gif
gif mobile
انواع مدل لباس کراپ و نحوه ی ست کردن آنها

انواع مدل لباس کراپ و نحوه ی ست کردن آنها

صنعت مد روزبه روز در حال پیشرفت است و مردم را به سمت پیروی از خود سوق می دهد. لباس های زنانه از تاثیر گذاری این به روز شدن، بی نصیب نخواهند ماند. یکی از مواردی که در لباس زنانه در بیرون از منزل یا در مجالس مختلف مشاهده می کنید، پوشیدن کراپ زنانه است. لباس کراپ یکی از جذاب ترین و زیبا ترین لباس ها برای دختران و خانم ها می باشد. لباس کراپ یا کراپ تاپ، لباسی است که بیشتر قسمت نیم تنه ی بالای بدن را پوشانده و از پیراهن یا تیشرت کوتاه تر است. کراپ دخترانه و زنانه در انواع مختلفی از جمله کراپ مجلسی، کراپ فانتزی و غیره وجود دارند. اگر می خواهید یک استایل شیک و جذاب داشته باشید، ما به شما پوشیدن کراپ را پیشنهاد می دهیم. در ادامه مقاله نیز سعی داریم شما را با انواع استایل با لباس کراپ زنانه و دخترانه، راهنمای ست کردن لباس کراپ دخترانه و مواردی از این دست آشنا کنیم تا شما بتوانید یک استایل شیک و منحصر به فرد داشته باشید. همچنین می توانید برای خرید انواع کراپ تاپ و کراپ دخترانه به فروشگاه اینترنتی لباس زنانه پادمیرا مراجعه نمایید.

لباس کراپ چیست؟

کراپ، لباسی است که قسمت نیم تنه ی بالای بدن را پوشانده و از تیشرت زنانه یا پیراهن های معمولی کوتاه تر است و اندازه ان تا لبه ی کمر شلوار شما را می پوشاند ولی دربرخی انواع آن کوتاه تر بوده و شکم و پهلو را نیز نشان می دهد. لباس های کراپ در جنس های مختلف از جمله توری، نخی، بافت و غیره وجود داشته و انواع متفاوتی نیز دارند. پوشیدن کراپ در بین دختران جوان بسیار رایج بوده و استایلی شیک و جذاب را به همراه دارد.

تاریخچه لباس کراپ

تولید و طراحی کراپ به قبل از 1940 برمی گردد. هنگامی برای رقصیدن به لباس های مخصوصی نیاز بود، طراحان سعی کردند تا نمونه ی بسیار زیبایی از لباس های دوتیکه را تولید کنند. اما مورد استقبال مردم آن زمان قرار نگرفت. تولید کراپ به صورت عمده بعد از سال 1940 دقیقا بعد از وقوع جنگ جهانی دوم که طراحان باید خلاق تر از قبل برای طراحی لباس ها حاظر می شدند. دلیل آن هم کمبود و جیره بندی شدن پارچه در زمان جنگ بود. به همین علت اولین کراپ ها که پارچه بسیار کمتری را نیاز داشت را تولید کردند. اوایل این نمونه لباس را به همراه دامن های کوتاه می پوشیدند به دلیل اینکه زنان اجازه پوشیدن شلوار را نداشتند. به مرور زمان این کراپ ها دچار دگرگونی شده و به شکل کراپ های امروزی در آمدند.

انواع مدل لباس کراپ و نحوه ی ست کردن آنها

انواع لباس کراپ

کراپ از جمله لباس هایی است که جنسیتی ندارد. از این مدل لباس هم برای آقایان و هم برای بانوان می توانید تهیه کنید. لباس کراپ، در مدل و طراحی دوخت تنوع بالایی دارد. شما اگر سعی کنید برای هر فصل کراپ جداگانه خریداری نمایید، از تنوع این لباس در فصول مختلف سال نیز مطلع خواهید شد. در ادامه ما سعی داریم انواع مختلفی از کراپ را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

