gif
gif mobile
نکات مهمی که درباره استایل با کت جین باید رعایت کرد

نکات مهمی که درباره استایل با کت جین باید رعایت کرد

مطمئنا برایتان پیش آمده که استایل فردی با شلوار جین جذب زنانه نگاه شما را در خیابان به خود جلب کرده باشد، یا مانتوی جینی به تن یک خانم در نظرتان شیک جلوه کرده باشد. آیتم‌های پوشاک جین از پرطرفدارترین‌ها در جهان و ایران هستند. امروز در این قسمت از بلاگ پادمیرا، در مورد یکی از این آیتم‌های جذاب، یعنی کت جین به شما اطلاعات مفیدی خواهیم داد. اگر به کمد لباس یک خانم شیک‌پوش و اهل مد و فشن نگاهی بیندازید، حتما یک کت جین در بین آن‌ها پیدا می‌شود. دلیل محبوبیت کت جین در کاربرد آن خلاصه می‌شود. این آیتم قابلیت ست‌ شدن با انواع لباس‌ها و شلوارها را دارد و هرگز از مد نمیفتد و می‌توانید با استفاده از آن انواع استایل‌های رسمی، نیمه‌رسمی، کژوال و... را در فصول مختلف سال برای خود بسازید. البته رعایت نکات مهم استایل با کت جین حرف اول را در خوش‌پوشی با این آیتم جذاب می‌زند. در ادامه می‌توانید راهنمای کاملی از نحوه‌ی ست کردن کت جین با پوشاک دیگر بخوانید.

نکات مهمی که درباره استایل با کت جین باید رعایت کرد 1

ست کردن کت جین با شلوار

شلوار از مهم‌ترین آیتم پوشاک به‌خصوص پوشاک زنانه است که در زیبایی استایل تاثیر غیرقابل انکاری دارد. در این قسمت نحوه‌ی ست کردن کت جین با انواع شلوارها را بررسی می‌کنیم.

1- استایل کت جین و شلوار مام استایل

این شلوار با فاق بلند خود تا ناحیه بالای ناف را می‌پوشاند و در قسمت ساق پا و ران کمی گشاد است. ترکیب این شلوار محبوب که معمولا جنس جین آن در بازار دیده می‌شود و کت جین، یک استایل کژوال عالی می‌سازد. اگر اهل استایل مونوکروم هستید، می‌توانید از یک رنگ برای شلوار و کت خود استفاده کنید اما برای جذابیت بیشتر، بهتر است از تضاد رنگی بهره ببرید.

2- استایل کت جین و شلوار بگ

این ترکیب به استایل شما کمی حالت نیمه رسمی می‌دهد، اما استفاده‌ی روزمره‌ی آن نیز در بین جوانان رایج است. شلوار بگ به دلیل گشاد بودن، بسیاری از نواقص پاها را می‌پوشاند و در نتیجه، به بهتر دیده شدن اندام‌هایتان کمک می‌کند. برای داشتن یک استایل مناسب با کت جین، می‌توانید آن را با شلوار بگ در رنگ‌های متناسب ترکیب کنید یا از کت و شلوار هم‌رنگ استفاده کنید. ترکیب هم‌رنگ کت و شلوار بگ باعث می‌شود تا قدتان کشیده‌تر به نظر بیاید.

3- استایل کت جین و شلوار پارچه‌ای

اگر به دنبال ایجاد یک استایل متفاوت و ساده و در عین حال شیک و کمی رسمی هستید، از پوشیدن شلوار پارچه‌ای غافل نشوید. این مدل شلوار پاها را کشیده‌تر نشان می‌دهد و برای افرادی که پایین‌تنه‌ی درشتی دارند کاملا مناسب است. البته در ترکیب کت جین و شلوار پارچه‌ای به این توجه کنید که استفاده از بیش‌تر از دو رنگ باعث می‌شود اجزای ست خودشان را خوب نشان ندهند.

4- استایل کت جین و شلوار بوت کات (دمپا)

استفاده از شلوار دمپا در کنار یک کت جین باعث می‌شود استایل شما از یکنواختی در بیاید. سعی کنید در این ترکیب از تکنیک تضاد رنگی استفاده کنید. مثلا کت جین مشکی و شلوار بوت کات ذغالی می‌تواند یک استایل خیره‌کننده‌ی اسپرت برای شما بسازد.

