gif
gif mobile
انواع استایل پالتو ( نحوه ی ست کردن پالتو با لباس های مختلف )

انواع استایل پالتو ( نحوه ی ست کردن پالتو با لباس های مختلف )

پالتوها یکی از لباس های مناسب روزهای سرد فصل پاییز و زمستان هستند که می توانید استایل های شیک و متنوعی با آنها داشته باشید. اما تاریخچه به وجود آمدن پالتو ها به زمان جنگ جهانی اول می رسد و با نگاهی به تاریخ بریتانیای کبیر، کاربرد پالتوها در جایی غیر از سالن مد بوده است. در دوره جنگ جهانی اول پالتو ها کاربرد تاریکتری داشتند که در سنگر های خونین، محافظی برای خون و گل و لای باشند. پالتوها برای همه افراد از خانم ها و آقایان در سبک های متنوع در فروشگاه های اینترنتی لباس وجود دارند. برای تکمیل استایل با پالتو می توانید از لباس های مختلفی (مثل شلوارهای جین، دامن، بوت ها و...) استفاده کنید. در این مقاله تصمیم گرفتیم برای کمک به شما در مورد استایل با پالتو و اینکه از چه سبک پالتوهایی برای فرم بدنی خود استفاده کنید بگوییم پس با پادمیرا مگ همراه باشید.

درباره استایل با پالتو

پالتو از لباس های پر طرفدار و کاربردی برای روزهای سرد پاییز و زمستان است. پالتوها علاوه بر اینکه باعث می شود تا بدن شما گرم شوند سبب می شود تا بتوانید استایل های شیک و متنوعی به همراه آن ها داشته باشید. استایل با پالتو در عین شیک و جذاب بودن می تواند بسیار پیچیده و سرگرم کننده هم باشد از این جهت که اغلب سبک لباس های زمستانی با پالتو را استایل های لایه لایه می شناسند زیرا معمولا ممکن است با لباس های زیادی سرو کار داشته باشید که سبب پیچیدگی و سرگرمی در انتخاب استایل ایده آل شما می شود . البته این معضلی است که برای همه افراد هم خانم ها و هم آقایون وجود دارد. ممکن است برخی افراد تصور کنند که استایل پالتو برای سبک مردانه تنوع چندانی ندارد در صورتی که این یک تصور غلط است زیرا استایل با پالتوهای مردانه جزو گزینه هایی است که هیچوقت تکراری نمی شود. در ادامه این مقاله با نکته هایی درباره سبک های متفاوت استایل های خانم ها و آقایان به همراه پالتو آشنا می شویم و با رعایت نکات ساده و مهمی که در این رابطه است، می توانید یک استایل شیک و مناسب با انوع پالتو ها داشته باشید.

انواع استایل پالتو ( نحوه ی ست کردن پالتو با لباس های مختلف )

انتخاب پالتوی مناسب

برای این که بتوانید یک انتخاب مناسب و خوبی در استایل کردن لباس های خود داشته باشید ابتدا باید فرم بدن خود را بشناسید و متناسب با آن لباس مورد نظر را انتخاب کنید این نکته برای انتخاب پالتو هم ضروری و صادق است. در نظر گرفتن این مسئله می تواند به شما کمک زیادی در شیک و جذاب شدن استایل شما کند. اغلب برای شما هم پیش آمده است که لباسی تو تن دوستتان خیلی شیک و مناسب است اما اگر همان لباس را شما یا شخص دیگری بپوشد ممکن است توی تنتان زار بزند و جلوه جالبی نداشته باشد و دلیل این اتفاق فرم بدنی شماست. به عنوان مثال یک پالتو بلند کمربند دار برای افرادی که فرم بدن آن ها ساعت شنی است بسیار مناسب است از طرفی اگر شخصی با فرم بدنی مثلثی این پالتو بلند کمربند دار بپوشد نتیجه خوب و جالبی در استایل آن ایجاد نخواهد شد.

