gif
gif mobile
نیم تنه اسپرت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

نیم تنه اسپرت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

لباس زیر زنانه از جمله لباس هایی ست که خانم ها هنگام انتخاب باید به مورد مصرف آن توجه کنند. اما یکی از این انتخاب ها، نیم تنه اسپرت یا نیم تنه ورزشی مناسب برای زمانیست که می خواهند در منزل یا باشگاه ورزش نمایند. نیم تنه اسپرت یکی از مدل های لباس زیر زنانه است که در هنگام ورزش باعث می شود سینه ها دچار افتادگی یا آسیب در قسمت پوست یا بافت نشوند. اما می خواهیم بدانیم اساساً نیم تنه چیست؟ نیم تنه اسپرت چیست؟ ویژگی های نیم تنه اسپرت چیست؟ و سوالاتی از این دست که قرار است تا انتهای مقاله به آن ها بپردازیم. ما را دنبال کنید.

نیم تنه اسپرت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟1

نیم تنه چیست؟

نیم تنه زنانه یا نیم تنه دخترانه نوعی از لباس زیر زنانه یا لباس زیر دخترانه است که این روزها طرفداران زیادی در بین جوانان پیدا کرده است. لباس نیم تنه همانطور که از نامش پیداست نیمه ی بالایی بدن از سرشانه تا زیر سینه را می پوشاند و شباهت بسیاری به سوتین زنانه دارد. در مقالات گذشته به طور کامل به تفاوت نیم تنه و سوتین پرداختیم، اگر هنوز آن را مطالعه نکردید پیشنهاد می کنم مقاله "تفاوت نیم تنه و سوتین زنانه چیست و نحوه استفاده از آن ها" را مطالعه نمایید.
لباس نیم تنه به صورت یک قطعه پارچه از بالای سینه نزدیک به سرشانه شروع شده و به زیر سینه و قسمت بالایی یا بعضاً میانی شکم می‌رسد. از پارچه‌های نرم و نازک ساخته می‌شود و با شلوار، لگینگ، مانتو و... قابل ترکیب است و بیشتر در دو نوع نیم تنه ورزشی و نیم تنه فانتزی تولید و عرضه می گردد. این مدل لباس زنانه می تواند به عنوان لباس راحتی و روزمره نیز مورد استفاده قرار بگیرد. خرید انواع نیم تنه زنانه باید براساس اندازه و شکل مناسب بدن صورت گیرد و از همه مهم تر به کیفیت آن نیز دقت شود چرا که نیم تنه ها با جنس های مختلفی تولید می گردند که بسته به مورد مصرف جنس آن متفاوت است. اما اغلب از جنس نخ و پنبه هستند و در مدل های فانتزی از جنس تور یا گیپور و در مدل های ورزشی نیز از جنس های کشی استفاده می گردد. یکی از مزایای استفاده از نیم تنه زنانه یا نیم تنه دخترانه، راحتی و آزادی عملیست که بانوان با پوشیدن آن احساس می کنند. در طول روز پوشیدن یک لباس نیم تنه می تواند باعث سرعت بخشیدن به فعالیت های روزمره گردد. فروشگاه اینترنتی پادمیرا یکی از بزرگترین مراکز ارائه دهنده ی انواع نیم تنه زنانه و نیم تنه دخترانه در شمال کشور می باشد، برای اطلاع از قیمت نیم تنه دخترانه به سایت پادمیرا مراجعه نمایید.

