gif
gif mobile
بهترین رنگ پیراهن مردانه که مناسب پوست سبزه و گندمی است؟

بهترین رنگ پیراهن مردانه که مناسب پوست سبزه و گندمی است؟

بهترین رنگ پیراهن مردانه برای پوست سبزه و گندمی چیست؟ این سوالیست که اغلب افراد هنگام خرید به آن فکر می کنند. چرا که پوست سبزه و گندمی هر رنگی به آن نمی آید و مانند پوست های روشن دست اشخاص را برای خرید لباس باز نمی گذارد. بسیاری از افراد هم نمی توانند به راحتی رنگ پوست خود را تشخیص دهند و همواره در انتخاب رنگ لباس ها به مشکل بر می خورند. پس، قبل از این که لباسی با رنگ اشتباه خریداری کنید باید بدانید پوست شما چه رنگیست و سپس نحوه ی انتخاب پیراهن براساس رنگ پوست برای آقایان را بدانید. تا انتهای این مقاله همراه پادمیرامگ باشید.

بهترین رنگ پیراهن مردانه که مناسب پوست سبزه و گندمی است؟

رنگ های مختلف پوست

نحوه ی انتخاب پیراهن براساس رنگ پوست برای آقایان مستلزم اینست که بدانید دقیقاً پوست شما چه رنگیست تا بتوانید براساس آن لباسی را انتخاب کنید که رنگش با پوستتان هماهنگ باشد و از خرید خود راضی باشید. اگر هم قصد خرید برای شخص دیگری را دارید می توانید به راحتی و با کمی دقت به طرف مقابلتان رنگ پوستش را تشخیص دهید تا بتوانید بهترین رنگ پیراهن مردانه برای پوست سبزه و گندمی را انتخاب کنید. ما در تیم پژوهشی پادمیرا با بررسی هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که در مجموع ما 6 رنگ پوست داریم که می توان به راحتی آن ها را از هم تمیز داد. این 6 رنگ و ویژگی های آن ها عبارتند از:

◘ پوست سفید

این رنگ پوست بیشتر متعلق به افرادیست که در مناطق اروپایی و سردسیر زندگی می کنند. پوست سفید معمولاً دارای کک و مک هست و در برابر آفتاب این لکه ها بیشتر خود را نشان می دهند. یکی از راه های تشخیص این رنگ پوست، رنگ آبی زیر چشم آن هاست. اگر به صورت این افراد دقت کنید می بینید که گودی زیر چشمشان رنگی آبی یا متمایل به آبی دارد که نشان دهنده ی سفید بودن پوست این اشخاص است. پوست این افراد بسیار روشن و کمی هم متمایل به صورتی می باشد. اکثر افرادی که پوست سفید دارند در برابر آفتاب به راحتی دچار آفتاب سوختگی می شوند و به همین علت به هیچ عنوان نباید کرم ضد آفتاب را فراموش کنند. چرا که پوست این اشخاص بیشتر از دیگران در معرض سرطان پوست ناشی از تابش آفتاب قرار دارد.

◘ پوست روشن

این رنگ پوست در واقع رنگیست بین پوست سفید و گندمی. که هم سفیدی رنگ پوست سفید را دارد و هم گرمای پوست های گندمی در آن نهفته است. پوست روشن رنگ دانه های کمی دارد ولی نه به اندازه ی پوست سفید و بیشتر به سمت شیری متمایل است. رنگ پوست این افراد در برابر تابش آفتاب معمولاً در قسمت گونه ها کمی سرخ می شود. این افراد نیز در معرض نور آفتاب دچار آفتاب سوختگی می شوند و باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنند.

◘ پوست گندمی

رنگ پوست گندمی را می توان رنگ متوسط پوست ها دانست. چرا که هم به اندازه ی پوست روشن سفیدی دارد و هم کمی از تیرگی رنگ سیاه را در خود جای داده است. همین موضوع به راحتی می تواند مشخصه پوست گندمی باشد. یکی دیگر از مشخصه های پوست گندمی، گرماییست که به اطراف خود نشان می دهد و اغلب این افراد دارای شخصیتی خونگرم و صمیمی هستند. این رنگ پوست در برابر نور آفتاب به ندرت دچار آفتاب سوختگی می گردد و افرادی که پوست گندمی دارند به راحتی می توانند بدون دردسر در معرض نور خورشید قرار بگیرند. البته استفاده از کرم ضد آفتاب برای هر پوستی ضروریست.

