gif
gif mobile
راهنمای خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه

راهنمای خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه

1402/3/25 آموزش

خرید تاپ زنانه یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین انواع لباس زنانه در بین بانوان شیک پوش خصوصاً در روزهای گرم سال می باشد. با شروع فصل گرما اولین موضوعی که به ذهن بسیاری از خانم ها می رسد خرید تاپ راحتی زنانه برای استفاده ی روزمره در منزل یا بیرون است. اما در این بین خیلی از بانوان زمانی برای گشت و گذار در بازار و خرید حضوری ندارند و مجبور به خرید اینترنتی از آنلاین شاپ هستند. اما خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه چگونه است؟ برای دانستن این موضوع باید ابتدا بدانید تاپ زنانه چیست و با انواع آن آشنا شوید و سپس نکات لازم درخصوص خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه را بدانید. تا انتها با ما در تیم پژوهشی پادمیرامگ همراه باشید.

راهنمای خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه

تاپ زنانه چیست؟

پوشاک زنانه به دلیل تنوع و گستردگی که دارد در بسیاری از مواقع افراد را دچار سردرگمی می کند. تاپ زنانه نیز یکی از همین لباس هاست که شاید بسیاری نتوانند تاپ را از سایر لباس ها تمایز دهند. تاپ زنانه یک نوع لباس بدون آستین است که از گردن تا پایین کمر را می پوشاند. البته قد این لباس کاملاً سلیقه ایست و در بسیاری مواقع قد تاپ زنانه تا زیر باسن نیز می رسد. تاپ زنانه از جنس های مختلفی تولید می شود ولی چون ماهیت تاپ برای هوای گرم و به منظور خنک نگه داشتن بدن فرد می باشد معمولاً از جنس نخی، نخی و پنبه، تریکو یا ویسکوز تولید می گردد. بسیاری از خانم ها تاپ زنانه را به عنوان لباس راحتی در منزل و یا یک لباس راحتی در زیر مانتو استفاده می کنند. البته با مدل های متنوع و گسترده ای که در تاپ زنانه وجود دارد موارد مصرف آن نیز می تواند متفاوت باشد که به آن خواهیم پرداخت. لباس تاپ زنانه همانطور که گفته شد در مدل های مختلفی تولید می شود اما معمول ترین نوع تاپ ها، تاپ بندیست. یعنی به وسیله ی بندهای باریکی عمل آستین را انجام می دهند که یا به دور گردن بسته می شود و یا پشت و جلو تاپ را از قسمت بالا به هم متصل می کند. میزان پهنای این بندها کاملاً سلیقه ایست و همچنین به مورد مصرف بستگی دارد که در انواع تاپ به آن می پردازیم.

انواع تاپ زنانه براساس مدل

خرید لباس تاپ زنانه همیشه یکی از جذاب ترین نوع خریدها برای بانوان شیک پوش به شمار می رود. چرا که این نوع لباس به دلیل تنوع و گستردگی که در انواع مدل ها با طرح و رنگ های مختلف دارد هر خریداری را سر ذوق می آورد. به همین علت طراحان پوشاک زنانه تاپ های مختلفی را با رنگ و طرح های مختلف و مدل های گوناگون طراحی و به بازار عرضه می کنند. انتخاب مدل تاپ زنانه هیچ گونه محدودیتی ندارد به جز مورد مصرف آن و در بقیه موارد کاملاً سلیقه ای می باشد. برای انتخاب صحیح باید ابتدا انواع مدل های تاپ زنانه را بشناسید و سپس اقدام به خرید لباس تاپ زنانه نمایید. تاپ زنانه همانطور که گفته شد مدل های بسیار زیادی دارد. به همین علت ما مهم ترین و اصلی ترین مدل های تاپ زنانه را در این بخش از مقاله گردآوری کردیم تا شما با خیال راحت و با آگاهی کامل بتوانید تاپ زنانه مورد علاقه خود را خریداری نمایید. از جمله این مدل ها عبارتند از:

• تی شرت

تاپ دخترانه یا تاپ زنانه در بسیاری از کشورهای دیگر با نام تی شرت نیز شناخته می شود. این مدل تاپ دخترانه مانند تیشرت است که بدون یقه و دکمه می باشد و آستین بسیار کوتاهی دارد که فقط قسمت باریکی از بازو را می پوشاند. این مدل تاپ دخترانه معمولاً قد کوتاهی داشته و به مدل کراپ شباهت زیادی دارد. کراپ یک لباس دخترانه یا زنانه است که قد آن نهایتاً تا روی خط کمر می باشد. تاپ دخترانه با مدل تی شرت نیز شبیه به کراپ ولی با یک آستین بسیار کوتاه دوخته و ارائه می گردد. جنس آن نیز می تواند بسته به سلیقه ی افراد متفاوت باشد. ولی معمولاً از جنس نخ پنبه و یا تریکو دوخته می شود.