نیم تنه اسپرت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟2

نیم تنه اسپرت چیست؟

لباس نیم تنه مدلی از لباس زیر زنانه است که نیمه بالایی بدن یعنی از قسمت سرشانه و سینه ها را تا قسمت میانی شکم می پوشاند. لباس نیم تنه در دو نوع ورزشی و فانتزی تولید می گردد. اما نیم تنه ورزشی چیست؟ نیم تنه ورزشی یا نیم تنه اسپرت یک نوع لباس نیم تنه با طراحی خاص می باشد که برای جلوگیری از لغزش و حرکت غیرمطلوب سینه ها در حین ورزش ساخته شده است. نیم تنه اسپرت معمولاً در رنگ ها و الگوهای مختلفی در دسترس است و برای ورزش هایی مانند بدنسازی، فوتبال، بسکتبال، والیبال و ... مناسب است. همچنین برخی از این لباس ها دارای خطوط نشان دهنده عضلات بدن هستند که به ورزشکاران کمک می کند تا در زمان تمرینات بهترین نتیجه را بگیرند. علاوه بر این، برخی از نیم تنه اسپرت ها دارای جیب هستند که به ورزشکاران اجازه می دهد تا کلید، کارت عضویت یا تلفن همراه خود را در آن قرار دهند. در کل، نیم تنه اسپرت یک لباس ورزشی کارآمد و جذاب است که به ورزشکاران کمک می کند تا بهترین عملکرد را در تمرینات و ورزش های خود داشته باشند.
نیم تنه ورزشی با شکل دوخت و طراحی خاصی که دارد مانع افتادگی و یا آسیب به بافت سینه ها می شود. این نوع لباس نیم تنه در قسمت سینه ها معمولاً دو لایه و دارای پد در قسمت جلو هستند تا سینه ها را در هنگام ورزش و حرکات و تکان های شدید محافظت کنند. جنس نیم تنه ورزشی از پارچه هایی که قابلیت کشسانی داشته باشند و همچنین از پارچه هایی که رطوبت را به خود جذب نمایند تولید می شوند. چرا که بدن شما در حین ورزش دچار تعریق شده و هرچه حرکات شما بیشتر و شدیدتر شود تعریق بیشتر و سریع تر انجام می شود. پس به یک نیم تنه ورزشی با پارچه ای که تنفس پذیری بالایی داشته باشد و گردش هوا در آن به راحتی صورت پذیرد نیاز دارید.
نیم تنه ورزشی زنانه یا نیم تنه اسپرت دخترانه برای ورزشکارانی ست که می خواهند در حین ورزش از سینه های خود محافظت کنند پس به دنبال نیم تنه ورزشی باشید که خاصیت خشک شدن سریع را داشته باشد تا از پوست شما در برابر حساسیت ها و بیماری های پوستی محافظت نماید. شما می توانید نیم تنه اسپرت خود را با شورتک، شلوارک، دامن ورزشی یا شلوار و لگ ورزشی ست کنید و در روزهای گرم سال به جای استفاده از تاپ یا تیشرت از این لباس های زیبا در هنگام ورزش کردن بهره ببرید. آمارها نشان داده که لباس زیبا و جذاب در حین ورزش می تواند انگیزه ی افراد را برای ورزش بیشتر نماید.

نیم تنه اسپرت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟3

انواع نیم تنه اسپرت

لباس نیم تنه با توجه به نوع فعالیت و مورد مصرف مدل های مختلفی دارد. اما نیم تنه اسپرت به دلیل راحت بودن و سادگی که دارد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته و اغلب افراد از نیم تنه اسپرت به عنوان نیم تنه راحتی در طول روز استفاده می کنند. یک نکته ای که باید به آن دقت کنید اینست که خود نیم تنه اسپرت مدل های مختلفی دارد. بسته به میزان فعالیت شما این مدل می تواند متفاوت باشد. چرا که همه ی ورزش ها به یک اندازه دارای تحرک نیستند پس برای پیاده روی نیازی به یک نیم تنه اسپرت که سینه ها را محکم در بر گرفته ندارید. خرید انواع نیم تنه زنانه اگر به درستی انجام شود می تواند فرم سینه های شما را در طول ورزش حفظ کند و همچنین سلامت جسمی شما را در زمان تمرینات ورزشی و حرکات شدید تضمین نماید. اگر یک ورزشکار حرفه ای هستید باید از یک نیم تنه ورزشی مناسب ورزش خود استفاده نمایید. اما پیش از انتخاب و خرید نیم تنه ورزشی باید با انواع آن آشنا شوید که عبارتند از:

• نیم تنه ورزشی کپسول دار:

