gif
gif mobile
افراد چاق چگونه لباس بپوشند؟

افراد چاق چگونه لباس بپوشند؟

یکی از دغدغه های افراد چاق مخصوصا خانم ها این است که چه لباس هایی مناسب آنها است و چه رنگهایی را انتخاب کنند. حتی شال و کیف و کفش نیز در دیده نشدن نقص ها تاثیر دارد. اگر میخواهید بیشتر با لباس و استایل خود آشنا شوید در این مقاله با پادمیرا مگ همراه شوید.

درباره لباس پوشیدن افراد چاق

یکی از دغدغه های قدیمی و همیشگی خانم هایی که اندام چاقی دارند زمانی است که به مهمانی دعوت می شوند زیرا به دنبال استایلی هستند تا بتوانند کمی ظاهر خود را جمع و جور و لاغرتر نشان دهند. هر چند که برای لاغر شدن باید اصولی و طبق رژیم های تخصصی و مناسب پیش رفت اما چون این کار زمان بر است و شما هم عجله دارید بهترین کار این است تا برآمدگی ها و نقص های بدنی حاصل از چاقی خود را به کمک لباس های مناسب بپوشانید. از طرفی برخی افراد هستند که اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و تصور می کنند که در انتخاب لباس ها محدود هستند و نمی توانند یک استایل ایده عالی داشته باشند در صورتی که با رعایت نکاتی ساده می توانند تا حدی چاقی خود را پنهان کنند و همچنین یک استایل شیک و جذابی هم داشته باشند.

افراد چاق چگونه لباس بپوشند؟

اگر جزء افراد چاق هستید و می خواهید با لباس ها و استایل های مناسب خود آشنا شوید در این مقاله از پادمیرا مگ در ادامه مطلب با ما همراه شوید:

نکات مهمی که افراد چاق باید در لباس پوشیدن رعایت کنند:

در این قسمت نکاتی ساده را ذکر می کنیم که با رعایت کردن آن ها  به راحتی می توانید استایل ایده عالی داشته باشید و با اعتماد به نفس در مراسم ها و مهمانی ها حاضر شوید.

اندازه خود را قبول کنید

ابتدا باید سایز و اندازه خود را جدی بگیرید و لباس ها را مطابق با اندازه خود انتخاب کنید برخی افراد تصور می کنند اگر لباس های گشاد و آزاد و یا حتی بزرگتر از سایز خود بپوشند می توانند چاقی خود را پنهان کنند تا لاغر تر به نظر برسند در صورتی که این تصور اشتباه است و برعکس سبب می شود تا نسبت به هیکلی که دارند چاق تر نشان داده شوند. از طرفی لباس ها نباید آنقدر تنگ باشند که برآمدگی ها و انحناهای بدن را نشان دهد بنابراین لباسی را انتخاب کنید که خوش دوخت و برش دار باشد زیرا باعث می شود تا بخش های مختلف بدن را با خطای دید بپوشاند.
 همچنین نکته ای دیگری که برای پوشیدن لباس ها  باید به آن توجه کنید مربوط می شود به انتخاب لباسهایی که دارای چند لایه مثل جلیقه و پولیور و ... اند که برای شما مناسب نیست زیرا شما را تپل تر نشان می دهند همچنین انتخاب لباس های پشمی و پولیورهای کلفت هم به دلیل ضخامت و بافتی که دارند برای شما مناسب نیستند.