برای خرید پیراهن مردانه از فروشگاه اینترنتی پادمیرا لطفاً اینجا کلیک کنید.

◘ پوست سبزه

رنگ پوست سبزه کمی خاص است. چرا که نه از روشنی پوست های سفید و روشن و گندمی در آن وجود دارد و نه از تیرگی رنگ پوست سیاه در آن دیده می شود. این پوست ها رنگی شبیه به زیتون دارند و معمولاً موهای این افراد به رنگ تیره است. پوست سبزه از ترکیب سه رنگ زرد، سبز و میزان بسیار کمی قهوه ای ساخته شده است. این اشخاص دچار آفتاب سوختگی نمی شوند و در برابر نور آفتاب تنها کمی رنگ پوستشان ممکن است تیره تر گردد.

◘ پوست قهوه ای

رنگ پوست قهوه ای بسیار تیره تر از رنگ پوست گندمی یا سبزه است و مشخصاً رنگ آن قهوه ایست. به همین علت کاملاً می توان این رنگ پوست ها را تشخصی داد. اغلب افرادی که در مناطق گرم سیر یا آفریقایی یا آمریکای جنوبی زندگی می کنند به دلیل این که بسیار در معرض تابش نور آفتاب قرار دارند پوستشان به رنگ قهوه ایست تا از مضرات آفتاب سوختگی در امان باشند.

◘ پوست سیاه

این رنگ پوست تیره ترین درجه ی رنگ پوست به شمار می رود و اکثراً در کشورهای آفریقایی زندگی می کنند. اشخاصی که این رنگ پوست را دارند به هیچ وجه نمی توانند خود را برنزه کنند چرا که رنگ پوستشان از رنگ برنزه بسیار تیره تر است. البته بازهم برای این رنگ پوست ها استفاده از کرم ضد آفتاب را توصیه می کنیم.

بهترین رنگ پیراهن مردانه که مناسب پوست سبزه و گندمی است؟1

بهترین رنگ پیراهن مردانه برای پوست سبزه و گندمی

آشنایی با انواع رنگ لباس مناسب پوست سبزه و گندمی اطلاعاتیست که باید پیش از خرید داشته باشید. چرا که انتخاب رنگ مناسب برای پوست های سبزه و گندمی همانطور که گفته شد به دلیل خاص بودن رنگ پوست، کمی مشکل است و ممکن است بعداً از خرید خود پشیمان شوید. با این که ممکن است شما نتوانید یک سری رنگ ها را مانند افرادی که پوست روشن دارند استفاده کنید ولی در عین حال پوست شما با همان رنگ های به نسبت محدودتر، درخشندگی و زیبایی خاص خود را دارد. در ادامه لیستی را جهت انتخاب پیراهن براساس رنگ پوست برای آقایان قرار داده ایم تا هنگام خرید با خیال راحت انتخاب کنید. به دلیل اینکه پوست گندمی و پوست سبزه با وجود این که با هم فرق می کنند جزء یک ردیف از رنگ پوست ها قرار می گیرند و اغلب افراد این دو رنگ را باهم اشتباه می گیرند، ما رنگ هایی که به هر دو پوست می آید و درصد محبوبیت آن ها بیشتر است را با هم گردآوری کرده ایم تا دچار سردرگمی نشوید.

* لیمویی

رنگ تیشرت مردانه برای پوست سبزه و گندمی اگر لیمویی انتخاب شود ظاهری شیک و فوق العاده به آقایان می بخشد. رنگ لیمویی از جمله رنگ های پاستلی می باشد که برای پوست های سبزه و گندمی بسیار مناسب است. روشنی رنگ لیمویی در کنار تیرگی پوست سبزه و گندمی در فصول گرم سال اگر با رنگ خاکستری و سفید ست شود استایلی زیبا و جذاب برای شما به وجود می آورد.

