gif
gif mobile
شلوار اسکینی چیست و چگونه باید استایل شود؟

شلوار اسکینی چیست و چگونه باید استایل شود؟

سبک شلوار اسکینی که یکی از انواع شلوار جین زنانه و مردانه می باشد، بسیار تنگ و جذب بوده و بیشتر مناسب افرادی که اندامی متناسب یا پر دارند می باشد و بهتر است افراد به شدت لاغر از آن استفاده نکنند. این روزها که با تنوع پوشاک زنانه و مردانه مواجه می شویم، داشتن اطلاعات لازم در مورد این مدل ها می تواند برای شما کارساز باشد. در مقاله ی "تفاوت شلوار اسلیم و اسکینی" تا حدودی به موضوع شلوار اسکینی پرداختیم اما در این جا قصد داریم به طور کامل به معرفی شلوار اسکینی و لباس های مناسب برای شلوار اسکینی بپردازیم. پس تا انتها با ما بمانید.

معرفی شلوار اسکینی

استایل شلوار اسکینی به دلیل جنس پارچه ای که در آن استفاده می شود به شدت چسبان و جذب بوده و از کمر تا ساق پا کاملاً به بدن می چسبد و فرم بدن را به صورت کامل نشان می دهد. این شلوارها از انواع پارچه هایی با الیاف مصنوعی کشی تهیه و تولید می گردند و به همین علت به خوبی روی پاها می نشینند و فرم پا را به خود می گیرند. البته شلوارهای جین اسکینی این روزها طرفداران بیشتری دارند. شلوار اسکینی دخترانه دارای فاق بلندی می باشند و چسبان بودن آن ها سبب زیباتر نشان دادن فرم هیکل شخص می شود.
سبک شلوار اسکینی یا بهتر بگوییم دلیل طراحی این شلوار، به معنای لغوی اسم آن بر می گردد. از آن جا که خود کلمه ی اسکینی به معنای لاغر و باریک است، پس هدف از تولید این شلوار، لاغر نشان دادن اندام شخصیست که آن را پوشیده است. به همین دلیل افرادی که پاهای به شدت لاغری دارند به هیچ عنوان نباید از این شلوارها استفاده کنند. شلوار اسکینی بیشتر مناسب افرادیست که اندامی متعادل و متناسب یا پاهای پر و ورزیده دارند، می باشد تا بتوانند به وسیله ی آن تناسب اندام خود را ایجاد کنند.

شلوار اسکینی چیست و چگونه باید استایل شود؟1

ویژگی شلوار اسکینی

رنگ های متنوع شلوار اسکینی یکی از ویژگی های این شلوار است. شلوار اسکینی به دلیل این که هم برای آقایان و هم برای بانوان تولید می شود با تنوع رنگی بسیار بالا به بازار عرضه می گردد تا قدرت انتخاب افراد در هنگام خرید شلوار اسکینی بالا باشد. فرم بدن یکی دیگر از ویژگی های شلوار اسکینی ست. همانطور که در قسمت قبل گفته شد این شلوار به دلیل چسبان و جذب بودن کاملاً فرم پاها را به خود گرفته و به همین دلیل تأکید شده تا افرادی که پاهای لاغر دارند از این شلوار برای استایل خود استفاده نکنند چرا که پاهای آن ها بیش از پیش لاغر و نحیف نشان می دهد.

شلوار اسکینی چیست و چگونه باید استایل شود؟


مدل های مختلف شلوار اسکینی همانطور که گفته شد از پارچه های مصنوعی کشی تولید می شود. قدرت کشسانی و انعطاف پذیری نیز یکی دیگر از ویژگی های این شلوار است. هنگامی که شما شلوار اسکینی به پا دارید به راحتی می توانید به کارهای روزانه خود بپردازید چرا که احساس زمختی یا صاف و اتو کشیده بودن به شما دست نخواهد داد.