نیم تنه اسپرتی که برای ورزش هایی با تحرک کم مناسب است. این مدل نیم تنه ورزشی دارای کاپ های جداگانه در قسمت سینه ها می باشد که هیچ گونه فشاری را به سینه ها وارد نمی کند. این نوع نیم تنه ورزشی کمی به سوتین های فشرده شباهت دارد. نیم تنه ورزشی کپسول دار یک نیم تنه ورزشی سبک برای ورزش های سبک به شمار می رود. نیم تنه ورزشی کپسول دار یا با حمایت کم برای افرادی که می خواهند بیشتر ورزش های قدرتی و کم تحرک انجام دهند بسیار مناسب است چرا که در این گونه ورزش ها فشاری به سینه یا بافت آن وارد نمی شود پس نیازی به نیم تنه ورزشی سفت و محکم تری نمی باشد. افرادی که به ورزش های یوگا، دوچرخه سواری، پیاده روی، پیلاتس و ورزش های این چنینی علاقمند هستند می توانند از نیم تنه ورزشی کپسول دار استفاده نمایند.

• نیم تنه ورزشی فشرده:

نیم تنه اسپرتی که برخلاف مدل قبلی برای ورزش هایی که تحرکی بیشتر از ورزشی مانند پیاده روی یا دوچرخه سواری دارند مناسب است. این مدل نیم تنه به دیواره سینه ها فشار وارد می کند تا حرکت سینه ها کمتر شود و برای این کار از هیچ کاپی استفاده نمی نمایند و تنها با سفت و فشرده کردن سینه ها از آن ها محافظت می نمایند. نیم تنه ورزشی فشرده یا حمایت متوسط برای ورزش هایی مانند ایروبیک که تحرک بیشتری دارند و در عین حال یک ورزش سبک و متوسط به شمار می روند مناسب تر است. با پوشیدن نیم تنه ورزشی فشرده سینه های شما هنگام ورزشی مانند ایروبیک تکان نمی خورد یا بسیار کمتر از حالت عادی دچار تکان می شوند ولی به بافت پوست شما هیچ آسیبی وارد نمی شود چرا که نیم تنه ورزشی سینه های شما را محکم در بر گرفته و اجازه ی تکان خوردن به آن ها نمی دهد. پادمیرا ارائه دهنده انواع نیم تنه ورزشی و نیم تنه سفید اسپرت با کادری مجرب می تواند شما را در انتخاب نیم تنه ورزشی مناسب خود راهنمایی کند. برای خرید نیم تنه زنانه و یا دریافت قیمت نیم تنه زنانه به سایت فروشگاه مراجعه نمایید.

• نیم تنه ورزشی فشرده سازی:

نیم تنه اسپرتی که برای ورزش های سنگین مناسب است. این مدل نیم تنه ورزشی در واقع ترکیبی از دو نیم تنه ورزشی قبلیست. یعنی دارای کاپ های جداگانه در قسمت سینه ها و همزمان عمل فشرده سازی سینه ها را انجام می دهد. با پوشیدن این نیم تنه اسپرت دیگر خیالتان بابت کوچکترین تکان خوردن سینه ها راحت باشد. نیم تنه ورزشی فشرده سازی یا حمایت بالا برای زمانیست که شما می خواهید ورزش های سنگینی مانند بدنسازی همراه با تحرک بالا یا ورزش هایی مانند کاردیو انجام دهید با فشار دادن دیواره های سینه و سفت و محکم نگه داشتن آن ها باعث ثابت نگه داشتن سینه ها در هنگام ورزش می گردد. این مدل نیم تنه برای ورزشکارانی که می خواهند در مسابقات شرکت نمایند بسیار مناسب است.

