gif
gif mobile
شلوار پاکتی چست؟ نحوه ست کردن آن؟

شلوار پاکتی چست؟ نحوه ست کردن آن؟

شلوار ها یکی از پوشش ها و لباس های اصلی و ضروری برای افراد است که از طرفی به کمک تنوعی که دارند می توانند استایل های جذابی ایجاد کنند. شلوار ها علاوه بر رنگ و جنس اندازه در طراحی و دوخت هم باهم متفاوت اند و همین تفاوت دوخت و طراحی است که سبک های مختلف شلوار را بوجود می آورد از طرفی تنوع سبک سبب می شود تا استایل های متنوع جذابی را برای موقعیت های مختلف داشته باشیم همچنین که در طی سال های اخیر هدف مد متمرکز بر پوشش های زیبا و راحتی شده است مدل های زیادی از شلوارها هستند که این ویژگی ها را دارد اما انتخاب هرکدام از آن ها بستگی به سلیقه خودتان دارد. شلوار لی اسلیم فیت، شلوار جین مام استایل زنانه و مام فیت، شلوار جین بگ دخترانه، شلوار دم پا، شلوار پاکتی و شلوار راسته و ... از انواع مدل های شلوار جین و کتان و پارچه ای هستند. چرا که مد دنیای گسترده دارد و دارای هیچ محدودیتی نیست از طرفی تنوع بالا از سوی طراحان لباس هرسال بیشتر شده و گسترش می یابد. یکی از شلوار های جذاب و پرکاربرد که در این مقاله می خواهیم  با استایل های متنوع آن آشنا شویم شلوار پاکتی است. شلوار پاکتی شلواری است که استایل های شیک و جذابی را برای شما ایجاد می کند که می توانید در موقعیت های خاص از آن بهره ببرید.

شلوار پاکتی چست؟ نحوه ست کردن آن؟

شلوار پاکتی چیست؟

شلوار پاکتی یکی از انواع شلوارهای پرکاربرد و پرطرفدار است قد آن می تواند کوتاه و یا بلند باشد و یا حتی دم پاهای مختلفی داشته باشد. همچنین می توان این سبک را با شلوار های جین زنانه و کتان و پارچه ای ایجاد نمود و به استایل خود تنوع بخشید. از طرفی افرادی که طرفدار قد 90 و 80 هستند می توانند دم پای شلوار مورد نظر خود را بیشتر تا بزنند. در واقع شلوار پاکتی همان شلوار راسته است با این تفاوت که قسمت پاچه شلوار آن را مانند پاکت تا میزنند و می دوزند دم پای شلوار های پاکتی را می توان تنگ و یا گشاد کرد از این رو برای مجلس و مراسمات خاص و یا همچنین جشن های دوستانه بسیار مناسب است و باخیال راحت می توان از آن ها استفاده کرد. برای دوخت شلوار های پاکتی معمولا از پارچه هایی استفاده می کنند که کشی اند و شلوار ایست خوبی توی پا داشته باشد. پهنای تای دم پا شلوار های پاکتی بنا به طراحی و دوخت آن می تواند متفاوت باشد اما معمولا پهنای تا زیاد نیست. شلوار های پاکتی معمولا قد 90 هستند که استایل رسمی جذابی را برای شما می سازد تنوع و طراحی شلوار های پاکتی به قدری جذاب و متفاوت است که طرفداران زیادی به خصوص بین دختر خانم های جوان دارد.