انواع مدل لباس کراپ و نحوه ی ست کردن آنها 1

کراپ زنانه ورزشی

یکی از پرطرفدارترین کراپ ها در بین دختران جوان، کراپ های ورزشی می باشد. در این نوع از کراپ ها، در قسمت جلوی سینه، یک لایه پد قرار دارد که از افتادگی سینه ها در حین ورزش جلوگیری کند. کراپ های ورزشی به صورت کشسان و جذب هستند تا شما بتوانید به راحتی با آن ها حرکات ورزشی را انجام دهید. همچنین جنس کراپ های ورزشی به گونه ای است که قابلیت تنفس بالایی داشته و عرق را به خوبی جذب می کند. این خاصیت جنس کراپ های ورزشی باعث جلوگیری از حساسیت و قازچ های پوستی می شود. برای خرید کراپ ورزشی مناسب و با کیفیت می تونید به فروشگاه اینترنتی پادمیرا مراجعه نمایید.

انواع مدل لباس کراپ و نحوه ی ست کردن آنها 2

کراپ زنانه فانتزی

کراپ فانتزی که یک انتخاب مناسب برای استایل های نیمه رسمی است، دارای مدل های مختلف از جمله بند دار، بدون بند ، آستین دار و غیره می باشد. جنس کراپ های فانتزی می تواند نخی، توری، پلاستیکی و پارچه های کشسان باشد. برخی از انواع مدل کراپ های فانتزی، پولک دوزی و مهره دوزی نیز شده اند. رایج ترین مدل کراپ فانتزی ، جنس توری آن است. کراپ فانتزی را می توانید با دامن کوتاه یا شلوارک به خوبی ست کرد.

انواع مدل لباس کراپ و نحوه ی ست کردن آنها 7

 کراپ زنانه مجلسی

اگر به لباس عروس های امروزی دقت کرده باشید، به صورت دوتیکه دوخته می شوند و قسمت دامن و نیم تنه بالایی آن از هم جدا می باشند. قسمت بالایی لباس عروس به نوعی کراپ مجلسی می باشد. کراپ زنانه مجلسی در مدل های بدون آستین و با استین تولید می شوند. مدل دیگری که از کراپ مجلسی می توان در بازار مشاهده کرد کراپ تاپ مجلسی است که در بین نوجوانان نیز بسیار محبوب می باشد. این کراپ ها از انواع گیپور، تور، ساتن تولید می شوند. برخی از این کراپ های مجلسی دارای گره هایی در جلوی لباس هستند. کراپ دخترانه مجلسی را می توانید به همراه دامن مجلسی بپوشید.

انواع مدل لباس کراپ و نحوه ی ست کردن آنها 5

کراپ زنانه کبریتی

کراپ کبریتی همانطور که از اسمش پیداست از پارچه کبریتی تولید شده و دارای کشسانی بالایی می باشد. کراپ های کبریتی به دلیل جنسی که دارد بیشتر مناسب فصل زمستان و پاییز و هوای سرد می باشد.

انواع مدل لباس کراپ و نحوه ی ست کردن آنها 6

کراپ زنانه باردو

کراپ باردو، دارای یقه ای زیبا و منحصر به فرد می باشد. نام باردو ، از نام زنی در فرانسه گرفته شده است. یقه کراپ باردو به گونه ای است که شانه ها و استخوان یقه را به نمایش می گذارد.

انواع مدل لباس کراپ و نحوه ی ست کردن آنها 8

کراپ زنانه بروکات

کراپ زنانه بروکات یا آستین دار، از نمونه های کراپ فانتزی اما با آستین می باشد. افرادی که بازوهای درشتی دارند می توانند از این کراپ استفاده کنند. این نمونه کراپ را می توان مشابه با کراپ های هندی دانست و آن را با دامن های هندی ست کرد. پارچه هایی که اغلب برای دوخت این مدل کراپ استفاده می شود، گیپور و تور و پارچه های مجلسی می باشند. از کراپ زنانه بروکات برای پوشیدن به همراه انواع مانتو مناسب است.