* سورمه ای

رنگ لباس مناسب مردان سبزه و گندمی برای موقعیت های رسمی می تواند سورمه ای باشد که بهترین گزینه است. سورمه ای یک رنگ اصیل و همیشه شیک است که در کنار پوست سبزه و گندمی ترکیبی شگفت انگیز به وجود می آورد. شما می توانید از رنگ سورمه ای در کنار ست جین استفاده کنید و استایلی اسپرت و در عین حال شیک داشته باشید.

* سفید

بهترین رنگ پیراهن مناسب مردان سبزه و گندمی رنگ سفید است. سفید نماد پاکی و صداقت و سادگی است و اگر می خواهید معصوم به نظر برسید! قطعاً رنگ سفید را به عنوان ست خود انتخاب کنید. علاوه بر این رنگ سفید جزء رنگ های همیشه محبوب است چرا که تنها رنگی که بدون دردسر برای هر پوستی زیباست همین رنگ سفید است و همیشه خوب و ایده آل به نظر می رسد. ست سرتاپا سفید برای فصل تابستان بسیار ایده آل است و هنگامی که این رنگ را به تن می کنید جذابیت و زیبایی استایل شما دو چندان خواهد شد.

بهترین رنگ پیراهن مردانه که مناسب پوست سبزه و گندمی است؟2

* یشمی

نحوه ی انتخاب پیراهن براساس رنگ پوست برای آقایان ممکن است شما را به این فکر بیاندازد که نتوانید رنگی که از خانواده ی رنگ پوست شماست استفاده کنید. ولی سخت در اشتباه هستید. سبز یشمی به عنوان رنگ مکمل پوست های سبزه و گندمی در کنار رنگ های روشن مانند کرم، سفید و مشکی جلوه ی فوق العاده ای خواهد داشت. رنگ یشمی می تواند زیبایی رنگ پوست شما را بیشتر از قبل به رخ بکشد و نقطه ی جذابی در استایل شما باشد.

برای دیدن قیمت لباس مردانه از فروشگاه اینترنتی پادمیرا لطفاً اینجا کلیک کنید.

* صورتی

رنگ تیشرت مردانه برای پوست سبزه و گندمی در تابستان نیز کاری نه چندان سخت است. رنگ صورتی ممکن است از نظر برخی برای آقایان مناسب نباشد ولی اشتباه می کنید. اصولاً هیچ رنگی خاصیت جنسیتی ندارد و لزوماً نمی توان گفت که فقط برای آقایان مناسب است یا مخصوص بانوان است. رنگ صورتی برای فصل تابستان در کنار رنگ سفید ظاهری تابستانی و خنک برای افرادی با پوست سبزه و گندمی ایجاد می کند که مکمل گرمای رنگ پوست آن هاست.

* مشکی

بهترین رنگ پیراهن برای پوست گندمی و سبزه بعد از رنگ سفید، رنگ مشکی همیشه جذاب و ایده آل است. رنگ مشکی برای استایل های کلاسیک و رسمی بسیار مناسب است. همیشه گفته می شود که بهتر است رنگ های خنثی را با یک رنگ گرم ست کنید ولی در این مورد می توان گفت که رنگ مشکی جزء معدود رنگ هاییست که اگر سرتاپا مشکی باشد زیبایی استایل شما را نه تنها کم نمی کند بلکه بر جذابیت شما خواهد افزود. شما حتی می توانید از ترکیب مشکی و سفید برای استایل خود استفاده کنید. باز هم در این جا می بینید که دو ترکیب رنگ خنثی داریم ولی همانطور که گفته شد نه تنها استایل شما را کدر و مرده نمی کند بلکه چندین برابر به زیبایی و درخشندگی شما می افزاید.

بهترین رنگ پیراهن مردانه که مناسب پوست سبزه و گندمی است؟5

* خاکستری

رنگ تیشرت مردانه برای پوست سبزه و گندمی با ترکیب خاکستری به همراه یک رنگ روشن و ملایم مثل صورتی می تواند شما را به یک استایل عالی برساند. رنگ صورتی پاستلی به هر پوستی زیبایی و درخشندگی می بخشد و حال اگر این رنگ با خاکستری ترکیب شود می تواند ست تابستانه و همیشه جذاب و محبوب را برای افراد شیک پسند خلق کند.

