gif
gif mobile
بهترین ست لباس برای باشگاه ورزشی چیست؟

بهترین ست لباس برای باشگاه ورزشی چیست؟

خرید لباس ورزشی مناسب یکی از دغدغه های ورزشکاران محسوب می شود که می تواند به اندازه داشتن تجهیزات دیگر مهم باشد. ممکن است عجیب به نظر برسد ولی آنقدرها هم روی لباس حساب باز نکنید، این که در باشگاه چه لباسی بپوشیم بیشتر می تواند تاثیر زیادی روی استقامت و انگیزه شما داشته باشد. اگر تازه می خواهید به باشگاه بروید و یا نیاز به یک دست ورزشی جدید دارید حتما این مطلب را دنبال کنید. پادمیرا مگ در این مقاله درباره ست لباس ورزشی باشگاه بدنسازی ( نکاتی در خرید ست ورزشی )، ست لباس ورزشی باشگاه بدنسازی مردانه، راهنمای خرید ست لباس ورزشی زنانه و انواع لباس ورزشی و بدنسازی از جمله لباس مناسب باشگاه برای افراد چاق و... را مورد بررسی قرار داده است. با فروشگاه اینترنتی پادمیرا همراه باشید.

بهترین ست لباس برای باشگاه ورزشی چیست؟1

بهترین ست لباس ورزشی

ست لباس ورزشی را اگر منطبق بر معیارهای ورزشی گزینش نمایید، در هنگام انجام حرکات پرسرعت، تعادلی و کششی با هیچ مشکل و آسیب فیزیکی درگیر نخواهید شد. بدین ترتیب می توان از مزایای یک ست ورزشی با کیفیت به این موارد اشاره نمود:
• بهبود عملکرد ورزشکار در تمرینات ورزشی

• افزایش سطح روحیه و اعتماد به نفس
• عدم ایجاد حساسیت، خارش، قرمزی و التهاب پوستی
• عدم ایجاد خستگی و ناراحتی در زمان ورزش
• حفظ خوب تعادل و حرکت
• حالت کشسانی و انعطاف پذیری عالی
• جنس لطیف و در عین حال با دوام در حین انجام حرکات کششی
• و … .

بهترین ست لباس برای باشگاه ورزشی چیست؟3

انتخاب حرفه ‌ای لباس مناسب باشگاه بانوان

برای انتخاب لباس ورزشی بهتر است چند ویژگی زیر را مد نظر قرار دهید:

1- تناسب لباس ورزشی با نوع ورزش

اولین اصل در انتخاب لباس ورزشی مناسب این است که شما چه ورزشی می‌کنید. اینکه شما چه حرکاتی را در ورزش خود انجام می‌دهید؟ میزان تعریق شما چقدر است؟ برای انجام ورزش مورد علاقه خود، لباس راحت نیاز دارید یا جذب؟ مقاومت لباس در ورزش شما چقدر مهم است؟ به عنوان مثال لباس مناسب فیتنس برای خانم‌ها باید تا حدی جذب باشد و از تهویه مناسب برخوردار باشد. از طرف دیگر لباس بدنسازی آقایان باید تا حد قابل قبولی آزاد بوده و از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

2- جنس لباس ورزشی

اگر هنوز فکر می‌کنید جنس پارچه نخ پنبه بهترین جنس لباس ورزشی است، سخت در اشتباهید. نخ پنبه رطوبت را کاملا جذب می‌کند و محل مناسبی برای رشد قارچ ها و باکتری ها به وجود می‌آورد. در نتیجه باعث آسیب‌های پوستی می‌شود و این به خصوص در مورد لباس‌های ورزشی زنانه بسیار مهم است. لباس هایی با جنس ترکیبی نخ و پلی استر برای ورزش مناسب‌تر هستند. زیرا رطوبت ناشی از عرق کردن را تا حد زیادی دفع می‌کنند. در ضمن شستشوی راحتی دارند و مقاومت بالاتری نسبت به نخ پنبه دارند.

3- رنگ و طرح لباس ورزشی

معمولا آقایان رنگ‌های تیره و خانم ها رنگ های روشن تر را برای انتخاب پوشاک اسپرت انتخاب می‌کنند. طرح زیبا، تن خور مناسب و شیک و رنگ‌های جذاب عامل مهمی در انتخاب لباس ورزشی است و این امر برای افزایش انگیزه شما برای ورزش کردن بسیار مهم است و حس خوبی برای ورزشکار به وجود می‌اورد.