• رکابی

لباس تاپ زنانه در برخی مواقع برای زیر لباس و به عنوان عرق گیر استفاده می شود که در حقیقت مانند زیرپوش عمل می کند. این مدل تاپ با بندهایی به پهنای دو انگشت و به صورت چسبان می باشد و برای  این که رطوبت زیر بغل را هم راحت تر جذب نماید معمولاً قسمت حلقه آستین آن تنگ تر و کاملاً چسبیده است. این تاپ نیز مانند مدل قبلی بدون یقه و دکمه و معمولاً با یقه های باز می باشد که از زیر لباس رویی معلوم نشود. جنس آن نیز به دلیل این که باید رطوبت را کاملاً به خود جذب نماید باید نخی یا نخ پنبه باشد و چون در زیر لباس استفاده می شود بهتر است از جنس باکیفیت انتخاب شود تا باعث ایجاد حساسیت های پوستی نگردد. فروشگاه اینترنتی پادمیرا یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه ی لباس زنانه در شمال کشور برای هر قشر و سلیقه ای لباس های متنوعی را ارائه می کند.

راهنمای خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه1

• اسپرت

تاپ اسپرت زنانه همانطور که از نامش پیداست با مدل اسپرت و ورزشی تولید می شود. این مدل تاپ زنانه با بندهای مختلفی می تواند باشد. بسته به سلیقه ی افراد این بند می تواند نازک، رکابی یا پهن باشد. در برخی مدل ها، تاپ اسپرت زنانه را با نام تاپ قهرمانی نیز می شناسند که بندهای آن مانند تاپ زنانه رکابی به پهنای دو انگشت می باشد. این مدل تاپ به صورت کاملاً جذب بوده و می توان آن را در سایزهای بزرگ تر نیز استفاده کرد. بیشتر بانوان این تاپ را برای ورزش و فعالیت های بدنی می پوشند ولی برخی از تاپ اسپرت زنانه در جمع های خودمانی و دوستانه نیز استفاده می نمایند. جنس آن معمولاً کشی بوده که بسته به نوع پوست اشخاص می تواند نخ و پنبه، تریکو یا ریون های مخصوص باشد.

• کوتاه

تاپ دخترانه فانتزی که به آن مدل کراپ هم می گویند. این مدل تاپ دخترانه فقط قسمت نیم تنه بالا تا بالای ناف را پوشش می دهد. بیشتر دختران جوان و نوجوان از طرفداران این مدل تاپ هستند و آن را در جمع های خودمانی و دوستانه بسیار استفاده می نمایند. تاپ دخترانه کوتاه می تواند هم مدل چسبان باشد و هم مدل آزاد که کاملاً سلیقه ایست. از این مدل تاپ برای ورزش هم استفاده می شود. در برخی مدل های تاپ دخترانه کوتاه بندهای آن پهن و لباس دارای یقه است که در این صورت بهتر است برای ورزش استفاده نشود. جنس آن نیز متفاوت است و بسته به سلیقه ی اشخاص می تواند با هر جنسی انتخاب گردد.

• بدون بند

تاپ زنانه شیک که بیشتر برای مهمانی استفاده می شود. این مدل تاپ زنانه بدون بند بوده و مانند لباس دکلته از قسمت بالای سینه تا پایین کمر را می پوشاند. تاپ زنانه یا تاپ دخترانه بدون بند بیشتر به عنوان تاپ مجلسی نیز شناخته می شود و شما اگر می خواهید خرید اینترنتی تاپ مجلسی زنانه داشته باشید می توانید تاپ زنانه بدون بند را نیز جزو لیست خود قرار دهید. قد این لباس مانند سایر مدل ها کاملاً سلیقه ای بوده و می تواند بلند یا کوتاه باشد. به دلیل این که تاپ زنانه بدون بند فاقد هیچ بند و آستینی می باشد، پس برای نگه داشتن لباس روی تن یا باید کاملاً تنگ و چسبان دوخته شود و یا از پارچه های کشی برای نگه داشتن آن استفاده شود که معمولاً جنس چنین تاپ هایی کشی می باشد.

