و حساسیست که باید با دقت و وسواس کامل خریداری شود. مخصوصاً اگر موضوع خرید شورت زنانه باشد چرا که شورت ارتباط مستقیمی با پوست بدن و قسمت تناسلی دارد. با توجه به پیشرفت صنعت نساجی و پوشاک زنانه، انواع و مدل های مختلف شورت در بازار وجود دارند. فروشگاه اینترنتی پادمیرا یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه ی لباس و لباس زیر زنانه در شمال کشور برای هر قشر و سلیقه ای لباس های متنوعی را ارائه می کند. حال به نظر شما بهترین نوع شورت زنانه برای استفاده روزانه چیست؟ این سوالیست که می خواهیم در طول این مقاله به آن پاسخ دهیم. تا انتها با پادمیرامگ همراه باشید.

بهترین نوع شورت زنانه برای استفاده روزانه را بشناسید

شورت زنانه چیست؟

شورت یکی از انواع لباس زیر زنانه می باشد که برای پوشاندن قسمت پایین تنه و تناسلی بدن استفاده می گردد. در گذشته به دلیل نبود آگاهی، افراد زیادی از پوشیدن لباس زیر یا همان شورت ممانعت می کردند و همین موضوع سبب به وجود آمدن بیماری های پوستی و عفونت های واژن یا ناحیه تناسلی بسیاری می شد. اما امروزه با توجه به پیشرفت علم پزشکی و افزایش آگاهی و دانش عموم مردم مشکلات این چنینی بسیار کمتر رخ می دهد. البته اگر شورتی را که انتخاب می کنید از جنس مرغوب و ضد حساسیت و با سایز مناسب بدنتان نباشد و همچنین اگر بهداشت فردی را رعایت نکنید ممکن است شما نیز دچار بیماری های پوستی در قسمت تناسلی خود شوید. اما برای این که بدانید چه شورتی مناسب بدن شماست باید ابتدا انواع شورت زنانه را بشناسید سپس اقدام به خرید شورت زنانه نمایید.

انواع شورت زنانه

در گذشته که بسیاری از بانوان به این نوع خرید توجهی نمی کردند و آن را یک خرید حوصله سر بر می دانستند. اما امروزه با پیشرفت صنعت نساجی و پوشاک زنانه تنوع لباس زیر زنانه خصوصاً شورت زنانه، خرید شورت زنانه یکی از خریدهای جذاب به شمار می رود. با این حال هنوز هم بسیاری از خانم ها نسبت به جنس و نوع شورت زنانه در هنگام خرید دقت لازم را نمی کنند. ما در تیم پژوهشی پادمیرا در این قسمت از مقاله متداول ترین انواع شورت زنانه را برای شما آورده ایم تا هنگام خرید نسبت به جنس و کارایی آن آگاهی کامل داشته باشید. شورت زنانه پنبه ای، شورت زنانه حریر، شورت زنانه ساتن و... انواع شورت زنانه براساس جنس هستند. شورت زنانه مجلسی، شورت زنانه اسپرت، شورت زنانه لامبادا، شورت زنانه فانتزی و... انواع شورت زنانه براساس مدل می باشند. همانطور که متوجه شدید شورت زنانه را براساس جنس و مدل طراحی تقسیم بندی می کنند. برای این که بیشتر با این تنوع جنس و مدل آشنا شوید در ادامه با ما باشید.

بهترین نوع شورت زنانه برای استفاده روزانه را بشناسید1

◘ انواع شورت زنانه براساس جنس:

شورت زنانه پنبه ای

پارچه بکار رفته در این شورت ها از جنس نخ و پنبه بوده و بهترین نوع پارچه برای پوست های حساس می باشد. پارچه نخ و پنبه بسیار نرم و لطیف و مانع بروز هر گونه حساسیت در اندام شما می شود. این جنس از کشسانی بسیار پایینی برخوردار است. در هنگام اندازه گیری به این موضوع دقت نمایید. شورت زنانه پنبه ای انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده ی روزمره می باشد.