* آبی

آشنایی با انواع رنگ لباس مناسب پوست سبزه و گندمی این امکان را به شما می دهد تا رنگ هایی را که جرأت استفاده از آن را ندارید و یا گمان می کنید که ممکن است ظاهر شما را کهنه و نافرم نشان دهد را امتحان کنید. رنگ آبی آسمانی نیز یکی از همین رنگ هاست که اغلب افراد را به اشتباه می اندازد و گمان می کنند که با انتخاب رنگ آبی آسمانی مانند افراد بیمار و رنگ پریده می شوند. ولی این اشخاص نمی دانند که رنگ آبی آسمانی یک رنگ اصیل و رویاییست که باعث سرزنده تر دیده شدن شما می گردد. اگر نگران رنگ پریدگی و بی حالی چهره خود هستید می توانید از پیراهن هایی با طرح چهارخانه درشت که استایلی اسپرت نیز دارند برای فرار از این خیال اشتباه استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی پادمیرا ارائه دهنده انواع تیشرت و  پیراهن مردانه با رنگ بندی های متنوع می باشد.

* زرشکی

بهترین رنگ پیراهن برای پوست گندمی و سبزه، علاوه بر رنگ های روشن که متضاد رنگ پوست شماست، رنگ تیره نیز انتخاب مناسبی برای خاص پسندان است. رنگ زرشکی ازجمله رنگ هاییست که ظاهری شیک و مجلسی به فرد می دهد و شما می توانید از یک پالتو زرشکی در فصل زمستان یا کت تک زرشکی و یا حتی تیشرت و پیراهن زرشکی نیز در سایر فصول سال استفاده کنید.

* نارنجی

بهترین رنگ پیراهن مناسب مردان سبزه و گندمی همیشه رنگ های تیره و یا روشن ملایم نیست. بلکه رنگ های تندی همچون نارنجی نیز می تواند همان قدر که برای افرادی که پوست سفید و روشن دارند مناسب باشد که برای پوست های گندمی و سبزه مناسب است. جالب است بدانید که این رنگ های تند به چهره ی شما جلوه ی بیشتری می دهند و به جرأت می توان گفت که جزء رنگ های خاص برای خاص پسندان می باشد.

بهترین رنگ پیراهن مردانه که مناسب پوست سبزه و گندمی است؟3

تفاوت پوست گندمی با پوست سبزه در چیست؟

پوست گندمی همانطور که گفته شد رنگیست که از پوست روشن تیره تر و از سبزه روشن تر است. در این رنگ پوست، رنگ قهوه ای به طور چشم گیری دیده می شود و در حقیقت می توان گفت که از خانواده ی قهوه ای روشن است. میزان تیرگی آن هم بستگی به رنگ دانه های پوست شما دارد. هرچه رنگ دانه ها بیشتر، پوست شما هم تیره تر است. ولی رنگ سبزه درست است که از رنگ قهوه ای در آن استفاده شده است و می توان گفت تنها دلیلی که بسیاری از افراد رنگ پوست گندمی را با سبزه اشتباه می گیرند فقط به خاطر همین درصد کمی از رنگ قهوه ایست که داخل رنگ پوست سبزه وجود دارد. شاید بتوانیم این گونه پوست سبزه را تعریف کنیم که همان پوست گندمی با ترکیب رنگ سبز است که به خاطر تابش نور خورشید و قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب برنزه شده است.

بهترین رنگ پیراهن مردانه که مناسب پوست سبزه و گندمی است؟4

جمع بندی

خرید پیراهن مردانه با انواع رنگ بندی برای هر پوستی امکان دارد ولی باید تناژ درست آن را انتخاب کنید تا در هنگام استفاده چهره ی شما حالت رنگ پریدگی و بی حالی و کدری نداشته باشد. رنگ پوست سبزه و گندمی از جمله پوست های زیبا و خاصی هستند که به راحتی می توان بیشتر رنگ ها را برای آن ها ست کرد و بر زیبایی استایل خود افزود. فروشگاه اینترنتی پادمیرا شما را هنگام خرید پیراهن تنها نمی گذارد و با وجود تیم خلاق خود پیشنهادات مناسبی را به شما ارائه می دهد.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/