• بند دار

تاپ راحتی زنانه که از دو بند نازک برای نگه داشتن لباس و اتصال قسمت پشت و جلو استفاده می گردد. این مدل تاپ بدون یقه و دکمه بوده بیشتر در مدل های آزاد و راحتی استفاده می شود. تاپ دخترانه بند دار یکی از مرسوم ترین و معمول ترین نوع تاپ دخترانه یا تاپ زنانه است که در همه جای دنیا رایج است. این مدل تاپ ها به عنوان لباس راحتی در منزل، لباس ورزشی و هم به عنوان یک لباس اسپرت برای جمع های دوستانه و خودمانی استفاده می گردد. جنس لباس تاپ زنانه بند دار نیز بیشتر نخ و پنبه و یا تریکو بوده نرمی و لطافت آن باعث می شود فرد بتواند در دراز مدت از آن استفاده نماید.

• مجلسی

لباس زنانه از آن جایی که تنوع و گوناگونی بسیاری دارد برای هر مکان و زمانی لباس خاصی در نظر گرفته می شود. تاپ زنانه مجلسی نیز یکی از انواع تاپ زنانه شیک است و همانطور که از نامش پیداست مخصوص مجلس و مهمانی های رسمی به شمار می رود. در این مدل تاپ زنانه از تزئیناتی همچون نگین، منجوق، سنگ دوزی و... برای زیباتر کردن و جلوه دادن به تاپ استفاده می شود. بندهای این مدل تاپ نیز بسته به سلیقه ی افراد دارد و می تواند هم با بندهای پهن باشد و یا از بندهای باریک استفاده شود. جنس تاپ زنانه مجلسی نیز معمولاً از پارچه های گران تر مانند کرپ، ساتن، ابریشم، حریر، گیپور، دانتل و ... دوخته می شود که هر کدام بسته به سلیقه ی افراد می تواند متفاوت باشد. فروشگاه اینترنتی پادمیرا یکی از معتبرترین و متنوع ترین فروشگاه عرضه تاپ زنانه در شمال کشور می باشد.

راهنمای خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه2

انواع تاپ زنانه براساس جنس

تاپ زنانه همانطور که تا اینجا گفته شد مدل های متنوعی دارد که هر کدام از این مدل ها با جنس های مختلفی تولید و عرضه می گردند. اگر شما بخواهید خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه مورد علاقه ی خود را به درستی انجام دهید باید با انواع جنس تاپ زنانه نیز آشنا شوید تا بدانید منظور فروشنده در وب سایت فروشگاهی از جنسی که نوشته شده چیست. ما در این بخش از مقاله تعدادی از مهم ترین و پرمصرف ترین آن ها را گردآوری کردیم تا با اطلاع کامل بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید. انواع جنس تاپ زنانه عبارتند از:

◘ نخ و پنبه

تاپ زنانه نخی بسیار نرم و لطیف بوده و مانع از بروز هرگونه حساسیت در پوست های حساس می گردد. جنس این تاپ ها کشسانی بسیار پایینی دارند و برای استفاده ی روزمره گزینه ی مناسبی هستند. در هنگام اندازه گیری حتماً دقت نمایید که تاپ زنانه نخی که می خواهید خریداری نمایید زیاد قدرت کشسانی نداشته پس باید کمی آزادتر از سایز خود انتخاب نمایید.

◘ حریر

تاپ زنانه حریر از پلی استر در آن ها استفاده شده و بیشتر جنبه ی فانتزی و زیبایی دارد. این جنس تاپ به دلیل مواد بکار رفته در پارچه ی آن بهتر است برای مصرف روزانه استفاده نشود و فقط در مواقع خاص مثل دورهمی های دوستانه مورد مصرف قرار گیرد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که ذات پارچه ی حریر ظریف و بدن نما می باشد و کشسانی ندارد. پس هنگام خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه حریر حتماً توجه کنید و اندازه گیری ها را دقیق انجام دهید.

◘ ساتن

تاپ زنانه شیک که برای مجلس یا مهمانی بخواهید استفاده کنید می تواند از جنس ساتن باشد. این جنس پارچه بسیار لطیف بوده و نسبتاً گران قیمت است. ساتن به هیچ عنوان کشسانی نداشته ولی یکی از انواع پارچه هاییست که برای تاپ زنانه علاوه بر نرمی و لطافت، بسیار شیک و زیبا می باشد. در هنگام اندازه گیری حتماً دقت کنید که کمی متر را آزادتر از بدن خود قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