شلوار اسکینی چیست و چگونه باید استایل شود؟2

انواع استایل با شلوار اسکینی

شلوار اسکینی برای مردان و زنان در همه ی فصول سال کاربرد دارد اما به دلیل این که کمی نسبت به سایر شلوارها ضخیم تر است بیشتر مناسب روزهای خنک و سرد سال است. با این حال مدل های جدیدی از شلوار اسکینی هستند که برای روزهای گرم سال نیز مناسب هستند و می توان در تابستان از آن ها استفاده کرد. ست کردن شلوار اسکینی با سایر لباس ها در فصول مختلف امری کاملاً سلیقه ایست. اما اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که نیاز به یک پیشنهاد جدید جهت استایلی متفاوت دارید، تا انتهای این بخش با ما همراه باشید. از جمله استایل های مختلف با شلوار اسکینی عبارتند از:

1- استایل کاری

استایل شلوار اسکینی در محیط کار می تواند با یک مانتو بلند به همراه روسری هایی با قواره بزرگ یا شال های بلند ست کرد. رنگ های متنوع شلوار اسکینی ممکن است با هر تیپ و استایلی هماهنگ شوند ولی در محیط کار بهتر است از شلوارهای اسکینی با رنگ ذغالی یا طوسی و یا آبی تیره استفاده کنید. با این کار استایل رسمی تری به خود می بخشید. همچنین برای کیف و کفش می توانید از کیف و کفشی به رنگ مشکی برای تکمیل استایل خود استفاده نمایید. کفش را می توانید از بین پاشنه بلندها انتخاب کنید یا اگر می خواهید در محیط کار راحت تر باشید کفش های کالج طبی نیز گزینه ی خوبی هستند. ساعت را به عنوان اکسسوری به هیچ وجه فراموش نکنید چرا که ساعت مچی در محیط کار نشان دهنده دقت و نظم است. پادمیرا عرضه کننده ی انواع شلوار اسکینی برای مردان و زنان در سطح کشور می باشد. برای مشاهده انواع شلوار جین زنانه و خرید شلوار جین اسکینی زنانه اینجا کلیک کنید.

2- استایل کژوال

استایل شلوار اسکینی در ست کژوال کار ساده ایست. البته این را هم باید بگوییم که جمله ی قبل به این معنی نیست که هرچه دلتان خواست بپوشید و به هیچ اصولی پایبند نباشید. بلکه منظور از سادگی آن است که می توانید با رنگ های ساده و خنثی یک استایل کژوال و البته زیبا داشته باشید. برای این کار شلوار اسکینی خود را به همراه یک تی شرت سفید یا خاکستری و یا مشکی که رنگ هایی خنثی هستند می توانید ست کنید. ترجیحاً کتانی به رنگ تی شرت باشد ولی می توانید بین رنگ های گفته شده یکی را انتخاب کرده و با خیال راحت بپوشید.
لباس های مناسب برای شلوار اسکینی که بخواهید به عنوان لباس رویه یا مانتو در ست کژوال استفاده کنید می توانید از هر رنگ و طرحی استفاده کنید. به دلیل این که سایر لباس های شما از رنگ های خنثی انتخاب شده، برای مانتو یا شال، می توانید یکی از آن دو را طرح دار و رنگی استفاده کنید. دقت کنید که یکی از آن دو نه هر دو لباس، چرا که باعث شلوغی و درهم و برهم دیده شدن استایلتان می شود. در فصل سرما نیز می توانید از هودی به جای مانتو و از نیم بوت و کلاه بافت مشکی استفاده کنید تا استایلتان تکمیل شود.

