gif
gif mobile
زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

ست کردن و خوشتیپ بودن مساله ای هست که برای هر فردی جذاب و چالش برانگیز خواهد بود اللخصوص که یک زن یا دختر باشید. در این مقاله گروه نگارش پادمیرا مگ با روشها و ترفندهای ست کردن لباس افراد قدکوتاه پرداخته است و اینکه اگر قدکوتاه ها چگونه میتوانند یک استایل خوب داشته باشند تا بتوانند جذاب تر باشند.

درباره لباس پوشیدن زنان قد کوتاه

متوسط قد خانم های ایرانی 160 سانتی متر است و از طرفی معمولا به خانم های بزرگسالی که قد آن ها از 160 کمتر است قد کوتاه یا ریز نقش می گویند یکی از دغدغه های همیشگی برای اکثر خانم هایی که قد کوتاهی دارند این است که چطور لباس بپوشند و یا چه استایلی مناسب اندام آن هاست تا ظاهر آن ها را کمی قد بلند و کشیده نشان دهد و به طور کلی چگونه یک قد کوتاه جذاب باشیم. زیرا قد افراد انتخابی نیست اما می توان به کمک استایل ها و یکسری نکات مختلف آن را مدیریت کرد.
اصول ست کردن لباس برای خانم هایی که قد کوتاهی دارند از نکته هایی است که باید در همه بخش های استایل آنها اعم از مانتو، بولیز، شلوار، شال و روسری، کفش، کیف، اکسسوری و... رعایت شود چون از طرفی ممکن است خیلی از افراد قد کوتاه از استایل و لباس مدلینگ ها در فشن شوها  و یا لباسی که تن مانکن هایی که در مغازه ها هستند خوششان بیاید و تمایل به خرید و پوشیدن آن ها داشته باشند در صورتی که مانکن ها و افرادی که در فشن شو ها کار می کنند قدی بالای 178 سانت دارند همچنین دارای اندامی باریک و کشیده هستند به همین دلیل لباس های آن ها برای افراد کوتاه قد و ریز نقش مناسب نیست.

زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

خانم های قد کوتاه چگونه لباس ست کنند

معمولا خیلی از افراد به دلیل این که قد کوتاهی دارند اعتماد به نفس خود را از دست می دهند زیرا تصور آن ها این است که هیچوقت نمی توانند یک استایل ایده آل و مناسب داشته باشند در صورتی که با رعایت چند نکته ساده و راحت می توانند به استایل های خود جذابیت بخشیده و حتی بلند قدتر دیده شوند که در نتیجه باعث بالا رفتن اعتماد به نفس این افراد می شود از طرفی لازم به ذکر است که قد یکی از عوامل اصلی تعیین کننده استایل شماست اما تنها فاکتور اصلی استایل شما نیست زیرا برآمدگی های بدن، وزن، فرم بدن و... از عوامل تاثیر گذار دیگری هستند که بر استایل ما تاثیر گذارند. برای اطلاع از نکاتی که به ست کردن لباس ها برای خانم های قد کوتاه کمک می کند با ما همراه باشید:

انتخاب مانتو و پالتو و کت

انواع مانتوها و کت های بیرونی و یا پالتو هایی که در فصول سرد از آن ها استفاده می کنیم از لباس های پر کاربرد در استایل های خانم های ایرانی است از این رو نکته ای که افراد قد کوتاه باید در انتخاب مانتو و کت رعایت کنند مربوط می شود به قد کت و یا مانتویی که قصد خریداری آن را دارند این افراد بهتر است متناسب با قد خود از مانتو های کتی کوتاه استفاده کنند زیرا پاهای شما را کشیده تر نشان می دهد که همین موضوع سبب می شود تا در ظاهر بلند قدتر دیده شوید در مقابل مانتو ها و یا کت های بلند سبب می شود تا قد شما کوتاه تر دیده شود.

زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

استفاده از کمربند لباس و شلوار

استفاده از کمربند برای افراد قد کوتاه مانعی ندارد از طرفی با رعایت مواردی می تواند به آن ها کمک کند تا آن ها را قد بلند تر نشان دهد. به این ترتیب که این افراد باید کمربند لباس و یا مانتو خود را تا زیر سینه بالا ببرند و همان جا ببندد این کار باعث می شود تا پایین تنه شما کشیده تر جلوه کند و پاهای شما واضح تر دیده شوند در نتیجه قد بلندتر به نظر می رسید بستن کمربند زیر کمر باعث می شود تا پاهای شما کوتاه تر از چیزی که هست به نظر برسد. همچنین استفاده از کمربند در شلوارهای فاق بلند به شما کمک می کند تا قد بلندتر به نظر برسید.

زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

پایین لباس خود را داخل شلوار ببرید

از مواردی که افراد قد کوتاه دراستایل لباس های خود باید به آن توجه کنند این است که لباس خود را روی شلوار نیندازید زیرا این کار هم قد شما را کوتاه تر نشان می دهد و هم جلوه و استایل شما را بهم می زند. برای رعایت این نکته بهتر است از لباس های فیت و اسکینی استفاده کنید تا جلوه بهتری داشته باشند.

زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

انتخاب لباس هایی فیت و مناسب سایز به جای اور سایز ها

افراد قد کوتاه برای انتخاب لباس بهتر است لباس هایی را بپوشند که فیت و مناسب سایز آن هاست زیرا اگر لباس های اور سایز و یا لباس هایی که بزرگتر از سایز اصلی خودتان است را انتخاب کنید استایل شما را بهم می ریزد  باعث می شود شلخته نشان داده شوید که در نتیجه آن، قد شما کوتاه تر به نظر می رسد زیرا برخی از افراد تصور می کنند اگر لباسی که انتخاب می کنند بلند تر و آزاد تر باشد کوتاهی قد آن ها را می پوشاند و سبب می شود تا بلند تر دیده شوند در صورتی که این یک تصور غلط است و عکس این قضیه صادق است. گاهی اوقات می توانید به کمک یک کمربند استایل خود را با لباس های اور سایز تکمیل کنند اما ترجیحا این افراد بهتر است از لباس های سایز مناسب خودشون بهره ببرند.

زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

پوشیدن لباس های تک رنگ و یا با هارمونی نزدیک

مطلب دیگری که به افراد قد کوتاه در داشتن استایل متناسب کمک می کند تا بلند تر به نظر برسند رعایت رنگ بندی و هارمونی رنگی بین لباس هایی است که می پوشند این افراد بهتر است در استایل خود از یک رنگ و یا از رنگ بندی هایی استفاده کنند که به هم نزدیک هستند زیرا در قد بلند تر نشان دادن شما تاثییر بسزایی دارد در مقابل اگر از رنگ بندی های متفاوت در استایل خود استفاده کنند باعث از هم گسیختگی و دوگانگی های واضح در استایل شما می شود همین موضوع سبب می شود تا تضادی بین بالا تنه و پایین تنه شما بوجود بیاید و شما قد کوتاه به نظر برسید. از طرفی موقع انتخاب رنگ لباس خود حتما به جنس پارچه های آن ها هم دقت کنید زیرا پارچه های تیره و سبک کمک می کند تا لاغر و قد بلند به چشم بیایید و در مقابل پارچه هایی که سنگین هستند شما را قد کوتاه تر نشان می دهد.

زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

انتخاب شلوار مناسب برای خانم های قد کوتاه

انتخاب یک شلوار مناسب تاثیر شایانی در استایل شما خواهد داشت از جمله خانم های که قد نسبتا کوتاهی دارند به این نکته توجه کنند که می توانند با انتخاب شلوار مناسب ظاهر خود را کمی بلند تر به نظر برسانند. هر چند انتخاب شلوار و سبک های آن ها کاملا سلیقه ای است اما اگر قد بلند به نظر رسیدن برایتان مهم است می توانید به نکاتی که در ادامه گفته می شود توجه کنید.

◘ شلوارهای چسبان و تنگ

شلوار های جین که تنگ و چسبان هستند باعث می شوند تا پاهای شما باریک تر جلوه کنند در نتیجه پوشیدن این شلوار جین های تنگ  باعث می شود تا قد شما را کوتاه تر از حالت اصلی که هستید نشان دهد.

زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

پیشنهاد پادمیرا:خرید شلوار جین جذب زنانه

◘ شلوارهای دم پا گشاد و معمولی

شلوارهایی که دم پا گشاد هستند و یا شلوارهای راسته معمولی برای این افراد مناسب است و یا به طور کلی آن سبک از شلوارهایی که قسمت کمر و بالای آن ها تنگ هستند و از زانو به پایین گشاد می شوند بهترین گزینه برای خانم های قد کوتاه است.

زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

◘ شلوار پارچه ای

همچنین شلوارهای پارچه ای و بلند که از پارچه های لخت درست شده اند برای استایل خانم های قد کوتاه بسیار شیک و جذاب است زیرا استایل شما را بلند و کشیده نشان می دهد و اندام بهتری هم برای شما می سازد مخصوصا اگر این شلوارها را با یک کفش باشنه بلند ترکیب کنید به دلیل قد بلندی که شلوار دارد روی کفش شما را می پوشاند خیلی دیده نمی شود بنابراین سبب می شود تا یک استایل شیک و جذاب داشته و قد شما را بلند و کشیده به نمایش بگذارد.

زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

◘ شلوارهای قد کوتاه

در مقابل شلوارهای کوتاهی هستند که تا ماهیچه ساق پا و یا قوزک پا می رسند این سبک شلوارها برای افراد قد کوتاه مناسب نیست البته اگر کوتاهی قد برایشان اهمیت ندارند و این سبک را دوست دارند می توانند بپوشند اما در واقع تاثیری در ظاهر قدی آن ها نمی گذارد که بلند تر دیده شوند، بلکم شاید کوتاه تر هم به نظر برسند.

زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

برای خرید شلوار جین قد 90 کلیک کنید

◘ شلوارهای سنگشور

سبک دیگری از شلوارها که افراد قد کوتاه به راحتی می توانند از آن ها هم استفاده کنند مدل های کتان سنگشوراند. شلوارهای کتان سنگشور نسبت به شلوارهایی که کاملا روشن هستند استایل شما را بلند و کشیده نشان می دهند همچنین استایل شیکی دارند و راحت تر می توانید این شلوارها را با لباس های دیگر خود ست کنید. نکته دیگری که باید در انتخاب شلوار رعایت کنید این است که سعی کنید شلواری را انتخاب کنید که چین نداشته باشد و یا حداکثر یک چین باشد.

زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

◘ شلوارهای فاق بلند

مدل دیگری از شلوارها هستند که برای افراد قد کوتاه بسیار مناسب اند و به راحتی می توانند از آنها استفاده کنند شلوارهای فاق بلند است این سبک شلوارها به دلیل فاق بلندی که دارند پاهای شما را کشیده و بلند تر نشان می دهد و سبب می شود تا قد بلند به نظر برسید همچنین بهتراست هنگام استفاده از شلوارهای فاق بلند لباس خود را داخل شلوار بزنید تا بلندی فاق آن معلوم شود در نتیجه هم استایل بهتری خواهید داشت و هم قد بلند تر نشان داده می شوید.

زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

کفش مناسب برای خانم های قد کوتاه

می رسیم به انتخاب کفش از بارزترین کارهایی که اکثرا خانم های قد کوتاه برای بلندتر نشان دادن قد خود انجام می دهند انتخاب کفش های پاشنه بلند است که قطعا تاثیر چشمگیری در قد دارند و یکی از بهترین انتخاب هاست. فقط نکته ای که باید به آن توجه کنید اندازه پاشنه کفش انتخابی شماست که باید مراقب بدنتان هم باشید به همین منظور پاشنه کفش مناسب و ایده آل برای این افراد بین 5 تا 7 سانت است بیشتر از این مقدار استایل و هیکل شما را ناموزون نشان داده و بهم می زند.
البته پاشنه های کفش شما می تواند به صورت پاشنه های معمولی و یا حتی لژ دار باشد اما نکته ای که موقع پوشیدن کفش های پاشنه دار مهم است که ارتفاع پاشنه کفش شما به قدری باشد که روی راه رفتنتان تاثیر بدی نگذارد. افراد قد کوتاه بهتر است موقع خرید کفش برای خود مدل هایی انتخاب کنند که حجم جثه بزرگتری دارند به این ترتیب باعث می شود تا پاهای آن ها کوچک به نظر نرسد.

زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

ترفندهایی برای بلند تر نشان دادن قد

به غیر از استایلی که می توانید به کمک لباس های خود در بلند نشان دادن قد خود داشته باشیم ترفند ها و نکات دیگری هم وجود دارند که می تواند تاثیر به خصوصی روی این موضوع بگذارد.