بهترین ست لباس برای باشگاه ورزشی چیست؟2

کدام لباس ورزشی مناسب ‌تر است؟

رفتن به باشگاه ورزشی و انجام تمرینات جسمانی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توان برای تناسب اندام و سلامت انجام داد، اما یکی از کارهایی که بعد از ورزش نباید از یاد برد، شستن لباس‌های بوی عرق گرفته است! آنچه به ذهن بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای خطور می‌کند، تاثیر جنس لباس بر میزان جذب بوی بد بدن انسان است. جالب است بدانید عرق کردن به خودی خود بوی بد ندارد، اما باکتری‌های روی پوست بدن موجب بوی بد بدن می‌شوند و در بعضی محیط‌ها سریع‌تر رشد می‌کنند. نتایج تحقیقات پژوهشگران دانشگاه گنت بلژیک نشان داد، باکتری‌ها در پارچه‌های مصنوعی نظیر پلی‌استر سریع‌تر رشد می‌کنند. در این تحقیق، فعالیت ورزشی 26 ورزشکار ـ 13 مرد و 13 زن ـ که تی‌شرت‌هایی از الیاف کتان و مصنوعاتی نظیر پلی‌استر به تن داشتند، بررسی شد. پس از ورزش، لباس‌ها را در کیسه‌های نایلونی انداختند و در محیط تاریک مشابه کمدهای لباس در باشگاه ورزشی قرار دادند. پس از 28 ساعت و بررسی بوی متصاعد شده از نمونه‌ها دریافتند پلی‌استر که نوعی پارچه مصنوعی است، از الیاف طبیعی کتان بوی بدتری دارد.


برای آن‌که جمعیت باکتری‌های موجود روی پوست ملموس‌تر شود، خودکار و خط‌کشی بردارید و مربعی به ضلع یک سانتی‌متر روی ساعد دست خود بکشید. در این مربع حدود یکصد باکتری زندگی می‌کنند. در حالی ‌که اگر همین شکل را روی بخش‌هایی مثل زیر بغل، ناف یا پنجه پا بکشید و کمی با دقت بیشتری نگاه کنید، با جمعیتی ده میلیونی از باکتری‌ها مواجه می‌شوید که در حال گذراندن زندگی خود هستند! میکروب‌های موجود در پوست بدن در مواد شیمیایی حاصل از تعریق به ترکیبات بدبو تبدیل می‌شوند. در حالی ‌که الیاف طبیعی نظیر کتان چنین موادی را سریعا جذب می‌کنند. پارچه‌هایی که از مواد مصنوعی ساخته می‌شوند، فاقد چنین قابلیتی بوده و مایع باقیمانده بین پوست و لباس در واقع محیطی مطلوب برای این دسته از باکتری‌ها پدید می‌آورد. برای تائید این یافته‌ها، محققان محیط مشابهی را روی پارچه‌های مختلفی نظیر پلی‌استر، آکریلیک، نایلون، پشم گوسفند، ویسکوز و کتان رشد دادند. نتیجه این بود که کتان محیطی است که حداقل باکتری‌ها در آن رشد می کنند و بهترین محیط برای رشد باکتری‌های بدبو، پلی‌استر می باشد. کارشناسان امیدوارند نتایج این تحقیقات به تولید لباس‌های ورزشی بهتر و بی‌بو ختم شود، البته تولیدکنندگان نام‌ آشنا از مواد ضدمیکروب مانند نانوسیلورها در تولید لباس‌های ورزشی استفاده کرده‌اند که باکتری‌های خوب و بد پوست را یکسان از بین می‌برد و در درازمدت به اختلال دستگاه ایمنی بدن انسان منجر می‌شود.

لباس مناسب باشگاه برای افراد چاق

داشتن اندام متناسب و ورزیده از اولویت های همه افراد است و لازمه رسیدن به تناسب اندام ورزش کردن و رفتن به باشگاه بدنسازی است. اما برخی از افراد به دلیل داشتن اضافه وزن علاقه چندانی به باشگاه رفتن ندارند؛ زیرا از نشان دادن اندام خود می‌ترسند. احتمالا این افراد لباس مناسب اندام خود را پیدا نکرده اند. شما نیز اگر جزو این افراد هستید، نگران نباشید با انتخاب درست لباس می‌توانید شور و شوق رفتن به باشگاه را داشته باشید.