3- استایل اسپرت

استایل شلوار اسکینی در ست اسپرت نیز مانند کژوال کاری ساده است اما با این تفاوت که در ست اسپرت کمی قانونمندتر باید بپوشید. شما نمی توانید یک کت رسمی را با یک کفش کتانی ست کنید. البته این روزها که صنعت مد به شدت در حال گسترش و پیشرفت است و طراحان برای سلبریتی ها خلاقیت های خاصی ارائه می کنند، ما شاهد آن هستیم که افراد معروف و مشهور از ست های رسمی به همراه کتانی بر روی فرش قرمز استفاده می کنند. به همین علت نمی توان به طور قطع گفت که اسپرت را با رسمی نباید ترکیب کرد اما انجام آن کاملاً ریسک پذیر است و بیشتر به سلیقه ی افراد بر می گردد.
سبک شلوار اسکینی بیشتر به سبک اسپرت نزدیک است. به همین منظور می توانید به راحتی با یک تیشرت ساده یا طرح دار به همراه یک کت کوتاه یا بلوزهای اور سایز که این روزها به شدت طرفدار دارند ست کنید. از شال های هنرمندی که قد بلندی نیز دارند به همراه کفش کتانی برای تکمیل استایل خود استفاده کنید. از اکسسوری هایی که فلزی هستند مانند انواع زیورآلات استیل نیز می توانید در استایل خود بهره ببرید.

4- استایل مهمانی

استایل شلوار اسکینی در ست مهمانی باید از اولین تکه تا آخرین آن، مدل رسمی و مهمانی باشد. در قسمت قبل گفته شد که انتخاب اجزاء لباس امریست کاملاً سلیقه ای و شما می توانید حتی کتانی را به همراه لباس رسمی ست کنید. اما در این مقاله ما قصد داریم استایل های مختلفی که به عنوان ست هایی عام پسند هستند را به شما معرفی و پیشنهاد کنیم. کفش پاشنه بلند و کیف دستی از جمله ست های یک استایل مهمانی می باشند. در استایل مهمانی که برای شلوار اسکینی در نظر گرفته اید استفاده از کیف دستی و کفش پاشنه بلند هم رنگ و ست از ملزومات است.
لباس های مناسب برای شلوار اسکینی در استایل مهمانی می تواند با یک شومیز تک رنگ شروع شود. از کت های کوتاه زنانه نیز به عنوان لباس رویه می توانید بهره ببرید که البته باید دقت کنید رنگ کت با شلوار همخوانی داشته باشد. نیازی نیست که دقیقاً یک رنگ باشند، همین که رنگ آن ها نزدیک به هم باشد کافیست. اگر شومیز شما یقه دار است بهتر است فقط یک جفت گوشواره به عنوان اکسسوری بپوشید و در غیر این صورت از گردنبندهای ظریف که با گوشواره های ظریف ست باشند نیز می توانید برای تکمیل استایل خود استفاده نمایید.

شلوار اسکینی چیست و چگونه باید استایل شود؟3

5- استایل غیررسمی

استایل شلوار اسکینی در ست غیر رسمی می تواند با انواع شومیزهای طرح دار و رنگی آغاز و با یک کفش چرم اسپرت خاتمه پیدا کند. در این بین شما می توانید از کمربند و ساعت هم رنگ نیز به عنوان اکسسوری بهره ببرید. ضمن این که اگر شومیز طرح دار پوشیدید بهتر است کیف تک رنگ که با رنگ هایی از کفش ست شده استفاده کنید. از آنجا که لباس شما دارای طرح و نقش است استفاده از گردنبند را جایز نمی دانیم اما اگر بخواهید می توانید از گوشواره های ظریف که کمی آویز باشند نیز استفاده نمایید. اگر هوا سرد باشد می توانید یکی از انواع کت های چرم کوتاه که همرنگ با کفش است به عنوان لباس رویه بپوشید و اگر در روزهای گرم سال هستید، یک مانتو کوتاه نخی جلو باز گزینه ی مناسبیست. فروشگاه اینترنتی پادمیرا عرضه کننده ی انواع شلوار اسکینی زنانه در سطح کشور می باشد. اگر شما نیز از طرفداران شلوار لی زنانه هستید می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه پادمیرا از خرید شلوار جین با کیفیت و قیمت های خوب آن لذت ببرید.