افراد چاق چگونه لباس بپوشند؟

انتخاب رنگ

نکته بعدی برای افراد چاقی که می خواهند لاغر به نظر برسند و حتما باید رعایت کنند رنگ لباسی است که قصد دارند بخرند این موضوع معمولا ساده ترین نکته در این رابطه است که اکثر افراد معمولا اطلاع دارند و آن را رعایت می کنند.
رنگ های تیره تر باعث می شود تا نقص های بدن ما پوشیده و پنهان شوند به همین دلیل پیشنهاد ما این است که از رنگ های تیره تر استفاده کنند زیرا رنگ های روشن برای این دسته افراد باعث می شود تا چاق تر از چیزی که هستند به نظر برسند. پیراهن هایی با رنگ تیره به همراه شلوارهایی که جذب نباشند و یا مدل های دم پا برای این افراد بسیار مناسب است. لباس ها و یا دامن های بلند به همراه یک بولیز که رنگ هایی تقریبا تیره دارند انتخاب مناسبی برای این افراد است. برای انتخاب یک ست از بولیز شلوار بهتر است از رنگ بندی تیره و نزدیک به هم استفاده کنید این انتخاب باعث می شود تا استایل شما یک دست باشد و یک بخش از بدن شما که تپل تر است بیشتر نمایان نشود.
همچنین مدل هایی که طرح های برجسته و درشت همراه با رنگ بندی های جیغ و پر رنگ دارند باعث می شود تا شما را چاق تر نشان دهد بنابراین بهتر است از رنگ های تیره و طرح های ساده و یا طرح هایی با راه راه های عمودی نازک استفاده کنید طرح های عمودی راه راه باعث ایجاد خطای دید شده و شما را لاغرتر نشان می دهد از طرفی اگر علاقه مند به استفاده از رنگ سفید و یا رنگ های روشن هستید می توانید همراه لباس خود از یک کمربند مشکی طرح دار استفاده کنید در این صورت نگاه ها به سمت کمربند می رود در نتیجه استایل شما لاغر تر به نظر می رسد.

افراد چاق چگونه لباس بپوشند؟

جنس پارچه مناسب

یکی از نکته های حائز اهمیت که شاید کمتر به آن توجه شده و حساسیت بخرج دهند جنس پارچه لباس هاست پارچه هایی که جنس سفت و خشکی دارند برای افراد چاق مناسب نیست زیرا باعث می شود تا ناخواسته خطوط بدن شما بیشتر شود که ظاهر نامناسب و درشت تری را برای شما ایجاد می کند در عوض لباس هایی که جنس نرم و لطیفی دارند روی بدن شما می نشینند و یک استایل یک دست و متعاای یقه گرد خودداری کنید لباس های یقه هفت ظاهر شما را کشیده تر نشان می دهد و غبغبتان کمتر به چشم می آید که همین امر باعث می شود تا لاغر تر به نظر برسید از طرفی از پوشیدن لباس هایی با یقه بلند یا یقه اسکی دوری کنید زیرا این سبک لباس ها گردن و بدن شما را پهن تر و در نتیجه چاق تر نشان می دهد.
زمانی که می خواهید لباس مجلسی برای خود انتخاب کنید حتما به اندازه یقه آن دقت کنید در لباس هدلی را نشان می دهد. همچنین در کنار نوع پارچه بهتر است از پیراهن و یا بولیزهایی استفاده کنید که یقه آن ها هفت است و از پوشیدن لباس های مجلسی یقه لباس باید کاملا اندازه شما باشد همچنین می توانید از گردنبند های بلند رنگ روشن در استایل خود استفاده کنید این کار باعث می شود تا توجه به اندام شما کمتر شود در نتیجه شما را لاغر نشان دهد از طرفی گوشواره های بلند هم نقش بسزایی در لاغر نشان دادن استایل شما دارد.

افراد چاق چگونه لباس بپوشند؟

انتخاب لباس هایی با طرح هایی برش دار

در انتخاب مدل و طرح لباس ها به این نکته دقت کنید که هر چه طرح بولیز شما ساده تر باشد استایل شما را لاغر تر نشان می دهد به عنوان مثال اگر بالا تنه شما تپل تر است بهتر است از بولیز هایی استفاده کنید که ساده و برش دار هستند از طرفی برای قسمت پایین تنه استایل خود می توانید از شلوار و یا حتی دامن های طرح دار متنوع استفاده کنید، دامن هایی که در ناحیه کمر گره و یا چین دار هستند. همچنین بولیز های انتخابی شما می توانید از طرح هایی باشد که در طراحی آن ها در قسمت پهلوها از نوارها و یا پارچه های تیره کار شده است زیرا باعث می شود تا شما را کشیده و لاغرتر نشان دهد.
انتخاب پیراهن های بلند برای شما به همراه یک کمربند انتخاب مناسب و ایده عالی خواهد بود البته دقت کنید که کمربند انتخابی شما نباید پهن باشد و ترجیحا از مدل های نازک تر آن استفاده کنید همچنین باید آن را دقیقا روی شکم خود ببندید تا استایل شما را متعادل نشان دهد، بستن کمربند در زیر شکم و یا بالای شکم باعث می شود تا اندام شما را چاق و نامتعادل تر نشان دهد.

