gif
gif mobile
آموزش پوشیدن جوراب با دامن و شلوارک

آموزش پوشیدن جوراب با دامن و شلوارک

1402/5/18 آموزش

جوراب یکی از اجزای کوچک استایل هاست از این رو برای بسیاری افراد جذاب و کاربردی است. زیرا به راحتی می توانند تنوع و جذابیت خاصی در ظاهر شما ایجاد کنند و استایلتان را با یک جوراب زنانه کامل کنند. البته همه افراد علاقه ای به پوشیدن جوراب ندارند ولی پوشیدن جوراب در برخی استایل ها می تواند تکمیل کننده ظاهر باشد. هرچند برای دختربچه ها و یا حتی بزرگترا پوشیدن جوراب و ست کردن آن ها با انواع لباس ها بسیار جذاب و لذت بخش است. از ترکیب های پرطرفدار و خاص با جوراب می توان به ست جوراب ساق بلند زنانه با دامن کوتاه یا ست جوراب با شلوارک زنانه اشاره کرد. حتی می توان ایده های متنوعی را برای استایل کردن انواع جوراب ها با دامن و شلوارک ایجاد کرد. زیرا جوراب ها بسیار متنوع هستند از جمله ساق بلند، ساق کوتاه، راه راه و خال خالی، ساده و طرحدار و ...  همچنین اندازه ها و سبک های مختلفی دارند که هر کدام را می توان در موقعیت های مختلفی به کار گرفت. برای خرید متنوع ترین جوراب ها می توانید به مجموعه پادمیرا مراجعه کنید. یکی از فروشگاه های معتبر و با تجربه ای است که می توانید خرید جوراب زنانه خود را چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین با خیال راحت از آن جا انجام دهید.

آموزش پوشیدن جوراب با دامن و شلوارک

انواع استایل های دخترانه با جوراب

امروزه اغلب تصور می کنند که پوشیدن جوراب شلواری و ساپورت از مد افتادست و جذابیت خاصی ندارد در صورتی که استفاده از آن ها تنها برای برخی استایل ها کاربرد دارد به طوری که پوشیدن آن ها جذابیت ظاهر شما را بیشتر خواهد کرد. از طرفی می توانید از انواع جوراب نیم ساق زنانه و یا ساقدار و ساق کوتاه هم برای داشتن استایل های متنوع بهره ببرید در ادامه با چند تا از استایل های متنوع و پرطرفدار با جوراب های ساقدار آشنا می شویم:

آموزش پوشیدن جوراب با دامن و شلوارک1

1- استایل دامن با جوراب

به عنوان یک استایل شیک و ساده می توان به ترکیب جوراب ساقدار زنانه با دامن کوتاه اشاره کرد. پوشیدن جوراب با دامن های کلوش کوتاه یکی از مدل هایی است که دختر بچه ها و یا دخترهای جوان علاقه زیادی به استایل کردن با آن ها دارند. استایل با دامن یک سبک خانمی و مجلسی دارد اما برای افرادی که طرفدار استایل های اسپرت هستند دامن های کوتاه با جوراب های نخی بلند که تا زانو می رسد، می تواند یک انتخاب مناسب برای جشن ها و دورهمی باشد. می توانید در این استایل ها از جوراب های طرح دار و یا ساده هم بهره ببرید تنها نکته قابل توجه این است که اگر بین دامن و جوراب ساقدار یکی طرح دار باشد، کافی است. می توانید از جوراب های ساقداری که تا بالای زانو می رسد هم بهره ببرید. جوراب های کوتاه تور دار که اغلب دختر بچه ها علاقه زیادی به این استایل دارند هم گزینه قشنگی برای استایل آن با دامن است.
یکی از ترندهای امروزی دامن های پلیسه بلند هستند که با یک کت کوتاه ست می شوند که در ادامه آن ها را با صندل و یا ونس ست می کنند. برای پوشیدن ونس ها می توان از جوراب های کالج که بدون ساق هستند و رویه بلندی ندارند استفاده کرد.