نیم تنه اسپرت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟4

ویژگی های نیم تنه اسپرت

پوشاک زنانه مخصوصاً لباس زیر زنانه از جمله لباس هایی هستند که باید برای تنوع سلیقه ای و ویژگی و روحیات متفاوت طراحی شوند. اما هر لباسی باید یکسری ویژگی های خاص خود را داشته باشد تا شخص براساس آن بتواند لباس مورد نظر خود را انتخاب نماید. نیم تنه زنانه یا نیم تنه دخترانه نیز شامل این موضوع می شود. این لباس زنانه که امروزه بسیار مورد توجه بانوان قرار گرفته دارای ویژگی هاییست که آن را از دیگر سوتین ها متمایز می کند. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

◘ طراحی مناسب برای ورزش های شدید

لباس زیر زنانه در هنگام ورزش باید متناسب با آن ورزش انتخاب شده باشد چرا که سینه ها دارای بافت نرم آسیب پذیر هستند و در زمان ورزش و تحرک شدید دچار لغزش و حرکات زیادی می شوند. پس یکی از دلایلی که بانوان از نیم تنه اسپرت برای ورزش استفاده می کنند محافظت از سینه هاست. حال این نیم تنه ورزشی باید با توجه به نوع انتخاب شده از طراحی مناسب برای همان مورد مصرف برخوردار باشد.

◘ مقاومت بالا

لباس نیم تنه دخترانه اسپرت به دلیل این که در هنگام ورزش استفاده می شود با تکان های شدید و حرکات ناگهانی مواجه است. پس باید به گونه ای طراحی شود و از جنسی دوخته شود که در برابر فشارهای وارد شده به نیم تنه استحکام کافی داشته باشد و در مقابل سایش و یا پاره شدن مقاوم باشد.

◘ جذب رطوبت

نیم تنه ورزشی همانطور که از نامش پیداست بیشتر در زمان ورزش استفاده می گردد و از آن جایی که بدن انسان در هنگام تحرک و ورزش دچار تعریق می گردد بانوان ورزشکار باید از نیم تنه ورزشی استفاده نمایند که قدرت جذب رطوبت بالایی داشته و در عین حال از خشک شدن پوست و ساییده شدن آن جلوگیری نماید. جنس پارچه ی نیم تنه اسپرت باید نرم و لطیف بوده و از تنفس پذیری بالایی برخوردار باشد تا هوا داخل آن گردش کند و از بروز حساسیت و عفونت های پوستی پیشگیری نماید.

◘ طراحی زیبا

نیم تنه اسپرت دخترانه برای دختران جوانی که در ابتدای راه ورزش کردن هستند باید با یک طراحی زیبا و جذاب آن ها را بیش از پیش به ورزش علاقمند کند. آمارها نشان داده است که لباس زیبا و جذاب در علاقمند کردن افراد خصوصاً بانوان به ورزش و همچنین مداوم بودن این علاقه تأثیر بسیار زیادی دارد.

◘ انعطاف پذیری بالا

نیم تنه اسپرت ورزشی اصولاً باید به گونه ای طراحی شود و جنس آن از پارچه ای انتخاب شود که انعطاف پذیری بالایی داشته باشد تا در هنگام ورزش از دردهای گردن، کمر، کتف و شانه جلوگیری کند. این نیم تنه ها علاوه بر این که باید ضربه های ناشی از حرکات ناگهانی و تحرکات شدید را دفع نمایند، باید با انعطاف پذیری بالا مانع از بروز درد در سایر نقاط بدن که به خاطر سفتی و خشک بودن بیش از حد پارچه ی آن، شود و حرکات بدنی را آسان نماید.

نیم تنه اسپرت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟5

جمع بندی

نیم تنه ورزشی یکی از انواع لباس نیم تنه زنانه است که بانوان ورزشکار برای زمانی که می خواهند ورزش کنند به جهت محافظت از سینه ها در برابر تکان های زیاد، استفاده می نمایند. فروشگاه اینترنتی پادمیرا انواع نیم تنه ورزشی با قیمت های متنوع و کیفیت بالا را به شما مشتریان گرامی عرضه می کند. اگر قصد خرید نیم تنه زنانه، خرید نیم تنه اسپرت و خرید نیم تنه دخترانه در رنگ بندی متنوع و کیفیت بالا را دارید به پادمیرا مراجعه کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/