افراد چاق چگونه لباس بپوشند؟

انتخاب شلوار مناسب

از مواردی که افراد چاق هنگام لباس پوشیدن باید آن را در نظر بگیرند این است که شلوارهای جین و راسته برای آن ها مناسب نیست زیرا باعث می شود تا پاهای آن ها را چاق تر از چیزی که هست نشان دهد. بنابراین بهتر است از شلوارها راسته دوری کنند. در عوض آن مدل از شلوارهایی که در قسمت ران تنگ تر هستند و درسمت پایین کمی گشاد می شود برای شما مناسب ترند زیرا استایل پاهای شما را متناسب و لاغر تر نشان می دهد.
مدل دیگری از شلوارها هستند که در کنار آن ها جیب کار شده است و از طرفی برای شما اصلا مناسب نیستند مخصوصا اگر پاهای تپلی داشته باشید زیرا باعث می شود تا پاهای شما پهن تر به نظر برسند. علاوه بر مدل شلوارها به اندازه کمر آن ها هم توجه کنید قسمت کمر شلوار باید مناسب و کاملا اندازه شما باشد و حالتی را ایجاد نکند که شکم و پهلو های شما از کمر شلوار بیرون بزند چون باعث می شود تا بالا تنه شما بلند تر از قسمت پایین تنه نشان دهد در نتیجه استایل و هیکل شما بهم می ریزد که این مورد یک نقص به حساب می آید.

افراد چاق چگونه لباس بپوشند؟ق

انتخاب دامن مناسب

نکته دیگر انتخاب دامن است برخی از افراد تصور می کنند به دلیل اینکه پایین تنه تپلی دارند نمی توانند دامن بپوشند در صورتی که آن دسته از خانم هایی که پاها و پهلوهای تپلی دارند می توانند به جای دامن های راسته از مدل پلیسه استفاده کنند همچنین اگر مچ و ساق پای شما تپل هستند از دامن هایی استفاده کنید که قد آن به زیر قوزک پای شما برسد همچنین در انتخاب کفش های پاشنه دار همراه با دامن دقت کنید تا ارتفاع پاشنه آن ها بیشتر از 6 سانت نباشند از طرفی انتخاب در نظر داشته باشید که انتخاب کفش های تخت هم برای شما مناسب نیست.

افراد چاق چگونه لباس بپوشند؟

پیشنهاد پادمیرا: خرید دامن جلو دکمه

انواع کت ها برای افراد چاق

معمولا برای محیط های رسمی کت اولین استایلی است که انتخاب می کنیم اما ممکن است افرادی که چاق هستند با پوشیدن کت مشکل داشته و تصور کنند که ممکن است کت آن ها را تپل تر نشان دهد. انتخاب کت های یک دکمه و یا دو دکمه برای آن ها مناسب نیست اما می توانند از کت هایی که 3 دکمه ای هستند استفاده کنند زیرا آن ها را کشیده تر نشان می دهد و باعث می شود تا اضافه وزن آن ها کمتر به چشم بیاید. همچنین در استایل خود با کت های سه دکمه بهتر است دکمه بالای کت باز باشد تا زمانی که در حرکت و انجام کاری هستید لباس شما کشیده نشود و حرکات شما را محدود نکند این کار باعث می شود تا اضافه وزن شما کمتر به چشم بیاید و لاغرتر به نظر برسید.

افراد چاق چگونه لباس بپوشند؟

لباس های با طرح ساعت شنی

یکی از استایل هایی که به شما کمک می کند تا اندامتان ایده آل و لاغرتر به نظر برسد انتخاب لباس هایی با فرم ساعت شنی است استیل و طرح لباس های ساعت شنی به صورتی است که در قسمت کمر جمع می شوند و تنگتر هستند همین مورد باعث می شود تا کمر شما لاغر تر از اندام های دیگر بدنتان به نظر برسد و در مجموع لاغرتر به چشم بیایید.
اگر لباس هایی با طرح ساعت شنی ندارید می توانید برای تبدل استایل خود به فرم ساعت شنی از یک کمربند ظریف استفاده کنید با پوشیدن این لباس ها دوستانتان تصور می کنند وزنتان کاهش یافته و در نتیجه لاغرتر به نظر می رسید.