انواع استایل پالتو ( نحوه ی ست کردن پالتو با لباس های مختلف )

پالتوهای مناسب برای فرم های بدنی مختلف

فرم بدنی همه افراد یکسان نیست اما ممکن است برخی از افراد فرم بدنی یکسانی داشته باشند از این رو دانستن این موضوع کمک شایانی می کند تا بتوانید در استایل های متفاوت خود به خصوص در استایل هایی که از پالتو استفاده می کنید بسیار شیک و خوش تیپ به نظر برسید.
1- برخی از افراد هستند که فرم بدن آن ها سیبی شکل است، این افراد بهتر است به سمت پالتوهای بلند و بدون تزئینات و سبک هایی که به صورت راسته طراحی شده است بروند.

انواع استایل پالتو ( نحوه ی ست کردن پالتو با لباس های مختلف )

2- اگر فرم بدن شما به صورتی است که می خواهید بالا تنه شما کمتر مورد توجه قرار گیرد و تمرکز از آن قسمت برداشته شود بهتر است از پالتو های مدل دو دکمه استفاده کنید.
3- برخی دیگر از افراد هستند که فرم بدن آن ها گلابی است یعنی پایین تنه بزرگتری نسبت به بالا تنه دارند این افراد بهتر است از پالتو هایی استفاده کنند که قد آن تا زیر زانو می رسد مدل یقه آن هم پهن است از طرفی پالتو آن ها می تواند تزئیناتی در ناحیه بازو و شانه داشته باشد.

انواع استایل پالتو ( نحوه ی ست کردن پالتو با لباس های مختلف )

4- افراد دیگری هستند که فرم بدن آن ها مستطیل است یعنی بالا تنه و پایین تنه به یک اندازه است این افراد بهتر است سمت پالتوهایی بروند که در طراحی مدل آن ها یک برش نیمه کوتاه داشته و از طرفی دارای کمربند هم می باشند.

انواع استایل پالتو ( نحوه ی ست کردن پالتو با لباس های مختلف )

5- فرم بدن دیگری که وجود دارد به آن مثلث وارونه و یا فرم بدنی توت فرنگی می گویند. افرادی که چنین فرم بدنی دارند یعنی بالا تنه بزرگتری نسبت پایین تنه خود دارند باید سمت پالتو هایی بروند که یقه بلند و باریکی داشته تا آن ها را بلند تر نشان دهد همچنین پالتو آن ها از قسمت کمر به پایین پیله دار باشد.
6- یکی دیگر از فرم های بدنی که وجود دارد و اغلب افراد می شناسند فرم ساعت شنی است در این فرم بدنی بالا تنه و پایین تنه شخص به یک اندازه است اما کمر باریکی دارد این افراد بهتر است سمت پالتو هایی بروند که تزئیناتی ندارد و یا تعداد تزئینات مساویی در قسمت بالا تنه و پایین تنه دارد.

انواع استایل پالتو ( نحوه ی ست کردن پالتو با لباس های مختلف )

چه استایل هایی می توانیم با پالتو داشته باشیم

پالتو ها یکی از لباس های مهم ضروری برای فصل سرما هستند که به راحتی بدنتان را گرم نگه می دارند. ازطرفی جزو لباس هایی که می توان از آن ها در استایل های مختلف مجلسی، مهمانی، دورهمی های دوستانه و یا حتی برای سبک کژوال هم استفاده کرد.