آموزش پوشیدن جوراب با دامن و شلوارک2

2- استایل جوراب با شلوارک

از استایل های محبوب دیگر که طرفداران خاص خود را دارند پوشیدن جوراب با شلوارک ست آن است. می توان این ترکیب را با کفش های آل استار اسپرت و یا نیم بوت هایی که خیلی کوتاه نیستند استایل کرد. این ترکیب می تواند یک استایل شیک و خاص برای دورهمی های خودمانی به حساب بیاید. در این ترکیب می توانید از جوراب های ساق بلند زیر زانو هم بهره ببرید اگر شلوارک و لباس شما ساده و ست هستند می توانید هم از جوراب های طرح دار بهره ببرید و هم از مدل های ساده استفاده کنید. البته این استایل ها بیشتر در خارج از ایران به عنوان استایل تابستانه کاربرد دارد و در ایران بیشتر در مهمانی ها و دورهمی های خودمانی از این استایل بهره می برند.

3- جوراب در استایل زمستانی

از کاربرد های دیگر جوراب ها در استایل می توان به تیپ های زمستانی اشاره کرد. جوراب های بافت بلندی که تا زیر زانو و یا گاها روی زانو می رسند. از ویژگی های بارز جوراب ها این است که پاها را گرم نگه می دارند از این رو در استایل های زمستانی بسیار کاربرد دارند. حتی جوراب های کوتاه و نیم ساق را با شلوار های کتان و جین و یا لگ های کرکی ست می کنند. شلوار های مام استایل در استایل های زمستانه پر کاربرد هستند که برای آن ها می توان از جوراب های نیم ساق استفاده کرد. همچنین جوراب های نیم ساق را می توانند با نیم بوت های خود ست کنند. یکی از استایل های کلاسیک و جذاب برای زمستان دامن های پشمی و ابریشمی هستند دامن هایی که می توانید آن ها را با جوراب های بافت بلند و نیم بوت و پوتین های بلند استایل کنید. حتی می توانید در دورهمی های دوستانه از دامن و یا پیراهن های تونیکی بافت بالای زانو با جوراب های بلند بهره ببرید.

4- استایل با جوراب های فانتزی و نامتعارف

جوراب های فانتزی و رنگین کمونی که چند سالی هست ترند شده اند به محبوبیت بالایی بین افراد رسیدند. همچنین در کنار جوراب های فانتزی سبک های لنگه به لنگه و تا به تا وارد استایل افراد شد. از این جوراب ها می توانید در استایل های مناسبتی مختلفی بهره ببرید و آن ها را با دامن های کوتاه خود ست کنید. در واقع جوراب های فانتزی یعنی جوراب هایی که اشکال و نقش های فانتزی و با مزه روی آن دارند و یا با چیزهای ریزی تزیین شده اند. از طرفی جوراب های تا به تا هم داریم که این جوراب ها از لحاظ طرح مثل جوراب های فانتزی هستند با این تفاوت که هرکدام از لنگه ها طرح های متفاوت اما مرتبط بهم دارند این جوراب ها یک راه عالی برای استایل کردن با لباس ها هستند مخصوصا استایل های کژوال و روزمره بسیار مناسب است. اما برای داشتن یک استایل رسمی و کاری نباید سمت آن ها بروید ولی در غیر این صورت به صورت آزادانه با لباس های مختلف خود می توانید ست کنید. این جوراب ها با انواع دامن و شلوارک و شلوار های مام استایل و کفش ها استایل می شود. البته این نکته را به خاطر بسپارید اگر از جوراب های فانتزی ساق بلند استفاده می کنید حتما از کفش هایی با طرح های ساده تر بهره ببرید تا استایل شما خیلی شلوغ و بهم ریخته نشان داده نشود.

5- ست کردن جوراب ها با ست های ورزشی

استایل های ورزشی مخصوصا در باشگاه برای خانم ها یکی از کارهای جذاب و هیجان انگیز است. در این استایل ها می توانید از انواع ست های ورزشی و نیم تنه و یا لگ های کوتاه و بلند بهره ببرید. یکی از اعضای اصلی در ست های ورزشی جوراب ها هستند. جوراب های ساق دار زنانه و شلوارک و کفش کتونی یکی از استایل های پرکاربرد و پرطرفدار ورزشی است. حتی استفاده از جوراب های ساق کوتاه هم با ست های ورزشی بسیار شیک و جذاب می شوند. از سبک های دیگر استایل ورزشی ترکیب لگ های بلند تا روی مچ هستند که با جوراب نیم ساق زنانه که تا تقریبا کمی بالای مچ را پوشش می دهند ترکیب می شوند. در این ترکیب می توانید کفش و لگ خود را ساده و یک رنگ انتخاب کنید و سپس با جوراب نیم ساق زنانه و کراپ طرح دار اسپرت استایل ورزشی خود را کامل کرده و جذابیت آن را بیشتر کنید.