انواع مدل لباس کراپ و نحوه ی ست کردن آنها 9

کراپ زنانه هالتر

کراپ هالتر دارای بندهایی می باشد که به صورت ضربدری دور گردن بسته می شود. این مدل از کراپ ها معمولا تا قسمت کمر باز می باشند.

انواع مدل لباس کراپ و نحوه ی ست کردن آنها 10

کراپ زنانه اسپرت

کراپ اسپرت، از جمله کراپ هایی که از تنوع بالایی برخوردار است. این مدل کراپ هم به حالت نیم آستین و هم به حالت بندک دار طراحی می شود. کراپ مدل تاپ یکی از نمونه های کراپ دخترانه اسپرت است. کراپ های اسپرت از نظر اندازه از کراپ های دیگر کوتاه ترند. یک نمونه از کراپ های اسپرت، از نمونه کراپ هایی است که دارای آستین بوده اما در قسمت سینه دارای برش می باشد.

انواع مدل لباس کراپ و نحوه ی ست کردن آنها 11

کراپ زنانه یک بند

در این مدل کراپ دخترانه، شما یک بند بر روی یکی از سر شانه ها را مشاهده می کنید و بلندی آن نیز تا بالای ناف قرار می گیرد. کراپ تک بند را به عنوان یک کراپ زنانه شیک و مناسب برای برخی دور همی ها می توان دانست. کراپ تک بند آستین ندارد و معمولا به عنوان یک کراپ اسپرت، استفاده می شود. این کراپ نیز از نمونه کراپ به عنوان کراپ فانتزی و مجلسی نیز شناخته شده و به همراه دامن و شلوار جین زنانه نیز پوشیده می شود.

انواع مدل لباس کراپ و نحوه ی ست کردن آنها 12

کراپ زنانه کراواتی

کراپ کراواتی، از نمونه کراپ های فانتزی به شمار می آید. شاید در ابتدا ظاهر این کراپ مانند کراپ هالتر باشد اما با داشتن یک بندک در قسمت سرشانه در مدل و طراحی آن تفاوت ایجاد می شود. این مدل کراپ اغلب با پارچه هایی مانند مخمل و مخمل کبریتی تولید می شود. نام دیگری که برای این کراپ نیز به کار می برند سوتین کراواتی می باشد.

انواع مدل لباس کراپ و نحوه ی ست کردن آنها 13

کراپ مردانه

در انواع مدل کراپ باید به این موضوع نیز اشاره شود، که کراپ مردانه نیز از طراحی هایی بروز می باشد. اما این سبک لباس خیلی به ندرت در خیابان دیده می شود اما دلیل آن مورد استقبال قرار نگرفتن از سوی مردان بود.

کدام یک از انواع مدل لباس کراپ برای استایل شما مناسب تر است؟

ست کردن کراپ دخترانه به همراه استایل مورد علاقه شما کار سختی نخواهد بود. ما سعی داریم در این قسمت نحوه ست کردن کراپ دخترانه به همراه استایل مورد نظر شما را آموزش دهیم.

1- استایل مینیمال

اگر از استایل مینیمال پیروی می کنید، می دانید که از رنگ آمیزی بسیار کمی در انتخاب لباس زنانه استفاده می شود. رنگ هایی که سعی می شود در این استایل استفاده شود معمولا خاکستری، سفید، رنگ مشکی می باشند. برای ست کردن کراپ زنانه به همراه استایل مینیمال می توان، کراپ بروکات را پیشنهاد داد. شما می توانید این کراپ را به همراه یک کت و شلوار اور سایز بپوشید.

2- استایل ماکسیمال

برای اتنخاب لباس زنانه در استایل ماکسیمال، سعی می شود تا جایی که امکان دارد از رنگ های بسیار گرم و پررنگ و شلوغ استفاده شود. برای ست کردن کراپ به همراه استایل ماکسیمال، انتخاب کراپ های فانتزی می تواند مناسب باشد. این سبک لباس در صنعت مد و لباس بسیار پرطرفدار است.