چه لباس هایی می توانیم زیر پالتو بپوشیم

اگر می خواهید به یک مهمانی و یا مجلس رسمی بروید می توانید پیراهن مجلسی و یا شومیز های مناسب برای زیر پالتو خود بپوشید در استایل های رسمی با پالتو سبک لایه لایه مناسب نیست از طرفی هرچه تعداد لباس ها زیر پالتو کمتر باشد استایل شما رسمی تر می شود.
در مقابل استایل های روزمره و کژوال هم هستند که اغلب اوقات بیشتر در چنین وضعیتی به سر می برید برای چنین مواقعی می توانید از قانون چندلایه در زیر پالتو های خود استفاده کنید. استفاده از پلیور های گشاد و یا بافت فیت تنگ که یک رویه و یا کاردیگال زنانه ی سبک روی آن بپوشید، برای زیر پالتو بسیار شیک و جذاب است همچنین می توانید از انواع هودی، دورس، بادی بافت، یقه اسکی، جلیقه همراه شومیز و یا بافت های اور سایز برای پالتو استفاده کنید.

انواع استایل پالتو ( نحوه ی ست کردن پالتو با لباس های مختلف )

چه شلواری می توانیم همراه با پالتو بپوشیم

زمانی که می خواهید پالتو خود را با شلواری ست کنید حتما رنگ پالتو و موقعیت خود را در نظر بگیرید از طرفی می توانید به همراه پالتو خود از شلوار جین آبی و یا شلوار جین مشکی زنانه استفاده کنید نکته ای که در این جا باید به آن دقت کنید این است که پوشیدن شلوار جین به همراه پالتو می تواند استایل شما را از رسمی به کژوال و یا نیمه رسمی تغییر دهد ترکیب جین و پالتو برای استایل های روزمره و یا زمانی که به یک مهمانی خودمونی و دوستانه دعوت می شوید انتخاب خوبی هستند. اگر هنر و جسارت استایل ها متنوع دارید می توانید از شلوارهای چارخونه مناسب برای استایل خود استفاده کنید.

انواع استایل پالتو ( نحوه ی ست کردن پالتو با لباس های مختلف )

برخی از استایل های راحت با پالتو:

ترکیب پالتو با شلوار راسته که در ادامه با یک کفش کتونی می توانید استایل خود را کامل کنید.
استایل پالتو به همراه شلوار مام استایل و همچنین شومیز و ژیله برای زیر پالتو.

پالتو را می توانید به همراه شلوار جین و یک نیم بوت شیک و مناسب بپوشید.
همچنین پالتو را می توانید با شلوار جین اسکینی و نیم بوت مناسب با موقعیت خود بپوشید.
ست کردن پالتو به همراه یک لگ چرم که بهتر است این استایل خود را با یک کتونی ساده تکمیل کنید.

استایل پالتو با دامن

یکی از ترکیب های شیک و جذابی که می توانید به همراه پالتو داشته باشید استفاده از دامن ها در استایل خود است البته باید در هنگام انتخاب پالتو و دامن مناسب حساسیت های لازم را به خرج دهید زیرا بد لباس پوشیدن استایل شما را از اوج به قعر می برد. دامن هایی که می توانیم انتخاب کنیم در 3 اندازه مختلف هستند که به آن ها مینی و میدی و ماکسی گفته می شود. دامن های مینی از مدل هایی است که قد آن تا روی زانو می رسد. ازطرفی به دامن های که قد آن ها تا اواسط ساق پا است میدی و به آن دسته از دامن هایی که قوزک پا را می پوشاند دامن های ماکسی می گویند. از طرفی پالتو هایی که در بازار وجود دارند جدا از طرح های متنوع دارای قد و اندازه متفاوتی هستند. پالتو های کتی که قد آن ها کوتاه است و پالتو های میدی که قد متوسط دارند و در آخر هم مدل های ماکسی که به پالتو های قد بلندی دارند می گویند.
1- هنگام ست کردن دامن و پالتو حتما باید به قد آن ها توجه کنید به عنوان مثال شما می توانید دامن های کوتاه مینی را به همراه پالتو های میدی و ماکسی بپوشید.

انواع استایل پالتو ( نحوه ی ست کردن پالتو با لباس های مختلف )

2- همچنین اگر دامن های قد متوسط میدی را انتخاب کردید برای تکمیل استایل خود می توانید از هر 3 قد پالتو ها در تیپ خود بهره ببرید.