افراد چاق چگونه لباس بپوشند؟

استفاده از زیورآلات و اکسسوری ها

برخی از افراد چاق تصور می کنند که استفاده از اکسسوری ها برای آن ها مناسب نیست و تاثیری بر لاغر نشان دادن استایل آن ها ندارد و یا برخی دیگر بر این باورند که چون برای انتخاب لباس حساسیت بخرج داده اند بنابراین از هر اکسسوری بخواهند می توانند استفاده کنند در صورتی که این یک تصور غلط است زیرا شما همان قدر که برای انتخاب لباس خود حساسیت بخرج داده اید باید در انتخاب اکسسوری ها و زیور آلات و همچنین شال و روسری خود حساسیت لازم را داشته و دقت کنید.
در انتخاب گردنبند و گوشواره مدل هایی برای شما مناسب اند که بلند و ظریف باشند و یا می توانید از دستمال گردن هایی استفاده کنید که طول بلندی داشته  و مدل ظریفی دارند بهره ببرید زیرا برای استفاده از دستمال گردن باید آن را مانند شال گردن البته بدون پیچاندن دور گردنتان، از دو طرف رها کنید این قسمت هایی که از دو طرف شال رها کرده اید باعث می شود تا بالا تنه شما کشیده تر به نظر برسد که موجب می شود تا لاغرتر به نظر برسید. استفاده از ساعت و کیف هم برای شما مناسب است می توانید از کیف های بزرگتر استفاده کنید زیرا سبب می شود تا نگاها به سمت کیف برود و اندام و چاقی شما زیاد به چشم نیاید.

افراد چاق چگونه لباس بپوشند؟

انتخاب کفش مناسب

برای انتخاب کفش بهتر است از مدل هایی استفاده کنید که کمی لژ داشته باشند زیرا باعث می شود تا قد شما بلند تر به نظر برسد که در نتیجه سبب می شود که چاقی شما تا چند سایز کمتر به نظر برسد و در چشم دوستان خود لاغرتر به نظر برسید. از طرفی استفاده از کفش های پاشنه بلند زنانه برای شما مناسب نیست اما اگر دوست دارید از کفش  های پاشنه بلند در استایل خود استفاده کنید بهتر است پاشنه کفش شما کمتر از 6 سانت باشد. زیرا بلند تر از این ممکن است خطرات و آسیب های جدی برای شما به همراه داشته باشد. آقایانی که چاق هستند و می خواهند لاغر به نظر برسند باید از کفش های تخت و بدون پاشنه دوری کنند و کفش های پاشنه دار انتخاب کنند البته مدل کفش های پاشنه دار خانم ها با آقایان بسیار متفاوت است و پاشنه آن حدود 3 الی4 سانتی متر می رسد.

افراد چاق چگونه لباس بپوشند؟

انتخاب بوت مناسب

پوشیدن بوت های تنگ برای افرادی که اندام مناسبی دارند گزینه خوبی است اما افرادی که پاهای پر و چاقی دارند نباید از بوت و کفش های تنگ و ظریف استفاده کنند زیرا تعادل استایل آن ها را بهم میزند و طوری به نظر می رسد که انگار هر لحظه در حال پرت شدن و افتادن هستند. بوت های مردانه هم برای استایل زمستانی آقایان مناسب است زیرا به اندازه کافی پاشنه دار و بلند هستند و دیگر مشکلی بابت رنگ جوراب ندارند تا با شلوار ست باشند زیرا کاملا درون بوت قرار می گیرد و جوراب ها دیده نمی شوند.

استفاده از گن

ما به استفاده از گن ها به این منظور که باعث لاغری بشود یا نه کاری نداریم اما می توانید از آن ها برای زیر لباس های مختلف اعم از مجلسی و رسمی و ... خود استفاده کنید. گن ها به دلیل حالت جذب و خاصیت کشسانی که دارند باعث می شود تا قسمت های مختلف بدن مثل چربی دور شکم، ران ها، باسن و پهلوها جمع تر شوند که در نتیجه استفاده از آن سبب می شود تا لاغرتر به نظر برسید. گن ها انواع مختلفی هم دارند که می توانید هم مناسب با آن ناحیه از بدن خود که می خواهید لاغرتر به نظر برسد تهیه کنید و یا گن هایی که به صورت یکسره هستند را انتخاب کنید گن ها برای افراد چاق یک وسیله مفید و کاربردی است.

افراد چاق چگونه لباس بپوشند؟

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/