انواع مدل لباس کراپ و نحوه ی ست کردن آنها3

3- استایل مدرن

استایل مدرن، ترکیبی از سادگی و در عین حال شیک بودن را برای شما خواهد داشت. شما می توانید از کراپ های کاملا ساده که به رنگ و طرح لباس شما نیز نزدیک باشد به همراه این استایل شیک انتخاب کنید. از این استایل بیشتر برای استفاده در اداره جات و یا مهمانی های رسمی مناسب است.

4- استایل کلاسیک

استایل کلاسیک یک انتخاب بسیار شیک می باشد و اغلب رنگ هایی که برای این استایل استفاده می شود، رنگ های مشکی یا سفید یا قهوه ای می باشد. این استایل را می توانید به همراه کراپ باردو یا کراپ تاپ ست کنید.

انواع مدل لباس کراپ و نحوه ی ست کردن آنها4

5- استایل کژوال

در استایل کژوال برای شیک بودن هیچ حد و مرزی وجود ندارد. شما می توانید همانطور که یک کت اور سایز به تن دارید از شلوار جین بگ و یک کراپ ساده برای ست کردن استفاده کنید. از جمله کراپ هایی که در سبک استایل کژوال استفاده می شود، کراپ کراواتی و کراپ بروکات می باشد. همچنین شما می توانید کراپ باردو را به همراه یک شلوار بگ ساده و کمربند مشکی انتخاب کنید.

6- استایل ورزشی

پوشیدن یک کراپ ورزشی به همراه لگ اسپرت و مناسب برای ورزش و کفش ورزشی می تواند استایل مناسبی برای ورزش باشد. استایل ورزشی نیز از جمله استایل های راحت می باشد. در برخی از فروشگاه ها می توانید کراپ ورزشی را به همراه لگ آن به صورت ست خریداری نمایید.

7- استایل خیابانی

شاید بیشترین استفاده ای که از کراپ ها می شود بعد از استایل ورزشی، استایل خیابانی باشد. شما می توانید برای ست کردن کراپ برای استایل خیابانی از کراپ های بروکات که پوشیده تر هستند استفاده کنید. کراپ هالتر نیز از جمله کراپ های مناسب برای استایل خیابانی می باشد. این کراپ قسمت های سرشانه شما را می پوشاند و برای پوشیدن در زیر مانتو مناسب هستند. برای این استایل خیابانی شما می توانید از انواع شلوار های جین و اسپرت استفاده کنید.

نکات مهم برای داشتن بهترین استایل با کراپ دخترانه

1. انتخاب کردن رنگ مناسب کراپ

سعی کنید در انتخاب کردن کراپ برای خود، به رنگ پوست خود توجه کرده و متناسب با آن کراپ مناسب را انتخاب کنید. اگر در انتخاب رنگ با مشکل مواجه هستید، انتخاب رنگ های خنثی میتواند برای شما مورد مناسبی باشد.

2. توجه به موقعیت مورد استفاده و سبک استایل

دقت کنید که کراپ مورد نظر را حتما مطابق با سبک استایل خود انتخاب کنید. به طور مثال اگر به دنبال استایل های اسپرت و کژوال هستید، باید کراپ های اسپرت را انتخاب کرده و از انتخاب کراپ های مجلسی پرهیز کنید.

3. پوشیدن لباس زیر مناسب

برای پوشیدن کراپ ها سعی کنید که حتما از یک لباس زیر مناسب مدل کراپ خود استفاده کنید.

مزیت استفاده از لباس کراپ نیم تنه در فصول مختلف

کراپ ها را با توجه به جنس و مدل ان می توان در فصول مختلف استفاده کرد. برای مثال کراپ های کبریتی، یقه اسکی، بافت و جین مناسب برای استفاده در فصل پاییز و زمستان می باشد. شما می توانید به همراه این کراپ ها از یک پالتو یا کت روی آن و یک شلوار کبریتی یا جین جذب، مام استایل یا بگ به همراه کفش کتونی یا بوت و نیم بوت استفاده کنید.
در فصل بهار و تابستان میتوانید با انتخاب یک کراپ نخی یا لینن یا توری به همراه شلوار لینن بگ و یا شلوارک و یک کفش کالج یا صندل، یک استایل راحت و خنک داشته باشید.