1- سوتین ورزشی

اگر جزو بانوانی هستید که اضافه وزن دارند، حتما دارای سینه‌های بزرگ هستید و در زمان تمرینات هوازی یا دویدن روی تردمیل راحت نخواهید بود. یکی از بهترین لباس‌ها برای شما سوتین ورزشی است که از حرکت سینه‌هایتان در زمان تمرین جلوگیری می‌کند و برای انجام حرکات هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

2- تاپ ورزشی

تاپ ورزشی یکی از بهترین لباس‌ها برای افرادی است که دارای شکم بزرگ و پهلو هستند؛ زیرا با پوشیدن این تاپ می‌توانند پهلو و چربی‌های شکم خود را پنهان کنند. طراحی تاپ ورزشی راحت و آزاد است که برای انجام حرکات مشکلی نداشته باشید.

3- تیشرت ورزشی

بیشتر خانم‌ها و آقایانی که دارای اضافه وزن هستند، بازوهای چاق و بزرگی دارند و با پوشیدن تاپ ورزشی احساس راحتی نمی‌کنند، اگر شما نیز جزو این افراد هستید، می‌توانید از تیشرت‌های ورزشی برای پنهان کردن بازوهایتان استفاده کنید. این تیشرت‌ها دارای آستین کوتاه هستند و مانع انجام حرکات نخواهند شد.

4- شلوار یوگا

یکی دیگر از لباس‌های مناسب باشگاه ورزشی برای افراد چاق، پوشیدن شلوار یوگا است. این شلوار قابلیت کشسانی خوبی دارد و به خوبی فیت پا می‌شود. با استفاده از این شلوار در کنار راحتی که خواهید داشت، می‌توانید ران‌های چاق و بزرگ خود را نیز به خوبی پنهان کنید. شلوار یوگا را با تیشرت ورزشی، تاپ ورزشی و سوتین ورزشی می‌توانید استایل کنید.

 

بهترین ست لباس برای باشگاه ورزشی چیست؟7

نحوه شستن لباس ورزشی

آلودگی های‌ لباس ورزشی بیشتر بـه عرق کردن فرد ورزشکار مربوط می شود، بنابراین بهتر اسـت پس از هر ۲ بار استفاده از لباس ورزشی و برای پیشگیري از بو گرفتن، آنرا بشویید. این لباس ها را می‌توان داخل ماشین لباسشویی انداخت یا با دست شست. استفاده از انواع شوینده ها هم مشکلی بـه وجود نمی آورد. اما بد نیست کـه کمی نرم کننده را هم در مراحل نهایی شستشو بـه مواد شوینده تان اضافه کنید تا لباستان پس از شستشو اصطکاک پیدا نکند و خرده ریزه های‌ کف سالن ورزشی را بـه خود نگیرد.

چگونه از لباس ورزشی نگه داری کنیم؟

طبق معمول جنس لباس های‌ ورزشی بـه گونه ای اسـت کـه چروک نمی شوند. لباس های‌ ورزشی مدام با عرق تن و زمین سالن های‌ ورزشی در تماس هستند. بنابراین اگر از ورزشگاه برگشته اید و حوصله شستن لباس هایتان را ندارید، بهتر اسـت آنها را از داخل ساک ورزشی تان خارج نکنید. تا وقتی کـه بخواهید آنها را بشویید. اگر قرار اسـت بیشتر از ۲ ساعت تا شستن لباس های‌ ورزشی وقفه بیفتد، آنها را از ساک خارج و بـه چوب لباسی حمام آویزان کنید. اینکار از تجمع آلودگی های‌ باکتریایی و قارچی در لباس ورزشی، بو گرفتن آن و ایجاد حساسیت پوستی در بدن پیش گیری می کند. لباس ورزشی آلوده را بـه هیچ عنوان داخل کمد لباس ها نگذارید، روی تختخواب نیندازید و کنار لباس های‌ دیگر روی چوب لباسی آویزان نکنید. در غیر این صورت باعث انتقال بو و آلودگی ها بـه سایر لباس هایتان می شوید.

بهترین ست لباس برای باشگاه ورزشی چیست؟4

مهم‌ترین خصوصیات لباس‌های ورزشی

برای آنکه بعد‌ از ورود‌ بـه یک فروشگاه ورزشی سرد‌رگم نشوید‌؛ بهتر اسـت انواع لباس‌های‌ ورزشی و مهمترین خصوصیات آنها را بشناسید‌. هر نوع لباسی کـه انتخاب می کنید‌؛ حتماً باید‌ 3 فاکتور اساسی را د‌اشته باشد‌؛ رطوبت را جذب کند‌؛ مانع از ایجاد‌ بوی بد‌ د‌ر بد‌ن شود‌ و د‌ر طول تمرین شـما را خنک نگه د‌ارد‌.