5- استایل کت جین و شلوار جاگر یا اسلش

شلوار جاگر بسیار راحت و کاملا غیر‌رسمی است و معمولا برای ورزش و پیاده‌روی استفاده می‌شود. قسمت پائینی این شلوار با کش جمع شده و باعث نمایان بودن بهتر کفش‌تان می‌شود. برای ایجاد یک استایل تام‌بوی خیابانی جذاب می‌توانید ترکیب یک کت جین با شلوار جاگر یا اسلش را در نظر بگیرید و جوان‌تر به نظر برسید.

6- استایل کت جین و شلوار جذب

کت جین و شلوار جذب یا اسکینی یک ترکیب شناخته‌شده و بسیار محبوب است. اگر فرم پاهایتان مناسب است استفاده از شلوار اسکینی توصیه می‌شود، زیرا که فرم پاها در این شلوار به طور کامل مشخص است. اگر به دنبال یک تیپ اسپرت هستید، استایل کت جین و شلوار جین جذب زنانه گزینه‌ی مناسب و شیکی است. استفاده از شلوار جذب کتان نیز استایل شما را کلاسیک‌تر می‌کند. برای مطالعه بیشتر در مورد شلوار اسکینی، می‌توانید در بلاگ پادمیرا مقاله " شلوار اسکینی چیست و چگونه باید استایل شود؟ "را بخوانید.

نکات مهمی که درباره استایل با کت جین باید رعایت کرد 2

ست کردن کت جین با لباس های دیگر

کت جین معمولا به عنوان مکمل استایل‌ها کنار آیتم‌های دیگر قرار می‌گیرد و به همین دلیل بسیار کاربردی و پرطرفدار است. کت جین می‌تواند در کنار هودی، بلوز یقه اسکی، پیراهن بلند، دامن، تیشرت، پیراهن مردانه، مانتو، کراپ، پیراهن و کراوات و ... استایل‌های مختلفی را ایجاد کند. در ادامه به شرح ترکیب کت جین و هریک از این آیتم‌ها می‌پردازیم.

• استایل با کت جین و هودی

محبوبیت هودی به‌خصوص در فصول سرد بر هیچ‌کس پوشیده نیست. برای داشتن یک استایل کژوال روزمره یا ورزشی به‌روز، ترکیب هودی به رنگ مورد علاقه‌تان و کت جین با رنگ متناسب با آن می‌تواند معجزه کند. همچنین اگر قد هودی‌تان کمی بلندتر از حد معمول باشد، به‌راحتی می‌توانید در بیرون از خانه این استایل را استفاده کنید. تناسب رنگ هودی و کت جین از اوجب واجبات است، پس هنگام خرید هودی زنانه، به رنگ آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. به عنوان مثال ترکیب یک هودی طوسی و کت جین آبی و یخی و یک شلوار مام استایل، استایل جوان‌پسندانه‌ی شما را کامل می‌کند.

• استایل با کت جین و بلوز یقه اسکی

یک استایل زمستانی زیبا می‌تواند شامل یک بلوز یقه اسکی و یک کت جین باشد که ظاهری زیبا و موقر به شما می‌دهد. بلوزهای یقه اسکی از آیتم‌های جدانشدنی ست‌های زمستانی هستند و ترکیب آن‌ها با کت جین و انواع شلوارها، ست‌های بسیار زیبا و دوست‌داشتنی می‌سازد. اگر بلوز یقه اسکی‌تان از جنس بافت هم باشد که چه بهتر!

• استایل با کت جین و پیراهن

در فصل بهار و تابستان، استفاده از پیراهن‌های بلند ماکسی در بین بانوان بسیار رایج است؛ پس ترکیب آن با یک کت جین ایده‌ی خوبی به‌نظر می‌رسد. از آن‌جایی که پیراهن‌های بلند معمولا طرح‌دار و گل‌گلی هستند، استفاده از یک کت جین ساده و بدون طرح در کنار آن، هماهنگی بی‌نظیری ایجاد می‌کند و استایل تابستانه و خنک‌تان را تکمیل می‌کند.

• استایل با کت جین و دامن

دامن یک آیتم زیبای دیگر است که می‌توانید در تابستان در کنار کت جین از آن استفاده کنید. ترکیب کت جین و دامن یک استایل دخترانه و فانتزی می‌سازد که مناسب فصل تابستان و حتی بهار می‌باشد. اگر دامن بلند و ضخیمی داشته باشید، این ترکیب جذاب مناسب اوایل فصل پاییز هم هست، مخصوصا اگر طرح دامن‌تان چهارخانه باشد. با استفاده از دامن‌های کوتاه و فانتزی در کنار کت جین، استایل‌های بسیار جذابی برای مهمانی و جشن‌ها ایجاد می‌شود.