شورت زنانه حریر

پارچه بکار رفته در این شورت ها از جنس حریر بوده و طبیعتاً از پلی استر داخل آن ها استفاده شده است. شورت حریر زنانه بیشتر جنبه فانتزی دارد و برای خانم های جوان متأهل که می خواهند در هنگام خواب زیر لباس خواب خود یک شورت فانتزی و زیبا بپوشند کاربرد دارد و اصلاً برای مصرف روزانه توصیه نمی شود.

شورت زنانه ساتن

پارچه بکار رفته در این شورت ها از جنس ساتن بوده و بسیار لطیف است. پارچه ساتن از جمله پارچه های به نسبت گران قیمت می باشد و دلیل آن هم می تواند لطافت و نرمی خاصی که در آن ها وجود دارد باشد. این جنس پارچه کشسانی ندارد. در هنگام اندازه گیری به این موضوع دقت نمایید. شورت زنانه ساتن یک شورت نرم و راحت و در عین حال شیک برای افرادیست که علاوه بر راحتی، زیبایی و شیک بودن نیز برایشان مهم است.

شورت زنانه توری

پارچه بکار رفته در این شورت ها از جنس تور بوده و معمولاً دارای طرح و نقش های برجسته از جنس خود پارچه می باشد. پارچه تور یکی از انواع پارچه های فانتزی و زینتی محسوب می شود که معمولاً بدون درز دوخته می شوند. با این که بسیار سبک و خنک می باشند در عین حال اگر با کیفیت خوبی تولید نشده باشند می تواند باعث ایجاد حساسیت در پوست شما شود. در ضمن به دلیل ظرافت و نازکی و توری بودن آن، مناسب فصول سرد سال نمی باشد. این جنس شورت زنانه بعضاً دارای کشسانی خوبی بوده ولی باید در انتخاب سایز آن دقت لازم را به عمل آورید. فروشگاه اینترنتی پادمیرا یکی از معتبرترین و متنوع ترین فروشگاه عرضه لباس زیر زنانه در شمال کشور می باشد.

شورت زنانه ابریشمی

پارچه بکار رفته در این شورت ها از جنس ابریشم یا همان سیلک می باشد که لطافتی چندین برابر پارچه ساتن دارد. در مورد پارچه ساتن گفتیم که بسیار نرم و لطیف و البته گران قیمت است، حال بهتر است بدانید پارچه ابریشمی همان ویژگی ها را داراست به علاوه این که بسیار سبک و بی وزن بوده و همچنین از نظر نرمی و لطافت چندین برابر شورت ساتن نرم و لطیف است. مانند شورت ساتن، این جنس شورت زنانه نیز اصلاً خاصیت کشسانی ندارد. پس در هنگام انتخاب و اندازه گیری به این موضوع توجه نمایید. شورت زنانه ابریشمی در دسته ی شورت های فانتزی قرار می گیرد چرا که از نظر قیمت نیز بسیار گران تر از سایر شورت ها عرضه می شود.

شورت زنانه جرسی

پارچه بکار رفته در این شورت ها از جنس جرسی بوده و به دلیل داشتن ترکیب پلی استر و نایلون، معمولاً برای لباس های ورزشی استفاده می شود و خاصیت کشسانی بالایی دارد. این جنس انتخاب خوبی برای استفاده ی روزمره و یا حتی مجلسی نمی باشد چون ممکن است در دراز مدت باعث ایجاد حساسیت در پوست شما شود. این پارچه ها ضد آب بوده و برای دوخت مایو یا لباس های ساحلی و بیکینی استفاده می شود.

بهترین نوع شورت زنانه برای استفاده روزانه را بشناسید2

◘ انواع شورت زنانه براساس مدل طراحی:

شورت زنانه ساده

مدل ساده اولین و راحت ترین انتخاب خانم ها در زمانیست که وقتی برای گشت و گذار در بازار را ندارند و فقط هدفشان خرید شورت زنانه با کیفیت است و مدل آن اهمیتی ندارد. همچنین قیمت شورت زنانه ساده نسبت به سایر مدل ها ارزان تر است و یک شورت زنانه ارزان محسوب می شود. این هم یکی دیگر از دلایلی ست که بسیاری از خانم ها این مدل شورت ها را به عنوان شورت روزمره استفاده می کنند.