◘ شورت ورزشی

حتماً باید‌ از پارچه سبک تهیه شد‌ه باشد‌. هر د‌و لایه د‌رونی و بیرونی از الیافی تهیه می شوند‌ کـه ساختار شبکه‌ای د‌ارند‌ و رطوبت را خارج می کنند‌. کمر آن ها حتماً باید‌ خاصیت کششی خوب د‌اشته باشد‌.

◘ سیبی شکل

سعی کنید‌ لباس‌های‌ ورزشی بالاتنه را طوری انتخاب کنید‌ کـه کمی گشاد‌ باشد‌ و بافت‌های‌ چربی اطراف شکم و پهلو را مخفی کند‌. د‌ر عوض از پوشید‌ن شلوارهای د‌مپا گشاد‌ خود‌د‌اری کنید‌؛ زیرا تناسب بین بالاتنه و پایین تنه شـما را از بین می برد‌.

◘ ساعت شنی

طبق معمول برای خرید‌ لباس مشکل زیاد‌ي ند‌ارند‌. استفاد‌ه تاپ‌های‌ چسبان و شلوارهای تنگ بهترین انتخاب برای این شکل از بد‌ن اسـت. لباس‌های‌ گشاد‌ د‌ر این گروه طرفد‌ار ند‌ارد‌؛ زیرا بد‌ن را چاق‌تر از حد‌ طبیعی نشان می‌د‌هد‌. لباس یقه اسکی هم چند‌ان توصیه نمی شود‌.

◘ شلوار ورزشی

نوع تنگ و چسبان آنها برای فعالیت‌های‌ بد‌نی شد‌ید‌ استفاد‌ه می شود‌؛ اما نوع آزاد‌تر آنها برای ورزش‌هایي مانند‌ یوگا و پیلاتس مناسبند‌. پارچه شلوارها باید‌ کشی باشند‌ و تنگی آن ها نباید‌ مانع از جریان خون د‌ر بد‌ن شود‌.

◘ پیراهن ورزشی

جنس آن ها طوری انتخاب می شود‌ کـه بـه جای جذب رطوبت، آنرا از بین بافت‌های‌ خود‌ خارج مي‌كند‌. پیراهن را هیچ‌وقت خیلی گشاد‌ انتخاب نکنید‌؛ زیرا حین تمرین جلوی د‌ست و پای شـما را می گیرد‌.

◘ جوراب

باید‌ از پارچه‌های‌ قابل شست‌وشو با مقاومت بالا تهیه شود‌. طبق معمول از الیاف اسپند‌کس د‌ر جوراب‌ها استفاد‌ه می شود‌ کـه از قوزک پا محافظت می کنند‌ و ضربه‌گیر خوبی بـه حساب می آیند‌. الیاف نانو هم پا را خشک نگه می‌د‌ارند‌ و مانع از بوی بد‌ پا می شوند‌.

◘ تاپ ورزشی

از پرطرفد‌ارترین انواع لباس‌های‌ ورزشی بین خانم‌هاست. تاپ‌های‌ با کیفیت از الیاف مخصوص تهيه می شوند‌ کـه تهویه مناسب د‌اشته و د‌مای بد‌ن را ثابت نگه می‌د‌ارند‌.

◘ زیرپوش ورزشی

پارچه کرست‌های‌ ورزشی باید‌ بافت تراکمی و محکمی د‌اشته باشد‌. استفاد‌ه از این نوع لباس‌ها مانع از افتاد‌گی بالاتنه د‌ر طولانی‌ مد‌ت می شود‌.

◘ کفش ورزشی

اگر حین ورزش کفش مناسبی نپوشید‌ه باشید‌؛ فشار وارد‌ شد‌ه بـه زانوها و مفاصل چند‌ برابر می شود‌. کفش ورزشی باید‌ اند‌ازه مناسب د‌اشته باشد‌؛ بـه طوری کـه قوزک پای‌تان بـه هیچ‌‌عنوان د‌ر آن نچرخد‌ و انعطاف‌پذیری بالایی د‌اشته  باشد‌ و با استفاد‌ه از ساختار چند‌ لایه ضربات سنگین را جذب کند‌. سعی کنید‌ برای هر رشته ورزشی از کفش مخصوص آن رشته استفاد‌ه کنید‌.