◘ گیپور

تاپ زنانه گیپور یک تاپ کاملاً مجلسی بوده و پارچه ی آن دارای طرح و نقش های برجسته از جنس خود پارچه است. این مدل تاپ زنانه برای بانوان شیک پوش و خاص پسند بسیار مناسب است. جنس آن معمولاً از کشسانی بسیار پایینی برخوردار است پس در هنگام اندازه گیری حتماً به این نکته توجه نمایید. جنس پارچه گیپور اگر از کیفیت پایینی برخوردار باشد می تواند باعث ایجاد حساسیت و یا خارش در پوست شما شود. پس برای خرید تاپ زنانه گیپور حتماً به سراغ فروشگاه های اینترنتی معتبر و مطمئن بروید. فروشگاه اینترنتی پادمیرا با سابقه ای طولانی در عرضه پوشاک زنانه در شمال کشور می تواند به شما در انتخاب تاپ زنانه مناسب خود راهنمایی کند.

راهنمای خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه3

◘ ابریشم

تاپ زنانه ابریشمی شباهت بسیاری به تاپ ساتن دارد ولی با این تفاوت که نرمی و لطافت تاپ ابریشمی چندین برابر ساتن است و طبیعتاً قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. ابریشم نیز مانند ساتن اصلاً خاصیت کشسانی نداشته و باید کمی آزادتر از بدن پوشیده شود. پس حتماً در هنگام اندازه گیری دقت لازم را داشته باشید تا خدایی نکرده با انتخاب اشتباه پول خود را دور نریزید.

◘ جرسی

این نوع تاپ زنانه اسپرت  از جنس پلی استر و نایلون بوده و کاملاً کشسانی داشته. تاپ زنانه از جنس جرسی بیشتر مناسب ورزش و فعالیت های بدنی می باشد چرا که رطوبت را به خود جذب نمی کند و باعث می شود در هنگام ورزش احساس راحتی و سبکی داشته باشید. اما دقت کنید که از جنس های باکیفیت باشد چرا که در غیر این صورت سبب بروز حساسیت های پوستی می گردد.

راهنمای خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه

تاپ زنانه همانطور که گفته شد در مدل ها و جنس های متنوعی در بازار عرضه می شود. شما هنگام خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه باید ابتدا مدل های آن را بشناسید و سپس با جنس پارچه های آن ها آشنا شوید که ما در قسمت های قبل کاملاً توضیح دادیم. اما به طور کلی در هنگام خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه باید به یک سری نکات آن توجه کنید و سپس اقدام به خرید تاپ زنانه نمایید. نکاتی از قبیل:

1- مدل:

در بخش های قبلی به طور کامل مدل های مختلف تاپ زنانه را گفتیم. انتخاب مدل های مختلف تاپ زنانه بستگی به این دارد که در کجا و برای چه کاری می خواهید از آن استفاده کنید و مابقی کاملاً سلیقه ای می باشد. این که تاپ زنانه شما با چه مدل یقه، حلقه آستین و یا طرح و نقش باشد کاملاً به سلیقه ی شخصی شما بر می گردد.

2- جنس:

در قسمت های قبلی در خصوص جنس های مختلف تاپ زنانه نیز صحبت کردیم. پس از این که مدل تاپ خود را انتخاب کردید می توانید با توجه به نوع پوست خود و سپس مورد مصرف لباس و زمانی که می خواهید از تاپ زنانه استفاده نمایید باید تاپ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. چرا که در فصول گرم سال بیشتر از تاپ زنانه نخی و نخ و پنبه استفاده می شود تا درگیر حساسیت های پوستی نشوند.

3- اندازه:

در هنگام اندازه گیری باید با توجه به مدل و جنس تاپ توجه شود. این که لباس تنگ باشد یا گشاد کاملاً سلیقه ایست فقط این نکته را در نظر داشته باشید که باید به نوع و فرم هیکل خود نیز توجه کنید. اگر لاغر هستید و یا اضافه وزن دارید حتماً در هنگام اندازه گیری این نکته را در نظر داشته باشید.

راهنمای خرید اینترنتی لباس تاپ زنانه4

جمع بندی

تاپ زنانه یکی از انواع لباس زنانه است که بیشتر برای احساس راحتی در هوای گرم استفاده می شود. این نوع لباس فاقد آستین بوده و در مدل های مختلف با جنس های متنوع تولید و عرضه می گردد. بسته به اینکه برای چه کاری و در کجا می خواهید تاپ زنانه خود را بپوشید می تواند انتخاب شما متفاوت باشد. پادمیرا یکی از بزرگترین فروشگاه های پوشاک زنانه در شمال کشور می باشد.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/