• استایل با کت جین و تیشرت سفید

شاید ترکیب کت جین و تیشرت سفید رایج‌ترین ترکیب در بین جوانان باشد. این استایل کژوال و روزانه بسیار خنک و راحت و مناسب فصول گرم سال هم هست. بهتر است از تیشرت کاملا فیت تن و ساده و بدون طرح (یا طرح‌های خیلی کم) و یقه گرد استفاده کنید تا سادگی استایل‌تان حفظ شود. در ضمن، تیشرت سفید یک آیتم ضروری برای استایل‌های تمام جین و استایل با کت جین بلند می‌باشد.

• استایل با کت جین و پیراهن مردانه و کراوات

برای داشتن یک استایل مناسب با کت جین که رسمی و شیک و در عین حال ساده باشد، می‌توانید ترکیب پیراهن مردانه و کراوات را در کنار آن امتحان کنید. این ترکیب هم مناسب آقایان و هم مناسب بانوان می‌باشد. چیزی که در این ترکیب اهمیت دارد تناسب رنگ و طرح کراوات و کت جین است. همچنین پیشنهاد می‌شود در چنین استایلی تا حد امکان از پیراهن سفید استفاده کنید.

• استایل با کت جین و مانتو

پوشش بسیاری از خانم‌ها در ایران مانتو است و استفاده از یک کت جین در کنار آن، سطح استایل را بالاتر می‌برد. کت جین معمولا در فصل پائیز به جای سوییشرت روی مانتو استفاده می‌شود. در فصول دیگر نیز برای پوشاندن برجستگی‌های بدن می‌توانید از کت جین روی مانتو استفاده کنید.

• استایل با کت جین و کراپ

کراپ‌تاپ‌های زنانه در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی وجود دارند. اگر در تابستان و بهار قصد پوشیدن کت جین را داشتید اما لباسی برای زیر آن نداشتید، می‌توانید از کراپ استفاده کنید. پس حتما چند رنگ کراپ در کشوی لباس‌هایتان داشته باشید که حسابی در ایجاد استایل‌های مختلف کمک حالتان هستند. یک استایل با کت جین بلند و کراپ رنگ روشن و پاستلی، ترکیبی زیبا و تابستانی از آب در می‌آید! برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع کراپ‌ها، مقاله " انواع مدل لباس کراپ و نحوه‌ی ست کردن آن‌ها " را در بلاگ پادمیرا مطالعه بفرمایید.

نکات مهمی که درباره استایل با کت جین باید رعایت کرد 3

ست کردن کت جین با کفش

حالا نوبت به آن رسیده که نکات مهم انواع استایل با کت جین و ترکیبش را با انواع کفش‌ها بررسی کنیم.

◘ کتانی و کفش‌های اسپرت

کفش‌های اسپرت و کتانی برای استایل کژوال و روزانه بسیار مناسب هستند. می‌توانید کت جین را با یک کتانی راحت همراه با تیشرت یا تاپ کتان، ترکیب کنید، یا ترکیب هودی، شلوار جاگر و کتانی سفید را امتحان کنید. این ترکیب به شما ظاهری راحت و غیررسمی می‌دهد. دقت کنید که برای استایل‌های تمام جین، یک جفت کتانی سفید استایل را تکمیل می‌کند.

◘ کفش پاشنه بلند

اگر قصد دارید یک استایل مجلسی یا مناسب مهمانی داشته باشید، استفاده از کفش پاشنه بلند در کنار کت جین ظاهری شیک و زیبا به شما می‌دهد. ترکیب‌های پیشنهادی شامل کت جین، پیراهن بلند و کفش پاشنه بلند یا کت جین، پیراهن سفید، شلوار بگ یا راسته و کفش استیلتو می‌باشد. استایل کت جین و شلوار جذب و کفش پاشنه‌بلند نیز یک ترکیب رسمی موقر است.

◘ صندل

صندل و کفش‌های راحتی معمولا در تابستان و در سفر استفاده می‌شوند. برای داشتن یک استایل بوهو و راحت، از کت جین رنگ روشن و یک پیراهن بلند گشاد یا بلوز و دامن ساده و یک جفت صندل راحت استفاده کنید تا در عین راحتی، استایل زیبای تابستانی هم داشته باشید. استفاده از اکسسوری‌های تابستانی نیز فراموش‌تان نشود.