بهترین ست لباس برای باشگاه ورزشی چیست؟

بهترین لباس مناسب باشگاه بدنسازی بانوان

برای بانوان نیز لباس بدنسازی مناسب  وجود دارد که ویژگی‌های آن را در ادامه بر می ‌شمریم:

لباس گشاد برای باشگاه؛ شلوار گشاد نپوشید. این شلوار‌ها باعث می‌شوند که از آزادی عمل شما کاسته شود. بهتر است برای تمرینات بدنسازی شلوار‌های جذب مانند یوگا بپوشید.
◘ با پوشیدن لباس‌های رنگی جذابیت و روحیه را در خود ایجاد کنید و پر انرژی به تمرینات بپردازید.
◘ جسور باشید. بدن خود را با لباس‌های جذب به نمایش بگذارید. برای این کار می ‌توانید از شلوارک ورزشی و پیراهن حلقه ‌ای بهره ببرید. اینگونه لباس‌ها باعث می ‌شوند که شما در طول تمرین احساس راحتی داشته باشید و نیز دمای بدنتان متعادل بماند.
◘ موهایتان را ببندید. این کار باعث می‌شود که عرق مو‌های شما را ‌تر نکند. برای راحتی بیشتر در هنگام تمرین استفاده از تل کشی به شدت توصیه می ‌شود.
◘ سویشرت بپوشید. برای زمان‌هایی که حس می‌کنید کمی هوا سرد شده است برایتان ضروری است. البته می ‌توان از آن برای جلوگیری از سرما خوردن نیز استفاده کرد زیرا بعد از تمرین اگر در مجاورت باد قرار بگیرد احتمال این بیماری زیاد است. از طرف دیگر می‌تواند موجب جذابیت شما نیز شود.
◘ داشتن یک حوله هنگام تمرین بسیار ضروری است چون باعث بهداشت و جلوگیری از سرماخوردگی می ‌شود.

وقتی صحبت از ایجاد انگیزه برای بیرون رفتن از در و باشگاه می شود، گاهی اوقات فقط یک لباس زیبا این کار را انجام می دهد. برخی از بهترین مجموعه‌های تمرینی از همان ابتدا ساده‌ ترین راه‌حل برای سبک باشگاهی هستند (زیرا چه کسی می‌خواهد در تاریکی تلاش کند تا ساعت 5 صبح را کنار هم بگذارد؟). شما جفتی می خواهید که برای هر فعالیتی که در فهرست روتین تناسب اندام دارید راحت باشد، اما همچنین نمی خواهید مد را فدای عملکرد کنید. خوشبختانه، با عرضه بی‌پایان ست‌های تمرینی شیک که پوشیدن لباس‌های روزانه را راحت می‌کند، مجبور نیستید. فرقی نمی‌کند در زمستان با یک محصول زیبا برای گرمای بیشتر استفاده کنید، یا کاملاً آماده نیستید که همه چیز را فقط با یک سوتین ورزشی در باشگاه بپوشانید، تاپ‌های تمرینی آستین بلند یک انتخاب دست کم گرفته شده است. و بررسی‌ها مملو از نظراتی در مورد اینکه چقدر این یکی خاص برای همه تیپ‌های بدنی جذاب است. مشخصات کلیدی عبارتند از ساختار صاف ابریشم مصنوعی و اسپندکس، جزئیات پشت باز و کاربردی زیبا، و سرآستین های الاستیک برای سفارشی کردن نحوه پوشیدن آستین های خود.

استایل برای باشگاه بدنسازی

داشتن استایل بدنسازی جذاب و راحت از مهم‌ترین اولویت‌های خانم‌ها و آقایان در زمان رفتن به باشگاه بدنسازی است. برای داشتن استایل مناسب بدنسازی باید در انتخاب لباس ورزشی دقت داشته باشید. در ادامه نکات مهم استایل بدنسازی را بیان می‌کنیم:

• سایز مناسب لباس

یکی از مهم‌ترین نکات برای داشتن استایل بدنسازی، عدم استفاده از لباس‌های آزاد و گشاد است که اندام شما را پنهان می‌کند. اگر می‌خواهید استایل بدنسازی خود را نشان دهید، باید لباس سایز مناسب بدن خود را انتخاب کنید. بهترین لباس‌ها برای بدنسازان لباس‌های جذب و تنگ مانند نیم تنه ورزشی است.