• شورت زنانه پایه دار

شورت زنانه پایه دار یا همان پادار که در گذشته به شورت های دست دوز معروف بودند امروزه با استقبال کمتری مواجه هستند. این شورت ها از جنس نخ و پنبه و یا به ندرت از ابریشم تولید می شوند. این مدل شورت زنانه در قسمت ران بلندتر از شورت های معمول است و به یک شلوارک بسیار کوتاه شبیه است. البته شورت های مدل گنی که برای لاغرتر نشان دادن اندام استفاده می شود از این مدل نیز بهره می گیرند. شورت زنانه پادار به دلیل ورود شورت های با مدل های جدید دیگر مثل گذشته از آن استفاده نمی شود ولی همچنان طرفداران خاص خود را دارد.

شورت زنانه مجلسی

خرید شورت زنانه وقتی به شورت زنانه مجلسی مربوط باشد کمی وسواس و حساسیت بیشتری را می طلبد. چرا که همانطور که از نامش پیداست برای استفاده در زیر لباس مجلسی می باشد و باید به گونه ای باشد که از زیر لباس مجلسی معلوم نشود. این مدل شورت ها ظاهری شیک و از جنس تور، ساتن و یا ابریشم تولید می شوند. قیمت شورت زنانه مجلسی به دلیل جنس و مدل طراحی آن ها، بسیار بالاتر از شورت زنانه ساده هستند.

• شورت زنانه لامبادا

شورت زنانه لامبادا ظاهر متفاوتی با بقیه مدل ها دارد و برای افرادی با سلیقه خاص مناسب است. اغلب خانم ها معتقدند که شورت لامبادا چندان راحت نیست و تنها یک انتخاب برای لحظاتی خاص و یا بازه های زمانی کوتاه است. معمولا خانم ها برای داشتن یک رابطه عاطفی و جنسی جذاب از این نوع استفاده می کنند. شورت لامبادا می تواند به شکل ساده یا مجلسی طراحی شود. اغلب این شورت ها از یک ‌تکه پارچه ای در قسمت جلو و یک بخش بند مانند در قسمت عقب تشکیل می شوند. شورت لامبادا برای استفاده خاص گزینه مناسب تری است.

شورت زنانه فانتزی

شورت زنانه شیک و یک شورت زنانه جدید نسبت به شورت های قدیمی دست دوز محسوب می گردد. این مدل شورت ها از جنس تور و ابریشم و حریر تولید می شوند و فقط جنبه ی فانتزی دارند. مناسب لباس های مجلسی یا استفاده روزمره نیستند و فقط برای مصارفی مثل لب دریا و یا در منزل موقع خواب برای بانوان متأهل جذابیت دارد. فروشگاه اینترنتی پادمیرا با سابقه ای طولانی در عرضه لباس زیر زنانه در شمال کشور می تواند به شما در انتخاب شورت زنانه مناسب خود راهنمایی کند. برای تماشای محصولات شورت زنانه ما اینجا کلیک نمایید.