شلوار پاکتی چست؟ نحوه ست کردن آن؟1

انواع استایل با شلوار پاکتی

همان طور که گفتیم شلوار های پاکتی بسیار محبوب و پرطرفدارند از این رو به راحتی می توان یک استایل شیک و جذاب به همراه آن داشته باشیم مخصوصا برای رفتن به یک مراسم مهمانی و یا حتی جشن های دوستانه انتخاب مناسبی هستند. البته نا گفته نماند شلوار پاکتی، ویژگی است که اکثر شلوار ها می توانند داشته باشند زیرا بنا به تای دم پای شلوار به آن ها شلوار پاکتی می گویند یکی از ویژگی های خوب شلوار های پاکتی این است که هیچ وقت کهنه نمی شوند و همیشه محبوبیت نسبی خود را در بین افراد بخصوص جوانان دارد. همچنین که این شلوار های بسیار زیبا و شیک تنها مختص خانم ها نبوده بلکه مدل های متنوعی از این شلوار ها برای آقا پسر ها هم شاهد هستیم که می توانند بنا به استایل و موقعیت و اندازه و سلیقه خود این شلوار ها را با کت یا تی شرت و یا پیراهن های مختلف ست کنند مجموعه پادمیرا از فروشگاهایی است که می توانید انواع شلوار های پاکتی را بنا به استایل مورد نظر خود انتخاب و خریداری کنید.

شلوار پاکتی چست؟ نحوه ست کردن آن؟2

1- شلوار پاکتی پارچه ای و شومیز مجلسی

یکی از استایل های شیک و جذاب برای مهمانی و مراسماتی که رسمی تر هستند ترکیب یک شلوار پاکتی پارچه ای به همراه شومیز مجلسی است. در این استایل شما می توانید از کمربندهای مناسب و هم رنگ شلوار خود برای تکمیل استایلتان بهره ببرید. زمانی که می خواهید از این ترکیب با یک کمربند استفاده کنید باید لباس خود را داخل شلوار بزنید برای ایست بهتر شومیز اگر حالت آزادی داشت بهتر است کمی پایین شومیز را از داخل شلوار آزاد تر کنید.

2- شلوار پاکتی به همراه تاپ مجلسی

از دیگر استایل های جذاب با شلوار های پاکتی ترکیب آن ها با یک تاپ مجلسی که یک استایل مناسب برای دختران نوجوان برای جشن های دوستانه و دورهمی هاست در این استایل می توانید هم از شلوار های جین و هم از شلوار های پارچه ای پاکتی استفاده کنید. استفاده از شلوار جین سبک ظاهر شما را اسپرت تر به نمایش می گذارد در صورتی که ترکیب آن با شلوار پارچه ای ظاهر را رسمی تر نشان می دهد.

شلوار پاکتی چست؟ نحوه ست کردن آن؟3

3- شلوار پاکتی پیرهن جلو باز

برخی از مدل های شلوارهای مام فیت و مام استایل را حالت پاکتی درست می کنند از این رو می توان آن را با استایل های مختلفی ست کرد. یکی از انتخاب های ایده ال با شلوار های مام پاکتی مانتو های کوتاه جلو دکمه دار است. که می توان زیر مانتو ها از تی شرت و یا کراپ های اسپرت و فانتزی استفاده کرد. در نتیجه یک استایل دخترانه اسپرت خواهید داشت. که برای گردش های روزانه و دوستانه بسیار مناسب است.

شلوار پاکتی چست؟ نحوه ست کردن آن؟4

4- شلوار پاکتی کتان

یکی از استایل های جذاب و پرکاربردی است که می توانید در فصل های پاییز و زمستان از آن استفاده کنید شلوار های پاکتی که حالت آزادی دارند و قد آن 80 یا 90 است را می توانید با نیم بوت و یک پالتوی بلند ست کنید و استایل ایده آل زمستانی شیکی را برای خود ایجاد کنید.

شلوار پاکتی چست؟ نحوه ست کردن آن؟5

5- شلوار پاکتی و شکت

استایل محبوب و ترند دو سال اخیر ترکیب شلوار پاکتی به همراه بولیز بافت یقه دار و شکت است. این ترکیب یکی از استایل های پرطرفدار شیک زمستان است که به راحتی می توانید این استایل را برای گردش روزانه و یا در دورهمی ها و قرار های دوستانه استفاده کنید. شکت هایی که می خواهید با شلوار پاکتی ست کنید دارای طرح های ساده با رنگ های پاستیلی و یا پر رنگ همچنین طراحی های چهارخونه یک استایل مینیمال جذاب برای زمستان است.