انواع استایل پالتو ( نحوه ی ست کردن پالتو با لباس های مختلف )

3- و در آخر هنگامی که دامن شما سبک بلند و ماکسی دارد بهتر است سمت پالتوهای بلند ماکسی بروید البته استفاده از پالتوهای متوسط هم استایل شما را تکمیل می کند.

انواع استایل پالتو ( نحوه ی ست کردن پالتو با لباس های مختلف )

برای اینکه استایل دامن و پالتو یک نتیجه مطلوب و ایده آل داشته باشد حتما به جنس این دو لباس دقت کنید زیرا حتما باید بین جنس دامن و پالتو شما وجه اشتراکی وجود داشته باشد. به عنوان نمونه می توانید دامن پشمی را با یک شومیز سفید پوشیده و در ادامه به کمک یک پالتو مشکی استایل خود را تکمیل کنید.

برای استایل با پالتو شال انتخاب کنیم یا روسری

به همراه پالتو می توانید هم از شال و هم از روسری های متفاوتی استفاده کنید اما نکته ای که در انتخاب آن ها باید در نظر بگیرید موقعیتی است که می خواهید بروید. شال ها و روسری هایی که قواره ی بزرگی دارند در یک دسته قرار می گیرند و استفاده از آن ها دراستایل خود به همراه پالتو سبب می شود تا تیپ شما از حالت رسمی خارج شود و یا اغلب یک استایل نیمه رسمی برای شما ایجاد کند. اما اگر می خواهید یک استایل رسمی داشته باشید روسری های معمولی جنس ساتن و یا کلاه های بافت می تواند گزینه مناسب خوبی برای استایل شما باشد.
از طرفی اگر می خواهید از شال گردن در استایل خود استفاده کنید به یقه پالتو خود توجه کنید زیرا اگر یقه پالتو شما بزرگ و حجیم است شال گردن های باریک و نازک برای استایلتان مناسب است در مقابل اگر پالتو شما یقه چندانی ندارد می توانید از شال گردن های بزرگ حجیم تر برای استایل خود استفاده کنید.

کیف و کفش های مناسب برای استایل با پالتو

1- برای اینکه بتوانید یک استایل شیک و زیبای زمستانی داشته باشید به همراه پالتو خود بهتر است از کیف و کفش در طیف رنگی پالتو انتخاب کنید، انتخاب چنین ترکیب رنگی سبب می شود تا شما قد بلند و کشیده به نظربرسید و از طرفی تاثیر بسزایی در خوش تیپ و خوش استایل شدن شما خواهد داشت.
2- اما اگر شما فردی قد بلند هستید برای انتخاب رنگ کیف و کفش بهتر است از کنتراست رنگ ها استفاده کنید یعنی رنگی انتخاب کنید که تضادی بین پالتو و کفش شما ایجاد کند تا قدتان به صورت معمولی و متناسب تر به نظر برسد.

3- اغلب دوست داریم زمانی که از پالتو در استایل خود استفاده کرده ایم با یک بوت بلند آن را ترکیب کنیم در این استایل هرچه بوت شما بلند تر باشد تیپ شما رسمیت بیشتری خواهد داشت اما اگر می خواهید یک استایل کژوال تری در کنار پالتو خود داشته باشید می توانید از نیم بوت ها که ساق کوتاه تری دارند و یا بوت های آگ در استایل خود استفاده کنید از طرفی پوشیدن پالتو با کتونی هم یک استایل راحت، اسپرت و شیکی برای شما می سازد.
4- بوت ها و نیم بوت ها مدل ها و اندازه های مختلفی دارند برخی از این بوت های زنانه پاشنه دار و بلندند و از طرفی طرح و مدل های متنوعی دارند از قبیل سگک دار، بندی، نگین دار و یا حتی ساده و... دارند. که می توان آن ها را با یک کیف کوچک دوشی زیبا که هم رنگ با پالتوی مشکی و یا رنگ تیره شماست ست شود و یک استایل مجلسی شیک و ایده آل را برای شما بسازد.
5- برخی اوقات می توانید متناسب با استایلتان برای خاص تر شدن از کفش های طرح پلنگی و یا چهار خونه هم استفاده کنید.