6- استایل دورهمی

استایل شلوار اسکینی در دورهمی های دوستانه یا فامیلی یک ست تقریباً مشکل است. چرا که شما در این استایل می خواهید هم راحت باشید و هم تیپی جذاب و دوست داشتنی داشته باشید. این استایل نه می تواند رسمی باشد و نه خیلی راحت و کژوال، باید برای تک تک اجزای آن فکر کنید. اما نگران نباشید. لباس های مناسب برای شلوار اسکینی در ست دورهمی بهتر است که از دایره ی لباس هایی مانند شومیز و کت های رسمی خارج شوید. بیایید کمی پا را فراتر گذاشته و به خود جرأت استفاده از لباس هایی را بدهید که شاید تا به حال راجع به آن ها فکر نکرده اید. شلوار اسکینی به همراه یک تیشرت لانگ و یک کت جین گل گلی رنگی کوتاه که قد تیشرت از زیر کت بیرون آمده باشد. کفش کتانی به همراه یک کیف کمری مدل کج برای ست کیف و کفش این استایل گزینه ی مناسبیست. مینی اسکارف برای بهتر دیده شدن استایل بهترین انتخاب است. انواع اکسسوری های اسپرت را نیز می توانید در این استایل استفاده کنید.

7- استایل دوستانه

استایل شلوار اسکینی در ست دوستانه اما یکی از راحت ترین و ساده ترین نوع استایل ها می باشد و در اینجا می توانید هر آنچه که دلتان می خواهد بپوشید. آن هم بدون در نظر گرفتن هیچ قاعده و قانونی و بابت خوب یا بد شدن آن نگران نباشید. ما در این بخش یک ست جذاب و ایده آل را برای استایل دوستانه شما در نظر گرفته ایم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. اما پیش از آن شما باید تصمیم بگیرید که دلتان می خواهد در جمع دوستان نزدیک خود استایل معمولی داشته باشید یا خاص و منحصر به فرد جلوه کنید؟ اگر گزینه ی دوم را انتخاب کرده اید، پس برای استایل دوستانه کار چندان دشواری پیش رو ندارید. شلوار اسکینی به همراه کت چرم سنگ دوزی شده یا گلدوزی شده که بسیار متمایز و متفاوت جلوه کند می تواند شروع خوبی برای این استایل باشد. انواع تیشرت های کوتاه رنگی و طرح دار و شلوغ درهم و برهم به همراه کتانی های آل استار در تکمیل این استایل بهترین گزینه هستند. از کلاه های کپ و کمری نیز می توانید برای خاص تر شدن استفاده کنید. انواع گردنبند های زنجیری که در کمد خود دارید به همراه گوشواره های حلقه ای می توانید به عنوان اکسسوری این استایل را کامل کنید. تبریک می گوییم. شما اکنون یک استایل خاص و منحصر به فرد دارید.

شلوار اسکینی چیست و چگونه باید استایل شود؟4

جمع بندی

ویژگی شلوار اسکینی تنگ و چسبان بودن آن است چرا که از انواع پارچه های مصنوعی کشی که قابلیت کشسانی و انعطاف پذیری بالایی دارند در تهیه و تولید آن ها استفاده می شود. این مدل شلوارها به دلیل جنسی که دارند بیشتر مناسب روزهای خنک و سرد سال می باشند. شما با کمک راهنمای خرید اینترنتی شلوار اسکینی به راحتی می توانید پیش از خرید شلوار اسکینی، استایل های مورد نظر خود را انتخاب و سپس اقدام به خرید اینترنتی شلوار جین اسکینی زنانه نمایید. پادمیرا یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه ی انواع شلوار اسکینی زنانه در شمال کشور می باشد. شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین خرید شلوار لی دخترانه و زنانه خود را از فروشگاه پادمیرا انجام دهید.

 

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/