بهترین نوع شورت زنانه برای استفاده روزانه را بشناسید3

بهترین نوع شورت زنانه برای استفاده روزانه

لباس زیر زنانه مخصوصاً شورت همانطور که گفته شد یکی از مهم ترین اجزای لباس زیر به شمار می رود. دلیل آن هم ارتباط بسیار نزدیکی که با پوست و ناحیه تناسلی یا همان واژن دارد، می باشد. بسیار مهم است که همه ی افراد خصوصاً خانم ها بهداشت فردی به ویژه در قسمت واژن را رعایت کنند چرا که واژن منشاً بسیاری از بیماری های پوستی و بیماری های خاص زنان است. برای این که بهداشت واژن یا همان ناحیه تناسلی را بتوان رعایت کرد باید به طور مرتب شورت خود را تعویض و آن را شستشو و سپس یا در آفتاب یا به وسیله ی اتو خشک کنید. این عمل سبب میکروب زدایی از شورت شما می شود. چرا که خشک نگاه داشتن واژن و تمیزی آن نقش اساسی در حفظ سلامت شما دارد. خرید شورت زنانه مناسب نیز یکی از روش هاییست که می توان در تمیز و خشک نگه داشتن واژن استفاده کرد. شورتی که هوا را از خود عبور دهد و مانع عرق کردن واژن در طول روز شود. بسیاری از شورت هایی که در فروشگاه ها می بینید اغلب جنبه ی فانتزی و زیبایی دارند. در بیشتر آن ها از جنس پلی استر برای دوام بیشتر استفاده شده که متأسفانه اصلاً مناسب استفاده روزانه نیستند. پس بهترین نوع شورت زنانه برای استفاده روزانه چیست؟ برای این کار تنها یک پیشنهاد می توان ارائه داد و آن خرید شورت زنانه نخی یا شورت زنانه پنبه ایست که هر دو تقریباً یک جنس هستند. اما چرا شورت زنانه پنبه ای یا نخی؟
شورت زنانه پنبه ای یا همان نخی قدرت تنفس پذیری بالایی دارد. یعنی گردش هوا در آن به خوبی صورت می گیرد و همین عمل گردش هوا می تواند مانع عرق کردن و ایجاد رطوبت در واژن گردد. هرچه ناحیه تناسلی خشک باشد، باکتری ها و قارچ ها کمتر در آن جا رشد می کنند چرا که این موجودات میکروسکوپی عاشق محیط های مرطوب و نمناک می باشند. خرید شورت زنانه نخی می تواند از به وجود آمدن بوی بد ناحیه تناسلی شما جلوگیری کند. ممکن است شما شاغل باشید و زمان طولانی را در بیرون از منزل بگذرانید. پس فرصتی برای تعویض شورت خود ندارید و مجبورید تا زمانی که به منزل برگردید لباس زیر خود را به تن داشته باشید. حال اگر هوا گرم هم باشد تعریق بدن نیز به مشکلات شما می افزاید. اما اگر یک لباس نخی و یک شورت نخی به پا داشته باشید می توانید از عرق کردن واژن خود جلوگیری کنید و این خشک ماندن بدن نیز از به وجود آمدن بوی بد جلوگیری خواهد کرد. قیمت شورت زنانه نخی نسبت به سایر شورت ها همانطور که گفته شد به دلیل سادگی و بدون مدل بودن آن و همچنین جنس پارچه ی بکار رفته در شورت نخی، بسیار مناسب تر از سایر شورت های موجود در بازار است. ضمن این که باید به این نکته توجه کرد برای خشک نگه داشتن و تمیز نگه داشتن واژن حتماً روزانه شورت خود را تعویض و سپس بشورید و با اطو خشک کنید. همین عمل شستشوی مرتب روزانه می تواند بافت پارچه را تحت تأثیر قرار دهد و خیلی زود از کیفیت آن کاسته شود. پس چه بهتر که یک شورت زنانه ارزان قیمت خریداری نمایید تا هم سلامت پوست و واژنتان را تضمین کنید و هم به فکر جیب خود باشید.

جمع بندی

خرید شورت زنانه بسته به سلیقه ی شما می تواند متفاوت باشد. اما باید ابتدا انواع شورت زنانه را بشناسید و سپس بدانید که کدام شورت مناسب اندام شماست و سپس اقدام به خرید شورت زنانه نمایید. همچنین در هنگام خرید شورت روزانه خود باید دقت کنید شورتی را انتخاب و سپس بخرید که مانع تعریق پوست و ناحیه تناسلی شما می گردد. پادمیرا یکی از بزرگترین فروشگاه های پوشاک زنانه در شمال کشور می باشد، برای خرید انواع لباس زیر زنانه پادمیرا از جمله شورت زنانه، سوتین زنانه، گن زنانه به سایت فروشگاه اینترنتی پادمیرا مراجعه نمایید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/