انواع استایل پالتو ( نحوه ی ست کردن پالتو با لباس های مختلف )

برای استایل با پالتو از چه رنگ بندی هایی می توانیم بهره ببریم

برای ایجاد تغییر در استایل بهتر است روی لباسی تاکید کنید که بخش بزرگی از ظاهرتان را در بر می گیرد، در زمستان پالتو این نقش را ایفا می کند. بنابراین توصیه می کنیم پالتویی برای این فصل در نظر بگیرید که رنگی تاثیرگذار داشته باشد. رنگ های خنثی و تیره در هرکمدی هستند و استایل متفاوتی برایتان نمی سازند. اگر بتوانید روزهای بی رنگ، تیره و خاکستری زمستان رابا پوشیدن رنگ های شاد و تند زیبا کنید، توانسته اید قدمی بزرگ در خوش استایل شدن بردارید. برای انتخاب رنگ بندی با پالتو می توانید انتخاب های زیادی داشته باشید در این بخش چند ترکیب رنگ از پرکاربردترین و شیک ترین های آن را باهم بررسی می کنیم تا علاوه بر شلوار، پالتو و شومیز بتوانید رنگ مناسبی برای شال و روسری و کلاه و یا کیف های خود انتخاب کنید.
1- یکی از این ترکیب های جذاب و شیک کرم و مشکی است. شما می توانید یک کت کرم به همراه یک تونیک و یا شومیز مشکی را با هم ست کنید. در این ترکیب می توانید از بوت و کیف های قهوه ای هم استفاده کنید همچنین می توانید رنگ کیف خود را هم کرم انتخاب کنید و با پالتو خود ست و یک رنگ باشند.
2- ترکیب پالتوی کرم رنگ به همراه یک بولیز طوسی و در ادامه شلوار و کیف و کفش خود را به رنگ مشکی انتخاب کنید این ترکیب رنگ یکی از استایل های ساده و پرطرفدار.
3- از دم دست ترین و ساده ترین ترکیب رنگ ها که معمولا زیاد مورد استفاده قرار می گیرد ترکیب کرم و قهوه ای است به این صورت که یک پالتو و کفش کرم را به همراه کیف و شلوار قهوه ای ست کنید این ترکیب رنگ به یک استایل پاییزی نزدیک است.
4- یکی از ترکیب رنگ های شیک که می توانید در مهمانی های رسمی از آن ها استفاده کنید کرم و سرمه ای است. شما می توانید یک استایل سرمه ای با شلواری مشکی بپوشید و سپس روی آن از یک کت کرم و نسکافه ای استفاده کنید.
5- یکی دیگر از ترکیب رنگ ها با پالتو کرم ترکیب آن با قرمز و یا زرشکی است که می تواند یک استایل شیک و جذابی برای شما ایجاد کند تا در مراسم های رسمی تر از این ترکیب رنگ بهره ببرید.
6- یکی از استایل های دیگر با پالتو که اغلب دخترهای جوان طرفدار آن هستند ترکیب لباس های اورال یکسره زیر پالتو است در این استایل از رنگ بندی های متنوع مناسبی می توانید برای پالتو و اورال خود در نظر بگیرید.
7- می توانید از یک پالتو زرشکی در استایل های متنوعی استفاده کنید این رنگ پالتو با رنگ هایی مثل مشکی و سفید طوسی و یا حتی شلوار جین ست می شود و یک استایل ایده آل و مناسبی را برای شما ایجاد می کند.

انواع استایل پالتو ( نحوه ی ست کردن پالتو با لباس های مختلف )

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/