6- ست کردن جوراب با استایل های ساده

انتخاب یک جوراب مناسب سبب می شود تا استایل شما از سادگی خارج شود. حتی اگر یک تاپ ساده با شلوار استرج پوشیده باشید. پوشیدن یک جوراب ساق دار و یا جوراب نیم ساق زنانه که دارای طرح های فانتزی هستند می تواند جذابیت زیادی به استایل شما اضافه کند. برای جذابیت و تنوع بیشتر می توانید از جوراب های لنگه به لنگه و تا به تا هم بهره ببرید. می توانید تاپ و شلوار ساده و تگ رنگ بپوشید و سپس با یک جوراب رنگ متضاد و متفاوت از لباس ها استایل خود را خوش آب رنگ تر به نظر برسانید.

7- نقش جوراب در استایل های رسمی

یکی از استایل هایی که باید با دقت بیشتری به آن توجه کنیم. زمانی است که می خواهیم به یک محیط رسمی دعوت شویم. از گزینه های مهم و اصلی استایل های رسمی داشتن جوراب است. در این بین برای افرادی که اهل کت و شلوار هستند باید جوراب به رنگ شلوار خود انتخاب کنند. تا هنگام نشستن رو صندلی و بلند شدن در واقع بالا رفتن پاچه شلوار رنگ تضادی تو ذوق نزند همچنین اغلب بهتر است جوراب هایی که تا بالای مچ قرار می گیرند را بپوشند تا شلوار روی جوراب بیفتد. همچنین استفاده از جوراب های ساق کوتاه برای استایل های رسمی زنانه و مردانه اصلا انتخاب خوب و مناسبی نمی باشد با کفش های رسمی و مجلسی حتما باید از جوراب های ساق دار استفاده کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که به هیچ وجه از جوراب های سفید برای استایل های رسمی استفاده نکنید.

آموزش پوشیدن جوراب با دامن و شلوارک3

8- جوراب شلواری زنانه

یک نوع از جوراب های پرکاربرد در استایل های دخترانه استفاده از جوراب شلواری ها برای استایل های مجلسی است. جوراب شلواری زنانه را می توانید به همراه دامن و یا شلوارک های کوتاه خود استفاده کنید. جوراب شلواری زنانه تنوع زیادی در طرح و رنگ بندی ها دارد. از جمله جوراب شلواری زنانه شیشه ای، توری، رنگی و ضخیم و... اغلب از جوراب شلواری های ضخیم برای زمستان و پاییز در استایل های پاییزه استفاده می شود. همچنین جوراب شلواری زنانه بافت که مناسب استایل های پاییز و زمستانی است می توان آن ها را با دامن های پشمی و نیم بوت ست کرد.

جمع بندی

در این مقاله درباره جوراب ها و تاثیر آن با انواع لباس ها از جمله دامن و شلوارک صحبت کردیم. جوراب ها تنوع زیادی در اندازه طرح و رنگ بندی دارند از این رو به راحتی می توان از آن ها در استایل های مختلف بهره برد. برخلاف تصور برخی از افراد جوراب ها می توانند تاثیر زیادی در استایل ما ایجاد کنند. پوشیدن جوراب با دامن یکی از استایل های شیک و پرکاربردی است که می توانید در دورهمی ها و جشن ها داشته باشید. دامن های کوتاه با جوراب های تا روی زانو از ترکیب های خاص استایل با جوراب می باشد. همچنین می توانید این جوراب ها را با شلوارک ست کنید و یک استایل تینیجری جذاب برای دختر بچه ها و یا دورهمی های خود داشته باشید. در سبک های ورزشی هم از جوراب ساقدار زنانه و کتونی و انواع شلوارک های ورزشی استفاده می کنند. برای خرید جوراب ساقدار و یا ساده و همچنین جوراب های فانتزی و رنگی می توانید به مجموعه پادمیرا سر بزنید. پادمیرا یک مجموعه معتبر و با تجربه است که با خیال راحت می توانید خریدهای خود را هم به صورت حضوری وهم آنلاین انجام دهید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/