»» بیشتر بخوانید: استایل مینیمال چیست؟

شلوار پاکتی چست؟ نحوه ست کردن آن؟6

6- کت چهاردکمه با شلوار پاکتی

برخی از ترکیب ها می توانند یک ست کامل برای استایل شما را تشکیل دهند. ترکیب شلوار پاکتی مام استایل با یک کت کوتاه چهارخانه حتی در صورت یک جنس و یک رنگ بودن هردو می تواند استایل شیک و جذابی را برای شما ایجاد کند. این استایل می تواند با شلوار پاکتی کتان، لی و یا از پارچه لینن دوخته شود. در این استایل می توانید کفش ورزشی و یا تخت اسپرت هم بپوشید.

با شلوارهای پاکتی چه کفش مناسب است؟

• قانون خاصی برای ترکیب کفش با شلوار پاکتی وجود ندارد زیرا در واقع انتخاب کفش شما به استایل کلی شما ارتباط دارد به عنوان مثال اگر از شلوار های پارچه ای پاکتی در یک استایل رسمی و مهمانی استفاده کرده اید انتخاب کفش اسپرت اصلا مناسب نیست بلکه شما می توانید از کفش های تخت عروسکی و یا پاشنه دار بندی استفاده کنید.
• از طرفی اگر استایل شما اسپرت و راحت است و از شلوار های جین پاکتی در استایل خود استفاده کرده اید می توانید از کفش های اسپرت و یا همچنین تخت کالج استفاده کنید همچنین صندل های بندی برای تابستان گزینه مناسب و جذابی برای این ترکیب است.
• انتخاب استایلی با شلوار های کتان پاکتی تا حدودی استایل شما را از رسمی بودن خارج می کند از طرفی شلوار شما می تواند به جز کتان از کشمیر و یا پارچه های گرم زمستانه باشد شبیه شلوار های نیم بگ و یا مام استایل دوخته شده اند در این بین اگر قد شلوار شما کوتاه و یا بلند باشد می توانید از نیم بوت و یا کفش های اسپرت برای تکمیل استایل خود بهره ببرید.

شلوار پاکتی چست؟ نحوه ست کردن آن؟7

• در استایل کت شلواری مردانه که شلوار آن پاکتی است بهترین گزینه انتخاب کفش های مجلسی مردانه است که تقریبا کمی نوک تیز هستند. این ترکیب با تناسب رنگی مناسب، استایل شما را بسیار خاص و شیک به نمایش می گذارد.
• همچنین در استایل با شلوار لی و یا شلوار های کتان پاکتی برای استایل های راحت تر و اسپرت مردانه می توانید از کفش های کالج و اسپرت استفاده کنید همچنین پوشیدن صندل هم در این ترکیب ها بلا مانع است. 

شلوار پاکتی چست؟ نحوه ست کردن آن؟8

جمع بندی

در این مقاله درباره شلوار پاکتی و ویژگی ها و استایل های متفاوت آن صحبت کردیم گفتیم که دلیل نام گذاری این سبک شلوار دم پای تا شده شلوار است که مانند پاکتی آن را تا زده و می دوزند البته اندازه و پهنای تا می تواند بنا به سلیقه و طراحی طراح کمتر و یا بیشتر باشد از طرفی شلوار های پاکتی می تواند جنس های متنوعی داشته باشند و تنها به شلوار های پارچه ای خلاصه نمی شود و می توان شلوار های جین و یا کتان هم به یک شلوار پاکتی شیک تبدیل کرد و استایلی متفاوتی را رقم زد این سبک از شلوار ها هم مناسب خانم ها و هم آقایان است. اما یکی از استایل های معروف و پرطرفدار با شلوار پاکتی پارچه ای است که آن را با یک شومیز مجلسی ترکیب کرده و در نتیجه استایل رسمی شیک و منحصربفردی را ایجاد خواهند کرد همچنین از ویژگی های خوب این سبک شلوار می توان به این مورد اشاره کرد که همیشه طرفداران خاص خود را دارد و هیچوقت محبوبیت آن کم نمی شود بخصوص بین دختر خانم های جوان به جرات می توان گفت فروشگاه پادمیرا از مجموعه های معتبر و قابل اعتماد برای خرید شلوار های پاکتی و متنوع است.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/