انواع مدل لباس کراپ و نحوه ی ست کردن آنها 14

چرا کراپ زنانه در بین بانوان محبوبیت زیادی دارد؟

دلایل محبوبیت جایگاه این لباس در بین بانوان متفاوت است. هرکسی به یک دلیل خاص و با توجه به کاربردی که کراپ دارد، آن را انتخاب می کند. اما به طور کلی شاید دلیل محبوبیت کراپ را باید، به دلیل مد و به روز بودن آن دانست. از طرف دیگری نیز این لباس از رنگ آمیزی بسیار زیبایی برخوردار است و باعث می شود تا شما هنگام ست کردن آن به همراه لباس های خود دچار مشکل نشوید. همه ی این دلایل در کنار هم می تواند باعث محبوبیت یک لباس در بین مردم شود.

تفاوت کراپ و نیم تنه چیست؟

تفاوت کراپ با نیم تنه در این می باشد که کراپ ها به نسبت نیم تنه از طول بیشتری برخوردارند و بلندتر هستند. اما در قسمت سینه و نوع مدل کراپ با نیم تنه تفاوتی ندارد.

راهنمای خرید کراپ زنانه

برای خرید کراپ دخترانه و خرید کراپ زنانه بسیار شیک و با کیفیت میتوانید به فروشگاه پادمیرا مراجعه نمایید. فروشگاه پادمیرا عرضه کننده انواع لباس و پوشاک از جمله لباس زنانه، مردانه و بچه گانه می باشد که بهترین پوشاک با بهترین کیفیت و قیمت را به مشتریان خود ارائه می دهد. خرید از فروشگاه پادمیرا هم به صوت اینترنتی و هم به صورت حضوری امکان پذیر می باشد. همچنین می توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام فروشگاه پادمیرا از انواع پوشاک و محصولات دیدن فرمایید و از جدید ترین محصولات فروشگاه مطلع شوید.

قیمت کراپ زنانه

قیمت کراپ بسته به مدل طراحی و دوخت آن، جنس پارچه به کاربرده شده، میزان پارچه و رنگ کراپ می تواند متفاوت باشد. برای مثال هنگامی که در ماه های بخصوصی در سال قرار داریم خرید کراپ مشکی، بالا می رود به همین علت قیمت کراپ های مشکی نیز افزایش می یابد. ممکن است شما کراپی را انتخاب کنید که از لحاظ ظاهری بسیار کوچک دیده شود اما جنس به کار رفته در تولید کراپ، با کیفیت بوده و در نتیجه قیمت آن نیز بالا می رود. برای اطلاع بهتر از قیمت انواع کراپ دخترانه می توانید به سایت فروشگاه پادمیرا مراجعه کنید.

جمع بندی

لباس کراپ که امروزه در بین دختران و زنان بسیار رایج می باشد لباس هایی با طول کمتر از تیشرت یا پیراهن هستند که روی خط شلوار قرار میگیرند. برای ست کردن لباس کراپ می توانید با توجه به موقعیت و نوع مدل لباس کراپ خود، از انواع شلوار جین جذب، مام استایل و یا غیره استفاده کنید. همچنین در فصل تابستان می توانید از یک لباس کراپ نخی و خنک به همراه شلوار بگ لینن استفاده کرده و از راحتی و خنکی آن لذت ببرید. بهتر است هنگام خرید لباس کراپ به نکاتی از جمله سبک استایل خود و رنگ پوست خود توجه فرمایید. برای خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع لباس کراپ نیز می توانید به فروشگاه پادمیرا مراجعه نمایید. فروشگاه پادمیرا دارای جدیدترین و بروزترین انواع مدل کراپ ها می باشد.

 

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/