◘ نیم‌بوت

استفاده از بوت یا نیم‌بوت ظاهر را کمی رسمی و مدرن می‌کند و مناسب فصل پائیز و زمستان است. شما با ترکیب رنگ‌های تیره در استایل کت جین و شلوار و نیم‌بوت خود می‌توانید ظاهری منحصربه‌فرد برای خود بسازید. اگر به‌دنبال استایل کمی مجلسی‌تر هستید، پیشنهاد ما ترکیب کت جین، پیراهن بلند یا دامن و یک جفت نیم‌بوت مناسب است.

نکات مهمی که درباره استایل با کت جین باید رعایت کرد 5

نکات مهم انواع استایل با کت جین

مواردی که در انواع استایل با کت جین باید به آن‌ها توجه کنید، به شرح زیر می‌باشند:

1- استفاده از رنگ‌های مختلف

لباس‌های جین قبلاً فقط به رنگ آبی شناخته می‌شدند، اما اکنون تنوع رنگی و آیتم‌های مختلفی مانند جلیقه، دامن و کت را شامل می‌شوند. جین‌ها در رنگ‌های آبی یخی، سفید، خاکستری، مشکی، ذغالی و... نیز موجود هستند. می‌توانید با ترکیب رنگ‌های مختلف جین، استایل‌های متفاوتی شکل دهید. ترکیب رنگ‌های مختلف جین در استایل، امکان تفکیک بین بالا و پایین بدن را می‌دهند و از خطاهای ظاهری جلوگیری می‌کنند.

2- فرم اندام

اصلی‌ترین راز استایل جین، انتخاب رنگ مناسب با فرم و شکل بدن است. انتخاب رنگ درست برای آیتم‌های جین، به خوش‌پوشی کمک کرده و ظاهری شگفت‌انگیز برای شما ایجاد می‌کند. هنگام خرید لباس جین زنانه، فرم اندام خود را تشخیص داده و جین‌های تیره را برای بخش‌هایی که باید کوچک‌تر به نظر برسند و جین‌های رنگ روشن را برای قسمت‌هایی که باید بزرگتر به نظر برسند، استفاده کنید.

3- جنس و طرح اکسسوری

ایجاد استایل با جین شامل ترکیب لباس‌های جین است و باید به این نکته توجه کنید که حتی اگر یک آیتم جین در استایل شما باشد، از اکسسوری همان جنس (مانند کیف جین) نباید استفاده کنید. استفاده از اکسسوری‌های جین در استایل جین فقط باعث یکدست شدن ظاهر می‌شود و علاوه بر خطای دید، سلیقه‌ی ضعیف شما را نشان می‌دهد.

4- تناسب کت جین با آیتم‌های دیگر

بعضی خانم‌ها به اشتباه فکر می‌کنند که به دلیل اسپرت بودن جین‌ها، می‌توانند هر آیتم اسپرتی را در استایل خود استفاده کنند. این باور نادرست تنها منجر به ترکیب نامناسب و ناهماهنگ بسیاری از آیتم‌ها می‌شود که استایل را غیرمنظم و نازیبا نشان می‌دهد. بهتر است در انتخاب آیتم‌هایی که برای تیپ با جین انتخاب می‌کنید، به تطبیق و هماهنگی آنها دقت کنید. به عنوان مثال، استایل کت جین و شلوار جذب با صندل، ترکیب جالبی ایجاد نمی‌کند. همچنین کت جینی که با کراپ یا بادی می‌پوشید، باید به جذابیت استایل کمک کند. فقط استفاده از چند آیتم اسپرت به دلیل اینکه جین‌ها سبک اسپرت هستند، برای تکمیل استایل کافی نیست.

حرف آخر

ما در این مقاله سعی کردیم تا استایل‌هایی که با کت جین می‌توان ایجاد کرد را به طور مفصل برایتان توضیح دهیم تا هنگام خرید پوشاک برای استایل‌هایتان، با آگاهی تصمیم‌گیری کنید. حالا که با کاربردهای کت جین، این آیتم جذاب در استایل‌های مختلف آشنا شدید، در خرید آن تعلل نکنید. البته لازم است به کمد لباس خود نگاهی بیندازید و با توجه به آیتم‌های موجود، کت جین مناسب خود را پیدا کنید. برای خرید کت جین زنانه و همچنین خرید هودی زنانه، به فروشگاه آنلاین پادمیرا مراجعه کنید و از انواع پوشاک دیدن کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/