کیف

به عنوان مثال خیلی از اوقات کیف ها جزو اکسسوری ها و وسایل تجملاتی هستند که ما در استایل خود از آن ها استفاده می کنیم بنابراین انتخاب کیف مناسب برای افرادی که قد کوتاهی دارند می تواند کمک ویژه ای برای استایل آن ها باشد. این افراد بهتر است از گرفتن کیف های خیلی بزرگ صرف نظر کنند زیرا جثه آن ها کنار کیف های بزرگ خود را بیشتر نمایان می کند و ممکن است حتی کوتاه تر از حالت اصلی خود به نظر برسند.

زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

مو

شاید کمی تعجب برانگیز باشد که استایل موهای سر هم در بلند و یا کوتاه تر نشان دادن قد تاثیر دارد. برای افرادی که قد کوتاهی دارند پیشنهاد می کنیم که موهای خود را ببندند با این کار قسمت بالایی بدنتان بلندتر دیده می شود همین موضوع سبب می شود تا شما هم قد بلندتر به نظر برسید. همچنین قد موهای شما مهم است زیرا موهایی که بیش از حد بلند هستند هم باعث کوتاه نشان دادن قد شما می شوند قد موهای شما نباید به اندازه ای باشد که گردن شما را بپوشاند این کار باعث می شود تا قد کوتاه تر به نظر برسید اگر موهای بلندی دارید بهتر است آن ها را ببندید.

زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

اکسسوری ها

خانم ها معمولا علاقه زیادی به استفاده از اکسسوری ها در استایل خود دارند مخصوصا اگر بخواهند به مهمانی و یا مراسمی دعوت شوند البته اغلب برخی از خانم هایی که قد کوتاهی دارند تصور می کنند که استفاده از اکسسوری به دلیل  کوتاه بودن قدشان برای استایل آن ها مناسب نیست در صورتی که این تصور کاملا غلط است زیرا آن ها به راحتی می توانند از هر اکسسوری تزیینی که دوست دارند استفاده کنند تنها نکته ای که این افراد باید رعایت کنند این است که اکسسوری های بزرگ برای آن ها مناسب تر است زیرا باعث می شود تا توجه همه را به خود جلب کنند و کوتاهی قد کمتر به چشم بیاید.

زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

طرح لباس ها

افراد قد کوتاه در کنار انتخاب لباس های ساده تک رنگ می توانند از لباس های طرح دار هم استفاده کنند برخی از طرح ها کمک زیادی به بلند و کشیده تر نشان دادن قد آن ها می کند. این افراد می توانند از لباس هایی استفاده کنند که راه راه عمودی دارند همچنین در کنار لباس های راه راه از طرح های دیگری مثل جناغی و ریسمانی هم می توانند بهره ببرند زیرا این طرح ها جلوه ای از حالت های عمودی را تداعی می کند که باعث می شود قد بلند تر دیده شوید همچنین برای بلند تر نشان دادن پاهای خود می توانید شلوارهایی را انتخاب کنید که روی آن خط های عمودی طراحی شده است.

زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

دامن

استفاده از دامن برای خانم هایی که قد کوتاهی  دارند مانعی ندارد اما نکته ای که در مورد دامن پوشیدن آن ها حائز اهمیت است اندازه قدی دامن هاست. این افراد بهتر است هرگز از دامن های بلند استفاده نکنند زیرا باعث می شود قد آن ها را کوتاه نشان دهد اما می توانند با رعایت شئونات از دامن های کوتاه در جشن ها و مراسمات و همچنین دورهمی های خانوادگی استفاده کنند. البته یادتان باشد که از آن ها نمی توانید در خیابان استفاده کنید.

زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

طرز ایستادن و نشستن

شاید در ابتدا برای شما عجیب بیاید که حالت ایستادن و نشستن چگونه بر قد ما تاثیر خواهد گذاشت اما به خاطر داشته باشید که می توانید با حفظ وضعیت اندام و همچنین درست نشستن و ایستادن به حداکثر پتانسیل قد خود برسید. برای رعایت این مسئله هنگام نشستن باید حتما کمرتان را صاف کنید و موقع بلند شدن با استایل متکبرانه ای برخیزید از طرفی موقع ایستادن باید سر خود را بالا نگه دارید زیرا خمیده و دولا دولا راه رفتن سبب می شود تا قد شما کوتاه تر به نظر برسد.

زنان قدکوتاه چگونه لباس بپوشند؟

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/