بهترین ست لباس برای باشگاه ورزشی چیست؟5

نکات مهم در رابطه با لباس ورزشی دخترانه برای بدنسازی

اما یکی دیگر از نکات قابل توجه برای دختران ورزشکار، خرید ست ورزشی است. دختران معمولا تاپ و نیم تنه را با لگ ورزشی، تیشرت را با شلوارک ورزشی و یا دامن ورزشی زنانه را همراه تاپ ست می‌کنند. اما برخی از پوشاک ورزشی بانوان به صورت ست تولید شده و به فروش می‌رسند و این نوع از لباس، همیشه برای خانم‌ها جذاب بوده است. تناسب رنگ ست، امکان ست کردن لباس با کتونی ورزشی و همچنین دوخت مشابه و تن خور زیبا، از جمله نکات مهمی است که در هنگام خرید ست ورزشی زنانه باید به آن‌ها توجه کرد.

راهنمای خرید ست های ورزشی باشگاهی مردانه

ست های ورزشی باشگاهی مردانه را باید براساس فاکتورهای مشخصی تهیه نمایید تا عملکرد، کارایی و راندمان ورزشی تان ارتقا یابد. از این مشخصه های مهم به چندین مورد اشاره می کنیم.

فاکتور اول: استفاده از ترکیب چندین الیاف خاص با فناوری عدم جذب رطوبت و دارای خاصیت ضد چروک
فاکتور دوم: سایزی دقیقا متناسب با بازوها، کمر، قسمت میانی و … به منظور ایجاد دامنه حرکتی مناسب
فاکتور سوم: قابلیت تنفس و تبادل هوا و عدم چسبندگی غیر قابل تحمل لباس به بدن
فاکتور چهارم: کیفیت، دوام و ماندگاری بالا
فاکتور پنجم: توانایی در دفع حرارت بدن

بهترین ست لباس برای باشگاه ورزشی چیست؟6

مهم‌ترین نکات در خرید لباس باشگاه زنانه​​​​​​​

  • به سایز توجه کنید

اگر بخواهید ست لباس باشگاه زنانه بخرید، باید بدانید که در زمان خرید، چه نکات مهمی را باید در نظر بگیرید. توجه به سایز اندام خودتان یا فردی که قصد خرید ست ورزشی برای او دارید، مهم‌ ترین موضوعی است که باید در نظر بگیرید. خرید لباسی که مناسب سایز فرد مورد نظرتان نباشد، خرید ناموفقی خواهد بود. بهترین لباس نیز، اگر براساس سایز اندام فرد تهیه نشود، قابل استفاده نخواهد بود.

  • اهمیت رنگ در لباس

همه افراد، علاقه ‌مندی‌هایی دارند که با توجه به آن‌ها، می‌توانید هدیه مناسبی برای‌ شان تهیه کنید. خرید هدیه با توجه به رنگ‌های مورد علاقه افراد، یکی از نکات مهمی است که برای خرید ست ورزشی مردانه، به آن توجه کنید. خرید بدون در نظر گرفتن این نکات، اصلا مطلوب نخواهد بود. برای ورزش، معمولا از رنگ‌های شاد و اکتیو استفاده می‌شود. رنگ سبز، قرمز، نارنجی، زرد و صورتی، انتخاب‌های جذابی به‌عنوان ست ورزش مردانه است.

  • جنس ست ورزشی

موضوع مهم دیگری که باید در زمان خرید ست ورزشی زنانه به آن توجه کنید، جنس پارچه ‌ای است که در ست تیشرت شلوار مردانه و ست لباس باشگاه بدنسازی مردانه استفاده شده است. لباس‌هایی از جنس پلاستیک که تبادل هوا را غیرممکن می‌کند، اصلا مناسب استفاده در محیط‌ های ورزشی نیست. لباس‌هایی که ممکن است با استفاده از آن‌ها دچار حساسیت پوستی شوید، انتخاب مناسبی به‌عنوان ست ورزشی مردانه نیست.

  • قیمت ست ورزشی 

اگر بخواهید ست لباس ورزشی مردانه را از برندهای مطرح تهیه کنید، قطعا لازم است هزینه نسبتا زیادی بابت آن پرداخت کنید. خرید ست گرمکن ورزشی مردانه پوما یا نایک، هزینه زیادی برایتان خواهد داشت. اما جنس مطلوب و دوخت حرفه‌ای برندهای مطرح، ارزش هزینه آن را دارد. پس در صورتی ‌که توان خرید با قیمت نسبتا بالا را دارید، حتما از ست ورزشی دورتموند، نایک و سایر برندهای باکیفیت استفاده کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/